Ik heb gelukkig maar een half dagjequote:Op woensdag 15 april 2015 10:04 schreef gianni61 het volgende:
[..]
niet echt, voornamelijk gewoon binnen op kantoor..
quote:Op woensdag 15 april 2015 10:12 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
wat noem je flips hoer moet je paar tikken hebben ofzo
beter hou jij bek gewoon eens wat vakerquote:
anders wat pikquote:Op woensdag 15 april 2015 10:13 schreef gianni61 het volgende:
[..]
[..]
beter hou jij bek gewoon eens wat vaker
quote:Op woensdag 15 april 2015 11:04 schreef politiekman het volgende:
[..]
Dan rol je toch echt de verkeerde kant op
Koningsdag* ik ga werkenquote:Op woensdag 15 april 2015 11:10 schreef politiekman het volgende:
Wat gehen jullie allemaal doen met koninginnendag? Of blijven jullie binnen zitten met de gordijnen dicht?
Niks, met koningsdag ga ik een beetje stelen, en een beetje zuipen.quote:Op woensdag 15 april 2015 11:10 schreef politiekman het volgende:
Wat gehen jullie allemaal doen met koninginnendag? Of blijven jullie binnen zitten met de gordijnen dicht?
Weinig boeiends. Ik ga even over de markt lopen en daarna weer naar huis. Heb er niet zoveel meequote:Op woensdag 15 april 2015 11:10 schreef politiekman het volgende:
winkelen in duitsland.quote:Op woensdag 15 april 2015 11:10 schreef politiekman het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |