En je kan de bandjes ook verstellen, dat vond ik wel een pré boven de hema hemdjes. En ze zijn lang genoeg om over je mamaflapje te vallen en daardoor dus ook ideaal slaapkledij!quote:
Disclaimer: Probeer niet alles uit wat andere moeders heeft geholpenquote:Op donderdag 30 april 2015 21:30 schreef Burdie het volgende:
Gevalletje, zoiets wordt vaak niet onderkend. Mijn vk was er heel snel mee en heeft op dag 2 geknipt, maar zijn lipriempje had eigenlijk ook gemoeten. Volgens het CB had dat totaal geen nut, maar toen kuiken eens mijn laptop omver trok, die bovenop zijn kop belandde en hij daarbij zijn lipriempje scheurde (), merkte ik meteen verschil
.
hoe gaat het nu ??quote:
Wat fijn!quote:Op zondag 3 mei 2015 19:52 schreef L-E het volgende:
Wij hebben een doorstart gemaakt, dus ik wil even met terugwerkende kracht jompelen voor het behalen van de who-norm:
quote:Op zondag 3 mei 2015 19:52 schreef L-E het volgende:
Wij hebben een doorstart gemaakt, dus ik wil even met terugwerkende kracht jompelen voor het behalen van de who-norm:
Hier ook!quote:Op vrijdag 1 mei 2015 14:48 schreef Vlindur het volgende:
Hai
Ons natuurtalentje is alweer een week oud en doet het super
Over de bv zelf geen vragen, maar wel over de kleding. Ik wil graag wat hemden aanschaffen, maar die van de H&M zitten met mijn cupmaat vreselijk (80E) en ik vroeg me af waar ik voor acceptabele prijzen hemden kan aanschaffen waar ik ook nog mee buiten kan komen
Jaquote:Op zondag 3 mei 2015 23:08 schreef faptist het volgende:
Gevalletje,
Wat een goed nieuws allemaal. Fijn dat het geknipt kan worden!
Heerlijk he als ze tegen je borst in slaap vallen. Zo ontzettend intiem!
En over die voorkeurshouding. Hier kijkt ze ook het liefst naar links.
Ik wissel haar hoofd met elk slaapje om maar om nou te zeggen dat ik nu verschil
Zie? Nee.
Ben benieuwd wat er bij jou uitkomt!
Mijn dochter had ook een voorkeurshouding, niet veel maar hij zat er wel...Bij de eerste behandeling hadden we al resultaat. En vraag de doorverwijzing van je huisarts dan wordt het namelijk (althans hier) volledig vergoedquote:Op maandag 4 mei 2015 00:59 schreef Gevalletje het volgende:
[..]
Ja
Q kijkt altijd naar rechts, inmiddels ook wel eens recht omhoog. Omwisselen bij het neerleggen werkte niet, dan draait hij z'n hoofd meteen weer terug. Als ik em al naar links gedraaid krijg, vaak werkt hij dan zo tegen dat je em amper kan draaien!
als het goed is, is de fysio tegenwoordig vrij toegankelijk en worden voor kinderen de eerste 9 behandelingen standaard vergoed. Als het probleem erna nog niet verholpen is, kunnen er nog 9 vergoed worden, en mocht het dan nog niet over zijn, moet een kinderarts een verwijzing schrijven omdat het chronish is, en wordt de rest ook vergoed (heb in het zelfde schuitje gezeten met Jan afgelopen jaar).quote:Op maandag 4 mei 2015 07:44 schreef Rijstebuiltje het volgende:
[..]
Mijn dochter had ook een voorkeurshouding, niet veel maar hij zat er wel...Bij de eerste behandeling hadden we al resultaat. En vraag de doorverwijzing van je huisarts dan wordt het namelijk (althans hier) volledig vergoed
Succes met Q..
Google eens op stabilisatiekussen of zij-ligkussen. Heel simpel ding is het, twee driehoekige stukken schuimrubber, waar je de baby (overdag) tussen legt, en waardoor hij niet terug op zijn rug kan draaien, maar waardoor hij ook niet op zijn buik kan rollen.quote:Op maandag 4 mei 2015 00:59 schreef Gevalletje het volgende:
[..]
Ja
Q kijkt altijd naar rechts, inmiddels ook wel eens recht omhoog. Omwisselen bij het neerleggen werkte niet, dan draait hij z'n hoofd meteen weer terug. Als ik em al naar links gedraaid krijg, vaak werkt hij dan zo tegen dat je em amper kan draaien!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |