Lees de internationale verdragen eerst maar eens.quote:Op dinsdag 14 april 2015 11:05 schreef BrotherNation het volgende:
Zo ik heb de stelling wat verbeterd, ik ben wel opzoek naar serieuze antwoorden en niet naar opmerkingen zoals kut. Dat je het kut vind kan best maar dan moet je er wel bij zeggen waarom.
Nou, we zouden ze bijvoorbeeld voor 1 jaar in een lijmfabriek kunnen laten werken en dan kunnen kijken of dat we ze terugsturen of dat we ze daar laten werken.quote:Op dinsdag 14 april 2015 11:15 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Dan snuiven ze toch heel de fabriek leeg?
Ja,die mensen moeten soms maanden reizen door de slechtste omstandigheden en dan brengen wij ze weer terug bij af. Ook sterven er veel onderweg bij een bootreis bijvoorbeeld overleefde er 9 van de 72 vluchtelingen.quote:Op dinsdag 14 april 2015 11:04 schreef Vanillekwark het volgende:
Heb je trouwens nu echt een account aangemaak puur om het over vluchtelingen te hebben?
Eindelijk een serieus iemand, we geven ze dan tussentijds wel eten en onderdak toch want zonder geld kunnen ze hier niet leven (tenzij wij ze eten geven natuurlijk)?quote:Op dinsdag 14 april 2015 11:27 schreef awiebo het volgende:
Ze willen graag naar de westerse wereld?
Doe ze in het leger, dicipline bijbrengen, vrouwen in de ondersteuning en verzorging en ondertussen de kinderen een gedegen opleiding geven hier in nederland.
Na zich 5 jaar onbetaald bewezen te hebben een opleiding of cursus aanbieden en bij goed gedrag etc. hier de maatschappij in.
Ja duidelijk maken dat ze hier bij voorbaat niet welkom zijn dus ook niet op die boot hoeven stappen! Al dat geld kan mooi in de zorg gestopt worden.quote:Op dinsdag 14 april 2015 11:23 schreef BrotherNation het volgende:
[..]
Ja,die mensen moeten soms maanden reizen door de slechtste omstandigheden en dan brengen wij ze weer terug bij af. Ook sterven er veel onderweg bij een bootreis bijvoorbeeld overleefde er 9 van de 72 vluchtelingen.
En daar moet iets aan veranderen vind ik.
Eten en onderdak wordt betaald. Ze krijgen training in het leger. Les in nederlands, in nederlandse normen en waarden. Je kunt ze goed in de gaten houden. En na de tijd een opleiding aanbieden dus. Precies hetzelfde wat we onze eigen mensen beiden bij defensie maar dan voor minder geld.quote:Op dinsdag 14 april 2015 11:48 schreef BrotherNation het volgende:
[..]
Eindelijk een serieus iemand, we geven ze dan tussentijds wel eten en onderdak toch want zonder geld kunnen ze hier niet leven (tenzij wij ze eten geven natuurlijk)?
Dat klopt, maar waarom moeten wij die verandering teweeg brengen? Waarom is dat ons probleem eigenlijk? Ik wil dolgraag de Robin Hood van deze eeuw uithangen hoor, maar daar hebben we de middelen, financiėn, mankracht en ruimte niet voor.quote:Op dinsdag 14 april 2015 11:23 schreef BrotherNation het volgende:
[..]
Ja,die mensen moeten soms maanden reizen door de slechtste omstandigheden en dan brengen wij ze weer terug bij af. Ook sterven er veel onderweg bij een bootreis bijvoorbeeld overleefde er 9 van de 72 vluchtelingen.
En daar moet iets aan veranderen vind ik.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |