quote:Op woensdag 15 april 2015 10:41 schreef Tja..1986 het volgende:
is het niet gewoon verstandig iets duurder pleepapier te kopen?
Lekker aan je anus krabben. Altijd een fijne bezigheid, vooral in het openbaar.quote:Op woensdag 15 april 2015 10:42 schreef IkWilbert het volgende:
Nee niet verstandig... de bacterien in de poep zorgen voor jeuk en kan ook voor een infectie zorgen. Door de jeuk ga je weer krabben en gaat de wond irriteren. Deze cirkel blijf je dan houden...
Met duurder wc papier heb ik het ook, ik denk dat het aan mijn agressieve manier van afvegen ligt.quote:Op woensdag 15 april 2015 10:42 schreef IkWilbert het volgende:
Nee niet verstandig... de bacterien in de poep zorgen voor jeuk en kan ook voor een infectie zorgen. Door de jeuk ga je weer krabben en gaat de wond irriteren. Deze cirkel blijf je dan houden...
Beter papier kopen, vochtige doekjes gebruiken en met water spoelen.
Serieus? Hoe weet ik of ik een aambei heb dan. Ik heb wel eens een soort van hard bolletje aan mijn anus hangen maar die gaat vanzelf na een paar weken weg. En op dit moment heb ik dat niet.quote:Op woensdag 15 april 2015 11:05 schreef spierbal het volgende:
Je veegt gewoon je aambei open gek haha. En een aambei is een spatader. Dus stront in je opgezwollen bloedvat kan niet zoveel kwaad.
waterquote:Op woensdag 15 april 2015 11:38 schreef Crip het volgende:
Niet je anus na elke poepbeurt wassen met water en zeep.
het lukt, hij werd geinfecteerd, uiteindelijk claimt hij hierdoor genezen te zijn van Asthma (wat verder niet bewezen kan worden, maar er lijken enige bewijzen te zijn dat dit soort parasitaire wormen idd een positief effect hebben op de ontwikkeling en het versterken van het immunsysteem en bv allergieen tegengaan)quote:Lawrence is a practical man, and he weighed up the risks. In Cameroon he spent a couple of weeks travelling to remote villages, discovering where the local latrines were and wandering around the area without shoes.
What did the people make of this behaviour? "Typical reactions would range from being laughed at – what's that idiot doing walking round where I take a shit? – to anger: a lot of them were convinced I was there to steal some aspect of their essence. I got shaken down a lot."
He did have doubts. When he had told friends what he was going to do, they freaked out. Because his journey coincided with him having left his wife, people thought he was having a crisis or a breakdown. "You can't help but be a bit scared," he says. "The big fear was that I'd come back with the wrong disease, river blindness or elephantiasis, or Dengue fever, or whatever. On the other hand I had seen exactly how my life had declined in the last five years with asthma. Modern medicine seemed to have nothing to offer me except palliative drugs. So really, I felt there wasn't a choice for me." Disgust was hard to overcome. "I was only able to take my shoes off the first time because I couldn't face going back and telling people I hadn't been able to do it."
Daar dacht ik ook meteen aanquote:
Fucking held, hier heb ik wat aan! Thxquote:Op woensdag 15 april 2015 11:39 schreef Brollebol het volgende:
Als je een open wonde hebt en je smeert er ontlasting overheen is er natuurlijk een zeer aannemelijke kans dat het goed gaat infecteren.
Dat er bloed op het toiletpapier zit kan veroorzaakt worden door aambeien maar zeker als je jong bent is het waarschijnlijker dat het hier gaat om een anale fissuur die soms open ligt.
De reden dat de anus niet snel infecteert is omdat deze gemaakt is om met ontlasting om te gaan. In tegenstelling tot de arm zitten er rond de anus veel meer immuun gerelateerde cellen. Bovendien heeft de anus een rijke bloedvoorziening waardoor nieuwe witte bloedcellen snel worden aangevoerd en afvalstoffen worden verwijderd.
wat is dezequote:Op woensdag 15 april 2015 11:38 schreef Crip het volgende:
Ik doe dat 2 keer per dag.quote:Op woensdag 15 april 2015 11:38 schreef Crip het volgende:
Dat is gewoon een scheurtje in de anus.quote:Op woensdag 15 april 2015 12:35 schreef Fopje het volgende:
[..]
Fucking held, hier heb ik wat aan! Thx
Is een anaal fissuur erg btw?![]()
Ik doe het juist andersom. Vind het ranzig voelen om die vochtige zooi door mijn aarsch te trekken terwijl er nog smurrie aanwezig is.quote:Op woensdag 15 april 2015 13:07 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
En ik gebruik vochtig toiletpapier, en daarna gewoon wcpapier.
Hoezo viezerik? De reden dat het gaat bloeden is omdat ik doorga tot er geen stront meer aanwezig is op mijn papiertje. En ja, dat doe ik zeer agressief.quote:Op woensdag 15 april 2015 13:13 schreef TheMagnificent het volgende:
Gebruik water, viezerik.
Snap echt niet dat mensen met een schrale anus rond kunnen lopen.
Wat voor WC papier gebruik je wel niet? Zoiets?quote:Op woensdag 15 april 2015 13:15 schreef Fopje het volgende:
[..]
Hoezo viezerik? De reden dat het gaat bloeden is omdat ik doorga tot er geen stront meer aanwezig is op mijn papiertje. En ja, dat doe ik zeer agressief.
Laatste restjes weghalen met vochtig papier dus. Ik had ook altijd een schrale anus omdat ik weer eens te ruig had geveegd, met vochtig papier geen last meer van.quote:Op woensdag 15 april 2015 13:15 schreef Fopje het volgende:
[..]
Hoezo viezerik? De reden dat het gaat bloeden is omdat ik doorga tot er geen stront meer aanwezig is op mijn papiertje. En ja, dat doe ik zeer agressief.
Echt hequote:
Dan moet je misschien niet meteen drie vingers in je reet steken en je endeldarm open krabben bij het vegen! Zal een stuk schelen.. Hoe agressief veeg je je reet af dan ? Ben je van mening dat je anus dood moet ? Vertegenwoordigd je anus al het kwaad in de wereld ? Roep je elke keer "Sterf jij duivelse en verrotte anus"als je gaat vegen ?quote:Op woensdag 15 april 2015 11:04 schreef Fopje het volgende:
[..]
Met duurder wc papier heb ik het ook, ik denk dat het aan mijn agressieve manier van afvegen ligt.
Jeuk of iets dergelijks heb ik nooit. En als ik jeuk heb dan ben ik bija nooit in de situatie dat ik goed aan mijn anus kan krabben.
Maar de vraag was of het kwaad kon, en dat kan het blijkbaar.
Dan heb ik gewoon elke keer heel veel geluk
Haal dan 's vochtig toiletpapier en veeg daar twee keer mee af na een aantal keer droogquote:Op woensdag 15 april 2015 13:15 schreef Fopje het volgende:
[..]
Doe ik soms ook. Maar ik heb geen probleem met mijn bloedende anus hoor, heb ik al zolang ik me kan herinneren.quote:Op woensdag 15 april 2015 13:39 schreef Mord_Sith het volgende:
[..]
Haal dan 's vochtig toiletpapier en veeg daar twee keer mee af na een aantal keer droog
Altijd doen na 't schijtenquote:Op woensdag 15 april 2015 13:41 schreef Fopje het volgende:
[..]
Doe ik soms ook. Maar ik heb geen probleem met mijn bloedende anus hoor, heb ik al zolang ik me kan herinneren.
Ik vroeg het me gewoon af of dat kwaad kon in combinatie met poep. En Brollebol heeft het perfect uitgelegd.
Geniaalquote:Op woensdag 15 april 2015 13:42 schreef yvonne het volgende:
[..]
Topicreeks: [Winnen met Fopje] Schimmelpot
Is het ook. Het vocht verspreidt de bacterieen nog meer.quote:Op woensdag 15 april 2015 13:13 schreef bondage het volgende:
[..]
Ik doe het juist andersom. Vind het ranzig voelen om die vochtige zooi door mijn aarsch te trekken terwijl er nog smurrie aanwezig is.
Ow bah dan doe ik het voortaan wel andersom.quote:Op woensdag 15 april 2015 14:17 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Is het ook. Het vocht verspreidt de bacterieen nog meer.
Overigens lijkt het me erg sterk dat je gaat bloeden van wcpapier.
Ook niet doen. Gewoon na afloop jezelf wassen en goed droogwrijven/deppen.quote:Op woensdag 15 april 2015 14:19 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Ow bah dan doe ik het voortaan wel andersom.
Klopt. Parasitaire infecties lijken beschermend te werken bij atopie (atopisch eczeem en dermatitis en atopische astma) via IgE-tolerantie door de jaren heen i.p.v. IgE-sensitisatie.quote:Op woensdag 15 april 2015 12:05 schreef RM-rf het volgende:
het lukt, hij werd geinfecteerd, uiteindelijk claimt hij hierdoor genezen te zijn van Asthma (wat verder niet bewezen kan worden, maar er lijken enige bewijzen te zijn dat dit soort parasitaire wormen idd een positief effect hebben op de ontwikkeling en het versterken van het immunsysteem en bv allergieen tegengaan)
kleine aambeien trekken weg, grotere blijven zitten dat is net als een spatader volgens mij, die moet weggehaald worden. Volgens mij schieten ze er een elastiek om heen en dan knelt ie hem af tot dat ie er af valt.quote:Op woensdag 15 april 2015 11:07 schreef Fopje het volgende:
[..]
Serieus? Hoe weet ik of ik een aambei heb dan. Ik heb wel eens een soort van hard bolletje aan mijn anus hangen maar die gaat vanzelf na een paar weken weg. En op dit moment heb ik dat niet.
Groot vraagteken bij deze studie: wat wordt gerapporteerd en wat niet? Ik kan me bijvoorbeeld voorstellen dat men weinig asthma meet in Somalië, maar ik denk dat dat meer te maken heeft met de nagenoeg afwezige gezondheidszorg. Het grootste gedeelte van de bevolking heeft geen toegang tot moderne gezondheidszorg, dus dingen worden nauwelijks waargenomen / gerapporteerd.quote:Op woensdag 15 april 2015 14:35 schreef starla het volgende:
[..]
Klopt. Parasitaire infecties lijken beschermend te werken bij atopie (atopisch eczeem en dermatitis en atopische astma) via IgE-tolerantie door de jaren heen i.p.v. IgE-sensitisatie.
Zie ook: http://www.ncbi.nlm.nih.gov/m/pubmed/21087217/
Eén van de redenen dat er tegenwoordig door juist extreem goede hygiëne (geen lintwormen e.d.) meer gevallen van atopie worden gezien dan vroeger.
Wel een illustratief plaatje; hoe beter de hygiëne is (geëxtrapoleerd uit de Westerse gezondheidszorg en hygiënemaatregelen), des te hoger de indicentie van astma is![]()
[ afbeelding ]
Waarin je ziet dat bijvoorbeeld Somalië, Polen, India en Mexico lage indicenties van astma hebben, terwijl alle grote Westerse landen zoals de VS, de UK en Australië hoge incidenties hebben. Middels uitlaatgassen en fijnstof is het niet volledig te verklaren, want Canada kent nauwelijks uitlaatgassen en fijnstof, en zo geldt voor Mexico dat daar verschrikkelijk veel van dat voorkomt (Mexicostad is één en al smog). Dat zie je weer terug in onderstaand plaatje waar Mexico één en al rood is (veel fijnstof):
[ afbeelding ]
En zo zie je ook dat het Middenoosten (+zuid Rusland en deel Balkan) vol zit met fijnstof, terwijl daar de incidentie van astma het laagst is als je het eerste plaatje bekijkt.
Ik neem aan dat ze zo'n land zouden plaatsen onder de noemer 'no standardised data available'. Maar het kan inderdaad ondergerapporteerd worden. Neemt niet weg dat infecties met parasieten beschermend lijkt te werken bij atopie.quote:Op donderdag 16 april 2015 01:56 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Groot vraagteken bij deze studie: wat wordt gerapporteerd en wat niet? Ik kan me bijvoorbeeld voorstellen dat men weinig asthma meet in Somalië, maar ik denk dat dat meer te maken heeft met de nagenoeg afwezige gezondheidszorg. Het grootste gedeelte van de bevolking heeft geen toegang tot moderne gezondheidszorg, dus dingen worden nauwelijks waargenomen / gerapporteerd.
Het hoort ook gewoon andersom, je gaat toch niet eerst de boel uitsmeren en dan weer afvegenquote:Op woensdag 15 april 2015 14:17 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Is het ook. Het vocht verspreidt de bacterieen nog meer.
Overigens lijkt het me erg sterk dat je gaat bloeden van wcpapier.
Jongeh, je moet gewoon vochtig toiletpapier gebruiken voor je aars.quote:Op woensdag 15 april 2015 13:15 schreef Fopje het volgende:
[..]
Mijn vraag was gewoon of het kwaad kan om er poep doorheen te smeren.quote:Op vrijdag 17 april 2015 11:21 schreef Moira. het volgende:
[..]
Jongeh, je moet gewoon vochtig toiletpapier gebruiken voor je aars.
Daarmee kan ne niks kapotvegen en kun je naar hartelust doorpoetsen tot er geen poepvegen meer achter blijven. Zelfs een beetje in je anus poeren zonder dat 't pijn doet!
En als bonus ruikt je aars naderhand ook nog eens naar bloemetjes
Je moet je anus liefkozen met vochtig toiletpapier, manquote:Op vrijdag 17 april 2015 11:53 schreef Fopje het volgende:
[..]
Mijn vraag was gewoon of het kwaad kan om er poep doorheen te smeren.
Mijn bloedende anus heeft mij gemaakt zoals ik nu ben, ik wil hem niet kwijt.
Iedere anus is anders Moira.quote:Op vrijdag 17 april 2015 11:54 schreef Moira. het volgende:
[..]
Je moet je anus liefkozen met vochtig toiletpapier, man
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |