Ze wil gewoon de moeder van Teun worden.quote:Op dinsdag 14 april 2015 16:15 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Hier precies hetzelfdeik ben bijna 40 ... wat denkt zo'n grietje nou
Ja maar ik ben wel heel erg aardig... dat is toch ook watquote:Op dinsdag 14 april 2015 16:15 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik hoorde van TARDIS. dat hij tegen hem zei dat je een krielkip bent en dat hij daar geen fan van was.
hoe schokkend was het?quote:Op dinsdag 14 april 2015 16:14 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
ja serieuskrijg zomaar een dm met de link naar haar instagram met pics...
Toen ik vroeg of zij dat was kreeg ik een marginale 'miauw' als antwoord![]()
.
Ja, het innerlijk telt zeker mee...quote:Op dinsdag 14 april 2015 16:15 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ja maar ik ben wel heel erg aardig... dat is toch ook wat
Ik gun jullie gewoon meer dan alleen dromen... snapjequote:
Het valt best mee eigenlijkquote:
ik heb dromen nodig om naar toe te strevenquote:Op dinsdag 14 april 2015 16:16 schreef 2NutZ het volgende:
Ik gun jullie gewoon meer dan alleen dromen... snapje
je verwacht het nietquote:
Ja, ik zal zo wel volgenquote:Op dinsdag 14 april 2015 16:18 schreef TARDIS. het volgende:
[ afbeelding ]
Godskk heeft hij nou echt een ban
toch lekker hard in je pong gepingd hahahaquote:Op dinsdag 14 april 2015 16:19 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ja, ik zal zo wel volgen
ltr
had je iets anders verwacht dan?quote:Op dinsdag 14 april 2015 16:18 schreef TARDIS. het volgende:
[ afbeelding ]
Godskk heeft hij nou echt een ban
quote:Op dinsdag 14 april 2015 16:17 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ik vroeg hoe ze aan de die ongelofelijke onderlip kwam
Nee, je verwacht het niet.quote:
Je hebt gelijk, mensen moeten ook blijven dromen.quote:Op dinsdag 14 april 2015 16:17 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik heb dromen nodig om naar toe te streven
Dat je dat niet eerder zelf kon concluderenquote:
Ik wil ook zo'n mooie Noorse trui.quote:Op dinsdag 14 april 2015 16:12 schreef Der_Mann het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 14 april 2015 16:19 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ja, ik zal zo wel volgen
ltr
Klopt maar om er zeker van te zijn wilde ik een bevestiging van jou.quote:Op dinsdag 14 april 2015 16:21 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat je dat niet eerder zelf kon concluderen
quote:
Bijdezen vriend.quote:Op dinsdag 14 april 2015 16:23 schreef HSG het volgende:
[..]
Klopt maar om er zeker van te zijn wilde ik een bevestiging van jou.
quote:Op dinsdag 14 april 2015 16:23 schreef TARDIS. het volgende:
#FREECHAI
#FREEBLAUWETIJGER
#FREEVANILLEKWARK
#FREEWCH
En die post van mij staat hier nog steedsquote:Op dinsdag 14 april 2015 16:28 schreef gianni61 het volgende:
mapima is wel een beetje een fylaxje aan het doen met iedereen erbij naaien nu
is eigenlijk wel een goed plan. iedereen en hun moeder haar instagram sturen, en dan de paar die haar foto's/instagram posten rapporteren.quote:Op dinsdag 14 april 2015 16:28 schreef gianni61 het volgende:
mapima is wel een beetje een fylaxje aan het doen met iedereen erbij naaien nu
beetje karige insta welquote:Op dinsdag 14 april 2015 16:30 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
is eigenlijk wel een goed plan. iedereen en hun moeder haar instagram sturen, en dan de paar die haar foto's/instagram posten rapporteren.
Ik had niet veel moeite.quote:Op dinsdag 14 april 2015 16:31 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
heb er niet op kunnen fappen helaas
als je op meiden als Skye fapt is het best moeilijk om dan te fappen op iemand die een paar duizend stappen daaronder staatquote:
Oh ik dacht dat we op Chloe d'r insta aan het fappen waren.quote:Op dinsdag 14 april 2015 16:32 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
als je op meiden als Skye fapt is het best moeilijk om dan te fappen op iemand die een paar duizend stappen daaronder staat
ohquote:Op dinsdag 14 april 2015 16:32 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat we op Chloe d'r insta aan het fappen waren.
Rebelse jongen.quote:Op dinsdag 14 april 2015 16:33 schreef TARDIS. het volgende:
Ik ben me er heel goed van bewust dat ik in FB zit.
Ik ook.quote:Op dinsdag 14 april 2015 16:35 schreef Der_Mann het volgende:
heb mij nooit op school misdragen, ik voel de adrenaline door me heen gieren als ik in de FB post zonder feedback te geven
Ik ook?quote:Op dinsdag 14 april 2015 16:39 schreef hoink581 het volgende:
Ik hoop dat iedereen die zo naar deed geband gaat worden.
Echt hequote:Op dinsdag 14 april 2015 16:39 schreef hoink581 het volgende:
quote:Op dinsdag 14 april 2015 16:39 schreef hoink581 het volgende:
Hahaha wat.quote:Op dinsdag 14 april 2015 16:41 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Jij weet niets.![]()
Beter hou je gewoon je bek over vanalles waar je geen verstand van hebt.
Snap het allemaal niet meer.quote:Op dinsdag 14 april 2015 16:41 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
de lijn tussen matties en vijanden ligt erg dicht bij elkaar hier
SE over één kam scheren met DjeDje en theWeekndquote:Op dinsdag 14 april 2015 16:44 schreef Frozen-assassin het volgende:
Eigenlijk best compensatiegedrag dit van mapims aangezien de meesten hier wel praten met dje se weeknd en niet met haar. Zal wel pijn doen
flikker op achmedquote:Op dinsdag 14 april 2015 16:44 schreef tetouaribo het volgende:
Deze weer egt goeie, tanktop, slippers, korte broekje, hoedje derbij, zonnebril
die hoeven iig geen liedjes op youtube te posten om aandacht te krijgenquote:Op dinsdag 14 april 2015 16:44 schreef Frozen-assassin het volgende:
Eigenlijk best compensatiegedrag dit van mapims aangezien de meesten hier wel praten met dje se weeknd en niet met haar. Zal wel pijn doen
Gayquote:Op dinsdag 14 april 2015 16:44 schreef tetouaribo het volgende:
Deze weer egt goeie, tanktop, slippers, korte broekje, hoedje derbij, zonnebril
Zeg dan gewoon direct dat je se leuk vindtquote:Op dinsdag 14 april 2015 16:45 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
SE over één kam scheren met DjeDje en theWeeknd
Je weet dat SE en ik daten he?quote:Op dinsdag 14 april 2015 16:45 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Zeg dan gewoon direct dat je se leuk vindteromheen draaien
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |