Hier precies hetzelfdequote:Op dinsdag 14 april 2015 16:14 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
ja serieuskrijg zomaar een dm met de link naar haar instagram met pics...
Toen ik vroeg of zij dat was kreeg ik een marginale 'miauw' als antwoord![]()
.
LAAT ONS GEWOON DROMEN JAquote:Op dinsdag 14 april 2015 16:12 schreef 2NutZ het volgende:
Stop met dromen jongens, die dames krijgen jullie never.
Ze wil gewoon de moeder van Teun worden.quote:Op dinsdag 14 april 2015 16:15 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Hier precies hetzelfdeik ben bijna 40 ... wat denkt zo'n grietje nou
Ja maar ik ben wel heel erg aardig... dat is toch ook watquote:Op dinsdag 14 april 2015 16:15 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik hoorde van TARDIS. dat hij tegen hem zei dat je een krielkip bent en dat hij daar geen fan van was.
hoe schokkend was het?quote:Op dinsdag 14 april 2015 16:14 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
ja serieuskrijg zomaar een dm met de link naar haar instagram met pics...
Toen ik vroeg of zij dat was kreeg ik een marginale 'miauw' als antwoord![]()
.
Ja, het innerlijk telt zeker mee...quote:Op dinsdag 14 april 2015 16:15 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ja maar ik ben wel heel erg aardig... dat is toch ook wat
Ik gun jullie gewoon meer dan alleen dromen... snapjequote:
Het valt best mee eigenlijkquote:
ik heb dromen nodig om naar toe te strevenquote:Op dinsdag 14 april 2015 16:16 schreef 2NutZ het volgende:
Ik gun jullie gewoon meer dan alleen dromen... snapje
je verwacht het nietquote:
Ja, ik zal zo wel volgenquote:Op dinsdag 14 april 2015 16:18 schreef TARDIS. het volgende:
[ afbeelding ]
Godskk heeft hij nou echt een ban
toch lekker hard in je pong gepingd hahahaquote:Op dinsdag 14 april 2015 16:19 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ja, ik zal zo wel volgen
ltr
had je iets anders verwacht dan?quote:Op dinsdag 14 april 2015 16:18 schreef TARDIS. het volgende:
[ afbeelding ]
Godskk heeft hij nou echt een ban
quote:Op dinsdag 14 april 2015 16:17 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ik vroeg hoe ze aan de die ongelofelijke onderlip kwam
Nee, je verwacht het niet.quote:
Je hebt gelijk, mensen moeten ook blijven dromen.quote:Op dinsdag 14 april 2015 16:17 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik heb dromen nodig om naar toe te streven
Dat je dat niet eerder zelf kon concluderenquote:
Ik wil ook zo'n mooie Noorse trui.quote:Op dinsdag 14 april 2015 16:12 schreef Der_Mann het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 14 april 2015 16:19 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ja, ik zal zo wel volgen
ltr
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |