Ik denk dat dat onder andere kwam door het beeld dat in de eerste weken geschept werd, dat Boquete heel veilig was en dat daar allemaal lieve panameesjes woonden.quote:Op donderdag 16 april 2015 10:31 schreef jackie12 het volgende:
Toen ik begin augustus zei dat ik dacht dat het antwoord wel eens in de ochtend van 1 april zou kunnen liggen werd dit door vele users weggehoond.
Ik ben blij dat er nu meerdere users serieus kijken naar die mogelijkheid.
Ik dacht dat de mevrouw Sandra in Bocas woont.quote:Op donderdag 16 april 2015 10:48 schreef Grijzemassa het volgende:
[..]
De nederlandse vrouw die in Boquete woont vertelde dat K en L zondag in een restaurant waren, waar ze uitgebreid met de ober over hun vrijwilligerswerk praatten.
Is geen aandacht aan besteed verder, onbegrijpelijk
Hoe weet jij dat het jongemannen waren?quote:Op donderdag 16 april 2015 10:48 schreef gynaika het volgende:
[..]
Gewoon to the point, ze zijn met twee jongemannen gezien. Wie waren dat?
Er is al die maanden dat er hier wordt gepost steeds tussendoor over gesproken maar het werd eenvoudig toch weer weggewuifd.
Waarom hebben die jongemannen zich nooit gemeld als zij er niets mee te maken zouden hebben?
Dat heb ik gelezen maar moet dan even gaan spitten.quote:Op donderdag 16 april 2015 10:51 schreef Grijzemassa het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat het jongemannen waren?
We schieten er niets mee op als we alles gaan verdraaien
Ik dacht in Boquete maar zal vanavond de bron zoeken of heb jij die bij de hand?quote:Op donderdag 16 april 2015 10:51 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ik dacht dat de mevrouw Sandra in Bocas woont.
Het is een hoop mensen hier aan het frustreren dat dit nooit onderzocht is,quote:
FB, zoek hem even op.quote:Op donderdag 16 april 2015 10:54 schreef Grijzemassa het volgende:
[..]
Ik dacht in Boquete maar zal vanavond de bron zoeken of heb jij die bij de hand?
Het staat in het volgende bericht, laatste alinea, laatste zin:quote:Op donderdag 16 april 2015 10:51 schreef Grijzemassa het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat het jongemannen waren?
We schieten er niets mee op als we alles gaan verdraaien
O bedoel je dat, dat is wat anders dan waar Ootje en ik het over hadden.quote:Op donderdag 16 april 2015 11:07 schreef gynaika het volgende:
[..]
Het staat in het volgende bericht, laatste alinea, laatste zin:
http://www.nrc.nl/nieuws/(...)ma-minder-intensief/
Nee het was 14.00 uur lokale ( Panamese) tijd. Zie interview 5 april. Zit mobiel en heb de link niet bij de hand.quote:Op donderdag 16 april 2015 10:46 schreef Physsic het volgende:
[..]
Heb je een bron voor dat het om de lokale tijd gaat?
Mij lijkt NLse tijd logischer.
Uiteindelijk gaat het toch over dezelfde jonge mannen, zie nog even de post van Ootje:quote:Op donderdag 16 april 2015 11:14 schreef Grijzemassa het volgende:
[..]
O bedoel je dat, dat is wat anders dan waar Ootje en ik het over hadden.
quote:Op donderdag 16 april 2015 10:25 schreef ootjekatootje het volgende:
Mooie vragen dus voor Eileen:
Was F alleen die ochtend?
Heb je ze gezien of gesproken die ochtend?
En hoe kom je aan de tijd 13:10?
en natuurlijk:
Wat is het verhaal van die 2 mannen.
Ook zonder deze nieuwe getuige, het verhaal van de 2 mannen, speelt al vanaf het begin.
Eerder werd aangenomen dat het om de 2 jongens ging in Bocas, maar we weten dat deze mannen het niet geweest kunnen zijn.
(opmerkelijk ook, dat K&L niet de moeite namen om even een berichtje terug te sturen op het antwoord van deze 2 jongens over een brand in een hostel in Bocas, waren ze druk in gesprek?)
Daarna werd aangenomen dat ze deze mannen gesproken zouden hebben in een restaurant, ze waren op maandagavond thuis. Aten ze op zondag ook thuis in hun gastgezin?
Ik weet dat een nederlandse vrouw beweert ze op zondag gezien te hebben.
Dat is een aanname het is nergens uit af te leiden.quote:Op donderdag 16 april 2015 11:25 schreef gynaika het volgende:
[..]
Uiteindelijk gaat het toch over dezelfde jonge mannen, zie nog even de post van Ootje:
[..]
kijk dat scheelt, volgens het ad woont ze in Boquete.quote:
was het Eileen wel? I.l heeft het over een lerares en een medewerkster achter de receptie die dinsdag.quote:Op donderdag 16 april 2015 10:25 schreef ootjekatootje het volgende:
Mooie vragen dus voor Eileen:
Was F alleen die ochtend?
Heb je ze gezien of gesproken die ochtend?
En hoe kom je aan de tijd 13:10?
en natuurlijk:
Wat is het verhaal van die 2 mannen.
Ook zonder deze nieuwe getuige, het verhaal van de 2 mannen, speelt al vanaf het begin.
Eerder werd aangenomen dat het om de 2 jongens ging in Bocas, maar we weten dat deze mannen het niet geweest kunnen zijn.
(opmerkelijk ook, dat K&L niet de moeite namen om even een berichtje terug te sturen op het antwoord van deze 2 jongens over een brand in een hostel in Bocas, waren ze druk in gesprek?)
Daarna werd aangenomen dat ze deze mannen gesproken zouden hebben in een restaurant, ze waren op maandagavond thuis. Aten ze op zondag ook thuis in hun gastgezin?
Ik weet dat een nederlandse vrouw beweert ze op zondag gezien te hebben.
Anders lees even mijn post voordat je 'm quote.quote:Op donderdag 16 april 2015 11:20 schreef ToniB het volgende:
[..]
Nee het was 14.00 uur lokale ( Panamese) tijd. Zie interview 5 april. Zit mobiel en heb de link niet bij de hand.
Zie post van zojuist van het interview met Ingrid, ze heeft het over de stagaire die op dat moment in de taalschool van Boquete was. Deze moest van haar contact opnemen met de familie en de politie.quote:Op donderdag 16 april 2015 11:30 schreef ToniB het volgende:
[..]
was het Eileen wel? I.l heeft het over een lerares en een medewerkster achter de receptie die dinsdag.
Ik ben niet geïnteresseerd in persoonlijke zaken van Sonja, waar ze woont of waar ze reist doet er niet toe.quote:Op donderdag 16 april 2015 11:29 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
kijk dat scheelt, volgens het ad woont ze in Boquete.
ik kan daar verder niets over terugvinden.
Geen meldingen op FB, geen oproepen of vermissingsposters, niets. Volgens FB trekt ze rond en was ze in maart in zwitserland en op 29 april in een plaats met strand. Geen foto's van de natuur in Boquete of links naar bedrijven in Boquete.
De enige link dat zij in Boquete woont is dat stukje in het AD.
Ik twijfel dus erg aan dit verhaal.
ja dat weet ik ootje. Mijn vraag is of het Eileen was die bedoeld wordt met medewerster receptie.quote:Op donderdag 16 april 2015 11:34 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Zie post van zojuist van het interview met Ingrid, ze heeft het over de stagaire die op dat moment in de taalschool van Boquete was. Deze moest van haar contact opnemen met de familie en de politie.
Dat is toch geen taak voor een stagaire?
Ik wel, waar post zij dat ze ze gezien heeft? Heb de hele fb doorgezocht, veel reacties gelezen maar deze niet gevonden.quote:Op donderdag 16 april 2015 12:11 schreef Grijzemassa het volgende:
[..]
Ik ben niet geïnteresseerd in persoonlijke zaken van Sonja, waar ze woont of waar ze reist doet er niet toe.
Wel dat ze K en L in het restaurantje gezien heeft en ze hoorde praten met de ober over hun vrijwilligerswerk.
De volgende dag hoorden ze dat het vrijwilligerswerk niet door ging.
Wie was de ober en wat vertelden ze nog meer aan hem?
Helemaal mee eens. Heb je de meiden wat aan gedaan dan zorg je dat er niets wordt terug gevonden. En dat iedereen maar blijft zeuren over het bewerken van een mobiel gaat er bij mij helemaal niet in. Ik blijf bij het verhaal van verdwalen en vallen. En ja dat er zo weinig terug te vinden is komt natuurlijk doordat het zo'n ruig gebied is.quote:Op woensdag 15 april 2015 23:28 schreef Gorraay het volgende:
[..]
Dat er een camera en telefoons met gegevens zijn gevonden is zelfs een keiharde aanwijzing dat er geen misdrijf in het spel is geweest. Het eerste wat een crimineel doet is dat soort voorwerpen, rijk aan sporen, verduisteren of vernietigen. Maar zo denkt men hier niet.
Tuurlijk want alle criminelen werken volgens een boekje. Je moet eerst een examen doen voordat je jezelf een crimineel mag noemen.quote:Op donderdag 16 april 2015 12:57 schreef schuschuho het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Heb je de meiden wat aan gedaan dan zorg je dat er niets wordt terug gevonden. En dat iedereen maar blijft zeuren over het bewerken van een mobiel gaat er bij mij helemaal niet in. Ik blijf bij het verhaal van verdwalen en vallen. En ja dat er zo weinig terug te vinden is komt natuurlijk doordat het zo'n ruig gebied is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |