Helaas, bedankt!quote:Op vrijdag 17 april 2015 18:45 schreef Nemephis het volgende:
[..]
Helaas pindakaas, dan gaat het voor mij over.
Succes met verkopen!
Haha omgeving Noord-Brabantquote:
Jazeker het is een perfecte beginners telescoop.quote:Op vrijdag 17 april 2015 23:09 schreef killfrenzy het volgende:
Is dit makkelijk te gebruiken door een newb?
Welke is die nieuwe?quote:Op woensdag 15 april 2015 21:25 schreef Exentric90 het volgende:
[..]
Ja ik heb er nu ook een die flink beter is. Dus nu kan ik Saturnus zien zoals je het ziet op de plaatjes in Google.
Erg verslavend moet ik zeggen.
Deze besteldquote:
Tering. Daar kun je gewoon de complete spiraalvorm van sterrenstelsels mee zien. Ik wist niet eens dat dit mogelijk was met dit soort relatief goedkope telescopenquote:
Jep dat kan ja. Ook het hubble deep field in kijken is mogenlijk. Erg leuk. Ook erg leuk om te zien hoe de technologie van deze dingen vooruit gaan.quote:Op zaterdag 18 april 2015 23:46 schreef eight het volgende:
[..]
Tering. Daar kun je gewoon de complete spiraalvorm van sterrenstelsels mee zien. Ik wist niet eens dat dit mogelijk was met dit soort relatief goedkope telescopen
Cuijk Noord-Brabantquote:Op zondag 19 april 2015 19:42 schreef Pwnie het volgende:
[..]
Ik heb wel interesse, waar op te halen exactly?
Nog intresse?quote:Op zondag 19 april 2015 19:42 schreef Pwnie het volgende:
[..]
Ik heb wel interesse, waar op te halen exactly?
quote:Op dinsdag 14 april 2015 15:45 schreef Exentric90 het volgende:
Zo goed als nieuw en bijna niet gebruikt.
Erg goed voor naar de maan, jupiter, mars en venus te kijken.
Ook kun je de ringen van Saturnus erg goed zien.
Nieuw waarde: ¤350,-
Met gratis Maan Filter!
Specificaties:
Aperture: 70mm (2.8 ")
Focal Length: 700mm (f / 10)
Zoeker: 5 × 24
Schuine spiegel: 90 °
Aluminium statief met een fine-tuning pole
hoogte: 125cm
Accessoires:
3-Poot standaard, SR4mm lens, H12.5mm lens, H20mm lens, 2 Barlow lenzen en een 90° inzetstuk.
FOK! Prijs voor ¤50,-
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ligt eraan of ze een slip aan heeft en hoe ze zit/ligt....quote:Op zondag 26 april 2015 23:46 schreef Japie_Tepel het volgende:
Ook geschikt om bij de buurvrouw naar binnen te gluren?
Haha ja hoor.quote:Op zondag 26 april 2015 23:46 schreef Japie_Tepel het volgende:
Ook geschikt om bij de buurvrouw naar binnen te gluren?
Inclusief verzendkosten?quote:Op maandag 27 april 2015 14:24 schreef Exentric90 het volgende:
[..]
Haha ja hoor.
Alleen vandaag ¤40,- koningsdag prijsje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |