Ja.quote:
Zwembad?quote:
quote:
Hij had sowieso nooit moeten beginnen.quote:Op woensdag 15 april 2015 14:45 schreef ieniminimuis het volgende:
Bono gaat steeds slechter zingen, hij kan beter ophouden.
jawel ik heb vanaf nu een wekelijks radio itemquote:
SHOTS FIREDquote:Op woensdag 15 april 2015 14:45 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Hij had sowieso nooit moeten beginnen.
quote:
quote:Op woensdag 15 april 2015 14:45 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Hij had sowieso nooit moeten beginnen.
De een z'n dood..quote:Op woensdag 15 april 2015 14:52 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
jawel ik heb vanaf nu een wekelijks radio item
#radiopersonality
Bronsonquote:
haha, een misbaksel!quote:Op woensdag 15 april 2015 15:01 schreef ieniminimuis het volgende:
Is mijn baksel nog niet afgekoeld
En ik wil het eten!!!
quote:
quote:
REPOST!quote:
quote:
quote:
Ik zoek alleen nog een slachtoffer die met mij mee wilquote:
Alleen als we gebruik gaan maken van m'n bioscoopbroekquote:Op woensdag 15 april 2015 15:45 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik zoek alleen nog een slachtoffer die met mij mee wil
quote:Op woensdag 15 april 2015 15:45 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik zoek alleen nog een slachtoffer die met mij mee wil
Daar passen we toch wel met zijn 3en in he?quote:Op woensdag 15 april 2015 15:46 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Alleen als we gebruik gaan maken van m'n bioscoopbroek
Ik regel de popcorn. Neem mn eigen bak mee O:)quote:Op woensdag 15 april 2015 15:46 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Alleen als we gebruik gaan maken van m'n bioscoopbroek
We kunnen J en Mokkeltje ook wel meevragenquote:
Goed plan. En Mint natuurlijk ook.quote:Op woensdag 15 april 2015 15:59 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
We kunnen J en Mokkeltje ook wel meevragen
En Lunagodin.quote:Op woensdag 15 april 2015 16:00 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Goed plan. En Mint natuurlijk ook.
Je weet toch wel wat een bioscoopbroek is he?quote:Op woensdag 15 april 2015 15:55 schreef ieniminimuis het volgende:
Jullie snappen toch wel dat dit zo'n typisch hysterische vrouwenfilm is he?
En Alors en Cee.quote:
Ik blijf liever onwetend.quote:Op woensdag 15 april 2015 16:02 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Je weet toch wel wat een bioscoopbroek is he?
quote:
Dan komen de mannen ook... (pun intended)quote:Op woensdag 15 april 2015 16:05 schreef ieniminimuis het volgende:
Dus dat wordt een vrouwen van 3FM topic Fok! meet.
Zullen we Katy Perry ook uitnodigen? Aangezien ze hier ook heel vaak aanwezig is?
Zo veel beter dan al die moderne kopieën van dit soort platenquote:
Die van Pitbullquote:Op woensdag 15 april 2015 16:33 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Zo veel beter dan al die moderne kopieën van dit soort platen
Let eens op de PIquote:
Ik vind ze allebei best matig. Of vooruit; redelijk.quote:Op woensdag 15 april 2015 16:47 schreef Bronson het volgende:
Stuk beter liedje van Rondé dan die vorige.
dit boeit niemandquote:Op woensdag 15 april 2015 18:33 schreef GlennQuagmire het volgende:
http://petities.nl/petitie/zomertijd-afschaffen
De relatie tussen hem en Krystl is toendertijd ook niet door hemzelf bekendgemaakt, maar ontdekt door Rob Stenders die 'm live in de uitzending belde om te vragen of het klopte.quote:Op woensdag 15 april 2015 17:40 schreef Vlindur het volgende:
Ik hoop toch ook eigenlijk dat ALS Paul vader wordt dat ie het zelf bekend mag maken ipv dat zn collega's dat doen..
Dat dus, expres van tevoren opgenomen zodat áls het wel waar zou zijn ze nog hadden kunnen besluiten het niet uit te zenden.quote:Op woensdag 15 april 2015 17:20 schreef Vlindur het volgende:
Dit is niet live trouwens. Ik volg de beelden en die komen niet echt overeen
dquote:Op woensdag 15 april 2015 20:29 schreef ieniminimuis het volgende:
Boek bestelt in Engeland, komt met de post uit Oostenrijk.
Kut. Ik had besteld staat, maar twijfelde en maakte er bestelt van.quote:
Het origineel is inderdaad beter.quote:Op donderdag 16 april 2015 08:56 schreef SilentChaos het volgende:
Stil maar jongen, jezus wat een gejankChris Martin is er niks bij
Plage is zomers of een willekeurige plaat van Will and the People. Deze versie van Bladzuiger was niet zomers.quote:Op donderdag 16 april 2015 09:15 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Zit de string scheef? Zonnestraaltje.
Dat vroeg hij niet.quote:Op donderdag 16 april 2015 09:19 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Plage is zomers of een willekeurige plaat van Will and the People. Deze versie van Bladzuiger was niet zomers.
Louter interesse.quote:Op donderdag 16 april 2015 09:21 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik snap niet wat mijn ondergoed er mee te maken heeft.
Ze mag wel even aan mijn knop zittenquote:
Jij mag ook wel aan de mijne zitten hoor.quote:Op donderdag 16 april 2015 09:46 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ze mag wel even aan mijn knop zitten
quote:Op donderdag 16 april 2015 10:01 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Jij mag ook wel aan de mijne zitten hoor.
quote:Op donderdag 16 april 2015 10:01 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Jij mag ook wel aan de mijne zitten hoor.
Neuken doe je meestal niet via DM.quote:
Ik geloof dat ik jaloeziequote:
Soms wel DPquote:Op donderdag 16 april 2015 10:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Neuken doe je meestal niet via DM.
DP kan ook met een rubberen vervanger.quote:Op donderdag 16 april 2015 10:10 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Soms wel DP
Ik niet overigens, ik wens geen andere piemels te zien
Dat is wel een beetje nepquote:Op donderdag 16 april 2015 10:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
DP kan ook met een rubberen vervanger.
Liever dat dan een mannelijke metgezel.quote:
Weet je wat ook 32inch is?quote:Op donderdag 16 april 2015 10:17 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik krijg vandaag mijn 32 inch tv![]()
/lief dagboek
81.28 centimeterquote:
2 feet en 8 inches...quote:
Dat is wel een grote rubberjimmy.quote:
8 inches.quote:Op donderdag 16 april 2015 10:22 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
2 feet en 8 inches...
Duidelijk, je hebt 2 voeten en een piemel van 8 inch (20,32cm) Anouk is niet geïnteresseerd.
Dat is gewoon het correcte Engelse meervoud van "inch"...quote:
Daar ging het mij niet om.quote:Op donderdag 16 april 2015 10:36 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Dat is gewoon het correcte Engelse meervoud van "inch"...
Jimmy heeft nog wel een bijzettafeltjequote:Op donderdag 16 april 2015 10:39 schreef ieniminimuis het volgende:
Nu moet ik dus een nieuwe plek gaan vinden waar ik mijn plant ga zetten, want die past nu niet meer op de tv.
Versie van Corine Bailey Rae is ookquote:
Gooi het eruit meidquote:Op donderdag 16 april 2015 11:53 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik voel mij weer een typische vrouw. Ik krijg maar geen ontvangst op mijn tv.
UIT HET RAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1111!!!quote:
Nee, uit je holletje. (Want je bent een muis, en 80% leest dit verkeerd)quote:Op donderdag 16 april 2015 12:07 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
UIT HET RAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1111!!!
Maar mijn holletje heeft ook een raam.quote:Op donderdag 16 april 2015 12:08 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Nee, uit je holletje. (Want je bent een muis, en 80% leest dit verkeerd)
madquote:Op donderdag 16 april 2015 12:13 schreef ieniminimuis het volgende:
Rillingen over mijn lijf van dat vinger geknak.
Dat geluid gaat toch door merg en been?quote:
Haten op Nickelbackquote:
Denken dat ik serieus ben.quote:
quote:
Overgeproduceerde crap idd, maar ik hoor liever die schuurmachine zingen dan dat kutaccent van de Wombats met z'n hoge gaye zanglijnquote:
Allemaal even kut.quote:Op donderdag 16 april 2015 14:53 schreef Bronson het volgende:
N.E.R.D. – Everyone Nose (All the Girls standing in the Line)
Jay-Z, Rihanna & Kanye West – Run This Town
The Opposites & Willie Wartaal – Dom, Lomb & Famous
Alledrie prima.
Iets met around the world ofzo. Ik vind hem zelf nogal moeilijk dus ik kan je niet verder helpen.quote:
Dit goede muziek noemen.quote:Op donderdag 16 april 2015 15:24 schreef EdvandeBerg het volgende:
Werd godverdomme tijd dat er goede muziek gedraaid werd, Rabbering!
Dit is zulke aids.quote:Op donderdag 16 april 2015 15:24 schreef EdvandeBerg het volgende:
Werd godverdomme tijd dat er goede muziek gedraaid werd, Rabbering!
Ik stuur wel ff een mailtje aan Dr. Pop.quote:Op donderdag 16 april 2015 15:23 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Iets met around the world ofzo. Ik vind hem zelf nogal moeilijk dus ik kan je niet verder helpen.
lol goeiequote:
Zo onduidelijk gezongen dat je alle vragen automatisch fout hebt.quote:
Hallo vrolijkste vogel van Sesamstraatquote:Op donderdag 16 april 2015 16:09 schreef Pino112 het volgende:
Wat zuur weer hier allemaal! Zonnestraaltjes
[/Pandaplint]
quote:
Gwen?quote:
Die wil je wel poorten xDquote:
Inhaarnaad! ehh.... inderdaad!!quote:
ehm... niet.....quote:Op woensdag 15 april 2015 15:28 schreef SilentChaos het volgende:
Hoe is dit afgelopen eigenlijk??
[..]
[..]
dl1 was geweldig!quote:Op woensdag 15 april 2015 15:55 schreef ieniminimuis het volgende:
Jullie snappen toch wel dat dit zo'n typisch hysterische vrouwenfilm is he?
538.quote:Op vrijdag 17 april 2015 08:38 schreef Paul het volgende:
Het 538 topic is geboren: TV / Radio 538 #1
quote:Op vrijdag 17 april 2015 08:38 schreef Paul het volgende:
quote:Op vrijdag 17 april 2015 08:38 schreef Paul het volgende:
Ik vind happy geen slechte plaat, maar wel veeeeeeeeeeeel te veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel gedraaid...quote:
Een tweet van @coen538twitter:coen3fm twitterde op vrijdag 17-04-2015 om 09:26:27Felicitaties voor het team van @eversstaatop. Vandaag 15 jaar bij ‘de zaak’. Proost! #15JaarEversStaatOp reageer retweet
Ben wel benieuwd hoe hij dat met z'n twitteraccount gaat oplossenquote:Op vrijdag 17 april 2015 09:36 schreef Pino112 het volgende:
Een tweet van @coen538twitter:coen3fm twitterde op vrijdag 17-04-2015 om 09:26:27Felicitaties voor het team van @eversstaatop. Vandaag 15 jaar bij ‘de zaak’. Proost! #15JaarEversStaatOp reageer retweet
Nog niet gehoord. Is het wat?quote:Op vrijdag 17 april 2015 10:26 schreef Bronson het volgende:
[..]
Wat vind je van het nieuwe nummer van Jacco Gardner?
Ik hoorde het zijdelings. Dus niet heel goed kunnen luisteren, maar het klonk heel goed.quote:Op vrijdag 17 april 2015 10:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nog niet gehoord. Is het wat?
Doe de schoonmaakster op het werk een lol en ga thuis faxen.quote:
Ik had pasgeleden een weekje vrij, ik merkte opeens hoeveel Wc-papier ik gebruiktequote:Op vrijdag 17 april 2015 10:30 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Doe de schoonmaakster op het werk een lol en ga thuis faxen.
Tja... Waar ik schoonmaak vreten ze ook wc papier... Ik snap niet wat ze er allemaal mee doen.quote:Op vrijdag 17 april 2015 10:34 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik had pasgeleden een weekje vrij, ik merkte opeens hoeveel Wc-papier ik gebruikte
Weekje Malaga is goedkoper
Ringo toch?quote:Op vrijdag 17 april 2015 10:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
De beste drummer is Dave Lombardo.
Tis wel weer tijd voor T2K ja.quote:
Eens.quote:Op vrijdag 17 april 2015 10:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
De beste drummer is Dave Lombardo.
Ik ben zeker geen fan van Slayer, sterker nog, het is niet helemaal mijn muziek. Maar Dave Lombardo is een fantastisch drummer.quote:
Hardop gelachen inderdaadquote:Op vrijdag 17 april 2015 10:44 schreef Sersjee het volgende:
Noemde nou iemand Lars Ulrich als beste drummer?! Hahahaha!
Die heeft hij al gedraaid. Dat was de openingsplaat. Dotan heb ik het afgelopen uur ook gehoord op 3fm.quote:Op vrijdag 17 april 2015 10:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Slayer wordt doorgeschoven naar vijf minuten later, als Michiel zo Kensington opzet ofzo.
Slayer ja?quote:Op vrijdag 17 april 2015 10:48 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Die heeft hij al gedraaid. Dat was de openingsplaat. Dotan heb ik het afgelopen uur ook gehoord op 3fm.
quote:
Oh, ja, dat was eigenlijk ook wel een stukje logischerquote:
Hij had eigenlijk Bob moeten heten.quote:Op vrijdag 17 april 2015 10:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ben zeker geen fan van Slayer, sterker nog, het is niet helemaal mijn muziek. Maar Dave Lombardo is een fantastisch drummer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
It's always around me, all this noise
But not nearly as loud as the voice saying
"Let it happen, let it happen (It's gonna feel so good)
Just let it happen, let it happen"
Flossenquote:Op vrijdag 17 april 2015 10:37 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Tja... Waar ik schoonmaak vreten ze ook wc papier... Ik snap niet wat ze er allemaal mee doen.
Pandapot.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |