Denk vooral hulde aan Faya Lobi, aangezien ik bijvoorbeeld bij RDM nog niks heb ontvangen van KOM.quote:Op donderdag 16 april 2015 14:31 schreef Horsemen het volgende:
Netjes en snel opgepakt door KoM, daar kunnen ze bij GvE nog heel veel van leren aangezien ik al verschillende keren heb moeten vragen naar incentive waarop ik recht heb van projecten die via GvE lopen. Hulde voor KoM alsmede Faja Lobi.
Mee eens!quote:Op donderdag 16 april 2015 14:40 schreef Goesten het volgende:
[..]
Denk vooral hulde aan Faya Lobi, aangezien ik bijvoorbeeld bij RDM nog niks heb ontvangen van KOM.
Moet zeggen dat ik het de eigenaar/lener het succes ook wel echt gun. Zijn enthousiasme tijdens de aanvraagperiode en met zijn incentive straalt er van af.
Hij moest wat op weg geholpen worden, maar heeft het inderdaad erg netjes opgepiktquote:Op donderdag 16 april 2015 14:45 schreef Horsemen het volgende:
[..]
Mee eens!
Als er dingen niet goed gaan moeten we dit melden maar als er zaken zijn die erg positief zijn, zoals hier het geval is, moet dat al helemaal genoemd worden. Zoals al eerder gemeld, deze meneer heeft crowdfunding helemaal begrepen.
Wachten, wachten, wachten..........quote:Op donderdag 16 april 2015 15:17 schreef bleyenburg het volgende:
ik heb fotoboek van Rock & Royal binnen.
zelf even actie ondernomen.
ook bij GvE neergelegd, maar daar zit ik nog in het stadium dat ze mij gaan berichten als ze nieuws hebben
Ik had er nog nooit van gehoord maar even gekeken en zag de producten idd staan bij de Appie H. Als er lekkere dingen bij zitten ga ik het zeker nog eens vaker proberen. (Even reclame makenquote:Op donderdag 16 april 2015 15:17 schreef bleyenburg het volgende:
Die Faja Lobi is idd leuk.
Doe ik met plezier aan mee.
Hopen dat de wingman incentive dan ook snel komt. Liefde gaat nl. niet alleen door de maagquote:Op donderdag 16 april 2015 15:54 schreef bleyenburg het volgende:
Mijn meisje staat al te trappelen van ongeduld om met dat kookboek aan de gang te gaan
Nog even over incentives: Ik heb meegedaan bij KoM aan een outdoor shop in Amersfoort. Daar krijg ik bij ¤ 1000,00 inleg een kadobon van ¤ 100,00
Dat is by far de beste incentive die ik ooit gehad heb
https://www.kapitaalopmaat.nl/Heropening-Luehof-Outdoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier doet KoM het ook gewoon.quote:Op donderdag 16 april 2015 16:28 schreef bleyenburg het volgende:
vreemd. Ik merk niks.
wellicht iets in jouw browser en/of instellingen?
quote:Op donderdag 16 april 2015 16:24 schreef Moralitas het volgende:
Kapitaalopmaat wordt gehackt.Hier ook geen probleem, ook niet bij inloggen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat doet het bij mij wel gewoon. KOM is tot zover de enige website waarvan ik merk dat deze het niet doet. Volgens mij heb ik gewoon de laatste versie van Chrome.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |