SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 09:41 schreef Notorious_Roy het volgende:
Alvast voor alle vragen:
PS+ is nu het goedkoopst bij Wehkamp met de code 'lente'SOONY
Sega maakt geen consolegames meerquote:Op dinsdag 14 april 2015 17:13 schreef Yi-Long het volgende:
... als ze nou ook even Super Meat Boy voor de PS4 aankondigen, dan is het officieel de beste console ooit...![]()
Hopelijk trouwens ook een nieuwe Splinter Cell, en eindelijk eens Beyond Good & Evil.
Oh, en Virtua Fighter 6. Iedere nieuwe console-generatie ging gepaard met een nieuw deel in de Virtua Fighter reeks, dus stiekum verwacht ik daar ook wel iets van...
options -> deletequote:Op dinsdag 14 april 2015 17:24 schreef Jungle_Jim het volgende:
Hoe kom ik in godsnaam voorbij dit stuk:
Ben nog steeds bezig met Binding of Isaac, moet alleen nog winnen met the Lost en een paar challenges completen, onmogelijk.quote:Op dinsdag 14 april 2015 17:13 schreef Yi-Long het volgende:
... als ze nou ook even Super Meat Boy voor de PS4 aankondigen, dan is het officieel de beste console ooit...![]()
Hopelijk trouwens ook een nieuwe Splinter Cell, en eindelijk eens Beyond Good & Evil.
Oh, en Virtua Fighter 6. Iedere nieuwe console-generatie ging gepaard met een nieuw deel in de Virtua Fighter reeks, dus stiekum verwacht ik daar ook wel iets van...
quote:Op dinsdag 14 april 2015 19:44 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Ik had een paar van die X1 controller sticks besteld uit China.
Krijg je van die gare dingen helemaal van plastic
trial and errorquote:Op dinsdag 14 april 2015 17:24 schreef Jungle_Jim het volgende:
Hoe kom ik in godsnaam voorbij dit stuk:
Die hebben wel rubber rondom?quote:Op dinsdag 14 april 2015 19:53 schreef Friday12 het volgende:
[..]![]()
Deze zijn wel goed. Heb ze net binnen gekregen
ja, ik heb ook die besteld.quote:Op dinsdag 14 april 2015 19:54 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Die hebben wel rubber rondom?
quote:Op dinsdag 14 april 2015 19:54 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Die hebben wel rubber rondom?
het kan je je account kosten, en je bent voor die 40eur geen eigenaar van ook maar iets.quote:
60? Shiiiiit deze man is zo rijk hij betaalt zelfs ¤10,- extra voor de servicequote:Op dinsdag 14 april 2015 20:53 schreef Disker91 het volgende:
Man man man, wat zijn de PSN servers soms toch traag. Je betaald verdorie 60 euro per jaar (of wat minder als je zoekt). En alsnog zijn die servers vaak veels te traag.
1 gig, 99 hours left (ja letterlijk). Even het "pauze/unpauze trucje" gedaan en dan nog 4 uur wachten.... Als het wel werkt heb ik die 1 gig binnen 2 tot 5 min binnen
Je mag toch wat verwachten van een betaalde service![]()
Sony doet het goed, maar PSN is soms nog een enorm drama.
samequote:Op dinsdag 14 april 2015 20:56 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Ik ben blij dat mijn controllers nog nooit kapot zijn gegaan en ik er prima mee overweg kan. Dat gekut met sticks vervangen enzo
Die sticks zijn vervangen omdat de sticks van de DS4 pauper zijn, niet omdat ze defect zijn.quote:Op dinsdag 14 april 2015 20:56 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Ik ben blij dat mijn controllers nog nooit kapot zijn gegaan en ik er prima mee overweg kan. Dat gekut met sticks vervangen enzo
Bij mij zijn ze gescheurdquote:Op dinsdag 14 april 2015 21:48 schreef Drankster het volgende:
[..]
Die sticks zijn vervangen omdat de sticks van de DS4 pauper zijn, niet omdat ze defect zijn.
Ja dat zeg ik. Ik kan er prima mee overweg, de sticks zijn niet pauper dus in mijn optiek.quote:Op dinsdag 14 april 2015 21:48 schreef Drankster het volgende:
[..]
Die sticks zijn vervangen omdat de sticks van de DS4 pauper zijn, niet omdat ze defect zijn.
het enige minpunt is dat je wapens zo snel 'kapot' gaan. Ben je net lekker aan het meppen...quote:Op dinsdag 14 april 2015 22:34 schreef Vault-Boy het volgende:
Man net begonnen met Dying Light en ben nu buiten. Fucking heerlijk game wordt het dan. Lekker die vrijheid en op je gemak die zombies afslachten![]()
Geeft zo'n heerlijk gevoel man
ja, kijk maar op youtube. Gewoon open schroeven, 2 (ofzo) draadjes los halen en dan kan je zo die oude eraf trekken en die nieuwe erop drukken.quote:
irritant ja. wel aardig sadistische game overigens. denk je dat zo'n zombie dood is moet je nog 10x op 'm inhakkenquote:Op dinsdag 14 april 2015 22:42 schreef RRuben het volgende:
[..]
het enige minpunt is dat je wapens zo snel 'kapot' gaan. Ben je net lekker aan het meppen...
ja ze zijn aardig hardnekkigquote:Op dinsdag 14 april 2015 22:43 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
irritant ja. wel aardig sadistische game overigens. denk je dat zo'n zombie dood is moet je nog 10x op 'm inhakken
die heb ik ja, King Arthurquote:Op dinsdag 14 april 2015 22:45 schreef RRuben het volgende:
[..]
ja ze zijn aardig hardnekkigEr is wel zo'n wapen ergens in de game verstopt dat echt OP is. Maar een keer opzoeken mbv youtube
ja die ook, maar ik bedoel deze: bij 3:20. 500 damagequote:Op dinsdag 14 april 2015 22:47 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
die heb ik ja, King ArthurMaarja, als je hem gebruikt gaat ie kapot. Dus dan maar niet gebruiken
![]()
quote:
quote:Op dinsdag 14 april 2015 22:55 schreef Vault-Boy het volgende:
Fuck ik zit nu al vastIk moet 2 lantaarnpalen aanzetten, maar maar hoe kom ik daar op? Zit op van alles te klimmen, maar ik kan nergens vanaf springen om op die palen te komen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.leef de leven
Dat is zeker niet lastig! Gelijk maar bestellen.quote:Op dinsdag 14 april 2015 22:43 schreef RRuben het volgende:
[..]
ja, kijk maar op youtube. Gewoon open schroeven, 2 (ofzo) draadjes los halen en dan kan je zo die oude eraf trekken en die nieuwe erop drukken.
quote:Op dinsdag 14 april 2015 22:57 schreef RRuben het volgende:
[..]Ah thanks nu geluktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
wacht maar op de eerste keer nacht, shit is epischquote:Op dinsdag 14 april 2015 22:34 schreef Vault-Boy het volgende:
Man net begonnen met Dying Light en ben nu buiten. Fucking heerlijk game wordt het dan. Lekker die vrijheid en op je gemak die zombies afslachten![]()
Geeft zo'n heerlijk gevoel man
ohquote:Op dinsdag 14 april 2015 22:55 schreef RRuben het volgende:
[..]
ja die ook, maar ik bedoel deze: bij 3:20. 500 damage
sprong ook fucking vaak mis bij die missiequote:
vergeet niet een luier om te doenquote:Op dinsdag 14 april 2015 23:01 schreef Drankster het volgende:
[..]
wacht maar op de eerste keer nacht, shit is episch
Dat is niets manquote:Op dinsdag 14 april 2015 22:55 schreef RRuben het volgende:
[..]
Prachtigquote:
goed ja! Ben nog niet zo ver dus ik zal het wel zienquote:Op dinsdag 14 april 2015 23:04 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Dat is niets man
Ik heb meerdere wapens over de 2k
Van je headset heeft denk ik niks met bluetooth te maken aangezien de meegeleverde usb het werk moet doen en niet de PS4. De dongle stuurt en ontvangt het signaal.quote:Op dinsdag 14 april 2015 23:24 schreef admiraal_anaal het volgende:
Denk dat ik mijn ps4 terug moet sturen, overmorgen even bellen (dan pas tijd) want denk dat mijn bluetooth in de console naar de knoppen is. Heb soms ineens hevige lag op mijn controller en ook mijn ps4 gold headset happert steeds.
