Ik vraag me af of dit komt omdat dat project pas laat gepubliceerd is en de meeste mensen overdag actief zijn of dat veel mensen het echt een slecht project vinden.quote:Op vrijdag 17 april 2015 09:36 schreef CaLeX het volgende:
Wow, DiMarco nog maar op 1700¤ na bijna 15 uur
In ieder geval erg risicovol.......starter, weinig zekerheden, onbekende borgsteller, kennis van de stomerij/horeca impliceert niet dat je ook verstand hebt van de modewereld. In de lage lonen landen maken ze trouwens voor hetzelfde geld 10 pakken, al zullen die iets minder lang meegaan.quote:Op vrijdag 17 april 2015 09:44 schreef MSR het volgende:
[..]
Ik vraag me af of dit komt omdat dat project pas laat gepubliceerd is en de meeste mensen overdag actief zijn of dat veel mensen het echt een slecht project vinden.
Laat publiceren maakt volgens mij niet uit. De goeie projecten zijn altijd heel snel vol. In het weekend, door de week, 's avonds en overdag. Dat maakt echt geen verschil.quote:Op vrijdag 17 april 2015 09:44 schreef MSR het volgende:
[..]
Ik vraag me af of dit komt omdat dat project pas laat gepubliceerd is en de meeste mensen overdag actief zijn of dat veel mensen het echt een slecht project vinden.
Ah ok, duidelijk! Ik zag het project ook pas vanochtend staan, ik kijk 's avonds niet naar nieuwe projecten, wellicht geldt dat voor meerdere mensen.quote:Op vrijdag 17 april 2015 09:53 schreef didi80 het volgende:
[..]
Laat publiceren maakt volgens mij niet uit. De goeie projecten zijn altijd heel snel vol. In het weekend, door de week, 's avonds en overdag. Dat maakt echt geen verschil.
Het is inmiddels 10:00 uur dus als de meeste mensen overdag kijken zouden die nu toch al hun investering gedaan hebben.
Er zijn grotere projecten op gekkere tijdstippen volgelopenquote:Op vrijdag 17 april 2015 09:44 schreef MSR het volgende:
[..]
Viel mij ook op inderdaad. Ik voel er zelf niets voor om daarin te stappen.quote:Op vrijdag 17 april 2015 09:36 schreef CaLeX het volgende:
Wow, DiMarco nog maar op 1700¤ na bijna 15 uur
Als ze dat doen stap ik misschien ook wel in.quote:Op vrijdag 17 april 2015 10:12 schreef bleyenburg het volgende:
ik heb bij Laurion (KoM) de vraag gedeponeerd of ze de rente op willen hogen naar 8%
Ik denk dat als hij de rente naar 8% doet, het project binnen een dag vol zit.quote:Op vrijdag 17 april 2015 10:18 schreef bleyenburg het volgende:
Ik kan het bij Laurion nog wel wat scherper stellen door op koM te posten dat ik ¤ xxxx toezeg als de geboden rente naar 8% gaat
Eens kijken wat er gebeurt....
quote:Op vrijdag 17 april 2015 10:28 schreef bleyenburg het volgende:
Ik heb op KoM een 'tegenbod" gedaan bij Laurion.
D.w.z. bedrag toegezegd indien rente naar 8%.
Ben benieuwd of het zo ook kan werken
Mooi dat je hem zo probeert uit te lokkenquote:Op vrijdag 17 april 2015 10:28 schreef bleyenburg het volgende:
Ik heb op KoM een 'tegenbod" gedaan bij Laurion.
D.w.z. bedrag toegezegd indien rente naar 8%.
Ben benieuwd of het zo ook kan werken
De fee bij Collin is idd hoger dan bij GvE. Toch is het verschil kleiner dan je denkt. Stel je investeert ¤ 1.000,- in een vier-jaars project. Bij GvE betaal je ¤ 9,- aan kosten. Bij Collin betaal je ieder jaar 0,85% over het nog uitstaande bedrag. Dat komt dan neer op (¤8,50+¤6,38+¤4,25+¤2,12)=¤ 21,25quote:Op vrijdag 17 april 2015 10:19 schreef bleyenburg het volgende:
Zo jammer van die hoge kosten bij CollinCrowdfund.
Als ze daar ook een fee van eenmalig 0,9% zouden rekenen, deed ik daar echt wel wat.
Ik vind dat toch een aardig verschil.quote:Op vrijdag 17 april 2015 10:43 schreef Justme7005 het volgende:
[..]
De fee bij Collin is idd hoger dan bij GvE. Toch is het verschil kleiner dan je denkt. Stel je investeert ¤ 1.000,- in een vier-jaars project. Bij GvE betaal je ¤ 9,- aan kosten. Bij Collin betaal je ieder jaar 0,85% over het nog uitstaande bedrag. Dat komt dan neer op (¤8,50+¤6,38+¤4,25+¤2,12)=¤ 21,25
En als je nu eerst 30 aanvragen van 100 zou doen?quote:Op vrijdag 17 april 2015 10:44 schreef bleyenburg het volgende:
@ justme: dat is dus precies mijn punt: Kosten ruim 2x zo veel
Het is idd ruim het dubbele. Breng je het terug naar rendement dan scheelt het 0,6% rendement per jaar. En dat vind ik dan wel weer meevallen.quote:Op vrijdag 17 april 2015 10:44 schreef bleyenburg het volgende:
@ justme: dat is dus precies mijn punt: Kosten ruim 2x zo veel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |