Ja.quote:
Zwembad?quote:
quote:
Hij had sowieso nooit moeten beginnen.quote:Op woensdag 15 april 2015 14:45 schreef ieniminimuis het volgende:
Bono gaat steeds slechter zingen, hij kan beter ophouden.
jawel ik heb vanaf nu een wekelijks radio itemquote:
SHOTS FIREDquote:Op woensdag 15 april 2015 14:45 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Hij had sowieso nooit moeten beginnen.
quote:
quote:Op woensdag 15 april 2015 14:45 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Hij had sowieso nooit moeten beginnen.
De een z'n dood..quote:Op woensdag 15 april 2015 14:52 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
jawel ik heb vanaf nu een wekelijks radio item
#radiopersonality
Bronsonquote:
haha, een misbaksel!quote:Op woensdag 15 april 2015 15:01 schreef ieniminimuis het volgende:
Is mijn baksel nog niet afgekoeld
En ik wil het eten!!!
quote:
quote:
REPOST!quote:
quote:
quote:
Ik zoek alleen nog een slachtoffer die met mij mee wilquote:
Alleen als we gebruik gaan maken van m'n bioscoopbroekquote:Op woensdag 15 april 2015 15:45 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik zoek alleen nog een slachtoffer die met mij mee wil
quote:Op woensdag 15 april 2015 15:45 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik zoek alleen nog een slachtoffer die met mij mee wil
Daar passen we toch wel met zijn 3en in he?quote:Op woensdag 15 april 2015 15:46 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Alleen als we gebruik gaan maken van m'n bioscoopbroek
Ik regel de popcorn. Neem mn eigen bak mee O:)quote:Op woensdag 15 april 2015 15:46 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Alleen als we gebruik gaan maken van m'n bioscoopbroek
We kunnen J en Mokkeltje ook wel meevragenquote:
Goed plan. En Mint natuurlijk ook.quote:Op woensdag 15 april 2015 15:59 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
We kunnen J en Mokkeltje ook wel meevragen
En Lunagodin.quote:Op woensdag 15 april 2015 16:00 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Goed plan. En Mint natuurlijk ook.
Je weet toch wel wat een bioscoopbroek is he?quote:Op woensdag 15 april 2015 15:55 schreef ieniminimuis het volgende:
Jullie snappen toch wel dat dit zo'n typisch hysterische vrouwenfilm is he?
En Alors en Cee.quote:
Ik blijf liever onwetend.quote:Op woensdag 15 april 2015 16:02 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Je weet toch wel wat een bioscoopbroek is he?
quote:
Dan komen de mannen ook... (pun intended)quote:Op woensdag 15 april 2015 16:05 schreef ieniminimuis het volgende:
Dus dat wordt een vrouwen van 3FM topic Fok! meet.
Zullen we Katy Perry ook uitnodigen? Aangezien ze hier ook heel vaak aanwezig is?
Zo veel beter dan al die moderne kopieën van dit soort platenquote:
Die van Pitbullquote:Op woensdag 15 april 2015 16:33 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Zo veel beter dan al die moderne kopieën van dit soort platen
Let eens op de PIquote:
Ik vind ze allebei best matig. Of vooruit; redelijk.quote:Op woensdag 15 april 2015 16:47 schreef Bronson het volgende:
Stuk beter liedje van Rondé dan die vorige.
dit boeit niemandquote:Op woensdag 15 april 2015 18:33 schreef GlennQuagmire het volgende:
http://petities.nl/petitie/zomertijd-afschaffen
De relatie tussen hem en Krystl is toendertijd ook niet door hemzelf bekendgemaakt, maar ontdekt door Rob Stenders die 'm live in de uitzending belde om te vragen of het klopte.quote:Op woensdag 15 april 2015 17:40 schreef Vlindur het volgende:
Ik hoop toch ook eigenlijk dat ALS Paul vader wordt dat ie het zelf bekend mag maken ipv dat zn collega's dat doen..
Dat dus, expres van tevoren opgenomen zodat áls het wel waar zou zijn ze nog hadden kunnen besluiten het niet uit te zenden.quote:Op woensdag 15 april 2015 17:20 schreef Vlindur het volgende:
Dit is niet live trouwens. Ik volg de beelden en die komen niet echt overeen
dquote:Op woensdag 15 april 2015 20:29 schreef ieniminimuis het volgende:
Boek bestelt in Engeland, komt met de post uit Oostenrijk.
Kut. Ik had besteld staat, maar twijfelde en maakte er bestelt van.quote:
Het origineel is inderdaad beter.quote:Op donderdag 16 april 2015 08:56 schreef SilentChaos het volgende:
Stil maar jongen, jezus wat een gejankChris Martin is er niks bij
Plage is zomers of een willekeurige plaat van Will and the People. Deze versie van Bladzuiger was niet zomers.quote:Op donderdag 16 april 2015 09:15 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Zit de string scheef? Zonnestraaltje.
Dat vroeg hij niet.quote:Op donderdag 16 april 2015 09:19 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Plage is zomers of een willekeurige plaat van Will and the People. Deze versie van Bladzuiger was niet zomers.
Louter interesse.quote:Op donderdag 16 april 2015 09:21 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik snap niet wat mijn ondergoed er mee te maken heeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |