abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 14 april 2015 @ 21:14:45 #1
378192 -mandy-
I am who I am
pi_151691606
Een topic waar we verder kunnen kletsen over het opvoeden van 1-jarigen.. voor zover opvoeden mogelijk is :P

Mijn leven begon voor de 2de keer toen ik Djeez ontmoette en werd compleet op 26 april 2013 met de geboorte van onze zoon.
pi_151691973
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 april 2015 21:14 schreef -mandy- het volgende:
Femke over 2 weken ook al 2! Wat vliegt de tijd.
:N Nee! Ruim 4 weken! Ze is echt heul nog niet zo groot!
(Lars is over twee weken jarig... ben momenteel pinterest aan het afstruinen voor traktatie-inspiratie. Zijn vriendinnetje had vandaag zoiets gaafs! Gesmolten Olafjes! (Bekertjes yoghurt, met oogjes en armpjes van chocola, en een mandarijnepartje als neusje, zo tof!))
pi_151692605
LB, gefeliciteerd!! *O* . *O* .

(Maar je mag niet weg hier! :o ;) )

Nikki, ik ben ook onder de indruk van zijn ei, maar misschien ziet het er erger uit dan het is, gelet op zijn vrolijkheid en dat hij verder ook normaal doet? Hopelijk blijft het goed gaan en heeft de boter geholpen!

I. is weer beetje huilerig, volgens mij komen er wat ondertandjes door. :'( . Maar, ze slaapt wel hele nachten door ineens!
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
pi_151693544
Mijn blije ei heeft nu nog maar een klein bultje, het is wel flink blauw. Hij heeft er verder helemaal geen last meer van en is heel vrolijk geweest vandaag. Het ergste hebben we weer achter de rug, komende nacht hoeft hij niet meer wakker gemaakt te worden gelukkig. :) Ik denk dat het een kwestie van net verkeerd terechtkomen geweest is waardoor het zo enorm opzwol en dat de klap op zich misschien niet eens heel erg hard was.

Shandaly je grote alweer bijna 5 en je kleine bijna 2, wat gaat het toch hard! :o Ik weet nog goed dat we samen in het babytopic zaten 5 jaar geleden. O+

Franny wat sneu dat ze zo'n last van haar tandjes lijkt te hebben. Dat hele tandjes krijgen gebeuren zou wat mij betreft overgeslagen mogen worden, het zou een hoop leed schelen. :{
pi_151694544
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 april 2015 21:56 schreef _NIKKI_ het volgende:
Shandaly je grote alweer bijna 5 en je kleine bijna 2, wat gaat het toch hard! :o Ik weet nog goed dat we samen in het babytopic zaten 5 jaar geleden. O+
O+ Ik was laatst een beetje terug aan het lezen in oude topics... slecht plan... kost je je nachtrust, want je blijft bezig ;)

Fijn om te horen dat het goed gaat met je blije ei!

Franny, doorslapen! O+ Da's zó fijn!
pi_151694732
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 april 2015 14:49 schreef LadyBlack het volgende:
Ach laiverds, wat een felicitaties al O+

Hier gaat t geweldig, mn meiske is superjarig, en vraagt de hele dag om "lanksalseleve?! *O* " En dan barst het gezelschap weer uit in zingen (allemaal zangers, haha) O+

Foto's volgen nog!!
Aaaw, zo ontroerend! O+ Gefeliciteerd! *O*
pi_151694779
Gefeliciteerd met je meisje LB!
  woensdag 15 april 2015 @ 08:20:10 #8
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_151700993
Ela, gefeliciteerd met je peuter! O+ *O*
pi_151701006
Ik begin een soort van "gesprekken" waar te nemen tussen T en S. Het is heel bizar, ze brabbelen iets tegen elkaar, hebben daar lol om en plots gaan ze allebei dezelfde kant op om hetzelfde te doen. Het kan toeval zijn, maar omdat het vaker gebeurt lijkt het erop dat ze wel degelijk op een of andere manier met elkaar communiceren. O+
  woensdag 15 april 2015 @ 08:35:58 #10
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_151701172
Ela gefeliciteerd met je peuter *O*
KuikenGuppy
pi_151701622
Suiker en Ela. Gefeliciteerd met jullie peuters *O*
pi_151701743
Suiker en Ela, van harte met jullie peuters! O+
pi_151701760
quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2015 08:21 schreef _NIKKI_ het volgende:
Ik begin een soort van "gesprekken" waar te nemen tussen T en S. Het is heel bizar, ze brabbelen iets tegen elkaar, hebben daar lol om en plots gaan ze allebei dezelfde kant op om hetzelfde te doen. Het kan toeval zijn, maar omdat het vaker gebeurt lijkt het erop dat ze wel degelijk op een of andere manier met elkaar communiceren. O+
Wat gaaf! Tweelingenmagic O+

Ela! Gefeliciteerd met je peutermeisje!! *O* *O*

En een peuterjongetje voor Suikertante! *G* *G*
  woensdag 15 april 2015 @ 09:17:15 #14
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_151701817
Suiker! Gefeliciteerd! *G*
  woensdag 15 april 2015 @ 09:31:15 #15
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_151702135
Kuiken was vanmorgen om half zeven wakker... maar veel koffie drinken vandaag :').
KuikenGuppy
pi_151702307
quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2015 09:31 schreef Burdie het volgende:
Kuiken was vanmorgen om half zeven wakker... maar veel koffie drinken vandaag :').
Is hij normaal een uitslaper?

Hier wisselt het tussen de 5:30 (het liefst in het weekend uiteraard :') ) en 9:00. Echt, kinderen zijn zo onhandig :')
  woensdag 15 april 2015 @ 09:42:32 #17
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_151702366
Normaal slaapt hij tot half acht/acht uur ja. Daar heb ik mijn bedtijd dus op aangepast :P.
Mijn man zei dat hij als kind altijd om half zes wakker was. Nou heb ik mijn man de nachtvoeding al aangesmeerd, dus met 'ah dat komt dus door jou, dan mag jij voortaan vroeg op' kom ik dus helaas niet weg... ;( :').
KuikenGuppy
pi_151702921
Suikertante gefeliciteerd met je peuterjongetje! *O*

Ela gefeliciteerd met je peutermeisje! *O*

Burd half 7 is voor mij uitslapen doordeweeks. :D Succes vandaag! ;)

S speelt op de kamer van L, maar L houdt niet van een rommelige kamer. Pakt ze net haar kassa en roept ze door de microfoon: "Attentie attentie, nu stoppen met spelen S.ven, want ik ga opruimen!" :') Dat doet ze vast niet meer als ze 14 is, opruimen.
pi_151702983
Nikki _O-
pi_151703204
Suiker gefeliciteerd!
Nikki, wat fijn dat het beter gaat met het 'ei' en O+ dat ze met elkaar kletsen. Dat lijkt me zo mooi om te zien. :)
En wat een hilarische L!!

Ons mannetje wordt de laatste tijd laat wakker. Het was tijdenlang tussen 06:30 en 07:00. Nu slaapt ie om 07:00 nog en moeten we hem op maandag en vrijdag echt wakker maken voor het KDV en opa/oma dag. Ik hoop dat het zo blijft maar dat is vast ijdele hoop.

Gisteren aten we pasta met gehakt, hij haalde er vakkundig alle gehakt tussenuit om dat eerst allemaal op te eten. Ik moest echt heel erg lachen om hem.

Het is vandaag topweer en ik krijg allemaal appjes in de groepsapp met mijn vrouw, zwager en schoonzus. Die gaan vanmiddag gezamelijk naar een speeltuin. Ik wil ooooook. Maar ik zit alleen op dinsdag en woensdag op kantoor dus kan het niet echt maken....
pi_151704186
quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2015 09:31 schreef Burdie het volgende:
Boks, hier was het 5 uur :O

Gefeliciteerd Ela en suikertante! *O* Ik kan me dat helemaal niet herinneren van vorig jaar dat jullie nog in het babytopic zaten :o Al was ik ook wel erg preoccupied met mn eigen sores toen...

Nikki, wat een leuke kinderen heb je toch O+ Merk je ook dat de jongens wat meer naar elkaar toe trekken of vinden ze het alleen nog steeds wel fijner?
pi_151705185
Ela zat toen onder een andere naam :D
  woensdag 15 april 2015 @ 11:46:15 #23
171422 LadyBlack
paint it black
pi_151705393
Zo.... the day after!

Ik schuif vandaag echt door naar het peutertopic. De laatste tijd is me ook wel opgevallen dat ze echt een peutertje is, een groot verschil met alle nieuwe dreumesjes hier. We waren vandaag op het consultatiebureau, waar ze een toren moest bouwen van blokjes en bij een Bumbaknuffel de neus, oren en mond enzo aanwijzen :') (ik moest stiekem wat gniffelen toen ze geen idee had hoe die knuffel heettte :D ) Maargoed, ze deed t allemaal keurig, en vervolgens liep ze het poppenbedje daar op te maken terwijl ze "ik ga slapen, ik ben moe" zong O+

Nog een kleine fotospam van gisteren:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  woensdag 15 april 2015 @ 11:50:26 #24
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_151705513
Wat een mooierd is ze toch LB! O+ En wat een leuke taart!
pi_151705538
quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2015 11:38 schreef Omentielvo het volgende:
Ela zat toen onder een andere naam :D
Ja, weet ik, maar ik zat toen een beetje in mn eigen wereldje :)

Wat een leuke fotospam LB! En die taart is echt super!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')