abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 15 april 2015 @ 20:50:21 #1
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_151721781

Welkom!
Welkom in 'Het grote afval topic', waar iedereen welkom is. Of je nou begint met een BMI van 40+ of alleen de vakantie kilo's kwijt wilt, of je nou afvalt terwijl je hard sport of terwijl je op de bank zit te chillen. Hier kun je het allemaal bespreken.

Vele wegen leiden naar Rome. Kies de manier die het best bij jou past maar hou wel je gezondheid in acht. Crashdiëten zijn niet gezond. Het gaat om een verandering van je eetpatroon en levensstijl. Één die blijvend is. Diëten werkt niet. Zodra je op gewicht bent ga je weer eten als voor je dieet en kom je weer aan -> Jojo effect. Dat is iets wat je kosten wat kost wilt vermijden!

Verschillende soorten diëten
Online wordt je dood gegooid met site’s / mensen die claimen hét dieet te hebben gevonden waardoor je afvalt. Atkins, Sonja Bakker, Paelo, Dr. Frank, Protislank,Low carb, Ziekenhuisdieet, Weight-watchers, Cambrdige, Modifast, slimfast, ect ect. De één nog debieler dan de ander. Vrijwel al deze diëten kun je scharen onder “crash dieet”. Je hoeft niet koolhydraat arm te eten om af te vallen. Je hoeft niet te leven op puur en enkel shakes om af te vallen. Het enige dat je moet doen is meer verbranden dan dat je binnen krijgt! Zo simpel is het. Daar is helemaal geen dieet voor nodig.

Kilocalorieën bijhouden
De handigste manier om af te vallen is om te weten wat je naar binnen werkt aan kilocalorieën. Dit doe je door ze te tellen. My Fitness Pal is daar ontzettend handig voor.

Maar, hoe weet ik dan hoeveel kilocalorieën ik moet eten :?
Door je Basaal metabolisme in rust en met eventuele activiteit te berekenen. Dat kun je hier doen. Daar ga je ongeveer 400 a 500 kcal onder zitten per dag. Dan val je op een verantwoorde rustige manier af.

Fabels
Er zijn ontzettend veel fabels voor wat betreft afvallen. Hieronder kun je er een aantal vinden:

Het is goed om zo min mogelijk vet te eten
-Neen. Vetten zijn juist goed voor je en je hebt vetten nodig. Het verstandig op te letten welke soorten vet je tot je neemt. onverzadigde vetten hebben de voorkeur.

Een vitamine pil volstaat om een portie groente te vervangen
-Neen. Groentes bevatten niet alleen vitamines maar nog veel meer andere stoffen die je lichaam nodig heeft. Je kan een vitamine pil wel bij supplementeren maar nooit gebruiken als vervanging voor je groentes!

Koolhydraten zijn dikmakers!
-Neen. Teveel kcal’s maken dik. Een bepaalde voedingsstof maakt niet dik. Wel is het zo dat de enkelvoudige koolhydraten (snoep, koek, gebak, ect) schommelingen veroorzaken in je bloedsuikerspiegel waardoor je honger krijgt.

Fruit mag je onbeperkt eten
-Neen. Ook fruit bevat kilocalorieën. De ene fruitsoort wat meer dan de ander. Een grote banaan heeft bijvoorbeeld ongeveer 150 kcal terwijl een mandarijn er 25 heeft. Bottom line, fruit bevat ook kilocalorieën en van een teveel aan kilocalorieën kom je aan. Fruit is overigens wel een ontzettende goede keuze bij zoete trek!

Superfoods zijn gezonder!
-Neen.Omdat bepaalde fruitsoorten veel antioxidanten bevatten zouden ze veel gezonder zijn. Dit is onzin. Wetenschappers zeggen dat de gezonde werking van fruit komt door de combinatie van stoffen die in fruit zitten, niet alleen door antioxidanten.

Elke soort fruit heeft een eigen combinatie van gezonde stoffen. Juist door te variëren zorg je dat je al die stoffen binnen krijgt.

Daarnaast betaal je je compleet scheel voor de “superfoods” en “superfruits”. Zonde van je geld dus.

Eiwitten
Eiwitten zijn belangrijk als je spieren wilt opbouwen! Eiwitten zijn de bouwstenen van je spieren. Online is er veel discussie over hoeveel eiwitten je nou wel of niet moet hebben. Een teveel aan eiwitten zou slecht zijn voor je nieren. Dit is niet bewezen. Als je aan krachttraining doet en spieren wilt aanzetten dan is 2g eiwitten per kilogram lichaamsgewicht een mooi uitgangspunt.

Haal je eiwitten het liefst uit voedsel. Red je dat niet supplementeer dan bij met whey. Maar leef niet alleen op poeders! Als je whey gebruikt neem deze dan het liefst voor en/of na de training

Om spiermassa te winnen moet je dus meer eiwitten naar binnen werken dan dat je lichaam nodig heeft.

Doe je niet aan krachttraining en/of sport dan is de semi vuistregel 0.8g á 1g eiwitten per kilogram lichaamsgewicht.

Er wordt beweerd dat je lichaam maar 25 a 30g eiwit per keer kan opnemen. Dit is onzin. Dit zou betekenen dat je maar een stukje kipfilet van tussen de 100 en 130 gram bij elke maaltijd zou kunnen nemen omdat je lichaam dan de “grens” heeft bereikt. Hoe je lichaam eiwitten verteert, en de hoeveelheid die je lichaam per maaltijd aankan, is afhankelijk van hoeveel je weegt en hoe hard je traint. Hoe meer je weegt, des te meer je nodig hebt; hoe harder je traint, hoe meer je nodig hebt.

De OP van Topicreeks: Bodybuilding topic heeft veel informatie die interessant is voor de krachtsporters onder ons.

Macronutriënten
Het verdiepen in macronutriënten is voor de (kracht)sporters onder ons ook geen overbodige luxe. Macronutriënten zijn voedingsstoffen die in grote hoeveelheden voorkomen:

• Koolhydraten
• Eiwitten
• Vetten

Informatie over macronutriënten kun je hier, hier en hier (hier wordt ook ingegaan op meal timing) vinden.

Meedoen?
Begin gewoon met posten. Je krijgt vanzelf vragen over wat je wilt, enz. De meeste mensen posten regelmatig lijstje in het volgende format:
• O - Ontbijt
• T - Tussendoortje
• L - Lunch
• D - Diner
• S - Sport
Meestal krijg je vanzelf opmerkingen/complimenten op je lijstje. Heb je specifieke dingen je wilt weten, zet die er dan even bij als vraag :Y.

Extra informatiebronnen
De volgende websites/artikelen geven goede informatie.
Hoe stel je zelf een voedingsschema op?

Heb je je doel bereikt?
Zelfs als je al klaar bent met afvallen maar andere tips wilt geven, ondersteunen of gewoon je eigen ervaringen en prestaties wilt delen ben je hier van harte welkom! O+
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
  woensdag 15 april 2015 @ 20:50:34 #2
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_151721794
TOPIC KAAP AGAIN! :D HAHAHAHAHAAHAHAHAHA
pi_151721805
Lukte niet. Ik zat mobiel ;(
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
pi_151721829
quote:
14s.gif Op woensdag 15 april 2015 20:50 schreef Qwea het volgende:
TOPIC KAAP AGAIN! :D HAHAHAHAHAAHAHAHAHA
Ik wist het :(. Maar zie app. Ik vroeg je al :P
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
  woensdag 15 april 2015 @ 20:51:32 #5
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_151721843
quote:
1s.gif Op woensdag 15 april 2015 20:51 schreef CrunchySelf het volgende:

[..]

Ik wist het :(. Maar zie app. Ik vroeg je al :P
Oh, lol, die ligt boven :D
pi_151721850
En waar komt macaroni ineens vandaan?
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
  woensdag 15 april 2015 @ 20:51:53 #7
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_151721863
Shit Q, je was me net voor :P

Topics gaan hard zeg de laatste dagen.
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
  woensdag 15 april 2015 @ 20:52:11 #8
65960 sanger
pi_151721882
quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2015 20:51 schreef CrunchySelf het volgende:
Die heb jij over geloof ik :P
pi_151721886
Dus. Heb 28 km gefietst :)
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
pi_151721891
Ik heb het net berekend, de hele bak is zo'n 3600 kcal :P Dat krijg ik noooooit op in één keer, zelfs niet als ik 2 dagen niet zou eten denk ik. Ik zat al mega vol van een klein bordje, kikkererwten en bulgur/quinoa vullen echt!
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_151721903
quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2015 20:51 schreef sanger het volgende:
Shit Q, je was me net voor :P

Topics gaan hard zeg de laatste dagen.
Focker.
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
pi_151721919
quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2015 20:52 schreef sanger het volgende:

[..]

Die heb jij over geloof ik :P
Nee. Van die wokkel dingen. In drie kleurtjes :D
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
  woensdag 15 april 2015 @ 20:53:04 #13
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_151721926
quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2015 20:51 schreef CrunchySelf het volgende:
Uit dat filmpje van het vorige topic :o
  woensdag 15 april 2015 @ 20:53:29 #14
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_151721942
quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2015 20:52 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik heb het net berekend, de hele bak is zo'n 3600 kcal :P Dat krijg ik noooooit op in één keer, zelfs niet als ik 2 dagen niet zou eten denk ik. Ik zat al mega vol van een klein bordje, kikkererwten en bulgur/quinoa vullen echt!
Hoeveel weegt de hele bak? Ergo, hoeveel is het per 100g? :+ Heb je recept trouwens? :@
pi_151721966
quote:
14s.gif Op woensdag 15 april 2015 20:53 schreef Qwea het volgende:

[..]

Hoeveel weegt de hele bak? Ergo, hoeveel is het per 100g? :+ Heb je recept trouwens? :@
Ik zal even wegen hoeveel er over is..
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
  woensdag 15 april 2015 @ 20:54:48 #16
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_151722019
quote:

[..]

Ik ga dat filmpje bewaren voor als ik snaaitrek heb. Misselijk van het idee om dat te eten. :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_151722047
quote:

[..]

Die moet ik nog ff zien. Eerst FOOD regelen.
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
pi_151722096
Handig. Autocorrect maakt van food automatisch FOOD.
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
pi_151722179
Oké you're gonna like this.. Er is nu (inclusief bak maar die weegt denk ik 100-200 gram of zo?) nog bijna 3kg over :+ Ik moet echt in de keuken van een weeshuis gaan werken.. Komt doordat ik vaak voor mijn roeiploeg gekookt heb denk ik :P (+- 10 man)

Er is in gegaan;

350 gram bulgur/quinoa mix (hebben ze bij de turkse supermarkt, maar je kunt ook gewoon bulgur gebruiken)
5 gekookte eieren
3 kleine blikjes tonijn in plantaardige olie; aangemaakt met 1el kwark, 1el honing, 1 tl mosterd, 1tl mayonaise, 1 el ketchup en wat dille en peper en zout
1 komkommer
3 tomaten
1 paprika
1 pot kikkererwten
1 kleine avocado
+- 50g turkse kaas (daar wist ik niet echt de voedingswaarde van maar is volgens mij vrij magere kaas)
en nog wat kappertjes
oja en een citroen erover uitgeknepen.
pi_151722262
Wat een bak :o
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
  woensdag 15 april 2015 @ 21:00:08 #21
439796 Artoo
Beep boop beep
pi_151722318
Damn! :D
Fear is the path to the Dark Side.
pi_151722335

Dit kun je bij onze supermarkt halen.. Vet chill.
  woensdag 15 april 2015 @ 21:02:54 #23
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_151722473
Hele sportzaal voor mij alleen *O*
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_151722500
quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2015 21:02 schreef Maraca het volgende:
*O*
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
  woensdag 15 april 2015 @ 21:35:18 #25
65960 sanger
pi_151724172
quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2015 21:02 schreef Maraca het volgende:
Heb je iedereen weggejaagd?
pi_151724538
Mijn vriend is zo laat thuis dat hij op het station eten haalt, wat moet ik nu met mijn 3kg eten -O-
  woensdag 15 april 2015 @ 21:55:54 #27
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_151725018
quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2015 21:35 schreef sanger het volgende:

[..]

Heb je iedereen weggejaagd?
Ja, ze bezette alle bankjes bij de gewichten :(
  woensdag 15 april 2015 @ 21:56:56 #28
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_151725066
Maar nu weer thuis.. even op de bank ploffen en JVMV terugkijken met een ijskoud glas Cola Zero :Y)
  woensdag 15 april 2015 @ 21:59:53 #29
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_151725217
quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2015 20:57 schreef La_Tramposa het volgende:
Oké you're gonna like this.. Er is nu (inclusief bak maar die weegt denk ik 100-200 gram of zo?) nog bijna 3kg over :+ Ik moet echt in de keuken van een weeshuis gaan werken.. Komt doordat ik vaak voor mijn roeiploeg gekookt heb denk ik :P (+- 10 man)

Er is in gegaan;

350 gram bulgur/quinoa mix (hebben ze bij de turkse supermarkt, maar je kunt ook gewoon bulgur gebruiken)
5 gekookte eieren
3 kleine blikjes tonijn in plantaardige olie; aangemaakt met 1el kwark, 1el honing, 1 tl mosterd, 1tl mayonaise, 1 el ketchup en wat dille en peper en zout
1 komkommer
3 tomaten
1 paprika
1 pot kikkererwten
1 kleine avocado
+- 50g turkse kaas (daar wist ik niet echt de voedingswaarde van maar is volgens mij vrij magere kaas)
en nog wat kappertjes
oja en een citroen erover uitgeknepen.
Opgeslagen! Thnx!!!!
  woensdag 15 april 2015 @ 22:00:20 #30
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_151725241
quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2015 21:45 schreef La_Tramposa het volgende:
Mijn vriend is zo laat thuis dat hij op het station eten haalt, wat moet ik nu met mijn 3kg eten -O-
Opeten _O-
  woensdag 15 april 2015 @ 22:00:58 #31
159909 -Peach
Prunus persica
pi_151725271
Ik zit met een biertje in de tuin, met de tuinkachel aan O+
Garlic cheese! Double death to you, you lactose intolerant vamp man!
  woensdag 15 april 2015 @ 22:38:08 #32
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_151727152
quote:
17s.gif Op woensdag 15 april 2015 22:00 schreef -Peach het volgende:
oh heerlijk! hier was het echt niet meer lekker genoeg toen de zon rond half 8 weg was ;(

Grr nog vet last van mijn arm/schoulder, ik wil morgen trainen! Fuck ik wil niet alleen maar cardio-en.. Mja bij bijna alles gebruik je je arm! :(
pi_151727256
quote:
:D
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
  woensdag 15 april 2015 @ 22:45:25 #34
159909 -Peach
Prunus persica
pi_151727477
quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2015 22:38 schreef gcjoel het volgende:

[..]

oh heerlijk! hier was het echt niet meer lekker genoeg toen de zon rond half 8 weg was ;(

Grr nog vet last van mijn arm/schoulder, ik wil morgen trainen! Fuck ik wil niet alleen maar cardio-en.. Mja bij bijna alles gebruik je je arm! :(
Ja hier koelde het ook wel af, maar zo'n kachel werkt ook prima!

Balen van je arm! Komt t? Morgen benen doen anders?
  woensdag 15 april 2015 @ 22:47:44 #35
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_151727573
quote:
14s.gif Op woensdag 15 april 2015 22:45 schreef -Peach het volgende:

[..]

Ja hier koelde het ook wel af, maar zo'n kachel werkt ook prima!

Balen van je arm! Komt t? Morgen benen doen anders?
Gister na de training kreeg ik er ineens last van. Dus er is vast iets niet goed gegaan, maar wat?
Ja benen gaat misschien wel, maar niks met die arm, dus geen gewichten vasthouden enzo. Doet echt zeer. als het niet met een paar dagen over is maar ff naar de dokter denk ik.
  woensdag 15 april 2015 @ 22:51:31 #36
159909 -Peach
Prunus persica
pi_151727717
quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2015 22:47 schreef gcjoel het volgende:

[..]

Gister na de training kreeg ik er ineens last van. Dus er is vast iets niet goed gegaan, maar wat?
Ja benen gaat misschien wel, maar niks met die arm, dus geen gewichten vasthouden enzo. Doet echt zeer. als het niet met een paar dagen over is maar ff naar de dokter denk ik.
Goed plan. Raar dat t na de training ineens op komt zetten...hopelijk gaat het snel weer over.
pi_151731896
Dit is wel een leuke docu (engels)

While most people saw the documentary Super Size Me as an expose of the fast food industry, comedian and former health writer Tom Naughton saw it as a dare: He'd show that you could lose weight on a diet of burgers and fries. In addition to chronicling Naughton's weight drop, the film provides interviews with doctors, nutritionists and others to drive home his thesis that most of what we know about "healthy eating" is wrong.

donderdag 16 april 2015 @ 07:27:56 #38
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_151732259
quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2015 22:47 schreef gcjoel het volgende:

[..]

Heb je het gekoeld? Wat heb je gisteren lopen trainen? En waar heb je pijn? Kan je je arm boven je hoofd heffen? Kan je reiken? Kun je je bh bandje losmaken?
  donderdag 16 april 2015 @ 07:29:44 #39
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_151732264
quote:
Dat was hier serieus te koud :o

Ik gingzelfmassage met een tennisbal doen (benen)... Ging niet echt geweldig _O- ik moet een foamroller :Y
pi_151732330
Over die aders waar ik het laatst over had, iemand vroeg of het alleen tijdens het sporten was. Heb gisteren even goed gekeken en nee;

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het loopt ook nog door op de buitenkant van mijn bovenarm, maar die zie je vooral als het warm is of als ik gesport heb. Ik weet niet of het normaal is, ik zie dit eigenlijk niet veel bij andere vrouwen, wel soms bij mannen. Vind dít op zich nog niet heel lelijk maar je moet wel bedenken dat ik helemaal nog niet zo super afgetraind ben. Als er nog 5 kg af is (wat ik wil) en ik word één groot adervat, dan moet ik toch wel bedenken of ik dat zo mooi vind :o Heb ze nog niet gespot op mijn benen gelukkig. Mijn moeder is wel geholpen aan spataderen maar die heeft ook al heel lang een staand beroep.. Weet niet of dit daarmee te maken heeft.
  donderdag 16 april 2015 @ 07:42:29 #41
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_151732342
Ik heb die ook! Ook daar! En op mijn bovenkant hand, op mijn biceps tijdens de curls en in mijn lies (dat ziet er vetjes raar uit).

Geen idee wat je er aan kan doen. Ooh en op mijn tetten ook :')
pi_151732346
En mijn lijstje van vandaag dan maar weer:

O: 250 g kwark met 15g havermout, 15 g muesli, 5 gram rozijnen, bosbessen en een glas bietensap
T: banaan, evergreen koekje
L: quinoa/bulgur salade
T: grapefruit, danoontje, evt. rijstwafel met smeerkaas
S: 90 min baantraining
D: Als ik nog zin heb nog wat bulgur salade, anders kwark of een boterham of zo.
pi_151732354
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2015 07:42 schreef Qwea het volgende:
Ik heb die ook! Ook daar! En op mijn bovenkant hand, op mijn biceps tijdens de curls en in mijn lies (dat ziet er vetjes raar uit).

Geen idee wat je er aan kan doen. Ooh en op mijn tetten ook :')
Op je tiet :o Dat heb ik gelukkig niet! (maar mijn tieten zijn ook alles behalve spiermassa :P)
  donderdag 16 april 2015 @ 07:45:10 #44
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_151732360
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2015 07:43 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Op je tiet :o Dat heb ik gelukkig niet! (maar mijn tieten zijn ook alles behalve spiermassa :P)
ja ;(

Domme is, juist op de tiet zelf. Niet op de borstspier. Dat kleine beetje wat er nog is heeft een dikke ader :o

Zal zo van mijn arm wel ff foto maken.
pi_151732384
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2015 07:40 schreef La_Tramposa het volgende:
Over die aders waar ik het laatst over had, iemand vroeg of het alleen tijdens het sporten was. Heb gisteren even goed gekeken en nee;

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het loopt ook nog door op de buitenkant van mijn bovenarm, maar die zie je vooral als het warm is of als ik gesport heb. Ik weet niet of het normaal is, ik zie dit eigenlijk niet veel bij andere vrouwen, wel soms bij mannen. Vind dít op zich nog niet heel lelijk maar je moet wel bedenken dat ik helemaal nog niet zo super afgetraind ben. Als er nog 5 kg af is (wat ik wil) en ik word één groot adervat, dan moet ik toch wel bedenken of ik dat zo mooi vind :o Heb ze nog niet gespot op mijn benen gelukkig. Mijn moeder is wel geholpen aan spataderen maar die heeft ook al heel lang een staand beroep.. Weet niet of dit daarmee te maken heeft.
Dat was ik :)

Maar is dit niet te verhelpen met massages ofzo?
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
  donderdag 16 april 2015 @ 07:49:43 #46
436284 Ryuuzen
"What!" - she
pi_151732390
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2015 07:40 schreef La_Tramposa het volgende:

SPOILER
Ik heb dat van die aders ook. ik kreeg pas geleden de opmerking van een vrouw dat ze dat "fucking lelijk vind"......en bedankt -O-

maar sommige mensen hebben dat nu eenmaal sneller... ik vond het wel stoer ook bij vrouwen ^O^
#team-anti-that-what-will-not-be-named
pi_151732399
quote:
2s.gif Op donderdag 16 april 2015 07:49 schreef CrunchySelf het volgende:

[..]

Dat was ik :)

Maar is dit niet te verhelpen met massages ofzo?
Nog nooit van gehoord eigenlijk!
Maar ik ga vanavond naar de sportmassage, zal het misschien eens vragen.
pi_151732419
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2015 07:50 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Nog nooit van gehoord eigenlijk!
Maar ik ga vanavond naar de sportmassage, zal het misschien eens vragen.
Nou ik las er wat over voor vooral zwangere vrouwen, maar het wordt dus ook breder toegepast. En meestal op benen, maar het lijkt mij dat armen geen probleem zijn :)

http://ifysio.nl/behandelmethodes/spatader-therapie/
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
pi_151732442
quote:
2s.gif Op donderdag 16 april 2015 07:52 schreef CrunchySelf het volgende:

[..]

Nou ik las er wat over voor vooral zwangere vrouwen, maar het wordt dus ook breder toegepast. En meestal op benen, maar het lijkt mij dat armen geen probleem zijn :)

Oh ja, interessant! Spataders zijn gelukkig wel echt iets anders, dat zie je ook op die plaatjes. Helemaal blauw en onnatuurlijk ziet dat eruit..
  donderdag 16 april 2015 @ 07:55:59 #50
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_151732453
quote:
2s.gif Op donderdag 16 april 2015 07:52 schreef CrunchySelf het volgende:

[..]

Dit zijn geen spataders :P
pi_151732484
Snap ik, maar lijkt mij dat het wel wat er mee kan helpen :P Gokje.
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
  donderdag 16 april 2015 @ 08:08:27 #52
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_151732547
quote:
1s.gif Op donderdag 16 april 2015 07:27 schreef Qwea het volgende:

[..]

Heb je het gekoeld? Wat heb je gisteren lopen trainen? En waar heb je pijn? Kan je je arm boven je hoofd heffen? Kan je reiken? Kun je je bh bandje losmaken?
Ik train full body, maar denk of shoulder press of bench press. Want als ik die beweging een beetje na doe dan doet het pijn.
de pijn zit vooral in de bovenarm beetje zij/achterkant
Kan nu ff niet goed voelen waar de pijn zit want nu is het een stuk minder. Hopelijk blijft dat zo en wordt het niet weer erger in de loop van de dag
  donderdag 16 april 2015 @ 08:30:18 #53
65960 sanger
pi_151732734
Mogguh
  donderdag 16 april 2015 @ 08:47:55 #54
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_151732952
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2015 08:08 schreef gcjoel het volgende:

[..]

Ik train full body, maar denk of shoulder press of bench press. Want als ik die beweging een beetje na doe dan doet het pijn.
de pijn zit vooral in de bovenarm beetje zij/achterkant
Kan nu ff niet goed voelen waar de pijn zit want nu is het een stuk minder. Hopelijk blijft dat zo en wordt het niet weer erger in de loop van de dag
Ja, klinkt bekend. Serieus, doe jezelf een plezier en laat alle activiteiten met die arm vallen. Zit hem vermoed ik in je cuff pees wat door trekt richting bicepspees.

Waarschijnlijk heb je hem overbelast waardoor hij nu is op gaan zwellen. Dat heb ik dus ook, alleen dan chronisch lijkt wel :X Blijven koelen. Wel blijven bewegen, maar op geleide vd pijn. NIET tillen of trainen met die arm.

Je kan ibu nemen... althans, dat doe ik altijd. Nou ja, diclo neem ik stiekem.

Is dit de eerste keer? Sterkte iig want het is serieus een kut blessure.
  donderdag 16 april 2015 @ 08:59:02 #55
439796 Artoo
Beep boop beep
pi_151733106
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2015 07:49 schreef Ryuuzen het volgende:

[..]

Ik heb dat van die aders ook. ik kreeg pas geleden de opmerking van een vrouw dat ze dat "fucking lelijk vind"......en bedankt -O-

Dat is ook fucking lomp zeg. :{
  donderdag 16 april 2015 @ 09:02:43 #56
439796 Artoo
Beep boop beep
pi_151733148
Oja, goedemorgen! Ik 'mag' vandaag een stukje hardlopen *O*

Lijstje:
O: Proteïne wafels http://fannetiek.nl/eat-it/koken-met-fannetiek-protein-waffles/
S: Half uurtje hardlopen. Een half uurtje maar ;(
L: Griekse salade met feta
T: Restje goulash dat ik gisteren niet at
D: Aardappelpuree, zelf gemaakte visnuggets, nog nader te bepalen groente :P
T: Smoothie
pi_151733577
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2015 09:02 schreef Artoo het volgende:

Lijstje:
O: Proteïne wafels http://fannetiek.nl/eat-it/koken-met-fannetiek-protein-waffles/
Hmm lekker, ik had ook een wafelijzer maar ik weet niet waar die gebleven is!
  donderdag 16 april 2015 @ 09:25:52 #58
439796 Artoo
Beep boop beep
pi_151733632
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2015 09:23 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Hmm lekker, ik had ook een wafelijzer maar ik weet niet waar die gebleven is!
Opzoeken dan :D Ik heb het recept alleen zelf wel heel iets getweakt. Ik heb geen vanilla whey dus heb ik whey isolaat met een theelepel vanille extract gebruikt. Daarnaast vond ik de eerste keer dat ik dit maakte de wafels te droog, daarom heb ik er nu een dikke eetlepel kwark door gedaan. Daar blijven ze iets zachter van :)
  donderdag 16 april 2015 @ 09:27:23 #59
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_151733665
Goedemorgen :O Vandaag even een rustdagje qua sporten. Had vanmorgen eigenlijk moeten gaan zwemmen, maar ik had m'n slaap hard nodig :@ Dus morgen zwemmen en dan zaterdag weer KT :P
  donderdag 16 april 2015 @ 09:29:54 #60
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_151733724
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2015 09:02 schreef Artoo het volgende:

Lijstje:
Zucht. Verkoopt de action wafelijzers? :D
  donderdag 16 april 2015 @ 09:31:31 #61
159909 -Peach
Prunus persica
pi_151733763
Goedemorgen! Lijstje:

O: overnight oats
L: 4 sneeën spelt, kip, komkommer, tomaat, sla
T: high tea op het werk (beetje beperkt houden)
D: kipsalade met mango & spinazie
S: benen
T: shake

Die aders heb ik voornamelijk als ik het warm heb en aan het trainen ben, misschien wordt het ook nog wel meer als ik nog wat kilo's kwijt ben :P
  donderdag 16 april 2015 @ 09:31:40 #62
439796 Artoo
Beep boop beep
pi_151733764
Oh en en! Ik heb denk ik ook de oorzaak van mijn gewichtstoename gevonden. Mijn gewicht was vorige week opeens een kg omhoog geschoten. Die kg is nu weer weg, ik ben ongesteld geworden :') Aangezien ik met een spiraaltje zit is dat heel onregelmatig en erg weinig, dus die cyclus tel ik al haast niet meer mee, hehe. Maandag was het nog 67,1 (voor 't weekend 67,5) en vanochtend 66,4. :)
pi_151733997
Goedemorgen.

Mijn lijf doet PIJN.

O: Koffie en coleslaw met rundvlees
L: Salade met tonijn
D: Asperges met lam
T: De rest van de coleslaw met rundvlees.
T: 1 drankje.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_151734132
Wat een lijstje haha :P
pi_151734240
Ja, er moet het nodige op, wat ik aan mealprep gemaakt heb. :')

En door m'n asperges (met saus) en de lam zit ik al redelijk hoog in mn vet, dus ik moest een beetje googlen. :P
pi_151734262
quote:
2s.gif Op donderdag 16 april 2015 09:55 schreef Lonaa het volgende:
Ja, er moet het nodige op, wat ik aan mealprep gemaakt heb. :')

En door m'n asperges (met saus) en de lam zit ik al redelijk hoog in mn vet, dus ik moest een beetje googlen. :P
Aan de rest van de wereld moet je gewoon vertellen dat je superculinair bezig bent en daarom rundvlees als ontbijt eet :o
pi_151734296
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2015 09:56 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Aan de rest van de wereld moet je gewoon vertellen dat je superculinair bezig bent en daarom rundvlees als ontbijt eet :o
Precies. En het is nog Bavette ook, een redelijk onbekend maar AWESOME stukje rundvlees, dat ik voor goedkoop krijg. :D
  donderdag 16 april 2015 @ 09:59:39 #68
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_151734353
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2015 09:31 schreef Artoo het volgende:
Oh en en! Ik heb denk ik ook de oorzaak van mijn gewichtstoename gevonden. Mijn gewicht was vorige week opeens een kg omhoog geschoten. Die kg is nu weer weg, ik ben ongesteld geworden :') Aangezien ik met een spiraaltje zit is dat heel onregelmatig en erg weinig, dus die cyclus tel ik al haast niet meer mee, hehe. Maandag was het nog 67,1 (voor 't weekend 67,5) en vanochtend 66,4. :)
Ongesteld worden met een spiraaltje? :o
  donderdag 16 april 2015 @ 10:01:08 #69
439796 Artoo
Beep boop beep
pi_151734389
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2015 09:59 schreef Maraca het volgende:

[..]

Ja hoor. Wel "ongesteld" tussen aanhalingstekens. Het is een hele lichte bloeding, en ik heb het ook maar eens in de twee maanden maximaal. Maar wel menstrueren met een spiraaltje is helemaal niet gek hoor.
pi_151734434
Ik had dat ook toen ik zo een implantaat had. Dat kon je ook geen 'ongesteld' noemen, maar af en toe bloedde ik een beetje.
  donderdag 16 april 2015 @ 10:04:30 #71
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_151734489
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2015 09:59 schreef Maraca het volgende:

[..]

Komt heel zelden voor :Y

Lijstje hier:

O: 300ml melk, 40g whey isolaat banaan, 60g havermout, wat water.
L: 4x spelt, pindakaas, 20+ smeerkaas, casseler, kalkoenfilet
S: ff spierpijn uit de beentjes ietsen. Ik weet nog niet wat. Misschien ff langzaam op de loopband.
T: Wheyshake
T: Banaan
D: Worteltjes, aardappels, jus, karbonade *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* voor het eerst in 2.5 jaar weer :o, griekse yoghurt
T: Bak kwark

Ander "probleem":

Ik ga weer cheesecake maken ( *O* *O* *O* :@ :@ :@ ). Anyway, weer witte chocolade.. maar ditmaal met milka daim stukjes er ook door. Nu zit ik alleen even met de bodem. Ik heb bastogne, dat had ik laatst... ik heb echter ook speculaas. Maar belangrijker.. ik heb van die kokos biscuitjes en amaretto. Nu dacht ik om dit kokos biscuitjes een amaretto bite te geven en dat als bodem te gebruiken.

Mening?
  donderdag 16 april 2015 @ 10:05:05 #72
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_151734500
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2015 10:01 schreef Artoo het volgende:

[..]

Ja hoor. Wel "ongesteld" tussen aanhalingstekens. Het is een hele lichte bloeding, en ik heb het ook maar eens in de twee maanden maximaal. Maar wel menstrueren met een spiraaltje is helemaal niet gek hoor.
Ik ben sinds dat ding echt helemaal schoon. Heb net een nieuwe laten zetten. Al 6 jaar niet meet kwatsen *O*
  donderdag 16 april 2015 @ 10:05:11 #73
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_151734503
Ah! Ik heb namelijk ook zo'n ding en ben sindsdien niet meer ongesteld geworden *O* w/ 1x per jaar misschien een beetje bloed, maar that's it!
pi_151734522
KOKOS EN AMERETTO.
  donderdag 16 april 2015 @ 10:07:46 #75
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_151734578
quote:
2s.gif Op donderdag 16 april 2015 10:05 schreef Lonaa het volgende:
KOKOS EN AMERETTO.
Ja, dat dacht ik dus ook serieus. Lijkt me onwijs goddelijk.

Bovenop speculaas kruimels? Of laat ik die achtewege?
pi_151734599
quote:
14s.gif Op donderdag 16 april 2015 10:07 schreef Qwea het volgende:

[..]

Ja, dat dacht ik dus ook serieus. Lijkt me onwijs goddelijk.

Bovenop speculaas kruimels? Of laat ik die achtewege?
Die zou ik achterwege laten. Gewoon die kokoskoekjes crushen, mengen met ameretto, aanstampen in je bodem, de rest van je cheesecake erop donderen.
  donderdag 16 april 2015 @ 10:08:48 #77
439796 Artoo
Beep boop beep
pi_151734614
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2015 10:05 schreef Maraca het volgende:
Ah! Ik heb namelijk ook zo'n ding en ben sindsdien niet meer ongesteld geworden *O* w/ 1x per jaar misschien een beetje bloed, maar that's it!
Ja, echt ideaal!
SPOILER
pi_151734690
Ik twijfel al tijden over een spiraaltje
  donderdag 16 april 2015 @ 10:12:23 #79
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_151734721
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2015 10:08 schreef Artoo het volgende:

[..]

Ja, echt ideaal!
SPOILER
Zeker _O_ Wou dat ik er veel eerder aan begonnen was.

quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2015 10:11 schreef Lonaa het volgende:
Waar twijfel je precies over? :)
  donderdag 16 april 2015 @ 10:13:30 #80
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_151734748
quote:
2s.gif Op donderdag 16 april 2015 10:08 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Die zou ik achterwege laten. Gewoon die kokoskoekjes crushen, mengen met ameretto, aanstampen in je bodem, de rest van je cheesecake erop donderen.
aight!

quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2015 10:11 schreef Lonaa het volgende:
Waarom twijfel je? Ik had voorheen de pil. Die ik telkens vergat en door mijn crohn niet betrouwbaar is. Toen nam ik een O+ spiraal O+

Nooit meer ongesteld *O* Nooit meer krampen, nooit meer moodswings, nooit meer trek in chocolade.. ooh wait, I lied. :P
pi_151734812
Ik hoor ook wel gruwelverhalen over spiraaltjes, vooral het plaatsen en weghalen.. Maar goed, daar is dit misschien niet het topic voor ;)
  donderdag 16 april 2015 @ 10:16:05 #82
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_151734819
Mijn arts deed wel moeilijk omdat ik geen kinderen heb :') En het doorgaans niet geplaatst wordt bij vrouwen die geen kinderen hebben.. uuuh yeah right _O-
  donderdag 16 april 2015 @ 10:17:27 #83
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_151734862
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2015 10:15 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik hoor ook wel gruwelverhalen over spiraaltjes, vooral het plaatsen en weghalen.. Maar goed, daar is dit misschien niet het topic voor ;)
1ste x plaatsen was een hel. Ik ging out in de wachtkamer zeg maar. Eruit halen was ook ff dat ik dacht "WTF?!" opnieuw plaatsen voor de 2de keer was pijnlijk, maar niet zo pijnlijk als de eerste keer :o
  donderdag 16 april 2015 @ 10:17:39 #84
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_151734867
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2015 10:16 schreef Maraca het volgende:
Mijn arts deed wel moeilijk omdat ik geen kinderen heb :') En het doorgaans niet geplaatst wordt bij vrouwen die geen kinderen hebben.. uuuh yeah right _O-
whut? :')
pi_151734879
Omdat ze een ding in m'n vajayjay plaatsen. :')

De pil slik ik heel braaf altijd, en voelt als meer controle.
  donderdag 16 april 2015 @ 10:20:31 #86
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_151734934
quote:
2s.gif Op donderdag 16 april 2015 10:18 schreef Lonaa het volgende:

Ik vind het juist fijn dat ik niet meer erom hoef te denken. En dat ik niet met de stopperiode of doorbraakbloeding zit. Goddelijk.
  donderdag 16 april 2015 @ 10:22:06 #87
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_151734975
M'n vriendin adoreert die spiraal. :D
Net even lekker gewandeld en boodschappen gedaan, nu aan de Italiaanse bollen met filet americain. :D
  donderdag 16 april 2015 @ 10:22:34 #88
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_151734991
quote:
2s.gif Op donderdag 16 april 2015 10:18 schreef Lonaa het volgende:

Ik heb juist het idee dat ik nu meer controle heb. Niet meer vergeten dat ding te slikken.. stopweek, weet ik het allemaal. Gedoe :P Nergens meer aan denken, geen krampen, geen buien.. heerlijk! O+ En dat ze zo'n ding plaatsen in je.. ding.. goed, dat is even verstand op 0. Het kan altijd erger.. bij mij ging een stagiaire mee, ook nog eens een ontzettend lekker ding _O- Ging gelukkig wel weer weg bij het daadwerkelijk plaatsen :P
  donderdag 16 april 2015 @ 10:24:17 #89
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_151735034
quote:
14s.gif Op donderdag 16 april 2015 10:17 schreef Qwea het volgende:

[..]

1ste x plaatsen was een hel. Ik ging out in de wachtkamer zeg maar. Eruit halen was ook ff dat ik dacht "WTF?!" opnieuw plaatsen voor de 2de keer was pijnlijk, maar niet zo pijnlijk als de eerste keer :o
1e keer "je voelt een klein prikje"..

Heb hem daarna de hele tijd zo " }:| " aangekeken :P
pi_151735073
Ik twijfel gewoon nog ff door :P
  donderdag 16 april 2015 @ 10:25:52 #91
439796 Artoo
Beep boop beep
pi_151735079
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2015 10:24 schreef Maraca het volgende:

[..]

1e keer "je voelt een klein prikje"..

Heb hem daarna de hele tijd zo " }:| " aangekeken :P
Haha :')
Ik vond plaatsen een piece of cake though. Had wel een pijnstiller en een of andere fancy weekmaker gekregen van mijn huisarts, die ik moest innemen voor het plaatsen. Het was eventjes pijnlijk, maar ik vond het echt geen zak voorstellen. En dan ook nog eens 5 jaar geen omkijken naar!
pi_151735553
Meh. Honger. Had afspraak, nu pas een T. Die heb ik normaal om 8:30 :')
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
pi_151735658
Lijstje:

O: 1 volkoren kipfilet (achteraf te weinig met zn late T)
T: 200 gr volkoren pasta :9
L: 4 volkoren. 2 met kipfilet, 2 met kip grilworst
T: mandarijntjes, optimel yoghurt, kwark;
D: Ik zou het niet weten. Wss iets makelijks.
T: Broer = jarig, dus twijfel over taart.

Zonder D en laatste T heb ik nu 900 kcal over, dus op zich moet daar wel een stukje taart in passen zonder gek te doen :)
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
pi_151735762
Je T is 200 g volkoren pasta om half 11 's ochtends?? 8)7
pi_151735767
Moet je zelf koken crunch?
pi_151735782
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2015 10:49 schreef La_Tramposa het volgende:
Jouw verbazing om onze lijstjes. :D
pi_151735856
quote:
2s.gif Op donderdag 16 april 2015 10:50 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Jouw verbazing om onze lijstjes. :D
Haha ja ik vind het gewoon knap wat voor bizarre dingen/combi's er hier soms gegeten worden en dan toch nog binnen de kcal blijven :P
De laatste keer dat ik 200g volkoren pasta wegkreeg (if ever) was denk ik 's avonds in de tijd dat ik 2x2 uur per dag roeide :P
pi_151735951
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2015 10:49 schreef La_Tramposa het volgende:
:Y Zeker, gekookt he :)
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
pi_151735953
Ik heb trouwens daarnet bij de Plus "Topvit" kwark smaak aardbei gekocht, 44 kcal/100 gram, met smaakje! 7 gram eiwit en 4 gram suiker/100 gram uit mijn hoofd. Hopelijk is hij lekker.
Helaas niet goedkoop; 1.25 per 500 gram, en verder ga ik ook eigenlijk nooit naar de Plus.
pi_151735955
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2015 10:52 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Haha ja ik vind het gewoon knap wat voor bizarre dingen/combi's er hier soms gegeten worden en dan toch nog binnen de kcal blijven :P
De laatste keer dat ik 200g volkoren pasta wegkreeg (if ever) was denk ik 's avonds in de tijd dat ik 2x2 uur per dag roeide :P
Ik eet ook geen 200 gram pasta, ooit.

En mijn combies zijn niet raar. :P Ik ga ook zo pas wat van de coleslaw eten. Tot de ergeste honger gestild is, en dan over een anderhalf uur m'n tonijnsalade :P
pi_151735958
quote:
2s.gif Op donderdag 16 april 2015 10:50 schreef Lonaa het volgende:
Moet je zelf koken crunch?
:Y

Ja en 1 persoonsportie, de rest eet :r frituur :r
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
pi_151735960
quote:
2s.gif Op donderdag 16 april 2015 10:55 schreef CrunchySelf het volgende:

[..]

:Y Zeker, gekookt he :)
Oke, hoeveel 'rauwe' pasta is dat dan? En eet je er niets bij qua saus of zo?
pi_151735977
quote:
2s.gif Op donderdag 16 april 2015 10:55 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Ik eet ook geen 200 gram pasta, ooit.

En mijn combies zijn niet raar. :P Ik ga ook zo pas wat van de coleslaw eten. Tot de ergeste honger gestild is, en dan over een anderhalf uur m'n tonijnsalade :P
Nee jij hebt zeker goede combinaties, het is alleen even een andere mindset, rundvlees en coleslaw 's ochtends ipv broodje kaas of havermout :P
  donderdag 16 april 2015 @ 10:56:03 #104
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_151735978
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2015 10:55 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik heb trouwens daarnet bij de Plus "Topvit" kwark smaak aardbei gekocht, 44 kcal/100 gram, met smaakje! 7 gram eiwit en 4 gram suiker/100 gram uit mijn hoofd. Hopelijk is hij lekker.
Helaas niet goedkoop; 1.25 per 500 gram, en verder ga ik ook eigenlijk nooit naar de Plus.
Valt me mee voor een prefab smaakje :o
pi_151735989
quote:

[..]

Oke, hoeveel 'rauwe' pasta is dat dan? En eet je er niets bij qua saus of zo?
Geen flauw idee om eerlijk te zijn. Ik heb een standaard pasta in MFP opgezocht, gekookte waarde en voor de zekerheid nog wat bij opgegooid. Kwam op iets van 180 kcal de 100g uit gekookt :)

De pan is namelijk gisteren gekookt voor meerdere mensen, dus wegen was zinloos. Geen saus, dit hapt best lekker weg :)
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
pi_151735999
quote:

[..]

Nee jij hebt zeker goede combinaties, het is alleen even een andere mindset, rundvlees en coleslaw 's ochtends ipv broodje kaas of havermout :P
Ik wilde iengelijk ook een broodje kaas, maar die coleslaw moet op (333 gram spitskool, 150 gram wortels, 250 gram vlees, dat krijg ik echt niet op als T :') )
pi_151736027
quote:
2s.gif Op donderdag 16 april 2015 10:55 schreef CrunchySelf het volgende:

[..]

Ja en 1 persoonsportie, de rest eet :r frituur :r
Koop kip, koop aardappels, koop groente. Flikker alles in een ovenschaal, kruidt, flikker in oven tot gaar.
pi_151736033
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2015 10:56 schreef Maraca het volgende:

[..]

Valt me mee voor een prefab smaakje :o
Ja mij ook! Naturel kwark van de Lidl heeft ook al 3 gram suiker.
pi_151736062
quote:
2s.gif Op donderdag 16 april 2015 10:57 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Koop kip, koop aardappels, koop groente. Flikker alles in een ovenschaal, kruidt, flikker in oven tot gaar.
Gewoon alles zo rauw erin?

Kip :9 Aardappels :9 Groente 1/2 :9
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
pi_151736101
quote:
2s.gif Op donderdag 16 april 2015 10:58 schreef CrunchySelf het volgende:

[..]

Gewoon alles zo rauw erin?

Kip :9 Aardappels :9 Groente 1/2 :9
Ja. Geen kipfilet, trouwens. Of ja, kan wel, maar wordt snel droog.

Poot, aardappels in stukjes, iets van courgette/champignons/whatever groente die in de oven kunnen, op 200 graden zo'n 45 minuten. Groente kan iets minder lang als je van knapperig houdt.
  donderdag 16 april 2015 @ 11:38:27 #111
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_151737360
Droge pasta? :r
  donderdag 16 april 2015 @ 11:39:10 #112
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_151737376
quote:
14s.gif Op donderdag 16 april 2015 08:47 schreef Qwea het volgende:

[..]

Ja, klinkt bekend. Serieus, doe jezelf een plezier en laat alle activiteiten met die arm vallen. Zit hem vermoed ik in je cuff pees wat door trekt richting bicepspees.

[ afbeelding ]
Waarschijnlijk heb je hem overbelast waardoor hij nu is op gaan zwellen. Dat heb ik dus ook, alleen dan chronisch lijkt wel :X Blijven koelen. Wel blijven bewegen, maar op geleide vd pijn. NIET tillen of trainen met die arm.

Je kan ibu nemen... althans, dat doe ik altijd. Nou ja, diclo neem ik stiekem.

Is dit de eerste keer? Sterkte iig want het is serieus een kut blessure.
Heb niks met mijn arm gedaan tijdens de training, zelfs voor het eerst in maaaanden cardio gedaan ;(
Het is de eerste keer dus hopelijk snel over. wilt zaterdag weer trainen!

Lijstje:
O: 30gr havermout, 160ml melk, 1/2 schep whey, 1 lepel pindakaas
L: grapefruit, 150gr Griekse yoghurt met 30gr cruesli, 2x boterham, 50gr kip, 1x cracker pindakaas, 1 gekookt ei
T: 3x rijstwafel, 50gr kip 1x pindakaas
D: vispotje, sperziebonen, Turkse rijst
T: 150gr Griekse yoghurt, 20gr muesli, koekje
  donderdag 16 april 2015 @ 11:40:00 #113
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_151737401
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2015 11:39 schreef gcjoel het volgende:

[..]

Heb niks met mijn arm gedaan tijdens de training, zelfs voor het eerst in maaaanden cardio gedaan ;(
Het is de eerste keer dus hopelijk snel over. wilt zaterdag weer trainen!
Whut? Je had toch FB gedaan? Benchpress e.d?
  donderdag 16 april 2015 @ 11:46:02 #114
439796 Artoo
Beep boop beep
pi_151737588
quote:
14s.gif Op donderdag 16 april 2015 11:38 schreef Qwea het volgende:
Gekke Crunch :P
  donderdag 16 april 2015 @ 11:52:06 #115
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_151737799
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2015 11:46 schreef Artoo het volgende:

[..]

pi_151737822
quote:

[..]

^^
  donderdag 16 april 2015 @ 11:58:00 #117
439796 Artoo
Beep boop beep
pi_151738029
Wat is 5 km nu trouwens een laffe afstand om te lopen. :') Net het laatste loopje voor zondag gedaan. 5 kilometer, rustig tempo, geen versnellingen. Ik zweette niet eens. :')
pi_151738093
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2015 11:58 schreef Artoo het volgende:
Wat is 5 km nu trouwens een laffe afstand om te lopen. :') Net het laatste loopje voor zondag gedaan. 5 kilometer, rustig tempo, geen versnellingen. Ik zweette niet eens. :')
Dat is toch lekker ;) Het hoeft niet altijd volle bak!
  donderdag 16 april 2015 @ 12:01:21 #119
439796 Artoo
Beep boop beep
pi_151738134
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2015 12:00 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Dat is toch lekker ;) Het hoeft niet altijd volle bak!
Nee, klopt! Maar het is lekker weer, ik heb de hele week al amper iets gedaan, ik wil MEER! :P Maar ik bewaar het wel voor zondag :P
pi_151738260
Lekker weer? Ik dacht dat jij 2 dorpen verderop woonde.
  donderdag 16 april 2015 @ 12:06:27 #121
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_151738311
quote:
2s.gif Op donderdag 16 april 2015 12:04 schreef Lonaa het volgende:
Hier is het ook wel oke. Begint nu bewolktte worden maar de zon doet wel zijn best om erdoor te komen.

Zaterdag weer volle dag zon. Ik ga mijn beentjes sparen voor zaterdag O+

O+ fietsen O+
pi_151738548
quote:
2s.gif Op donderdag 16 april 2015 10:59 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Ja. Geen kipfilet, trouwens. Of ja, kan wel, maar wordt snel droog.

Poot, aardappels in stukjes, iets van courgette/champignons/whatever groente die in de oven kunnen, op 200 graden zo'n 45 minuten. Groente kan iets minder lang als je van knapperig houdt.
Klinkt wel goed. Denk dat het wel zoiets wordt, maar dan in de pan :9 45 min is me te lang.

Thx :)
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
pi_151738558
quote:
14s.gif Op donderdag 16 april 2015 11:38 schreef Qwea het volgende:
Lekker joh :9 Niet te vaak, want dan verveeld het.
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
pi_151738569
quote:

[..]

quote:
1s.gif Op donderdag 16 april 2015 11:52 schreef Qwea het volgende:

[..]

quote:
2s.gif Op donderdag 16 april 2015 11:52 schreef Lonaa het volgende:

[..]

^^
}:|
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
pi_151738615
quote:
1s.gif Op donderdag 16 april 2015 12:06 schreef Qwea het volgende:

[..]

Hier is het ook wel oke. Begint nu bewolktte worden maar de zon doet wel zijn best om erdoor te komen.

O+ fietsen O+
Fietsen +1

Hier al vanaf 07:00 zon en nog niet weggeweest, heerlijk weer :D
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
  donderdag 16 april 2015 @ 12:21:48 #126
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_151738829
Twijfels. Doe ik vandaag schouders en rug... Of morgen met biceps/triceps erbij
  donderdag 16 april 2015 @ 12:26:20 #127
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_151738990
quote:
1s.gif Op donderdag 16 april 2015 12:06 schreef Qwea het volgende:

[..]

O+ fietsen O+
Mooi weer zaterdag? Dan ga ik de fiets vermijden. Ronde van NH = nergens normaal heen kunnen, want kuddes fietsers. En meestal met voorrang. :')

(trauma aan vorig jaar, toen had ik mijn trein gemist omdat ik op een onhandig punt een kudde trof. 😂)
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
  donderdag 16 april 2015 @ 12:52:33 #128
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_151739804
quote:
1s.gif Op donderdag 16 april 2015 12:26 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Mooi weer zaterdag? Dan ga ik de fiets vermijden. Ronde van NH = nergens normaal heen kunnen, want kuddes fietsers. En meestal met voorrang. :')

(trauma aan vorig jaar, toen had ik mijn trein gemist omdat ik op een onhandig punt een kudde trof. 😂)
:D Thnx voor de tip. Ik denk dat ik mee ga doen op de 60km
  donderdag 16 april 2015 @ 12:55:52 #129
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_151739878
Of de 110. Hmmmmmm
pi_151740251
Leuk!
  donderdag 16 april 2015 @ 13:13:01 #131
439796 Artoo
Beep boop beep
pi_151740328
quote:
2s.gif Op donderdag 16 april 2015 12:04 schreef Lonaa het volgende:
Vind jij het kutweer dan? :P De zon komt af en toe door hier, het is droog, het is niet koud. Ik vind het best lekker weer :P
  donderdag 16 april 2015 @ 13:13:39 #132
439796 Artoo
Beep boop beep
pi_151740346
quote:
14s.gif Op donderdag 16 april 2015 12:52 schreef Qwea het volgende:

[..]

Tof!
  donderdag 16 april 2015 @ 13:26:01 #133
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_151740712
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2015 12:55 schreef Qwea het volgende:
Of de 110. Hmmmmmm
Is 110 wel verstandig met je blessures?
  donderdag 16 april 2015 @ 13:40:02 #134
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_151741079
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2015 13:26 schreef Maraca het volgende:

[..]

Is 110 wel verstandig met je blessures?
Met shinsplints? Waarom niet? Ik heb tijdens hardlopen erg veel last. Fietsen weinig.
  donderdag 16 april 2015 @ 13:40:28 #135
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_151741085
Zit in de gym maar ben echt kapot
pi_151741178
Die dingen zijn bovendien toertochten waar iedereen in een kletstempo achter elkaar aanrijdt. Meestal wordt er getemporiseerd op 25km/u of zo. Maar wel leuk om een keer op lege wegen zo'n tocht te rijden!
  donderdag 16 april 2015 @ 14:05:11 #137
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_151741698
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2015 13:43 schreef La_Tramposa het volgende:
Die dingen zijn bovendien toertochten waar iedereen in een kletstempo achter elkaar aanrijdt. Meestal wordt er getemporiseerd op 25km/u of zo. Maar wel leuk om een keer op lege wegen zo'n tocht te rijden!
Precies. Lekker op mijn eigen tempo rijden.
pi_151741775
quote:
14s.gif Op donderdag 16 april 2015 14:05 schreef Qwea het volgende:

[..]

Precies. Lekker op mijn eigen tempo rijden.
Nee, dat kan dus niet, iedereen rijdt hetzelfde tempo..
pi_151741794
Oh wacht ik zie dat het bij deze tocht wel kan. Bij de toerversie van de Giro en de Tour de France was/is dat niet..
  donderdag 16 april 2015 @ 14:13:51 #140
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_151741900
quote:
14s.gif Op donderdag 16 april 2015 11:40 schreef Qwea het volgende:

[..]

Whut? Je had toch FB gedaan? Benchpress e.d?
Ja klopt, ik bedoel de training net heb ik niks gedaan :D

Hier al de hele dag compleet bewolkt, vanmorgen zelfs regen gehad.
Ging net naar de markt want wilde goedkoop groente en fruit, nou stelt hier ook niks meer voor zeg! en de asperges ook nog te duur dus nu heb ik niks! :(
  donderdag 16 april 2015 @ 14:22:07 #141
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_151742109
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2015 14:08 schreef La_Tramposa het volgende:
Oh wacht ik zie dat het bij deze tocht wel kan. Bij de toerversie van de Giro en de Tour de France was/is dat niet..
:P
pi_151742444
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2015 13:13 schreef Artoo het volgende:

[..]

Vind jij het kutweer dan? :P De zon komt af en toe door hier, het is droog, het is niet koud. Ik vind het best lekker weer :P
Toen ik dat postte regende het hier.
  donderdag 16 april 2015 @ 14:33:56 #143
439796 Artoo
Beep boop beep
pi_151742453
quote:
2s.gif Op donderdag 16 april 2015 14:33 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Toen ik dat postte regende het hier.
Ah. In O'town nog geen regen gehad. :P
pi_151742517
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2015 14:33 schreef Artoo het volgende:

[..]

Ah. In O'town nog geen regen gehad. :P
Het is hier nu droog, maar bewolkt. Nog geen zon gezien
pi_151742856
Mijn T is geruild voor een iets ongezonders :X Maar wel lekker :9

Stukje slagroomtaart, Tussen 200-300 kcal lees ik overal voor een normaal puntje. Dus 300 ingevuld, 30 kcal meer dan oorspronkelijke T
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
pi_151742896
Ik wil van alles opeten ;(
pi_151742914
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2015 14:49 schreef Lonaa het volgende:
;(
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
  donderdag 16 april 2015 @ 14:50:52 #148
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_151742916
quote:
Ik ook! :(
pi_151742929
Hmmm Slagroom :9
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
  donderdag 16 april 2015 @ 14:51:37 #150
439796 Artoo
Beep boop beep
pi_151742938
quote:
;( Dat had ik net ook. Toen dronk ik koffie. Nu is het weg.
pi_151742953
Ik zit te denken aan thee. Maar eigenljk wil ik gewoon iets ETEN. :')

Kaas ofzo. :9 Of gerookte paling. Of brood.
pi_151742957
Of alles. :')
  donderdag 16 april 2015 @ 14:52:36 #153
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_151742959
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2015 14:51 schreef Artoo het volgende:

[..]

;( Dat had ik net ook. Toen dronk ik koffie. Nu is het weg.
't schijnt ook dat in sommige gevallen een hongergevoel weggaat nadat je wat hebt gedronken, omdat je dan eigenlijk dorst hebt :P
  donderdag 16 april 2015 @ 14:54:47 #154
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_151743024
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2015 14:52 schreef Maraca het volgende:

[..]

't schijnt ook dat in sommige gevallen een hongergevoel weggaat nadat je wat hebt gedronken, omdat je dan eigenlijk dorst hebt :P
Dat is een leugen! ;) als ik wil vreten dan helpt niks :'(
en als je dan ook nog eens stilstaat met afvallen wil je dat nog erger! terwijl dat juist niet helpt om wel af te vallen :(
pi_151743052
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2015 14:54 schreef gcjoel het volgende:

[..]

Dat is een leugen! ;) als ik wil vreten dan helpt niks :'(
en als je dan ook nog eens stilstaat met afvallen wil je dat nog erger! terwijl dat juist niet helpt om wel af te vallen :(
Dit.
pi_151743176
Oke, ik ga wel eetlijst maken voor volgende week.

Iemand nog goede suggesties? :9
pi_151743203
quote:
2s.gif Op donderdag 16 april 2015 15:00 schreef Lonaa het volgende:

Pannenkoeken :9 Wraps :9 Nasi met kip :9
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
pi_151743225
quote:
2s.gif Op donderdag 16 april 2015 15:01 schreef CrunchySelf het volgende:

[..]

Pannenkoeken :9 Wraps :9 Nasi met kip :9
Pannenkoeken is wel een goed idee. Wraps hadden we van de week al geloof ik en nasi met kip vind ik niet zo lekker :P
  donderdag 16 april 2015 @ 15:03:14 #159
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_151743259
quote:
2s.gif Op donderdag 16 april 2015 15:00 schreef Lonaa het volgende:

Ben er ook 1 aan het maken en heb ook geen ideeen
pi_151743267
quote:
2s.gif Op donderdag 16 april 2015 15:02 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Pannenkoeken is wel een goed idee. Wraps hadden we van de week al geloof ik en nasi met kip vind ik niet zo lekker :P
Pannenkoeken is altijd een goed idee :Y En nasi niet lekker :o
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
  donderdag 16 april 2015 @ 15:04:46 #161
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_151743301
Ik heb 2 blokjes milka daim en 1 blokje wit gehad tijdens het maken van de cheesecake :o #shameonme
pi_151743308
Macaroni :9
Wentelteefje dinges als lunch :9
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
pi_151743321
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2015 15:03 schreef gcjoel het volgende:

[..]

Ben er ook 1 aan het maken en heb ook geen ideeen
Voel je je ook zielig omdat je honger hebt, geen lijst kunt maken, je spierpijn hebt en je ongesteld moet worden? ;(
  donderdag 16 april 2015 @ 15:05:35 #164
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_151743327
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2015 14:50 schreef gcjoel het volgende:

[..]

Ik ook! :(
Same :X Ik moet me echt inhouden niet die chocolade op te vreten of straks een punt cheesecake te nemen :o
  donderdag 16 april 2015 @ 15:06:01 #165
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_151743335
quote:
2s.gif Op donderdag 16 april 2015 15:05 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Voel je je ook zielig omdat je honger hebt, geen lijst kunt maken, je spierpijn hebt en je ongesteld moet worden? ;(
Alles minus ongesteld! En ik heb een zere arm :'(
  donderdag 16 april 2015 @ 15:06:27 #166
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_151743348
quote:
14s.gif Op donderdag 16 april 2015 15:05 schreef Qwea het volgende:

[..]

Same :X Ik moet me echt inhouden niet die chocolade op te vreten of straks een punt cheesecake te nemen :o
Cheesecake, daar zou ik nu echt trek in hebben O+
pi_151743351
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2015 15:06 schreef gcjoel het volgende:

[..]

Alles minus ongesteld! En ik heb een zere arm :'(
Ik heb alles ;(
pi_151743354
quote:
14s.gif Op donderdag 16 april 2015 15:05 schreef Qwea het volgende:

[..]

Maar je maakt die cheesecake toch om op te eten? 1 punt is geen ramp, de hele taart wel :P
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
  donderdag 16 april 2015 @ 15:07:30 #169
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_151743379
quote:
2s.gif Op donderdag 16 april 2015 15:06 schreef CrunchySelf het volgende:

[..]

Maar je maakt die cheesecake toch om op te eten? 1 punt is geen ramp, de hele taart wel :P
Ja, voor anderen. Ik mag van mezelf niet omdat ik 74.5 woog en ik volgende week bockbier tocht heb :') :X
  donderdag 16 april 2015 @ 15:08:11 #170
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_151743392
Ooh kan iemand mij adviseren?

Stel ik ga wel de 110km doen (waar de fuck begin ik aan :X :') ). Wat ontbijt ik dan? Wat neem ik mee onderweg? Lees wel dat je bij de posten ook eten en drinken krijgt, maar wil ook meenemen.
pi_151743414
quote:
14s.gif Op donderdag 16 april 2015 15:07 schreef Qwea het volgende:

[..]

Ja, voor anderen. Ik mag van mezelf niet omdat ik 74.5 woog en ik volgende week bockbier tocht heb :') :X
:X

Q o|O
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
pi_151743450
must.not.munch.
  donderdag 16 april 2015 @ 15:10:35 #173
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_151743463
quote:
2s.gif Op donderdag 16 april 2015 15:08 schreef CrunchySelf het volgende:

[..]

:X

Q o|O
Ja, ik weets. Maar ik zweer je, het gaat niet uit mijn kop hoor :')
  donderdag 16 april 2015 @ 15:10:39 #174
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_151743469
quote:
14s.gif Op donderdag 16 april 2015 15:08 schreef Qwea het volgende:

Stel ik ga wel de 110km doen (waar de fuck begin ik aan :X :') ). Wat ontbijt ik dan? Wat neem ik mee onderweg? Lees wel dat je bij de posten ook eten en drinken krijgt, maar wil ook meenemen.
Cheesecake :Y
  donderdag 16 april 2015 @ 15:11:20 #175
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_151743489
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2015 15:10 schreef gcjoel het volgende:

[..]

Cheesecake :Y
LMAO, ik heb er serieus aan gedacht :P Maar ik bedoelde meer iets waar mijn lichaam ook écht iets aan heeft :P
  donderdag 16 april 2015 @ 15:12:00 #176
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_151743514
quote:
14s.gif Op donderdag 16 april 2015 15:10 schreef Qwea het volgende:

[..]

Je moet toch ook niet ineens alles eten? Dat je het wat los laat betekend niet dat je alles kan gaan vreten. Ik heb nu de grootste moeite weer 5 kilo af te vallen omdat ik iets teveel los heb gelaten afgelopen half jaar totaal. Als je weet dat je al bockbier doet is het toch een prima keus om nu even niets te nemen.
pi_151743519
quote:

Volgens mij staat hier veel info:
http://www.wielersportinfo.nl/sportvoeding-voor-tijdens-na.htm

Maar anders even buurten in die wielrentopics :)
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
pi_151743543
quote:

Mijn ervaring op fietsvakantie is echter dat alles erin ging :P Je fietst toch niet op zo'n hoge hartslag dus ik leefde op pinda's, koekjes, winegums..
pi_151743544
quote:
14s.gif Op donderdag 16 april 2015 15:10 schreef Qwea het volgende:

[..]

Komt wel, je signaleert in ieder geval wel :)
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
pi_151743548
Oh letterlijk dezelfde link haha!
pi_151743554
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2015 15:12 schreef La_Tramposa het volgende:
Oh letterlijk dezelfde link haha!
GMTA :Y
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
  donderdag 16 april 2015 @ 15:14:33 #182
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_151743587
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2015 15:12 schreef gcjoel het volgende:

[..]

Je moet toch ook niet ineens alles eten? Dat je het wat los laat betekend niet dat je alles kan gaan vreten. Ik heb nu de grootste moeite weer 5 kilo af te vallen omdat ik iets teveel los heb gelaten afgelopen half jaar totaal. Als je weet dat je al bockbier doet is het toch een prima keus om nu even niets te nemen.
Dat dacht ik dus ook. En dan neem ik wel een hapje van Mo vanaaf :Y
  donderdag 16 april 2015 @ 15:15:26 #183
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_151743605
quote:
2s.gif Op donderdag 16 april 2015 15:12 schreef CrunchySelf het volgende:

[..]

Volgens mij staat hier veel info:

Maar anders even buurten in die wielrentopics :)
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2015 15:12 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Mijn ervaring op fietsvakantie is echter dat alles erin ging :P Je fietst toch niet op zo'n hoge hartslag dus ik leefde op pinda's, koekjes, winegums..
Ff lezen. En dan ff bedenken of ik isotone drank meeneem. Of chocomelk ofzo.
pi_151743631
Chocomelk zou ik niet doen, als dat warm wordt.. Bovendien is zuivel nou één van de dingen die het lichaam niet zo goed kan verwerken tijdens inspanning.
pi_151743643
Oke, ik ga iets eten.
pi_151743662
quote:
2s.gif Op donderdag 16 april 2015 15:16 schreef Lonaa het volgende:
Oke, ik ga iets eten.
quote:
2s.gif Op donderdag 16 april 2015 15:10 schreef Lonaa het volgende:
must.not.munch.
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
  donderdag 16 april 2015 @ 15:17:16 #187
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_151743667
quote:
Koolhydraatstapeling.
Deze methode gebruik je bij de voorbereiding van fietstoertochten waarbij de koolhydraatvoorraad (of glycogeenvoorraad) in je spieren en lever grotendeels verbrand gaat worden. Dat is het geval bij tochten langer dan twee uur. Voor uitleg en tips: Toertocht voorbereiding.
Whut? 110km is plus minus 4 a 4.5u fietsen. Dus ik moet dan stapelen? :?
pi_151743670
It fits.
pi_151743677
quote:
2s.gif Op donderdag 16 april 2015 15:17 schreef Lonaa het volgende:
It fits.
^O^
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
  donderdag 16 april 2015 @ 15:17:42 #190
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_151743682
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2015 15:16 schreef La_Tramposa het volgende:
Chocomelk zou ik niet doen, als dat warm wordt.. Bovendien is zuivel nou één van de dingen die het lichaam niet zo goed kan verwerken tijdens inspanning.
Aah ja. Lauwe chocomelk :r
pi_151743695
Ik wil dit weer maken, maar het is niet echt uhm, gezond :P

http://britishfood.about.(...)elisedgarlictart.htm
pi_151743755
quote:
14s.gif Op donderdag 16 april 2015 15:17 schreef Qwea het volgende:

[..]

Whut? 110km is plus minus 4 a 4.5u fietsen. Dus ik moet dan stapelen? :?
Met de hoeveelheden die jij eet, stapel je volgens mij elke dag al :P
pi_151743759
Kut slagroomtaart :r
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
  donderdag 16 april 2015 @ 15:19:57 #194
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_151743760
En hoe bepaal ik of ik in lange broek ga of in korte? :P
pi_151743769
quote:
14s.gif Op donderdag 16 april 2015 15:19 schreef Qwea het volgende:
En hoe bepaal ik of ik in lange broek ga of in korte? :P
Temperatuur :P
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
  donderdag 16 april 2015 @ 15:21:06 #196
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_151743807
quote:
2s.gif Op donderdag 16 april 2015 15:19 schreef CrunchySelf het volgende:
Kut slagroomtaart :r
vies?
pi_151743837
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2015 15:21 schreef gcjoel het volgende:

[..]

vies?
Ding was lekker. Valt wat minder, moet hem nu opboeren en iets misselijk van :')

God straft meteen.
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
  donderdag 16 april 2015 @ 15:23:42 #198
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_151743907
Oh, ik vond dit wel een mooi plaatje:

donderdag 16 april 2015 @ 15:24:47 #199
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_151743956
quote:
2s.gif Op donderdag 16 april 2015 15:20 schreef CrunchySelf het volgende:

[..]

Temperatuur :P
Ja, om 08u 's ochtends? :P
pi_151743974
quote:
14s.gif Op donderdag 16 april 2015 15:24 schreef Qwea het volgende:

[..]

Ja, om 08u 's ochtends? :P
Gister 10 graden, vandaag volgens mij 8/9 :)
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
  donderdag 16 april 2015 @ 15:25:10 #201
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_151743975
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2015 15:23 schreef Maraca het volgende:
Oh, ik vond dit wel een mooi plaatje:

[ afbeelding ]
oi :D
  donderdag 16 april 2015 @ 15:25:39 #202
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_151743994
Heuj! Ik heb 21-5 intake bij eetstoorniskliniek :o
pi_151744005
quote:
14s.gif Op donderdag 16 april 2015 15:25 schreef Qwea het volgende:
^O^
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
  donderdag 16 april 2015 @ 15:26:39 #204
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_151744029
quote:
Mijn verjaardag :D
Goed zo! hopelijk helpt het je!
  donderdag 16 april 2015 @ 15:29:31 #205
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_151744112
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2015 15:26 schreef gcjoel het volgende:

[..]

Mijn verjaardag :D
Goed zo! hopelijk helpt het je!
Hoe oud wordt je? 45? :P Nee grapje.

Ja, hoop ik ook. Want ik sla echt altijd door. Of de ene kant of de andere kant :Y
  donderdag 16 april 2015 @ 15:29:38 #206
159909 -Peach
Prunus persica
pi_151744119
quote:
Goede stap! Hopelijk heb je er wat aan.

Ik wil naar buiten!!!
  donderdag 16 april 2015 @ 15:31:46 #207
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_151744176
Ik ben de fysio aan het omkopen _O- Als hij morgen me er tussen propt om mijn benen te masseren krijgt ie cheesecake.

Ik moest wel lachen. Ik appte hem :

"Heeeeey Xjuh!!!!! Zeg, heb jij tijd vandaag of morgen om mij ff te masseren? Ik heb pijn in mijn benen joh! Zowel kuiten als ook mijn billen (Niet mijn kont, maar daaronder). En wellicht ga ik tourtochten op de racefiets, dus ik moet ff opgelapt worden!"

Hij :

"Ik hoor weken niks van je en je hebt pijn in je kont en dan kan ik weer komen opdraven?!"

Ik moest hardop lachen :P
  donderdag 16 april 2015 @ 15:32:25 #208
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_151744191
quote:
14s.gif Op donderdag 16 april 2015 15:29 schreef Qwea het volgende:

[..]

Hoe oud wordt je? 45? :P Nee grapje.

Ja, hoop ik ook. Want ik sla echt altijd door. Of de ene kant of de andere kant :Y
niet grappig }:| ik wordt 28 :P
pi_151744197
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2015 15:32 schreef gcjoel het volgende:

[..]

niet grappig }:| ik wordt 28 :P
:o

wordt :o
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
  donderdag 16 april 2015 @ 15:32:48 #210
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_151744203
quote:
^O^
pi_151744223
quote:
14s.gif Op donderdag 16 april 2015 15:31 schreef Qwea het volgende:
Ik ben de fysio aan het omkopen _O- Als hij morgen me er tussen propt om mijn benen te masseren krijgt ie cheesecake.

Ik moest wel lachen. Ik appte hem :

"Heeeeey Xjuh!!!!! Zeg, heb jij tijd vandaag of morgen om mij ff te masseren? Ik heb pijn in mijn benen joh! Zowel kuiten als ook mijn billen (Niet mijn kont, maar daaronder). En wellicht ga ik tourtochten op de racefiets, dus ik moet ff opgelapt worden!"

Hij :

"Ik hoor weken niks van je en je hebt pijn in je kont en dan kan ik weer komen opdraven?!"

Ik moest hardop lachen :P
_O-
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
  donderdag 16 april 2015 @ 15:33:45 #212
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_151744235
quote:
2s.gif Op donderdag 16 april 2015 15:32 schreef CrunchySelf het volgende:

[..]

:@
  donderdag 16 april 2015 @ 15:34:06 #213
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_151744244
quote:
2s.gif Op donderdag 16 april 2015 15:32 schreef CrunchySelf het volgende:

[..]

:P
pi_151744299
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2015 15:34 schreef Maraca het volgende:

[..]

[ afbeelding ] :P
_O- AUFMACHEN!

Jullie doen het ook vaak bij mij }:|
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
pi_151744539
Wat eet je bij falafel?
  donderdag 16 april 2015 @ 15:46:52 #216
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_151744602
quote:
2s.gif Op donderdag 16 april 2015 15:44 schreef Lonaa het volgende:
Wat eet je bij falafel?
Pita en knoflooksaus, oh en feta! :D

wortelsalade?
  donderdag 16 april 2015 @ 15:49:01 #217
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_151744653
quote:
14s.gif Op donderdag 16 april 2015 12:52 schreef Qwea het volgende:

[..]

Mijn vent is er wel fan van, doet al jaren mee. :) (Alleen nu brakke knieën, dus hij twijfelt nog)
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
  donderdag 16 april 2015 @ 16:01:37 #218
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_151744959
quote:
1s.gif Op donderdag 16 april 2015 15:49 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Mijn vent is er wel fan van, doet al jaren mee. :) (Alleen nu brakke knieën, dus hij twijfelt nog)
Ik wil ook mee doen :Y
  donderdag 16 april 2015 @ 16:02:02 #219
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_151744973
feesboek is stuk :o
pi_151744996
quote:
14s.gif Op donderdag 16 april 2015 16:02 schreef Qwea het volgende:
mijn email is stuk.
pi_151745016
quote:
14s.gif Op donderdag 16 april 2015 16:02 schreef Qwea het volgende:
Ligt aan jou, hier perfect.
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
  donderdag 16 april 2015 @ 16:04:09 #222
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_151745026
quote:
2s.gif Op donderdag 16 april 2015 16:03 schreef CrunchySelf het volgende:

[..]

Ligt aan jou, hier perfect.
Hier wel ook stuk
pi_151745037
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2015 16:04 schreef gcjoel het volgende:

[..]

Hier wel ook stuk
Duidelijk :Y Gaat goed vandaag he :+
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
pi_151745041
Maar wat is er stuk aan?
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
pi_151745049
mijn feestboek is niet stuk.
  donderdag 16 april 2015 @ 16:06:18 #226
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_151745074
quote:
2s.gif Op donderdag 16 april 2015 16:04 schreef CrunchySelf het volgende:
Maar wat is er stuk aan?
Opent niet
  donderdag 16 april 2015 @ 16:06:37 #227
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_151745082
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2015 16:06 schreef gcjoel het volgende:

[..]

Opent niet
Dat. Hij dut niks
pi_151745106
Ze moeten jullie gewoon niet meer. Dit is een stille hint :P
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
  donderdag 16 april 2015 @ 16:10:35 #229
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_151745208
stom want de app werkt wel
  donderdag 16 april 2015 @ 16:11:41 #230
439796 Artoo
Beep boop beep
pi_151745245
Mijn Feestboek werkt ook gewoon.
pi_151745273
Oh great. Nu heb ik ook nog hoofdpijn.
  donderdag 16 april 2015 @ 16:18:31 #232
439796 Artoo
Beep boop beep
pi_151745424
quote:
Hulp! Goede stap, Q. Dapper! :)
  donderdag 16 april 2015 @ 16:21:44 #233
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_151745488
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2015 16:18 schreef Artoo het volgende:

[..]

Hulp! Goede stap, Q. Dapper! :)
Het is alleen in groepsverband geloof ik. En als ik echt ergens een pleuris schurft hekel aan heb.... :X
pi_151745538
quote:
14s.gif Op donderdag 16 april 2015 16:21 schreef Qwea het volgende:

[..]

Het is alleen in groepsverband geloof ik. En als ik echt ergens een pleuris schurft hekel aan heb.... :X
Hoi ik ben Q.
Groepsgeluid "Hoi Q :W"

:X Niks individueels te vinden?
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
  donderdag 16 april 2015 @ 16:26:16 #235
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_151745616
quote:
2s.gif Op donderdag 16 april 2015 16:23 schreef CrunchySelf het volgende:

[..]

Hoi ik ben Q.
Groepsgeluid "Hoi Q :W"

:X Niks individueels te vinden?
:N Allemaal in groepsverband
pi_151745851
quote:
14s.gif Op donderdag 16 april 2015 16:26 schreef Qwea het volgende:

[..]

:N Allemaal in groepsverband
Balen.

Maar wie weet valt dit wel mee en helpt het om anderen erover te horen :)
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
  donderdag 16 april 2015 @ 18:04:13 #237
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_151748210
quote:
2s.gif Op donderdag 16 april 2015 16:34 schreef CrunchySelf het volgende:

[..]

Balen.

Maar wie weet valt dit wel mee en helpt het om anderen erover te horen :)
Dat denk ik ook :Y
  donderdag 16 april 2015 @ 18:48:48 #238
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_151749265
Mijn eten was zo lekker! Vispotje van koolvis met Turkse rijst en sperziebonen! O+
  donderdag 16 april 2015 @ 19:09:38 #239
439796 Artoo
Beep boop beep
pi_151749901
Mijn D was heel bescheiden in kcal. En omdat ik vanochtend geen T heb gehad, heb ik nu nog 400 kcal over. Kak :')
  donderdag 16 april 2015 @ 19:11:08 #240
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_151749950
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2015 19:09 schreef Artoo het volgende:
Mijn D was heel bescheiden in kcal. En omdat ik vanochtend geen T heb gehad, heb ik nu nog 400 kcal over. Kak :')
Feest toch! *O*
Een lekkere avondsnack! O+
  donderdag 16 april 2015 @ 19:19:37 #241
439796 Artoo
Beep boop beep
pi_151750217
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2015 19:11 schreef gcjoel het volgende:

[..]

Feest toch! *O*
Een lekkere avondsnack! O+
Uhu! Ik ben nu aan het bedenken wat voor lekkers ik ga maken :9
pi_151750614
quote:
Sterkte. Wat voor eetstoornis heb je? En gaat het om gesprekken of een opname? Of hoe gaat het überhaupt in zijn werking?
pi_151752064
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2015 19:19 schreef Artoo het volgende:

[..]

Uhu! Ik ben nu aan het bedenken wat voor lekkers ik ga maken :9
En weet je al wat?! 👯 Misschien kan ik inspiratie opdoen, heb ook wat trek in iets gezonds lekkers :P Maar ben een beetje inspiratieloos nu en de laatste tijd!
  donderdag 16 april 2015 @ 20:13:38 #244
439796 Artoo
Beep boop beep
pi_151752183
quote:
1s.gif Op donderdag 16 april 2015 20:10 schreef Ballet9 het volgende:

[..]

En weet je al wat?! 👯 Misschien kan ik inspiratie opdoen, heb ook wat trek in iets gezonds lekkers :P Maar ben een beetje inspiratieloos nu en de laatste tijd!
Ik ga proberen om één chocolate chip cookie te maken! Ik zal straks laten weten hoe het is gegaan.
Als je recepten wilt verzamelen, dan is delicious.com een ideale manier :) Daar kun je linkjes opslaan en tags geven. Als je een account aanmaakt zal ik je mijn username wel even sturen als je wilt, dan kun je ook browsen door wat ik tot nu toe gevonden heb (let op: niet alles is gezond :P).
  donderdag 16 april 2015 @ 20:30:58 #245
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_151752849
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2015 20:13 schreef Artoo het volgende:

[..]

Ik ga proberen om één chocolate chip cookie te maken! Ik zal straks laten weten hoe het is gegaan.
Als je recepten wilt verzamelen, dan is delicious.com een ideale manier :) Daar kun je linkjes opslaan en tags geven. Als je een account aanmaakt zal ik je mijn username wel even sturen als je wilt, dan kun je ook browsen door wat ik tot nu toe gevonden heb (let op: niet alles is gezond :P).
er zijn ook recepten voor magnetron cookies, dan maak je er meestal ook maar 1. Net als bij de mugcakes!
  donderdag 16 april 2015 @ 20:32:29 #246
439796 Artoo
Beep boop beep
pi_151752914
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2015 20:30 schreef gcjoel het volgende:

[..]

er zijn ook recepten voor magnetron cookies, dan maak je er meestal ook maar 1. Net als bij de mugcakes!
Echt?! *googlen gaat*
  donderdag 16 april 2015 @ 20:47:28 #247
439796 Artoo
Beep boop beep
pi_151753535
quote:
1s.gif Op donderdag 16 april 2015 20:10 schreef Ballet9 het volgende:

[..]

http://fitfoodiefinds.com/2013/03/1299/
  donderdag 16 april 2015 @ 21:05:32 #248
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_151754243
quote:
wel onhandig recept qua ingrediënten, waar haal je 1 eetlepel banaan vandaan? Wat doe ik met de rest? haha
Je maakt hem toch wel met chocolade he? :P
  donderdag 16 april 2015 @ 21:07:36 #249
439796 Artoo
Beep boop beep
pi_151754308
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2015 21:05 schreef gcjoel het volgende:

[..]

wel onhandig recept qua ingrediënten, waar haal je 1 eetlepel banaan vandaan? Wat doe ik met de rest? haha
Je maakt hem toch wel met chocolade he? :P
Ik heb stiekem een aantal dingen bij elkaar gegooid en daarmee een soort van koekje gemaakt :P Dit recept vond ik na heel snel even kijken op Google.
Mijn 'cookie' was 15g havermoutmeel, halve el honing, 2 dadels, kleine tl kokosolie, tl cacao nibs. Alles door elkaar whirren in de hakunit van de blender, platdrukken op een bakpapiertje, 10 minuten op 200g. Werd niet knapperig, was wel heerlijk mierzoet :P
  donderdag 16 april 2015 @ 21:08:02 #250
439796 Artoo
Beep boop beep
pi_151754330
1 eetlepel banaan is wel een vreemde ja :')
  donderdag 16 april 2015 @ 21:10:13 #251
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_151754409
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2015 21:07 schreef Artoo het volgende:

[..]

Ik heb stiekem een aantal dingen bij elkaar gegooid en daarmee een soort van koekje gemaakt :P Dit recept vond ik na heel snel even kijken op Google.
Mijn 'cookie' was 15g havermoutmeel, halve el honing, 2 dadels, kleine tl kokosolie, tl cacao nibs. Alles door elkaar whirren in de hakunit van de blender, platdrukken op een bakpapiertje, 10 minuten op 200g. Werd niet knapperig, was wel heerlijk mierzoet :P
Ik vind wel dat een koekje knapperig moet zijn hoor! haha
Mja zoet is altijd goed :9
pi_151757578
Lijstje voor morgen:
O: Boterham met kalkoenpate.
L: Gebakken ei met 2 eieren, 4 eiwitten en 70 gram ham.
D: Stamppot andijvie met spekjes
T: Verjaardag, dus een paar wijntjes.
pi_151757946
Goed lijstje lonaa :Y

Ik had vanavond meer dan gepland. Taart, wat dingen van tafel. Ach ja. Shit happens. D was minder kcal, dus denk dat eind totaal wel wat meevalt.

Volgens een paar berekening is 2000 kcal al 1000 onder m'n tdee. Dus heb ruimte, maar dat moet wel even minder worden.

Morgen maar verder bekijken :)
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
pi_151759948
Mijn D was een whey shake (jaja!) en een appel :P maar wel lekker losgemaakt bij de sportmasseur!
pi_151763759
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2015 23:10 schreef La_Tramposa het volgende:
Mijn D was een whey shake (jaja!) en een appel :P maar wel lekker losgemaakt bij de sportmasseur!
En dan mijn lijstjes apart noemen :P
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
  vrijdag 17 april 2015 @ 06:46:06 #256
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_151763833
Goedemorgen :O
  vrijdag 17 april 2015 @ 07:21:30 #257
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_151763964
Zoooo die valium die ik gisteren nam kickte in :D

Mogguh
pi_151763972
Drugs are bad mkay

mkay
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
pi_151764051
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 april 2015 06:18 schreef CrunchySelf het volgende:

[..]

En dan mijn lijstjes apart noemen :P
Klopt, maar dit is meer uit nood geboren ;) Normaal ben ik rond 21.30 thuis van trainen en dan kan ik nog wel wat kwark of boterhammen nemen, maar nu moest ik nog tot 21.20 wachten tot de massage. Dus het leek me beter om direct na de training wat te nemen dus dan was een whey shake wel handig! En als ik dan om 22.00 thuis ben ga ik niet meer eten.. ik had 's middags al een flinke portie gegeten.
  vrijdag 17 april 2015 @ 07:50:45 #260
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_151764141
Goedemorgen!

Mijn arm lijkt bijna over!
Thanks Q voor de tips! morgen hopelijk weer trainen :D

Lijstje voor vandaag:
O: oats express, 80ml melk, 1/2 schep whey, 1/2 lepel pindakaas
T: 150gr kwark, appel
L: 2x bruin bolletje met mager beleg (moet nog ff kiezen straks), 2x rijstwafel pindakaas
T: 3x rijstwafel, 50gr kip, 1x pindakaas
D: carbgroenteburger, vlees en groente (moet boodschappen doen)
  vrijdag 17 april 2015 @ 07:54:37 #261
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_151764170
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2015 07:50 schreef gcjoel het volgende:
Goedemorgen!

Mijn arm lijkt bijna over!
Thanks Q voor de tips! morgen hopelijk weer trainen :D

Lijstje voor vandaag:
O: oats express, 80ml melk, 1/2 schep whey, 1/2 lepel pindakaas
T: 150gr kwark, appel
L: 2x bruin bolletje met mager beleg (moet nog ff kiezen straks), 2x rijstwafel pindakaas
T: 3x rijstwafel, 50gr kip, 1x pindakaas
D: carbgroenteburger, vlees en groente (moet boodschappen doen)
Vandaag blijven koelen ook. Fysio gaf mij nog als tip dat je hem voorzichtig kon gaan rekken. Goeie hand op je slechte elleboog en dan naar je borst trekken. Snap je wat ik bedoel?
pi_151764175
Ik haat het als je weegschaal twijfelt tussen 2 getallen en dan toch naar de bovenste schiet :(
En toen dacht ik; dan ga ik nog een keer proberen naar de wc te gaan, misschien kom ik dan eindelijk nét onder de 64! Maar toen was ik ineens 200 gram zwaarder :o Slaat nergens op! Misschien is de batterij bijna op of zo..
  vrijdag 17 april 2015 @ 07:55:26 #263
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_151764177
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2015 07:35 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Klopt, maar dit is meer uit nood geboren ;) Normaal ben ik rond 21.30 thuis van trainen en dan kan ik nog wel wat kwark of boterhammen nemen, maar nu moest ik nog tot 21.20 wachten tot de massage. Dus het leek me beter om direct na de training wat te nemen dus dan was een whey shake wel handig! En als ik dan om 22.00 thuis ben ga ik niet meer eten.. ik had 's middags al een flinke portie gegeten.
Ik twijfel of ik morgen whey moet meenemen ook?
pi_151764182
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 april 2015 07:55 schreef Qwea het volgende:

[..]

Ik twijfel of ik morgen whey moet meenemen ook?
Hmm ik zou denken na 4 uur sportdrank en repen wil je liever wat normaal voedsel. Maar als je het lekker vindt, waarom niet.

Het is ook geen fietswedstrijd he, niet alles hoeft te kloppen qua voeding :P Ik ken mensen die absoluut niet sportief zijn en die doen ook aan dit soort toertochten mee.
  vrijdag 17 april 2015 @ 07:56:52 #265
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_151764187
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2015 07:55 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik haat het als je weegschaal twijfelt tussen 2 getallen en dan toch naar de bovenste schiet :(
En toen dacht ik; dan ga ik nog een keer proberen naar de wc te gaan, misschien kom ik dan eindelijk nét onder de 64! Maar toen was ik ineens 200 gram zwaarder :o Slaat nergens op! Misschien is de batterij bijna op of zo..
Vervang hem idd ff :Y

Hier 74.1. Eergisteren 74.5 B-) ga mijn stukkie tjieskeek van gisteren niet compenseren iig vandaag.
  vrijdag 17 april 2015 @ 07:58:32 #266
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_151764203
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2015 07:56 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Hmm ik zou denken na 4 uur sportdrank en repen wil je liever wat normaal voedsel. Maar als je het lekker vindt, waarom niet.

Het is ook geen fietswedstrijd he, niet alles hoeft te kloppen qua voeding :P Ik ken mensen die absoluut niet sportief zijn en die doen ook aan dit soort toertochten mee.
Omdat je vrij veel van je spieren (benen) na afloop vraagt en het mijn inziens dan goed is om ze te voeden? Maar naast het normale voedsel he! Anderzijds, mijn ontbijt morgen is 80g havermout, 60g whey en 300ml melk
  vrijdag 17 april 2015 @ 08:04:41 #267
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_151764265
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 april 2015 07:54 schreef Qwea het volgende:

[..]

Vandaag blijven koelen ook. Fysio gaf mij nog als tip dat je hem voorzichtig kon gaan rekken. Goeie hand op je slechte elleboog en dan naar je borst trekken. Snap je wat ik bedoel?
OK zal ik doen ja, rekken ga ik vanmiddag proberen, ik denk dat ik je snap! thanks!
  vrijdag 17 april 2015 @ 08:05:12 #268
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_151764270
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2015 07:55 schreef La_Tramposa het volgende:
Ja dat is echt gemeen! Mijne geeft daarna steevast het zelfde getal aan dus nog een keer erop helpt hier niks! haha
pi_151764292
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 april 2015 07:58 schreef Qwea het volgende:

[..]

Omdat je vrij veel van je spieren (benen) na afloop vraagt en het mijn inziens dan goed is om ze te voeden? Maar naast het normale voedsel he! Anderzijds, mijn ontbijt morgen is 80g havermout, 60g whey en 300ml melk
Mwah, het is geen krachtsport he. In principe zou je met zo'n ontbijt en gewoon koolhydraten tijdens het fietsen ze genoeg moeten voeden. Ik doe iig niets speciaals met mijn voeding op dagen dat ik veel fiets.
En ik zou dan zelf zoiets hebben; neem na de tocht een ijsje of een lekker broodje op een terrasje, in plaats van een whey shake, en vul je eiwitten na het avondeten of de volgende dag weer aan :P
Maar goed, wij zitten heel anders in elkaar qua voeding ;)
  vrijdag 17 april 2015 @ 08:10:25 #270
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_151764307
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2015 08:08 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Mwah, het is geen krachtsport he. In principe zou je met zo'n ontbijt en gewoon koolhydraten tijdens het fietsen ze genoeg moeten voeden. Ik doe iig niets speciaals met mijn voeding op dagen dat ik veel fiets.
En ik zou dan zelf zoiets hebben; neem na de tocht een ijsje of een lekker broodje op een terrasje, in plaats van een whey shake, en vul je eiwitten na het avondeten of de volgende dag weer aan :P
Maar goed, wij zitten heel anders in elkaar qua voeding ;)
Ja maar wij doen ook hele andere dingen. Dus ik vind het wel fijn om je visie te horen. Aaf eten is sowieso goed. Eiwitpasta met tonijn en boontjes!
  vrijdag 17 april 2015 @ 08:11:45 #271
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_151764316
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2015 08:04 schreef gcjoel het volgende:

[..]

OK zal ik doen ja, rekken ga ik vanmiddag proberen, ik denk dat ik je snap! thanks!
http://www.blessure-aanwijzer.nl/Knoppen/Rekken15.jpg

Ooh men, mijn handen doen zo fucking pijn :o
pi_151764333
Hier het bewijs dat Bram Tankink ook veel taart en bier als herstelvoer tot zich neemt, om mijn verhaal kracht bij te zetten :P https://twitter.com/bramtankink/media
pi_151764464
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2015 07:35 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Duidelijk :P
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
pi_151764477
Vandaag is ook wel een mooie klote dag qua prep. Ik heb alleen vier stukjes droog brood, de rest moet ik allemaal gaan kopen :')

Maar laat ik nou net niet van kantoor weg kunnen tot een uur of 11 / 11:30 :X Dat was niet de planning :')

Edit: en heb nu al honger ;(
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
  vrijdag 17 april 2015 @ 08:33:40 #275
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_151764561
quote:
2s.gif Op vrijdag 17 april 2015 08:27 schreef CrunchySelf het volgende:
Vandaag is ook wel een mooie klote dag qua prep. Ik heb alleen vier stukjes droog brood, de rest moet ik allemaal gaan kopen :')

Maar laat ik nou net niet van kantoor weg kunnen tot een uur of 11 / 11:30 :X Dat was niet de planning :')

Edit: en heb nu al honger ;(
Neem je zo toch wat brood als snack en dan bij je lunch je snack erbij?
Of heb je ook helemaal geen beleg? ook niks op je werk, jam of pindakaas ofzo?
pi_151764654
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2015 08:33 schreef gcjoel het volgende:

[..]

Neem je zo toch wat brood als snack en dan bij je lunch je snack erbij?
Of heb je ook helemaal geen beleg? ook niks op je werk, jam of pindakaas ofzo?
Ja dat gaat het dan worden inderdaad, goed idee :)

Alleen geen beleg, ik had hier normaal fruit = op. Beleg heb ik hier meestal in de vorm van kipfilet = op :')
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
  vrijdag 17 april 2015 @ 08:46:58 #277
159909 -Peach
Prunus persica
pi_151764790
Geen optie om inderdaad een pot jam of pindakaas op het werk te zetten? Ik heb hier ook een pot pindakaas neergezet, altijd handig :Y

Gisteren lekker benen getraind (laatste werksets 8x 60kg squat, 8x 70 kg deadlift), volgende week weer verhogen want ging best soepel.

Lijstje van vandaag:

O: overnight oats (yoghurt/blauwe bes/muesli)
L: 4 sneeën spelt, kipfilet, komkommer, sla, tomaat, mayo
Ts: banaan, tonijn + ketchup, 1 snee spelt met pindakaas
D: 2 runderschnitzels, broccoli
S: biceps/triceps
T: shake

Dit is 1720 kcal, mag nog wat bij...denk wat bij mijn D.
  vrijdag 17 april 2015 @ 08:47:17 #278
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_151764792
quote:
2s.gif Op vrijdag 17 april 2015 08:38 schreef CrunchySelf het volgende:

[..]

Ja dat gaat het dan worden inderdaad, goed idee :)

Alleen geen beleg, ik had hier normaal fruit = op. Beleg heb ik hier meestal in de vorm van kipfilet = op :')
Neem dan a) extra mee en b) neem light jam mee en c) ook 20+ smeerkaas en d) tonijn in blik. 3 blikken. Heb je ALTIJD beleg. Ooh en pindakaas :Y
  vrijdag 17 april 2015 @ 08:47:51 #279
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_151764810
Is al geopperd om een pot pindakaas op je werk te zetten? :Y
  vrijdag 17 april 2015 @ 08:48:36 #280
439796 Artoo
Beep boop beep
pi_151764820
Pindakaas *O*
  vrijdag 17 april 2015 @ 08:50:00 #281
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_151764845
Lijstje hiero:

O: 2 spelt bth met plakje kalkoenfilet en op elk 2 gebakken eieren. 150g kwark
L: 4 spelt btw, smeerleverworst, kalkoenfilet, casseler.
D: Wokgroente, met 100g paprika, 100g champignons, 50g ui, blik tonijn sausje van magere yoghurt met kruiden en 70g eiwit pasta ongekookt. 200g katharos griekse yoghurt.
T: 500g kwark
pi_151764847
Pindakaas :r
pi_151764859
Pindakaas :r

Maar jam staat nu op lijstje inderdaad :P
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
pi_151764865
quote:
14s.gif Op vrijdag 17 april 2015 08:47 schreef Qwea het volgende:

[..]

Neem dan a) extra mee en b) neem light jam mee en c) ook 20+ smeerkaas en d) tonijn in blik. 3 blikken. Heb je ALTIJD beleg. Ooh en pindakaas :Y
Klopt ik faal.

Tonijn is ook een goed idee :D
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
pi_151764875
quote:
14s.gif Op vrijdag 17 april 2015 08:50 schreef Qwea het volgende:
Lijstje hiero:

O: 2 spelt bth met plakje kalkoenfilet en op elk 2 gebakken eieren. 150g kwark
L: 4 spelt btw, smeerleverworst, kalkoenfilet, casseler.
D: Wokgroente, met 100g paprika, 100g champignons, 50g ui, sausje van magere yoghurt met kruiden en 70g eiwit pasta ongekookt. 200g katharos griekse yoghurt.
Je D :9
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
  vrijdag 17 april 2015 @ 08:52:06 #286
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_151764883
quote:
2s.gif Op vrijdag 17 april 2015 08:51 schreef CrunchySelf het volgende:

[..]

Je D :9
Moest nog blik tonijn door :P
  vrijdag 17 april 2015 @ 08:52:32 #287
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_151764890
voor morgen, enkel vast lijstje zonder fietsvoer:

O: 80g havermout, 60g whey, 300ml melk
L: 4 spelt bth, 2 kalkoen 2 casseler
T: Wheyshake of banaan
D: Boontjes, eiwitpasta, tonijn, sausje van magere yoghurt, 200g griekse yoghurt, sambal
pi_151764896
quote:
14s.gif Op vrijdag 17 april 2015 08:52 schreef Qwea het volgende:

[..]

Moest nog blik tonijn door :P
:9
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
  vrijdag 17 april 2015 @ 09:00:25 #289
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_151765043
pi_151765154
quote:
_O_

Ik word dan echt heul moe volgens mij :')

Gaaf spel dat wel, jammer dat ik hem drie keer moest kopen ;(
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
  vrijdag 17 april 2015 @ 09:10:42 #291
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_151765283
quote:
2s.gif Op vrijdag 17 april 2015 09:05 schreef CrunchySelf het volgende:

[..]

_O_

Ik word dan echt heul moe volgens mij :')

Gaaf spel dat wel, jammer dat ik hem drie keer moest kopen ;(
Je kunt gaan autorijden om even bij te komen :+ Alleen in totaal is hij best prijzig.. dat ding zelf is $600,-. Dat is nog te overzien voor zo'n ding, maar daar komt dan vervolgens nog $100-$200 verzendkosten bij en dan komt de Nederlandse Belastingdienst ook nog even om de hoek kijken. En voor een mini pakketje uit de US kreeg ik al een factuur, laat staan voor zo'n ding _O-
pi_151765321
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2015 09:10 schreef Maraca het volgende:

[..]

Je kunt gaan autorijden om even bij te komen :+ Alleen in totaal is hij best prijzig.. dat ding zelf is $600,-. Dat is nog te overzien voor zo'n ding, maar daar komt dan vervolgens nog $100-$200 verzendkosten bij en dan komt de Nederlandse Belastingdienst ook nog even om de hoek kijken. En voor een mini pakketje uit de US kreeg ik al een factuur, laat staan voor zo'n ding _O-
O ja :+

Ja, want die prijs valt me wel mee. Alleen die bijkomende kosten :X

Vergeet ook niet die oculus rift ding op zijn hoofd. Of zit die er bij?

Goede manier om te bewegen, dat wel :D
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
  vrijdag 17 april 2015 @ 09:13:39 #293
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_151765354
quote:
2s.gif Op vrijdag 17 april 2015 09:12 schreef CrunchySelf het volgende:

[..]

O ja :+

Ja, want die prijs valt me wel mee. Alleen die bijkomende kosten :X

Vergeet ook niet die oculus rift ding op zijn hoofd. Of zit die er bij?

Goede manier om te bewegen, dat wel :D
Hmm.. geen idee of dat er allemaal bij zit. Even gekeken en volgens de Belastingdienst kost dat ding in totaal EUR 950,- (incl. EUR 210 voor het invoeren) _O-
pi_151765380
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2015 09:13 schreef Maraca het volgende:

[..]

Hmm.. geen idee of dat er allemaal bij zit. Even gekeken en volgens de Belastingdienst kost dat ding in totaal EUR 950,- (incl. EUR 210 voor het invoeren) _O-
_O-

Even reisje daar naar toe en zeggen: "Ja, die had ik al bij mij toen ik uit nederland weg ging :+ " of vragen of ze er even "Gift" op willen zetten :P
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
  vrijdag 17 april 2015 @ 09:18:44 #295
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_151765471
quote:
2s.gif Op vrijdag 17 april 2015 09:14 schreef CrunchySelf het volgende:

[..]

_O-

Even reisje daar naar toe en zeggen: "Ja, die had ik al bij mij toen ik uit nederland weg ging :+ " of vragen of ze er even "Gift" op willen zetten :P
Nah, doe wel een briefje in de suggestiebox van m'n sportschool :7
pi_151765522
Vinden jullie collega's je nog aardig als je in de lunchpauze een blik tonijn gaat openmaken? :P
pi_151765563
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2015 09:21 schreef La_Tramposa het volgende:
Vinden jullie collega's je nog aardig als je in de lunchpauze een blik tonijn gaat openmaken? :P
Die moeten niet zo zeuren :P

Maar ik doe het even in de keuken, smeer daar brood en eet het dan bij bureau op :) Nooit iemand last van. Al heb ik het nog maar een paar gehad.

Af en toe slepen ze hier ook stinkende cup a soup naar binnen :{w
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
  vrijdag 17 april 2015 @ 09:39:06 #298
439796 Artoo
Beep boop beep
pi_151765879
quote:
2s.gif Op vrijdag 17 april 2015 09:22 schreef CrunchySelf het volgende:

[..]

Die moeten niet zo zeuren :P

Maar ik doe het even in de keuken, smeer daar brood en eet het dan bij bureau op :) Nooit iemand last van. Al heb ik het nog maar een paar gehad.

Af en toe slepen ze hier ook stinkende cup a soup naar binnen :{w
Cup a soup ;(
pi_151765909
Er is een hoop mis met cup a soup, maar stinkt het? :P
  vrijdag 17 april 2015 @ 09:42:06 #300
439796 Artoo
Beep boop beep
pi_151765934
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2015 09:40 schreef La_Tramposa het volgende:
Er is een hoop mis met cup a soup, maar stinkt het? :P
Het geurt een beetje ...? Bij mij op werk wordt ook regelmatig cup a soup gedronken, maar die walmen vind ik vrij bescheiden. Toch meer bescheiden dan mijn tonijnslaatjes :P
pi_151765965
Hangt van de smaak af, maar ik vind het stinken :Y
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')