Soms uren niks en dan ineens lag met alles![]()
PS4 is van januari 2014 dus eens kijken hoe PS gaat reageren
Dus geen exclusive meer dit jaar? Matige E3 danquote:Op woensdag 15 april 2015 00:04 schreef Ixnay het volgende:
E3:
Uncharted 4
The Division
The Last Guardian
Final Fantasy XV
Fallout 4
Mafia 3
Deus Ex: Mankind Divided
Star Ocean 5
Red Read (?)
Bioshock Remastered
Mass Effect Trilogy Remastered
Until Dawn
Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
Journey 2: Redemption!quote:Op woensdag 15 april 2015 00:06 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dus geen exclusive meer dit jaar? Matige E3 dan
Ohja klopt idd, maar dat was wel erg bijzonder, zo groot is RD niet.quote:Op woensdag 15 april 2015 02:19 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Vorige keer deed sony toch iets over GTA 5?
Awesome spel welquote:Op woensdag 15 april 2015 02:21 schreef VelitoX het volgende:
[..]
Ohja klopt idd, maar dat was wel erg bijzonder, zo groot is RD niet.
Ja. Maar dat ws een trailer, meer niet. Rockstar is al tijden niet aanwezig op E3 zelf om iets te onthullen.quote:Op woensdag 15 april 2015 02:19 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Vorige keer deed sony toch iets over GTA 5?
Dat was het idd. Ik heb het zelf pas heel laat gespeeld, omdat mij de setting saai leek (grote kale lege woestijnen en prairies met weinig kleur), maar uiteindelijk vond ik het een topgame.quote:
Een van de meest overgewaardeerde games als je het mij vraagt...quote:
Duur.quote:Op woensdag 15 april 2015 08:18 schreef boem-dikkie het volgende:
Is een driekwart jaar oude PS4 met twee controllers (en oplaadkabels) en twee games (Fifa en GTA V) voor 375 een beetje een fatsoenlijke prijs? Of is dat te duur?
Die link linkt naar de homepage (gebeurt volgens mij automatisch op Fok met Bol).quote:Op woensdag 15 april 2015 08:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Duur.
https://mobile.twitter.co(...)d=587608695263141889
En dat blijkt dus gewoon gelul te zijn geweest....quote:Op dinsdag 14 april 2015 21:41 schreef MMaRsu het volgende:
Voor 40 euro kun je mkx over 2 weken ergens oppikken, gegarandeerd. Maar ik haal die game niet vanwege online region lock en day one patch die het aantal Koins wat je verdient flink vermindert om time saver dlc door je strot te duwen.
Zo dan?quote:Op woensdag 15 april 2015 08:38 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Die link linkt naar de homepage (gebeurt volgens mij automatisch op Fok met Bol).
Die doet het wel. Dan is 375 voor die set van Boem-dikkie in verhouding wel prijzig.quote:Op woensdag 15 april 2015 08:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Zo dan?
https://m.bol.com/nl/p/so(...)el/9200000040468193/
ja dat snap ikquote:Op dinsdag 14 april 2015 19:53 schreef Deviant1nl het volgende:
[..]
trial and errorik heb er wel een paar keer over gedaan om verder te komen
Het ligt een beetje aan je smaak, wel een voordeel dat er twee controllers bij zitten.quote:Op woensdag 15 april 2015 08:56 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Die doet het wel. Dan is 375 voor die set van Boem-dikkie in verhouding wel prijzig.
Dit. Snap ook niet wat mensen voor problemen er mee hebben aldoorquote:Op dinsdag 14 april 2015 22:11 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Ja dat zeg ik. Ik kan er prima mee overweg, de sticks zijn niet pauper dus in mijn optiek.
quote:Op dinsdag 14 april 2015 22:55 schreef RRuben het volgende:
[..]
Dat klopt, alleen online zie ik meer verhalen hierover en daar wordt gezegd dat door de brakke bluetooth hardware in de console het signaal van de dongle verstoord wordt.quote:Op dinsdag 14 april 2015 23:38 schreef Disker91 het volgende:
[..]
Van je headset heeft denk ik niks met bluetooth te maken aangezien de meegeleverde usb het werk moet doen en niet de PS4. De dongle stuurt en ontvangt het signaal.
Man. Man. Man. Wat gaat dit geweldig worden... De enige vrees die ik heb of mijn vrije tijd voldoende is om deze game echt onder de knie te krijgen. Het ziet er niet makkelijk uit.quote:
Tuurlijk, duizenden gamers zijn incapabelquote:Op woensdag 15 april 2015 09:04 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dit. Snap ook niet wat mensen voor problemen er mee hebben aldoormotorisch niet helemaal capabel als je steeds die dingen molt
Want dat is onmogelijk?quote:Op woensdag 15 april 2015 09:35 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Tuurlijk, duizenden gamers zijn incapabel
Erg naïef om dat soort dingen te roepen als er zoveel bewijs is van gescheurd rubber en verwisselde sticks.
Zelf heb ik er ook geen probleem mee, maar het ontkennen kun je niet.
quote:Op woensdag 15 april 2015 09:43 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Want dat is onmogelijk?duizenden gamers op honderden duizenden gamers is niks.
Niet naief, gewoon feit.
Iddquote:Op woensdag 15 april 2015 09:45 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ja, die honderden pagina's op de PS fora met klachten zijn vast allemaal gemaakt door motorisch gestoorden.
Ah je was aan het trollen natuurlijk.quote:Op woensdag 15 april 2015 09:46 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Iddmongooltjes die niet om kunnen gaan met materiaal
![]()
Is niks? Dat is gewoon één procent en dat is dus niet niks. Daarnaast vind ik het vreemd dat mijn oude PS3 controllers in nieuwstaat zijn en ik de PS4 controller verslijt bij het leven.quote:Op woensdag 15 april 2015 09:43 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Want dat is onmogelijk?duizenden gamers op honderden duizenden gamers is niks.
Niet naief, gewoon feit.
Zelfs SNES controllers doen het nog thuis, hoe oud zijn die inmiddels?quote:Op woensdag 15 april 2015 09:47 schreef jackson het volgende:
[..]
Is niks? Dat is gewoon één procent en dat is dus niet niks. Daarnaast vind ik het vreemd dat mijn oude PS3 controllers in nieuwstaat zijn en ik de PS4 controller verslijt bij het leven.
1% op 100% is niks. Niet zo zeuren, gewoon normaal gamen.quote:Op woensdag 15 april 2015 09:47 schreef jackson het volgende:
[..]
Is niks? Dat is gewoon één procent en dat is dus niet niks. Daarnaast vind ik het vreemd dat mijn oude PS3 controllers in nieuwstaat zijn en ik de PS4 controller verslijt bij het leven.
Als iemand een andere mening heeft en je daar boos om word kan je idd beter gewoon voor jezelf zeggen dat diegene trolltquote:Op woensdag 15 april 2015 09:47 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ah je was aan het trollen natuurlijk.
Okee man.
Bij elke productielijn is een uitval van 2% geaccepteerd. Pas als het daar boven komt te liggen heb je te maken met een ontwerp- of productiefout.quote:Op woensdag 15 april 2015 09:47 schreef jackson het volgende:
[..]
Infantiele lul.quote:Op woensdag 15 april 2015 09:49 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
1% op 100% is niks. Niet zo zeuren, gewoon normaal gamen.
Boos?quote:Op woensdag 15 april 2015 09:49 schreef 2NutZ het volgende:
Als iemand een andere mening heeft en je daar boos om word kan je idd beter gewoon voor jezelf zeggen dat diegene trollt
Ik heb hem heel even gespeeld op de gamescom vorig jaar en de handling was best goed te doen. Al zal ik met een controller wel altijd verliezen van je als jij een wheelstand hebt. Maar potverdomme joh, wat ga ik deze game helemaal kapot spelenquote:Op woensdag 15 april 2015 09:18 schreef jackson het volgende:
[..]
Man. Man. Man. Wat gaat dit geweldig worden... De enige vrees die ik heb of mijn vrije tijd voldoende is om deze game echt onder de knie te krijgen. Het ziet er niet makkelijk uit.
*wheelstand pro website opent*
Nee, heb alle ps consoles op dag 1 aangeschaft en nooit problemen. Ook niet met de PS4.quote:Op woensdag 15 april 2015 09:53 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Boos?
Je lult gewoon uit je nek, het is allang bekend dat het rubber gebruikt in de eerste batch controllers van zeer slechte kwaliteit is, dat heeft niks te maken met hoe iemand omgaat met zijn spullen.
Als je daarnaast met termen als ''mongooltjes'' komt, kan ik je niet serieus meer nemen en zie ik het dus als trollen ja.
Dat is hartstikke mooi, ik heb ook alle PS consoles op dag 1 aangeschaft en nooit problemen gehad, tot de PS4... En al mijn vrienden hebben minstens 1 controller op moeten sturen wegens kapot rubber.quote:Op woensdag 15 april 2015 09:55 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee, heb alle ps consoles op dag 1 aangeschaft en nooit problemen. Ook niet met de PS4.
Ook mijn vrienden, niemand met die problemen...
Ja dat zal het zijn, vandaar dat Sony zelf aangeeft dat controllers uit een bepaalde reeks serienummers niet goed zijn.quote:Op woensdag 15 april 2015 09:55 schreef 2NutZ het volgende:
Dus ja gewoon normaal met je materiaal omgaan dan is het prima. Of je gamed de hele dag door ofzo, kan ook nog... maar dat is dan een ander probleem.
Dit inderdaad... Ik weet niet of er co-op achtige seizoen verreden kunnen worden maar anders lijkt me dat wel tof om samen eens te doen. Weet niet of je samen een team kan joinen en een seizoen kan racen of iets dergelijks?quote:Op woensdag 15 april 2015 09:55 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik heb hem heel even gespeeld op de gamescom vorig jaar en de handling was best goed te doen. Al zal ik met een controller wel altijd verliezen van je als jij een wheelstand hebt. Maar potverdomme joh, wat ga ik deze game helemaal kapot spelen![]()
Respect voor de moeite die je in de beste man steekt. Heb je een dienstverlenende / medische achtergrond qua werk?quote:Op woensdag 15 april 2015 09:57 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Dat is hartstikke mooi, ik heb ook alle PS consoles op dag 1 aangeschaft en nooit problemen gehad, tot de PS4... En al mijn vrienden hebben minstens 1 controller op moeten sturen wegens kapot rubber.
[..]
Ja dat zal het zijn, vandaar dat Sony zelf aangeeft dat controllers uit een bepaalde reeks serienummers niet goed zijn.
Dat is ook hardstikke mooi. Nu nog werken aan je motorische skills en dan kan je ook nog een controller langer behoudenquote:Op woensdag 15 april 2015 09:57 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Dat is hartstikke mooi, ik heb ook alle PS consoles op dag 1 aangeschaft en nooit problemen gehad, tot de PS4... En al mijn vrienden hebben minstens 1 controller op moeten sturen wegens kapot rubber.
[..]
Ja dat zal het zijn, vandaar dat Sony zelf aangeeft dat controllers uit een bepaalde reeks serienummers niet goed zijn.
Ik weet niet of co-op career er bij de launch al in zit, maar zou wel in de planning zitten. Eventueel later nog als DLC. Maar zou ik wel graag samen doen jaquote:Op woensdag 15 april 2015 09:58 schreef jackson het volgende:
[..]
Dit inderdaad... Ik weet niet of er co-op achtige seizoen verreden kunnen worden maar anders lijkt me dat wel tof om samen eens te doen. Weet niet of je samen een team kan joinen en een seizoen kan racen of iets dergelijks?
Het is hartstikke, als jij nou even aan je taal skills gaat werken?quote:Op woensdag 15 april 2015 10:00 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat is ook hardstikke mooi. Nu nog werken aan je motorische skills en dan kan je ook nog een controller langer behouden
Ach je moet wat.quote:Op woensdag 15 april 2015 09:59 schreef jackson het volgende:
[..]
Respect voor de moeite die je in de beste man steekt. Heb je een dienstverlenende / medische achtergrond qua werk?
Dat je het op kan brengen...
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nogmaals, congratsquote:
Zondag 14 juni begint er iig een persco (Bethesda). Daarna volgen vast Microsoft, EA, Ubi, Sony. De dag erop LA-time dan iigquote:
PS4 got no gamequote:Op woensdag 15 april 2015 11:14 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Oooh dan pas... Wat loopt iedereen hier al te fappen dan?
kan er blijkbaar wel onderdoor rollenquote:Op woensdag 15 april 2015 08:57 schreef Jungle_Jim het volgende:
[..]
ja dat snap ikhet hele spel is zo. Maar ik kom maar niet voorbij dit stuk. Kan er volgens mij niet onderdoor rollen.
Speculeren heet datquote:Op woensdag 15 april 2015 11:14 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Oooh dan pas... Wat loopt iedereen hier al te fappen dan?
Je geeft niet echt een mening in je voorgaande postsquote:Op woensdag 15 april 2015 09:49 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
1% op 100% is niks. Niet zo zeuren, gewoon normaal gamen.
[..]
Als iemand een andere mening heeft en je daar boos om word kan je idd beter gewoon voor jezelf zeggen dat diegene trollt
Nah, hij heeft eigenlijk gewoon gelijk: 1 procent is geen niets. In ieder geval niet om echt actie op te ondernemen.quote:
Wat?quote:Op woensdag 15 april 2015 12:33 schreef Keltie het volgende:
[..]
Nah, hij heeft eigenlijk gewoon gelijk: 1 procent is geen niets. In ieder geval niet om echt actie op te ondernemen.
Maar hij hoeft diegene ook niet mongolen te noemen omdat de controllers gewoon slecht zijnquote:Op woensdag 15 april 2015 12:33 schreef Keltie het volgende:
[..]
Nah, hij heeft eigenlijk gewoon gelijk: 1 procent is geen niets. In ieder geval niet om echt actie op te ondernemen.
Fijne toestellen die Lumia's maar na de Denim update wil het toetsenbord nogal (ong. Ieder getypt bericht) gek doenquote:Op woensdag 15 april 2015 12:35 schreef jackson het volgende:
[..]
Wat?
Ik zou je zin even opnieuw lezen. Daarnaast is 1 procent afwijking voor dit soort producten veel en veel te hoog. Voor elk productie-bedrijf in deze branche is dat echt heel veel.
Dan heb je andere informatie en ervaringen dan ik. Soit.quote:Op woensdag 15 april 2015 12:40 schreef Keltie het volgende:
[..]
Fijne toestellen die Lumia's maar na de Denim update wil het toetsenbord nogal (ong. Ieder getypt bericht) gek doen
Nah, ik merk door de jaren heen dat een 1 procentje voor productiebedrijven geen reden is om de productiemethodes eens tegen het ligt te houden.
Ga weg man idiootquote:
Doe stoer met je Spaans.quote:Op woensdag 15 april 2015 12:43 schreef jackson het volgende:
[..]
Dan heb je andere informatie en ervaringen dan ik. Soit.
Dit. Bij 1% doen ze dat echt niet. Is te verwaarlozen.quote:Op woensdag 15 april 2015 12:40 schreef Keltie het volgende:
[..]
Nah, ik merk door de jaren heen dat een 1 procentje voor productiebedrijven geen reden is om de productiemethodes eens tegen het ligt te houden.
Jawel, ik ben van mening dat als je normaal regulier gebruik maakt van een ps4 controller dat het niet zo snel stuk gaat.quote:Op woensdag 15 april 2015 12:17 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Je geeft niet echt een mening in je voorgaande posts![]()
En ik dacht precies hetzelfde... WTF doen mensen met hun controllers![]()
Tot de mijne ook kapot gingZelfs de triggers gingen kraken enz terwijl ik ze gewoon normaal indruk
![]()
Dit is FOK! niet zo aanstellenquote:Op woensdag 15 april 2015 12:37 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Maar hij hoeft diegene ook niet mongolen te noemen omdat de controllers gewoon slecht zijn
Ik ben echt benieuwd waar je dit op staaft? Het is onzin. Samsung accepteert ook echt niet als 1 op de 100 TV's niet deugt of 1 op de 100 PS4's. Ik kom als Consultant bij bedrijven waar men waardes ver benede de 1% hanteert.quote:Op woensdag 15 april 2015 13:16 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dit. Bij 1% doen ze dat echt niet. Is te verwaarlozen.
Op feiten. Maar...quote:Op woensdag 15 april 2015 13:26 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik ben echt benieuwd waar je dit op staaft? Het is onzin. Samsung accepteert ook echt niet als 1 op de 100 TV's niet deugt of 1 op de 100 PS4's. Ik kom als Consultant bij bedrijven waar men waardes ver benede de 1% hanteert.
quote:Op woensdag 15 april 2015 09:59 schreef jackson het volgende:
[..]
Respect voor de moeite die je in de beste man steekt. Heb je een dienstverlenende / medische achtergrond qua werk?
Dat je het op kan brengen...
Na dit heb ik niet zo'n behoefte meer serieus op jou te reageren eigenlijk. Zoek het zelf maar uit.quote:
Haha! Dat is je ondertitel man, kom opquote:Op woensdag 15 april 2015 13:31 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Op feiten. Maar...
[..]
[..]
Na dit heb ik niet zo'n behoefte meer serieus op jou te reageren eigenlijk. Zoek het zelf maar uit.
quote:Op woensdag 15 april 2015 13:31 schreef 2NutZ het volgende:
Na dit heb ik niet zo'n behoefte meer serieus op jou te reageren eigenlijk. Zoek het zelf maar uit.
quote:Op woensdag 15 april 2015 13:16 schreef 2NutZ het volgende:
Dit is FOK! niet zo aanstellentuurlijk beetje nuance.
Dat moet jij weten verderquote:Op woensdag 15 april 2015 13:33 schreef jackson het volgende:
[..]
Haha! Dat is je ondertitel man, kom op.
Op feiten? Ik krijg aan de hand van je reacties niet echt het idee dat je weet waar je het over hebt, dus welke feiten?
quote:
Vandaar dat al mijn oudere controllers niet kapot zijn.. Omdat ik ze slecht behandelquote:Op woensdag 15 april 2015 13:16 schreef 2NutZ het volgende:
quote:
Op woensdag 15 april 2015 12:17 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Je geeft niet echt een mening in je voorgaande posts
En ik dacht precies hetzelfde... WTF doen mensen met hun controllers
Tot de mijne ook kapot ging Zelfs de triggers gingen kraken enz terwijl ik ze gewoon normaal indruk
Jawel, ik ben van mening dat als je normaal regulier gebruik maakt van een ps4 controller dat het niet zo snel stuk gaat.
Reageer eens inhoudelijk.quote:
'zoek het maar uit'quote:
Oke.quote:Op woensdag 15 april 2015 13:35 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Vandaar dat al mijn oudere controllers niet kapot zijn.. Omdat ik ze slecht behandel
Het lijkt erop. Ik noem hem bij zijn ondertitel en zelfs dat viel hem niet opquote:Op woensdag 15 april 2015 13:38 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Ik denk dat hij 2 nutz als brein heeft
quote:Op woensdag 15 april 2015 13:46 schreef Rossdale het volgende:
Ik behandel mijn controllers niet slecht, maar je moet wel duidelijk laten weten wie de baas is. Zo dien je ze niet met geweld te behandelen als het even tegen zit in het leven, maar even stevig aanspreken en eventueel een time-out geven in de hoek van de kamer op zijn tijd moet gewoon kunnen.
Als ze gaan piepen, dan dien je ze gewoonweg de mond te snoeren en eventueel gewoon zonder stroom terug in hun la leggen. Zo'n nacht zonder voeding zal ze dan ook wel leren.
Als het echt te ernstig wordt kun je ze natuurlijk altijd nog uit huis plaatsen, in de kliko bijvoorbeeld en gewoon een nieuwe in huis halen.
Heldquote:Op woensdag 15 april 2015 13:46 schreef Rossdale het volgende:
Ik behandel mijn controllers niet slecht, maar je moet wel duidelijk laten weten wie de baas is. Zo dien je ze niet met geweld te behandelen als het even tegen zit in het leven, maar even stevig aanspreken en eventueel een time-out geven in de hoek van de kamer op zijn tijd moet gewoon kunnen.
Als ze gaan piepen, dan dien je ze gewoonweg de mond te snoeren en eventueel gewoon zonder stroom terug in hun la leggen. Zo'n nacht zonder voeding zal ze dan ook wel leren.
Als het echt te ernstig wordt kun je ze natuurlijk altijd nog uit huis plaatsen, in de kliko bijvoorbeeld en gewoon een nieuwe in huis halen.
Bullshit.quote:Op woensdag 15 april 2015 09:51 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Bij elke productielijn is een uitval van 2% geaccepteerd. Pas als het daar boven komt te liggen heb je te maken met een ontwerp- of productiefout.
Op welk vlak consulteer je?quote:Op woensdag 15 april 2015 13:26 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik ben echt benieuwd waar je dit op staaft? Het is onzin. Samsung accepteert ook echt niet als 1 op de 100 TV's niet deugt of 1 op de 100 PS4's. Ik kom als Consultant bij bedrijven waar men waardes ver benede de 1% hanteert.
Eensch. Maar ik reageer selectiefquote:Op woensdag 15 april 2015 12:37 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Maar hij hoeft diegene ook niet mongolen te noemen omdat de controllers gewoon slecht zijn
quote:Op woensdag 15 april 2015 13:41 schreef jackson het volgende:
[..]
Het lijkt erop. Ik noem hem bij zijn ondertitel en zelfs dat viel hem niet op.
Ik ga vaak maar uit van het beste in de mens, in Brabant zeggen ze dan: Tis nie zonne kwaaie waarschijnlijk.
quote:Op woensdag 15 april 2015 13:38 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Ik denk dat hij 2 nutz als brein heeft
Niet zo roddelen, damesquote:
Een beetje zoals bij kinderen...quote:Op woensdag 15 april 2015 13:46 schreef Rossdale het volgende:
Want?quote:
Op ERP gebied bij zowel productiebedrijven als dienstenleveranciers momenteel.quote:
Binnen de garantietermijn is even een nieuwe parameter die nu voorbij komt, mogelijk terecht maar ik zie het meer in de hoek van productiefout. De producten zijn technisch (materiaal, montage of combi) niet in orde, aantoonbaar, daarbij is 1% onacceptabel.quote:Op woensdag 15 april 2015 14:27 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Want?
Ik ken geen ISO-normen hiervoor, maar op voorhand wordt er altijd een bepaalde failure rate ingecalculeerd. En in de wereld van gadgets en electronica is 2% echt geen vreemd getal. Dat betekent dat 2 op de 100 verkochte exemplaren kuren begint te vertonen voor de garantietermijn is verstreken. Zo vreemd is dat niet.
Dus als het bullshit is, wat kan, dan wel graag een onderbouwing.
Tuurlijk mag dat, meid. Maar is niet netjes.quote:Op woensdag 15 april 2015 14:59 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Ja dat is mijn mening he dat moet kunnen
wat jij zegt wel danquote:Op woensdag 15 april 2015 15:03 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Tuurlijk mag dat, meid. Maar is niet netjes.
Uiteraard.quote:
Dat zijn twee verschillende zaken. een uitval percentage is een fout in de productie die ertoe leidt dat de producten uberhaupt niet bij de klant komen, maar direct worden vernietigd / recycled. Dat is echt abnormaal hoog als dat al boven een procent ligt, zeker bij homogene massaproductie zoals controllers.quote:Op woensdag 15 april 2015 14:27 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Want?
Ik ken geen ISO-normen hiervoor, maar op voorhand wordt er altijd een bepaalde failure rate ingecalculeerd. En in de wereld van gadgets en electronica is 2% echt geen vreemd getal. Dat betekent dat 2 op de 100 verkochte exemplaren kuren begint te vertonen voor de garantietermijn is verstreken. Zo vreemd is dat niet.
Dus als het bullshit is, wat kan, dan wel graag een onderbouwing.
Ik speel niet op de man hoor, maar dat ik dit moet uitleggen is alweer erg genoeg. Succes verder.quote:
quote:Op woensdag 15 april 2015 15:11 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik speel niet op de man hoor, maar dat ik dit moet uitleggen is alweer erg genoeg. Succes verder.
quote:
nope.quote:Op woensdag 15 april 2015 15:06 schreef Godtje het volgende:
[..]
Is er bekend wat Rockstar nu aan het doen is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |