Thanks. Best trots op ook.quote:Op woensdag 15 april 2015 16:10 schreef Divje het volgende:
[..]
Goede observatie.
hihi ik heb een garpje gejat van iemand
Zaltbommel he.quote:Op woensdag 15 april 2015 13:46 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
ik kan er maar 1 ding over zeggen.
Zonde!
Echt?quote:
Nee hoor, denk het niet maar toen ik Zaltbommel hoorde moest ik aanquote:Op woensdag 15 april 2015 16:31 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Echt?
Hoe dan ook zonde van die shit. Doe het niet vaak maar kan toch enorm genieten van grammetje speed
Hard hoorquote:
Hehe nicequote:Op woensdag 15 april 2015 16:38 schreef Divje het volgende:
[..]
Hard hoor
Genieten, jazekerzit er weer helemaal 'in'
Volgens mij is de crew nu level 10, voor ong. 95% door mijn gerace en gekut
Met zo'n stuntvliegtuigje tussen alle hoge gebouwen door vliegen, dikke stunts uithalen. Had op een gegeven moment publiek, stonden 4 man op de grond toe te kijken. Raad maar wat er toen gebeurde![]()
Is leuk hoorquote:Op woensdag 15 april 2015 16:42 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Hehe nice.
Heb nog nooit online gespeeld met GTAV. Misschien toch eens proberen
Dat is wel frustrerend jaquote:Op woensdag 15 april 2015 16:44 schreef Divje het volgende:
[..]
Is leuk hoor
Wel ergerlijk soms, (kindjes met piepstemmetjes, zingende mensen, kan je gelukkig filteren) en mensen die continu spawnkillen. Voor de rest is het een en al fun
Werk aan mezelfquote:
Die race missiequote:Op woensdag 15 april 2015 16:53 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat is wel frustrerend ja. Maar toch, eens proberen. Op PS3 nooit verder gekomen dan de race missie, vond singleplayer al leuk genoeg
Speelde jij san andreas op pc?quote:Op woensdag 15 april 2015 17:06 schreef Divje het volgende:
[..]
Werk aan mezelf
[..]
Die race missie
Tig miljoen x gedaanwat een rommelpot was t toen Online net uit kwam. Dat valt me met de PC versie wel heeeel erg mee. Geregeld een volle server, 30 man zonder lag
Duurt 5 minuutjes, daarna begint het te laggen als de pest. Maar dat ligt denk ik aan waar die andere mensen wonen
Een sessie met allemaal Nederlanders moet geen problemen geven lijkt me.
quote:Op woensdag 15 april 2015 17:12 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Speelde jij san andreas op pc?
Heb echt achtelijk veel uren mta:san andreas mod gespeeld.
Was zo mooi toen. online racen in gta terwijl het originele spel dat niet kon.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |