quote:Inga heeft jarenlang als gastvrouw en manager in exclusieve restaurants gewerkt.
Je antwoord is erquote:Op donderdag 16 april 2015 12:05 schreef bleyenburg het volgende:
done.
Ik hou je op de hoogte van het eventuele antwoord
Je hebt gelijk ...Dat gaat de zaak vast redden. Ik stop er gelijk ¤ 1000,- in. Alleen nog geen idee wat ik met dat maatpak moetquote:Op donderdag 16 april 2015 20:32 schreef crowd-fundi het volgende:
Je houdt geen rekening met de fooien!
[..]
Die kan je aantrekken wanneer je 400 euro betaalt om naar zo'n crowdfundingbijeenkomst te gaan.quote:Op donderdag 16 april 2015 21:02 schreef didi80 het volgende:
[..]
Je hebt gelijk ...Dat gaat de zaak vast redden. Ik stop er gelijk ¤ 1000,- in. Alleen nog geen idee wat ik met dat maatpak moet
quote:Op donderdag 16 april 2015 21:08 schreef Moralitas het volgende:
[..]
Die kan je aantrekken wanneer je 400 euro betaalt om naar zo'n crowdfundingbijeenkomst te gaan.
Van de site van KoM:quote:Op donderdag 16 april 2015 11:54 schreef bleyenburg het volgende:
@ obligataire: vind je het goed als ik jouw vraag voorleg aan de Heer van der Heide?
inzake current ratio bij Nederlands pensioenbureau
Enigszins wel, ja. KOM heeft mijn project als laag risico beoordeeld. Investering in mijn project is een verantwoorde keuze.quote:Op donderdag 16 april 2015 22:11 schreef Camogli het volgende:
Reactie van de aanvrager van Franschhoek op de vraag waarom er op een ander pand in Z-A wél een hypotheek kan worden gevestigd klinkt ook wat geïrriteerd of ligt dat aan mij...
daar ben ik het mee eens: een op zich vergelijkbare aanvraag in Kaprun was veel minder risicovol, want EU.quote:Op donderdag 16 april 2015 23:05 schreef obligataire het volgende:
Bij 8% zou ik instappen, niet eerder. Ik blijf het toch een risico vinden in verband met de afstand, ander land, andere wetgeving. Mocht dat mis gaan, moeten er meer (of zelfs dubbele) kosten worden gemaakt dan bij een in Nederland gevestigd bedrijf. Het is zeker niet zo risicoloos als dat het wordt voorgesteld.
Dat is inderdaad een beetje onduidelijk. Het verhaal en de zekerheden zijn m.i. in orde. Ik vind het knap dat hij al zoveel heeft kunnen aflossen. Ik heb de indruk dat het succes van een project vooral afhangt van het tempo in de eerste dagen, soms zelfs minuten. Als het te lang duurt schrikt dat anderen af?quote:Op donderdag 16 april 2015 23:00 schreef Camogli het volgende:
Ik snap trouwens niet waarom Laurion zo moeizaam gaat. Ziet er toch goed uit? HIN en van Oord waren bij GvE snel vol, voor hogere bedragen.
Als ik z'n nieuwe incentive zie, weet ik waarom ik niet instap: Open via Laurion een rekening bij KNAB. Duurdere bank is niet te vinden. En wat krijg je ervoor? De bankpoot van AEGON. Juist ja.quote:Op donderdag 16 april 2015 23:00 schreef Camogli het volgende:
Renteverhoging lijkt me noodzakelijk om in de buurt van de gewenste 100k te komen.
Ik snap trouwens niet waarom Laurion zo moeizaam gaat. Ziet er toch goed uit? HIN en van Oord waren bij GvE snel vol, voor hogere bedragen.
die andere incentive (korting op je verzekeringen) kan wel mooi zijn. En als je toch Knab wilt...quote:Op donderdag 16 april 2015 23:29 schreef crowd-fundi het volgende:
[..]
Als ik z'n nieuwe incentive zie, weet ik waarom ik niet instap: Open via Laurion een rekening bij KNAB. Duurdere bank is niet te vinden. En wat krijg je ervoor? De bankpoot van AEGON. Juist ja.
Als iedereen zo denkt komt die natuurlijk nooit volquote:Op vrijdag 17 april 2015 08:51 schreef impact9 het volgende:
Ik ga pas bij Laurion inleggen als deze ong 80% vol zit.
Mijn inziens een goed project zonder risico gezien de portefeuille die verpand wordt.
en wat is de gedachte daarbij?quote:Op vrijdag 17 april 2015 08:55 schreef Goesten het volgende:
[..]
Als iedereen zo denkt komt die natuurlijk nooit vol
Als je naar de ratio's kijkt dan zijn die eigenlijk allemaal ongunstig, met uitzondering van het werkkapitaal. En als je dan constateert dat ze daar aan 'gesleuteld' hebben........ Misschien wel terecht, maar dan hadden ze de current ratio ook moeten aanpassen. Want beide ratio's gebruiken dezelfde twee variabelen. 1e jaars stof bedrijfseconomiequote:Op vrijdag 17 april 2015 09:38 schreef bleyenburg het volgende:
@ Obligataire: antwoord is 'n beetje vaag.
Ik publiceer cijfers, maar ik hou wat achter....
hmmmmm
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |