Zou dat dan het illustere postkantoor zijn van tong!?quote:Op woensdag 15 april 2015 13:32 schreef mrPanerai het volgende:
[ afbeelding ]
ik vind die ketel nou niet zo groot.
Inderdaad, wat een enorme ketelquote:Op woensdag 15 april 2015 13:32 schreef mrPanerai het volgende:
[ afbeelding ]
Dat is hoogstens 40 80 literquote:Op woensdag 15 april 2015 13:32 schreef mrPanerai het volgende:
[ afbeelding ]
Die is iets groter als uit het plaatje hierboven maar nog steeds niet dat je er nou diep van onder de indruk bent..quote:
Mwah, 700 liter, da's een aardig keteltje.quote:Op woensdag 15 april 2015 14:28 schreef Nemephis het volgende:
[..]
Die is iets groter als uit het plaatje hierboven maar nog steeds niet dat je er nou diep van onder de indruk bent..
Daar moet een Tong-tong in te shoppen zijnquote:
Dit is een grote ketel.quote:Op woensdag 15 april 2015 14:49 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Mwah, 700 liter, da's een aardig keteltje.
Misschien is je verwachtingspatroon verkeerd?
Het was tong80 niet, hij is nog een vrij manquote:
Heb je die rommel ook in pillen dan?quote:Op woensdag 15 april 2015 14:49 schreef Dagonet het volgende:
[..]
1000 pillen per kilo?
En dit was honderden kilo's per week?
Weet ik het, ik doe niet aan drugs.quote:
quote:Op woensdag 15 april 2015 17:40 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Het was tong80 niet, hij is nog een vrij man
quote:Er zijn nog geen verdachten opgepakt.
Speed gaat normaal gesproken niet in pillen.quote:Op woensdag 15 april 2015 14:49 schreef Dagonet het volgende:
[..]
1000 pillen per kilo?
En dit was honderden kilo's per week?
Vaak wel inderdaad, of Limburg. Zal er wel mee te maken hebben dat veel richting Duitsland/Belgiė/Frankrijk en verder gaat.quote:Op woensdag 15 april 2015 20:25 schreef Pietverdriet het volgende:
Ligt het aan mij of zijn dit soort labs altijd in Brabant?
Die Brabo's ogen olijk, maar het zijn me inderdaad een partij hustlers, de tering.quote:Op woensdag 15 april 2015 20:25 schreef Pietverdriet het volgende:
Niet altijd maar Noord Brabant is in Nederland inderdaad de nummer 1 locatie voor de synthese van drugs. In XTC-synthese is het wereldkampioen. Een discutabele eer wat tot vervuiling van het milieu lijdt gezien het illegaal dumpen van al die troep in het land en in het water (de veiligste manier om ervan af te geraken is door het in het toilet te flikkeren). Waterzuiveringsbedrijven hebben al alarm geslagen dat ze mogelijk niet de kwaliteit van het drinkwater kunnen blijven garanderen als het zo doorgaat. Goed dat de politie dus eens een beetje werk ervan maakt om die labs op te rollen.quote:Op woensdag 15 april 2015 20:25 schreef Pietverdriet het volgende:
Je weet het he, de wereld gaat dicht, maar in brabant brandt nog lichtquote:Op woensdag 15 april 2015 20:25 schreef Pietverdriet het volgende:
Denk dat het zelfs een van de gemakkelijkste te gebruiken drugs is tijdens een gemiddelde avond uit voor de meeste mensen. Makkelijk te combineren met alcohol (want upper + downer) etc. En voor de gebruiker lijken de gevolgen niet zo zwaar de dagen na gebruik als bijvoorbeeld mdma.quote:Op donderdag 16 april 2015 00:03 schreef J0kkebr0k het volgende:
Pep? Wordt dat nog gesnoven dan? Zoveel ook?
Ja, want meer politie werk blijkt al decennia lang zeer succesvol in de strijd tegen drugs.quote:Op woensdag 15 april 2015 22:56 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Niet altijd maar Noord Brabant is in Nederland inderdaad de nummer 1 locatie voor de synthese van drugs. In XTC-synthese is het wereldkampioen. Een discutabele eer wat tot vervuiling van het milieu lijdt gezien het illegaal dumpen van al die troep in het land en in het water (de veiligste manier om ervan af te geraken is door het in het toilet te flikkeren). Waterzuiveringsbedrijven hebben al alarm geslagen dat ze mogelijk niet de kwaliteit van het drinkwater kunnen blijven garanderen als het zo doorgaat. Goed dat de politie dus eens een beetje werk ervan maakt om die labs op te rollen.
Dude, doe nu niet net alsof ik pleit voor het illegaal houden.quote:Op donderdag 16 april 2015 06:06 schreef Viajero het volgende:
[..]
Ja, want meer politie werk blijkt al decennia lang zeer succesvol in de strijd tegen drugs.
Hopelijk geldt dat niet voor het drinkwater?quote:Op donderdag 16 april 2015 00:13 schreef megamandy het volgende:
En in Nederland had volgens mij Eindhoven het hoogste gehalte amfetamine in het water zitten.
Ik hoorde eens de theorie dat de war on drugs ooit is begonnen omdat bepaalde groepen immigranten in de USA (Mexicanen) meer drugs gebruikten. Pak de drugs aan en je hebt een stok om mee te slaan. Wat denk jij van die theorie?quote:Op donderdag 16 april 2015 15:55 schreef Weltschmerz het volgende:
De eindoverwinning in the war on drugs kan nu niet meer ver weg zijn.
ok, cool, dan had ik je niet goed begrepen. Goede postquote:Op donderdag 16 april 2015 15:23 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Dude, doe nu niet net alsof ik pleit voor het illegaal houden.
De politieke realiteit is dat geen Nederlandse regering bereid is om het te legaliseren omdat dat internationaal te veel gezeik oplevert en dat de drugsboeren in NB het milieu naar de tyfus helpen door hun troep te dumpen in onze grond en ons drinkwater. Dan ben ik dus erg blij dat ze in die omstandigheden roeien met de riemen die ze hebben en dat ze een deel van die klootzakken oppakken. Mocht het nog niet duidelijk zijn, het zijn klootzakken omwille van wat ze ons milieu aandoen, dat ze drugs maken en verkopen zal me worst wezen.
Het is trouwens Rutte die het legaliseren van wiet tegenhoudt. Niet dat dat er in dit verhaal ook maar iets toe doet maar dat een zogenaamde 'liberale' partij (VVD) zo spastisch doet over het legaliseren van de wietteelt en hierbij zelfs de resultaten van een onderzoeksrapport vervalst en dit terwijl de USA al enige tijd dat heeft gelegaliseerd geeft te denken. Ga eens geld verdienen met de legale teelt, nepliberalen.
Voor zover ik weet is dat gewoon algemeen geaccepteerde geschiedenis.quote:Op donderdag 16 april 2015 16:24 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Ik hoorde eens de theorie dat de war on drugs ooit is begonnen omdat bepaalde groepen immigranten in de USA (Mexicanen) meer drugs gebruikten. Pak de drugs aan en je hebt een stok om mee te slaan. Wat denk jij van die theorie?
Thanks.quote:Op donderdag 16 april 2015 17:23 schreef Viajero het volgende:
[..]
ok, cool, dan had ik je niet goed begrepen. Goede post
Juist wel.quote:Op donderdag 16 april 2015 15:26 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Hopelijk geldt dat niet voor het drinkwater?
Zolang ze het niet legaliseren kunnen ze het ook nergens legaal dumpen.quote:Op woensdag 15 april 2015 22:56 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Niet altijd maar Noord Brabant is in Nederland inderdaad de nummer 1 locatie voor de synthese van drugs. In XTC-synthese is het wereldkampioen. Een discutabele eer wat tot vervuiling van het milieu lijdt gezien het illegaal dumpen van al die troep in het land en in het water (de veiligste manier om ervan af te geraken is door het in het toilet te flikkeren). Waterzuiveringsbedrijven hebben al alarm geslagen dat ze mogelijk niet de kwaliteit van het drinkwater kunnen blijven garanderen als het zo doorgaat. Goed dat de politie dus eens een beetje werk ervan maakt om die labs op te rollen.
Leuk om te weten dat we dat drinken. Met dank aan de hypocrisie.quote:
Het gehalte is ook zo hoog...quote:Op donderdag 16 april 2015 17:36 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Leuk om te weten dat we dat drinken. Met dank aan de hypocrisie.
Hypocrisie of troep in het drinkwater?quote:
10-16 gevaarlijk!? Ik dacht dat jij als ingenieur niet zulke onzin uitkraamde.quote:Op donderdag 16 april 2015 17:40 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Hypocrisie of troep in het drinkwater?
Dat tweede vind ik altijd een probleem: 0,00000001 microgram per liter is nog altijd beter dan 0,0000001 microgram per liter. Je lichaam is een tempel! Je hebt er maar 1 dus je bent er beter verdomd zuinig op.
Het ging om het punt, niet om het exacte getal. De getallen zijn willekeurig. Hoe minder hoe beter, ook omdat vele beetjes van vele stoffen ophopen. Natuurlijk moet je ergens een grens trekken met waterzuivering maar als je kan voorkomen dat de parasieten van de maatschappij ons water vervuilen door hen te arresteren voor drugssynthese dan is dat een prima zaak.quote:Op donderdag 16 april 2015 21:01 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
10-16 gevaarlijk!? Ik dacht dat jij als ingenieur niet zulke onzin uitkraamde.
Als ik me om zulke verhoudingen druk moet gaan maken is dat een stuk ongezonder dan dergelijke verhoudingen. Maar dan ben je ook iemand die in homeopathie gelooft dus?quote:Op donderdag 16 april 2015 17:40 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Hypocrisie of troep in het drinkwater?
Dat tweede vind ik altijd een probleem: 0,00000001 microgram per liter is nog altijd beter dan 0,0000001 microgram per liter. Je lichaam is een tempel! Je hebt er maar 1 dus je bent er beter verdomd zuinig op.
Natuurlijk niet! Het gaat mij gewoon om het principe dat ik geen gif wil innemen omdat criminelen geld willen 'verdienen' en hierbij schijt hebben aan de maatschappij. De hoeveelheden die in het grondwater zijn aangetroffen zijn helemaal niet van een dergelijke verhouding, het gaat om serieuze hoeveelheden, dermate veel dat het waterzuiveringsbedrijf de noodklok heeft geluid!quote:Op donderdag 16 april 2015 21:21 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Als ik me om zulke verhoudingen druk moet gaan maken is dat een stuk ongezonder dan dergelijke verhoudingen. Maar dan ben je ook iemand die in homeopathie gelooft dus?
Wanneer?quote:Op donderdag 16 april 2015 21:32 schreef Bram_van_Loon het volgende:
De hoeveelheden die in het grondwater zijn aangetroffen zijn helemaal niet van een dergelijke verhouding, het gaat om serieuze hoeveelheden, dermate veel dat het waterzuiveringsbedrijf de noodklok heeft geluid!
Aiii, ik was weer even vergeten hoe principieel de meeste ingenieurs zijnquote:Op donderdag 16 april 2015 21:32 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Natuurlijk niet! Het gaat mij gewoon om het principe dat ik geen gif wil innemen omdat criminelen geld willen 'verdienen' en hierbij schijt hebben aan de maatschappij. De hoeveelheden die in het grondwater zijn aangetroffen zijn helemaal niet van een dergelijke verhouding, het gaat om serieuze hoeveelheden, dermate veel dat het waterzuiveringsbedrijf de noodklok heeft geluid!
Ha ha ha.quote:Op woensdag 15 april 2015 13:43 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Nee, dat is hem niet.
Hier staat ie links op de foto:
[ afbeelding ]
Er is ook nog een foto dat hij vlucht op de brommer, maar die kan ik zo snel niet vinden
Ben je wel wat knaken voor kwijt..quote:Op woensdag 15 april 2015 15:03 schreef aegir_de_viking het volgende:
Beetje amateuristisch gemaakt...
Het is trouwens een kookketel met een destilleerkolom erop. Destillatie wordt wel gebruikt bij de productie van XTC.
koop dan zoiets:
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |