quote:Op zaterdag 18 april 2015 00:12 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ja is goed. Mn headset ligt wel ergens anders dus wel even zonder lullen tot morgen.
Voor mij niet, heb niet zo'n überpc als sommige mensen die het vloeiend op 4K kunnen spelenquote:
vond die boat race wel leuk. gewoon met je water scooter in een andere boot springen.quote:Op zaterdag 18 april 2015 00:21 schreef Divje het volgende:
[..]
Voor mij niet, heb niet zo'n überpc als sommige mensen die het vloeiend op 4K kunnen spelen
Maargoed, ziet er altijd nog beter uit dan op PS3, en haal netjes 30-35 fps dus zit wel goed.
Nieuw videokaartje en dan lekker 40-45 fps halen.
Haha zo haalde je mij in jaquote:Op zaterdag 18 april 2015 01:48 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
vond die boat race wel leuk. gewoon met je water scooter in een andere boot springen.
Hee Vancequote:Op zaterdag 18 april 2015 02:33 schreef Vance het volgende:
-even geknipt ivm lange quote-
@divje ik volg jouw en anderen op cities skylines. Ik speel nog steeds vrij vaak sc4Mijn pc gaat echt SK niet halen en eerst de tuin klaar en dan als er geld over is misschien een nieuwe PC maar het geld is redelijk opgegaan ook door afgelopen jan/feb 5 weken vakantie in de USA he
mijn tuin renovatie staat hier (er moet nog wel wat gebeuren verder)
www.picturetrail.com/gevel
Heel veel groeten en ja ik post niet veel en log ook vaak niet in maar ik lurk wel veel bij jullie.
Groet uit Oost Groningen.
Strictoaster inderdaad, HalJackey wat minder. Gaming with Ryan ken ik niet..quote:Op zaterdag 18 april 2015 02:56 schreef Vance het volgende:
Hey Div. Leuk je eens online te treffen.. Grappig dat jij ook Strictoaster volgt en Haljackey ?
Idd ik ben heel blij met de tuin.. het was wel een behoorlijke klus hoor maar dat had je al wel gezien denk ik. Yep ik speel nog steeds sc4Misschien van het najaar een nieuwe pc alhoewel die van mij doet het wel op medium settings.
Ik game al vanaf dat ik geboren werden ik blijf ook gamen. Op mijn werk vinden ze het soms maar heel raar maar dat ik aquariums heb en van hardrock hou vinden ze weer wel normaal
Ik heb nog niks in bloei de beide bakken moeten nog aangeplant worden. Dinsdagmorgen ga ik naar een hobby kweker in Oude Pekela en hoop daar veel te gaan ophalen.
heb ook zonnebloem zaad gekocht en wat siermais. Ik wil van de zomer heerlijk met de poezen buiten kunnen zitten!
Het is wel heerlijk relaxen idd, zoveel plekjes waar je lekker rustig kan zitten (behalve dan bij die friethoekquote:Op zaterdag 18 april 2015 03:07 schreef Vance het volgende:
Laatste tijd kom ik niet veel meer in Emmen maar paar jaar geleden zeker eenmaal per 2 weken. Heerlijk relaxen daar in Emmen Zoo!
en nee idd met gamen is niks mis! maar raar he risk of monopoly of stratego spelen is heel normaal maar computerspelletjes.. met de nadruk op spelletjes was een tijd wel raar
Ik ben in 1994 begonnen op een C64 en was al heel snel verslingerd aan de AD&D games ( Goldbox series) van SSI en TSR . ( Ik speel ze nog steeds!)
tuurlijk post ik wat fotoo's van de zomer.. hopelijk dan ook wat goudwindes in de vijver en kikkers en salamanders! en ik hoop op heel veel bezoek van vogels!
(en egels!!!).
haha ja die gast zal wel gedacht hebben donder op met je waterscooter in mijn speedboot. Jammer dat het niet langer lukte erin te blijvenquote:Op zaterdag 18 april 2015 01:58 schreef Divje het volgende:
[..]
Haha zo haalde je mij in ja, zit nu met gekke spanjaarden te racen. Prachtig weer.
quote:Op zaterdag 18 april 2015 09:27 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
haha ja die gast zal wel gedacht hebben donder op met je waterscooter in mijn speedboot. Jammer dat het niet langer lukte erin te blijven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |