abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_151739853
Jaaaaa!

Dan krijgen we het door het volk vurig gewenste kabinet!!!! @#!$@$@%%%%

Want de regering zal dan gevormd worden door erm.... enne...mja.....
[b]A question that sometimes drives me hazy: am I or are the others crazy?[/b]
pi_151739904
Sluit de grenzen als je minder asielzoekers wil in plaats van veel van die mensen jarenlang op te vangen om ze vervolgens terug te sturen.
And remember, respect is everything!
  donderdag 16 april 2015 @ 12:58:38 #153
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_151739951
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2015 07:52 schreef kanovinnie het volgende:
Maar we houden dus 20.000-100.000 asielzoekers die uitgeprocedeerd zijn in leven?

Vraag me af wat dat doet met de misdaadcijfers & sociale voorzieningen als die het land uit gezet worden.
Denk eens aan al die politieagenten en hulpwerkers die zonder werk komen te zitten :N
pi_151740090
Allemaal leuk en aardig als we straks van dit kut-kabinet af zijn.. waar ik overigens niet in geloof.. maar dit land vol halve zolen blijft stemmen op de VVD en baggerpartijen als D'66 dus je kan nu al voorspellen dat we er niks beters voor terug krijgen.. het is allemaal lood om oud ijzer.
  donderdag 16 april 2015 @ 13:07:31 #155
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_151740176
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2015 12:52 schreef romazoba het volgende:

[..]

Ik kijk wel uit blijf lekker vanaf de zijlijn roepen dat het klote is voordat ik me in die slangenkuil ga begeven..
:') :') :') :') :') :') :') :')
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  donderdag 16 april 2015 @ 13:08:48 #156
59287 Grumpey
Het zonnetje in huis
pi_151740204
Waarom zouden we blij zijn met het vertrek van dit kabinet? Vind de alternatieven eigenlijk enger klinken. Hoe meer compromissen, hoe beter.
  donderdag 16 april 2015 @ 13:12:05 #157
59287 Grumpey
Het zonnetje in huis
pi_151740297
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2015 12:26 schreef IkStampOpTacos het volgende:

[..]

En heel goed ook. Waarom zou je tegen je wil overal en nergens ingeschreven voor moeten worden. :')
Wat grappig dat mensen dit zeggen. Ze zijn al overall en nergens ingeschreven, en op het moment dat het levens redt wordt men ineens prinicipeel. Ik vind dat hypocriet, wees dan tegen automatische inschrijving in de burgelijke stand ofzo, maar niet op het vlak van orgaandonatie. Dat achterhaalde system wat wij hebben is er een waar het schaamrood je op de wangen van staat, het dient geen doel, er gaan alleen maar mensen aan dood. Leg dat je kleinkinderen maar eens uit.
pi_151740313
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2015 11:32 schreef BarryOSeven het volgende:
Het maakt me niet uit wat het alternatief is, zou al blij zijn als eindelijk die kop van die leugenaar niet meer te zien is. Zie het als een cosmetische ingreep.
:') Waarom heeft dit soort mensen ook stemrecht.
  donderdag 16 april 2015 @ 13:27:25 #159
361691 DeJori
Zorgt hier voor de veiligheid
pi_151740738
quote:

[..]

Ik kijk wel uit blijf lekker vanaf de zijlijn roepen dat het klote is voordat ik me in die slangenkuil ga begeven.. En als iedereen die er zo over denkt als ik zich verkiesbaar stelt zou het nogal druk worden denk je niet ? Er moet een cultuuromslag komen in de politiek, we hebben mensen nodig die uit idealisme kiezen met een hoop bagage en die al veel hebben gezien en mee gemaakt. Nu is het vaak zo dat de politiek als carrière wordt gekozen...
Case in point
Ik ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?
  donderdag 16 april 2015 @ 13:33:31 #160
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_151740910
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2015 10:02 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

En wie gaan er volgens jou dit plan van het CDA steunen, grote sherlock?
Dat hangt ervan af wat voor meerderheid er is, Watson.

De grootste partij heeft het meeste in de melk te brokkelen. Dat zie je nu ook met VVD en PvdA.
  donderdag 16 april 2015 @ 13:36:15 #161
361691 DeJori
Zorgt hier voor de veiligheid
pi_151740982
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2015 13:33 schreef Vader_Aardbei het volgende:

[..]

Dat hangt ervan af wat voor meerderheid er is, Watson.

De grootste partij heeft het meeste in de melk te brokkelen. Dat zie je nu ook met VVD en PvdA.
Dat heeft meer te maken met de peilingen dan met de zetelaantallen.
Ik ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?
pi_151741203
quote:
1s.gif Op donderdag 16 april 2015 13:36 schreef DeJori het volgende:

[..]

Dat heeft meer te maken met de peilingen dan met de zetelaantallen.
Nee hoor.. is vanaf het begin van dit kabinet zo geweest.. het was altijd een beetje geven en nemen maar de VVD nam toch net iets meer..
  donderdag 16 april 2015 @ 13:46:20 #163
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_151741252
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2015 13:12 schreef Grumpey het volgende:

[..]

Wat grappig dat mensen dit zeggen. Ze zijn al overall en nergens ingeschreven, en op het moment dat het levens redt wordt men ineens prinicipeel. Ik vind dat hypocriet, wees dan tegen automatische inschrijving in de burgelijke stand ofzo, maar niet op het vlak van orgaandonatie. Dat achterhaalde system wat wij hebben is er een waar het schaamrood je op de wangen van staat, het dient geen doel, er gaan alleen maar mensen aan dood. Leg dat je kleinkinderen maar eens uit.
Je wordt niet automatisch ingeschreven in de burgerlijke stand, dus nogal een kromme vergelijking.

En het dient wel een doel, namelijk dat je mensen niet hun vrijheden afneemt door dingen voor hen te beslissen. Daar zijn wel in Nederland de laatste tijd maar al te goed in geworden, iedereen en vooral de overheid moet maar voor iedereen beslissen wat goed voor ze is. Die eeuwige bemoeizucht hier. :r :r
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
pi_151741299
quote:
7s.gif Op donderdag 16 april 2015 07:51 schreef Twiitch het volgende:
Nieuwe verkiezingen lossen niks op. Sterker nog, nieuwe verkiezingen zouden het broze economische herstel nog weleens om zeep kunnen helpen.
zoals in belgie? :P waar het zonder kabinet prima doorliep en zelfs in de plus kwam?

Het gros van wat het kabinet beslist is juist geld afhandig maken. Niet echt goed voor economisch herstel.
  donderdag 16 april 2015 @ 14:06:05 #165
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_151741729
quote:
3s.gif Op donderdag 16 april 2015 09:56 schreef Re het volgende:
die 1 en 2-mans fracties zullen ook wel met samengeknepen billetjes zitten nu :')
Mooi, dat die farizeeërs maar zo rap mogelijk weg zijn.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_151741921
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2015 08:15 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Volgens mij legt dat MH17-dossier pijnlijk bloot dat Nederland maar een lief klein poesje is in een hok vol grote, gevaarlijke roofdieren. Ik ben ook wel kritisch op de slappe Nederlandse houding, maar ik betwijfel of die bij een andere kabinetssamenstelling wezenlijk anders was geweest.

Mijn grootste nachtmerrie is dit:

[ afbeelding ]
Grootste nachtmerrie is die afschuwelijke pakken die ze aan hebben .. Brrr
"Pools are perfect for holding water"
  donderdag 16 april 2015 @ 14:27:22 #167
369021 tfors
gaarne wijzigen naar #ANONIEM
pi_151742269
Heb ik het goed begrepen dat met verplicht bed bad en brood 7 miljard mensen (de hele wereld) als ze lui zijn en avonturier, gegarandeerd gratis kost en inwoning krijgen voor de rest van hun leven als het ze maar lukt om een voet op nl's grondgebied te zetten?

De PvdA heft zichzelf wel op zo, want welke niet-naïeve Nederlander stemt hier nou voor? goed opgeruimd. PVV is trouwens op een andere manier geen haar beter, zijn idioten met hun "Islam is de bron van alle kwaad" en ander populisme.
pi_151742450
Wel Kamermeerderheid voor bed, bad en brood

http://nos.nl/artikel/203(...)ed-bad-en-brood.html

vvd vindt het niet leuk
pi_151743107
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2015 14:14 schreef probeer het volgende:

[..]

Grootste nachtmerrie is die afschuwelijke pakken die ze aan hebben .. Brrr
Ik bedoelde eigenlijk dat op de foto drie oud-premiers staan, maar Buma ernaast. Ik hoop niet dat de foto in de toekomst "vier oud-premiers" als bijschrift heeft. Lubbers deed het niet eens zo slecht, trouwens. Was, in tegenstelling tot Balkenende, een premier van alle Nederlanders.
pi_151743217
quote:
1s.gif Op donderdag 16 april 2015 09:50 schreef Elan het volgende:

[..]

CDA voert tenminste een menselijkere koers dan VVD.

Die gaan echt over lijken, goede gezondheidszorg opgebouwd onder (o.a.) Lubbers wordt compleet de tering in geholpen onder dit en vorig kabinet.
Vind je? Ik zie het CDA regelmatig de VVD rechts inhalen de laatste tijd. Veel van het VVD-beleid dat je hekelt, is door het CDA mede-mogelijk gemaakt. En nu de VVD met de PvdA samenwerkt, doet het CDA niks anders dan beleid hekelen dat ze zelf ongeveer nét zo hadden uitgevoerd.

Je schrijft zelfs letterlijk dat het beleid van Lubbers door het vorige kabinet om zeep is geholpen. Moet ik je nog even helpen herinneren welke partijen in dat kabinet zaten?
pi_151743367
quote:
Ik kijk wel uit blijf lekker vanaf de zijlijn roepen dat het klote is voordat ik me in die slangenkuil ga begeven.. En als iedereen die er zo over denkt als ik zich verkiesbaar stelt zou het nogal druk worden denk je niet ? Er moet een cultuuromslag komen in de politiek, we hebben mensen nodig die uit idealisme kiezen met een hoop bagage en die al veel hebben gezien en mee gemaakt. Nu is het vaak zo dat de politiek als carrière wordt gekozen...
Je bent nog ongeloofwaardiger dan de politici over wie je klaagt.
pi_151743402
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2015 13:03 schreef Pleun2011 het volgende:
Allemaal leuk en aardig als we straks van dit kut-kabinet af zijn.. waar ik overigens niet in geloof.. maar dit land vol halve zolen blijft stemmen op de VVD en baggerpartijen als D'66 dus je kan nu al voorspellen dat we er niks beters voor terug krijgen.. het is allemaal lood om oud ijzer.
Wat is jouw idee dan? Dat we door middel van loting bepalen wie het land bestuurt? Het lijkt me logisch dat de grootste partijen dat doen, omdat ze een mandaat van de kiezer hebben gekregen. En nogmaals: het is toch echt de kiezer zelf geweest die in 2012 de VVD aan 41 zetels en de PvdA aan 38 zetels hielp.
pi_151743860
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2015 15:08 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Wat is jouw idee dan? Dat we door middel van loting bepalen wie het land bestuurt? Het lijkt me logisch dat de grootste partijen dat doen, omdat ze een mandaat van de kiezer hebben gekregen. En nogmaals: het is toch echt de kiezer zelf geweest die in 2012 de VVD aan 41 zetels en de PvdA aan 38 zetels hielp.
Mijn idee is dat ik geen idee heb.. ik stem zelf links, als ik überhaupt al ga stemmen, maar de linkse partijen zijn te klein voor een meerderheid.. en dus krijg je hooguit een gedrocht van een coalitie zoals nu. Ik had gehoopt dat de PvdA de grootste partij zou worden om de invloed van de VVD wat in te dammen, maar helaas... mensen blijven maar stemmen op partijen waarvan de meeste kiezers alleen maar ellende kunnen verwachten. Wij hebben echt een dom volk
pi_151744106
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2015 15:22 schreef Pleun2011 het volgende:

Mijn idee is dat ik geen idee heb.. ik stem zelf links, als ik überhaupt al ga stemmen, maar de linkse partijen zijn te klein voor een meerderheid.. en dus krijg je hooguit een gedrocht van een coalitie zoals nu. Ik had gehoopt dat de PvdA de grootste partij zou worden om de invloed van de VVD wat in te dammen, maar helaas... mensen blijven maar stemmen op partijen waarvan de meeste kiezers alleen maar ellende kunnen verwachten. Wij hebben echt een dom volk
Prima, je snapt het. Je hebt namelijk het stemgedrag van anderen ook te respecteren. De VVD is niet voor niets de grootste geworden. Probeer ook eens te kijken naar wat het kabinet wél bereikt en de mate waarin de PvdA een deel van zijn agenda kan verwezenlijken.

Dat de PvdA verkeerde prioriteiten legt, is weer een ander verhaal.
  donderdag 16 april 2015 @ 15:33:52 #175
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_151744238
Wat is dit voor misleidende kut tt :(
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')