Thanks. Best trots op ook.quote:Op woensdag 15 april 2015 16:10 schreef Divje het volgende:
[..]
Goede observatie.
hihi ik heb een garpje gejat van iemand
Zaltbommel he.quote:Op woensdag 15 april 2015 13:46 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
ik kan er maar 1 ding over zeggen.
Zonde!
Echt?quote:
Nee hoor, denk het niet maar toen ik Zaltbommel hoorde moest ik aanquote:Op woensdag 15 april 2015 16:31 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Echt?
Hoe dan ook zonde van die shit. Doe het niet vaak maar kan toch enorm genieten van grammetje speed
Hard hoorquote:
Hehe nicequote:Op woensdag 15 april 2015 16:38 schreef Divje het volgende:
[..]
Hard hoor
Genieten, jazekerzit er weer helemaal 'in'
Volgens mij is de crew nu level 10, voor ong. 95% door mijn gerace en gekut
Met zo'n stuntvliegtuigje tussen alle hoge gebouwen door vliegen, dikke stunts uithalen. Had op een gegeven moment publiek, stonden 4 man op de grond toe te kijken. Raad maar wat er toen gebeurde![]()
Is leuk hoorquote:Op woensdag 15 april 2015 16:42 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Hehe nice.
Heb nog nooit online gespeeld met GTAV. Misschien toch eens proberen
Dat is wel frustrerend jaquote:Op woensdag 15 april 2015 16:44 schreef Divje het volgende:
[..]
Is leuk hoor
Wel ergerlijk soms, (kindjes met piepstemmetjes, zingende mensen, kan je gelukkig filteren) en mensen die continu spawnkillen. Voor de rest is het een en al fun
Werk aan mezelfquote:
Die race missiequote:Op woensdag 15 april 2015 16:53 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat is wel frustrerend ja. Maar toch, eens proberen. Op PS3 nooit verder gekomen dan de race missie, vond singleplayer al leuk genoeg
Speelde jij san andreas op pc?quote:Op woensdag 15 april 2015 17:06 schreef Divje het volgende:
[..]
Werk aan mezelf
[..]
Die race missie
Tig miljoen x gedaanwat een rommelpot was t toen Online net uit kwam. Dat valt me met de PC versie wel heeeel erg mee. Geregeld een volle server, 30 man zonder lag
Duurt 5 minuutjes, daarna begint het te laggen als de pest. Maar dat ligt denk ik aan waar die andere mensen wonen
Een sessie met allemaal Nederlanders moet geen problemen geven lijkt me.
quote:Op woensdag 15 april 2015 17:12 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Speelde jij san andreas op pc?
Heb echt achtelijk veel uren mta:san andreas mod gespeeld.
Was zo mooi toen. online racen in gta terwijl het originele spel dat niet kon.
Dat weet je zeker. Alhoewel gta3 voor mij ook wel heel veel waarde heeft.quote:Op woensdag 15 april 2015 17:15 schreef Divje het volgende:
[..]Maar toendertijd was ik nog best snel op een spel uitgekeken als het ff niet ging zoals ik wou. Wat regelmatig gebeurd in de GTA reeks
Heb die mod nooit gespeeld
Trok m'n moeders PC niet
Maar heb 'm laatst opgepikt in die complete GTA bundelDus ga wel weer spelen, ooit.
Tot GTA V was dat de allerbeste GTA.
Dat herinner ik me ookquote:Op woensdag 15 april 2015 17:22 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Dat weet je zeker. Alhoewel gta3 voor mij ook wel heel veel waarde heeft.
Ik zie ons nog wachten....gta3 uit. waar blijft de release van deviance(denk dat ze anders heten toen maar kan niet op de naam komen)
gta in 3d.....2 cd's met m'n mega download van 120 kb/s(voor 120 euro p/m) 1,5 uur wachten en gaan. man man wat een tijden
Nu ik er aan denk was het waarschijnlijk fairlight.....tenzij razor1911 hem crackte dat kan ook
was reloaded niet een doorstart van fairlight? nou ja weet het ook niet meer. Toen waren er nog geen torrents en was fxp de place to be(mis het best welquote:Op woensdag 15 april 2015 17:26 schreef Divje het volgende:
[..]
Dat herinner ik me ook
Volgens mij had ik de Reloaded Rip zonder muziek toenofzoiets. Iig wel met een razor crack
Wat een belevenis was dat.
Zo, en nu een heerlijke Amigo
quote:Op woensdag 15 april 2015 17:34 schreef RM-rf het volgende:
[ afbeelding ]
De Digitale Beelbewerkers van de NWO draaien overuren, het faken van IS-leiders wordt momenteel al overgelaten aan derderangs striptekenaars
Volgens mij wel jaquote:Op woensdag 15 april 2015 17:32 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
was reloaded niet een doorstart van fairlight? nou ja weet het ook niet meer. Toen waren er nog geen torrents en was fxp de place to be(mis het best wel)
Geen online registraties en meer van dat soort shit.
Logisch gevolg dat er maatregelen kwamen om piraterij tegen te gaan....anders was gta v op de pc er al lang geweest....maar van wat ik tot nog toe zie is het het wachten wel waard geweest.
http://web.archive.org/we(...)//www.extremity.org/quote:Op woensdag 15 april 2015 17:36 schreef Divje het volgende:
[..]
Volgens mij wel jaMaar er waren ook zoveel fakes in omloop. Die rip was volgens mij iets van 289MB ofzo in parts van 2MB per stuk
![]()
fxp, was ik denk ik nog te jong voor
Heb 'm toen gewoon via een zoekmachine gevonden
Die maatregelen zijn idd logisch, maar soms zijn ze er ook in doorgeslagen
Bedenk me net dat ergens bij m'n moeder nog een cdtje moet liggen waar die rip op staat, samen met nog wat spelletjes
Wauwquote:Op woensdag 15 april 2015 17:48 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
http://web.archive.org/we(...)//www.extremity.org/
onze site in 2002 (fxp board)
http://web.archive.org/we(...)tremity.org/crew.htm
en hier blaadjes als bl@de
Echt kicke die wayback machine. Site was ook leuk met een max van 1200 members maar dan wel stuk of 800 actieve members. inactief kieperden we er elke week uit
ja was echt wel full time toen naast het werk. Het board zelf wat steeds aandacht vroeg plus het fxp team wat steeds pubs(als je weet wat het is...pubstro's) moest postenquote:Op woensdag 15 april 2015 17:51 schreef Divje het volgende:
[..]
Wauwnice. Leuke hobby. Of was het full-time ermee bezig zijn?
Zie nu ook dat GameCopyworld nog steeds bestaat ja![]()
Inloggen met zo'n FTP programmaatje in zo'n pub was dat toch?quote:Op woensdag 15 april 2015 18:00 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
ja was echt wel full time toen naast het werk. Het board zelf wat steeds aandacht vroeg plus het fxp team wat steeds pubs(als je weet wat het is...pubstro's) moest posten
We waren ook openbaar toen...op den duur gingen steeds meer fxp boards achter htxs zitten....dus wachtwoord voor je uberhaubt op de hoofdpagina kwam.
Ook een keer miss gegaan....zat te kloten in de database....sql. had ik iedereens nick in test veranderd en geen backup. oh oh toen maakte ik geen vrienden
maar ja ik trok het al een tijdje alleen en had totaal geen opleiding of wat dan ook dus het was voor mij ook gewoon proberen.
Nieuwe site gemaakt toen en alle interesante member mail gedaan. Was best nog leuk voor jaartje maar toen was het over.
2 jongens spreek ik nog steeds regelmatig. dat is ook wel leuk.
Klopt. was best een mooi systeem. in eerste instantie deed met warez uploaden op een ftp van een bedrijf(wisten zij toen veel dat je dat moest verwijderen)quote:Op woensdag 15 april 2015 18:05 schreef Divje het volgende:
[..]
Inloggen met zo'n FTP programmaatje in zo'n pub was dat toch?
Ooit wel eens zoiets gedaan, downloaden met 12KB/s enzo.
Mooie blundermaar wel goed gekomen dus uiteindelijk?
Zouden er nu nog NLers in de scene zitten?
ja dat was toch super? gewoon omdat niet iedereen dat had.quote:Op woensdag 15 april 2015 18:16 schreef Scrummie het volgende:
In die tijd een tijdje toegang gehad tot een server op de UT. Magische tijden
Was ik maar een paar jaartjes ouder toenquote:Op woensdag 15 april 2015 18:11 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Klopt. was best een mooi systeem. in eerste instantie deed met warez uploaden op een ftp van een bedrijf(wisten zij toen veel dat je dat moest verwijderen)
door gebruik te maken van een bizarre directory naam kon je het ook nog verbergen/niet toegankelijk maken voor de beheerder.
Al vrij snel weren het pubstro's. gehackte pc's...voornamelijk op universiteiten of andere snelle netwerken.
hacken via sql of iis.....was gewoon te simpel.
Mooie tijd. vooral omdat je nog niet torrents had bijv zoals nu.
Wat je kon downloaden was lang niet voor iedereen weggelegd.
Zie nog wel steeds dezelfde release groups voorbij komen van 10-15 jaar terug. volgens mij zitten er sowieso wat nederlanders bij 1 van de groterequote:Op woensdag 15 april 2015 18:12 schreef Blaadjes het volgende:
geen idee...denk dat het nog bestaat maar is nu heel afgesloten.
Briljantquote:Op woensdag 15 april 2015 18:17 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
ja dat was toch super? gewoon omdat niet iedereen dat had.
magische tijden.
Ah dus nu is het zover. Spannend!quote:Op woensdag 15 april 2015 17:13 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
wij ook van jou.
Kwartel zit te broeden
Jaaa kan niet wachten tot die kleine donderstenen rond lopen.quote:Op woensdag 15 april 2015 18:45 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ah dus nu is het zover. Spannend!
Zeer vereerdquote:Op woensdag 15 april 2015 18:53 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Jaaa kan niet wachten tot die kleine donderstenen rond lopen.
Eentje ga ik L noemen
Ik durf het niet te zeggen. Hoop 10.quote:Op woensdag 15 april 2015 19:19 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Zeer vereerd![]()
Op hoeveel eieren zit ze nu uiteindelijk?
Néé! Lekker rust voor moeders.quote:Op woensdag 15 april 2015 22:24 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ik durf het niet te zeggen. Hoop 10.
Had plekje gemaakt met dakpan. Wil het niet verstoren.
Ik ook. Kan niet wachten tot die ukkies rond scharrelen.quote:Op woensdag 15 april 2015 22:31 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Néé! Lekker rust voor moeders.
Ben zó benieuwd B. Vind het zo leuk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |