abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_151792292
quote:
99s.gif Op zaterdag 18 april 2015 00:14 schreef Tjacka het volgende:
wat spelen jullie
Gta v
Ich hock in meinem Bonker
  zaterdag 18 april 2015 @ 00:15:55 #252
269692 Divje
brr brr patapim
pi_151792306
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 april 2015 00:12 schreef Blaadjes het volgende:

[..]

Ja is goed. Mn headset ligt wel ergens anders dus wel even zonder lullen tot morgen. :)
^O^
Heb m'n headset ook ff aan de kant gelegd, kreeg er koppijn van :')
ff lekker racen met eigen muziek ipv geschreeuw en gevloek _O_

Eerst nog ff snel wat goulash wegwerken :@
oh ah toma toma vem vem vem vem
pi_151792320
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 april 2015 00:15 schreef Blaadjes het volgende:

[..]

Gta v
op pc of ps4
Groot fan van User Wotte
  zaterdag 18 april 2015 @ 00:17:55 #254
269692 Divje
brr brr patapim
pi_151792365
quote:
99s.gif Op zaterdag 18 april 2015 00:16 schreef Tjacka het volgende:

[..]

op pc of ps4
Pc :)
  zaterdag 18 april 2015 @ 00:18:14 #255
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_151792377
quote:
99s.gif Op zaterdag 18 april 2015 00:14 schreef Tjacka het volgende:

[..]

jij bent een toffe user
Danku :)
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_151792427
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 april 2015 00:17 schreef Divje het volgende:

[..]

Pc :)
geil
Groot fan van User Wotte
  zaterdag 18 april 2015 @ 00:21:25 #257
269692 Divje
brr brr patapim
pi_151792485
quote:
99s.gif Op zaterdag 18 april 2015 00:19 schreef Tjacka het volgende:

[..]

geil
Voor mij niet, heb niet zo'n überpc als sommige mensen die het vloeiend op 4K kunnen spelen ;(
Maargoed, ziet er altijd nog beter uit dan op PS3, en haal netjes 30-35 fps dus zit wel goed. _O_

Nieuw videokaartje en dan lekker 40-45 fps halen. O-)
pi_151793895
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 april 2015 00:21 schreef Divje het volgende:

[..]

Voor mij niet, heb niet zo'n überpc als sommige mensen die het vloeiend op 4K kunnen spelen ;(
Maargoed, ziet er altijd nog beter uit dan op PS3, en haal netjes 30-35 fps dus zit wel goed. _O_

Nieuw videokaartje en dan lekker 40-45 fps halen. O-)
vond die boat race wel leuk. gewoon met je water scooter in een andere boot springen. _O-
  zaterdag 18 april 2015 @ 01:58:14 #259
269692 Divje
brr brr patapim
pi_151793925
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 april 2015 01:48 schreef Blaadjes het volgende:

[..]

vond die boat race wel leuk. gewoon met je water scooter in een andere boot springen. _O-
Haha zo haalde je mij in ja _O_ , zit nu met gekke spanjaarden te racen. Prachtig weer.
pi_151794067
@Blaadjes

Ik zie toch af van kwartels houden. Ik heb me er even in verdiept en las dat ze best veel verzorging nodig hebben oa bij warm weer paar keer water verversen. Ook dagelijks voederen is nodig. Helaas ben ik door werk soms een paar dagen van huis en ik moet er niet aan denken dat ik dan weer thuis kom en kwarteltjes overleden in hun plekje liggen.

Het leek me heel erg leuk om ze te gaan houden maar misschien kan het over een paar jaar als ik stop met werken.

@Lav had je mijn vijver foto gezien ? Ik las ergens dat jij dacht over een vijver. Ik ben nu bezig om een beplantings plannetje te maken voor de 2 grote bloembakken in de tuin want ik wil het deze zomer toch echt vol bloeiers hebben. Verder ben ik bezig om een flink stuk af te zetten zodat mijn beide poezekoppen ongestoord naar buiten kunnen en ik lekker samen met ze kan genieten van buiten zijn.

Vroeger liet ik mijn poezen ( hele leven poezen en honden gehad) gewoon buiten maar in korte tijd zijn 3 van de poezen op een bizarre manier helaas gaan hemelen en ik moet er niet aan denken dat met de 2 (asieldroppers) die ik nu heb iets gebeurd.

over 2 a 3 maand is het zomer en ik wil dan echt alles af hebben.

@divje ik volg jouw en anderen op cities skylines. Ik speel nog steeds vrij vaak sc4 :) Mijn pc gaat echt SK niet halen en eerst de tuin klaar en dan als er geld over is misschien een nieuwe PC maar het geld is redelijk opgegaan ook door de renovatie tuin en de afgelopen jan/feb 5 weken vakantie USA he :)

mijn tuin renovatie staat hier (er moet nog wel wat gebeuren verder)

www.picturetrail.com/gevel

Heel veel groeten en ja ik post niet veel en log ook vaak niet in maar ik lurk wel veel bij jullie.

Groet uit Oost Groningen.

[ Bericht 1% gewijzigd door Iceage op 18-04-2015 02:39:21 ]
  zaterdag 18 april 2015 @ 02:49:17 #261
269692 Divje
brr brr patapim
pi_151794113
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 april 2015 02:33 schreef Vance het volgende:
-even geknipt ivm lange quote-

@divje ik volg jouw en anderen op cities skylines. Ik speel nog steeds vrij vaak sc4 :) Mijn pc gaat echt SK niet halen en eerst de tuin klaar en dan als er geld over is misschien een nieuwe PC maar het geld is redelijk opgegaan ook door afgelopen jan/feb 5 weken vakantie in de USA he :)

mijn tuin renovatie staat hier (er moet nog wel wat gebeuren verder)

www.picturetrail.com/gevel

Heel veel groeten en ja ik post niet veel en log ook vaak niet in maar ik lurk wel veel bij jullie.

Groet uit Oost Groningen.
Hee Vance :)

Mooie tuin zeg! Dat gaat er mooi uit zien als je alles in de bloei hebt ^O^
Veel ruimte ook, heerlijk :)
Speel de laatste tijd niet zoveel Cities Skylines meer :@ ik weet niet, het heeft me niet zo te pakken zoals Simcity 4 dat had. Maar misschien komt dat nog met uitbreidingen. Simcity4 werd ook pas écht tof met Rush Hour en alle mods die beschikbaar kwamen. Zo tof dat het nog steeds leuk is om te spelen._O_
Plus dat GTA V er nu op de PC is is Skylines zo'n spel wat ik af en toe even speel, lekker rustig ;)
Groeten uit ZO-Drenthe :W
pi_151794165
Hey Div. Leuk je eens online te treffen.. Grappig dat jij ook Strictoaster volgt en Haljackey ?

Idd ik ben heel blij met de tuin.. het was wel een behoorlijke klus hoor maar dat had je al wel gezien denk ik. Yep ik speel nog steeds sc4 :) Misschien van het najaar een nieuwe pc alhoewel die van mij doet het wel op medium settings.

Ik game al vanaf dat ik geboren werd :) en ik blijf ook gamen. Op mijn werk vinden ze het soms maar heel raar maar dat ik aquariums heb en van hardrock hou vinden ze weer wel normaal :)

Ik heb nog niks in bloei de beide bakken moeten nog aangeplant worden. Dinsdagmorgen ga ik naar een hobby kweker in Oude Pekela en hoop daar veel te gaan ophalen.

heb ook zonnebloem zaad gekocht en wat siermais. Ik wil van de zomer heerlijk met de poezen buiten kunnen zitten!
pi_151794173
Gaming with ryan is ook leuk te volgen op youtube..
pi_151794175
ZO Drenthe is dat Emmen ? Ik heb een abbo op Emmen Zoo :)
  zaterdag 18 april 2015 @ 03:01:50 #265
269692 Divje
brr brr patapim
pi_151794181
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 april 2015 02:56 schreef Vance het volgende:
Hey Div. Leuk je eens online te treffen.. Grappig dat jij ook Strictoaster volgt en Haljackey ?

Idd ik ben heel blij met de tuin.. het was wel een behoorlijke klus hoor maar dat had je al wel gezien denk ik. Yep ik speel nog steeds sc4 :) Misschien van het najaar een nieuwe pc alhoewel die van mij doet het wel op medium settings.

Ik game al vanaf dat ik geboren werd :) en ik blijf ook gamen. Op mijn werk vinden ze het soms maar heel raar maar dat ik aquariums heb en van hardrock hou vinden ze weer wel normaal :)

Ik heb nog niks in bloei de beide bakken moeten nog aangeplant worden. Dinsdagmorgen ga ik naar een hobby kweker in Oude Pekela en hoop daar veel te gaan ophalen.

heb ook zonnebloem zaad gekocht en wat siermais. Ik wil van de zomer heerlijk met de poezen buiten kunnen zitten!
Strictoaster inderdaad, HalJackey wat minder. Gaming with Ryan ken ik niet..
Had jaren geen SC4 gespeeld, tot ik filmpjes zag van Strictoaster. Heb 'm direct weer gekocht en ben dagen bezig geweest mods uit te zoeken :D
Niks mis met gamen toch ^O^ sowieso is dat hele nerdy imago wat het jaren geleden had er tegenwoordig wel af dacht ik :P
Ik denk dat je een mooie zomer in het verschiet hebt! Post je ook een fotootje als het in de bloei staat?
Heb je foto's idd even bekeken ;)

Dat is idd Emmen, kom je vaak in de Zoo? Denk dat ik zelf pas weer heen ga als het nieuwe park is geopend. Nog een paar jaar geduld hebben dus :P
pi_151794197
Laatste tijd kom ik niet veel meer in Emmen maar paar jaar geleden zeker eenmaal per 2 weken. Heerlijk relaxen daar in Emmen Zoo!

en nee idd met gamen is niks mis! maar raar he risk of monopoly of stratego spelen is heel normaal maar computerspelletjes.. met de nadruk op spelletjes was een tijd wel raar :)

Ik ben in 1994 begonnen op een C64 en was al heel snel verslingerd aan de AD&D games ( Goldbox series) van SSI en TSR . ( Ik speel ze nog steeds!)

tuurlijk post ik wat fotoo's van de zomer.. hopelijk dan ook wat goudwindes in de vijver en kikkers en salamanders! en ik hoop op heel veel bezoek van vogels!
(en egels!!!).
pi_151794206
Ben nu bezig mijn USA fotoo's eindelijk eens te bekijken en te sorteren :) die van 2011 heb ik online staan.. 2012 moet ik nog doen.. 2014 (maleisie en Nieuw Zeeland geweest moet ik ook nog allemaal eens uitzoeken) ..pfff digitaal he knip maar raak.. heel anders dan fuji filmpjes met 36 dia's :)

ik heb van vorig jaar en dit jaar ook alles op dashcam gefilmed. 900 gig ofzo per vakantie :)

aantal staan op youtube nu. Ik had op het alles amerika forum beloofd dat ik snel meer online zou zetten maar ja t komt er steeds niet van... (Drukke baan ook erbij).

[ Bericht 0% gewijzigd door Iceage op 18-04-2015 03:21:05 ]
pi_151794210
In 2014 trouwens samen met en vriend onderweg naar Kuala Lumpur (5 nachten daar) ook over de Oekraine gevlogen... ( Bizar) 1 dag nadat we terug waren de MH370 weg (:

dan zie je het nieuws op TV en dan zie je de verkeerstoren van KL en zo bizar... Gister zaten we daar een broodje te eten... en dan de MH 17.. ook wij zijn over dat gebied gekomen met KLM.
pi_151794218
Ow ja ik kende een paar mensen die aan boord waren van de MH17.. en dan lees je hier dat het allemaal een Hoax is... en ik kende 3 mensen die in de twin towers werkten.. (rip) maar ja dat zijn crisiacteurs las ik hier die nog steeds leven en nu een goed inkomen hebben.

Ik ga me daar niet in mengen en ik wil zeker niks met sommige posters te maken hebben maar deze SC is wel erg leuk en Lav = idd LavGodin :)

je zou zomaar virtueel vliefd op haar kunnen worden :)
  zaterdag 18 april 2015 @ 03:22:24 #270
269692 Divje
brr brr patapim
pi_151794228
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 april 2015 03:07 schreef Vance het volgende:
Laatste tijd kom ik niet veel meer in Emmen maar paar jaar geleden zeker eenmaal per 2 weken. Heerlijk relaxen daar in Emmen Zoo!

en nee idd met gamen is niks mis! maar raar he risk of monopoly of stratego spelen is heel normaal maar computerspelletjes.. met de nadruk op spelletjes was een tijd wel raar :)

Ik ben in 1994 begonnen op een C64 en was al heel snel verslingerd aan de AD&D games ( Goldbox series) van SSI en TSR . ( Ik speel ze nog steeds!)

tuurlijk post ik wat fotoo's van de zomer.. hopelijk dan ook wat goudwindes in de vijver en kikkers en salamanders! en ik hoop op heel veel bezoek van vogels!
(en egels!!!).
Het is wel heerlijk relaxen idd, zoveel plekjes waar je lekker rustig kan zitten (behalve dan bij die friethoek ;) ) toch wel jammer dat ik geen abonnement heb bedenk ik nu ;( komt wel weer.
AD&D? Dat is.. Dungeons & Dragons? Ben daar niet zo bekend mee :@ en toen jij begon met gamen was ik 6 :D wist nog niet van het bestaan van spelletjes af. Alleen Lego, Lego was mijn wereldje O+

Als ik zo lees wat je van plan bent komt het met die vogeltjes wel goed deze zomer :) Ben benieuwd!

900 gig aan film? :o
Daar ben je wel even zoet mee zeg maar :P
Dat 'knip maar raak' ken ik ja _O- maar o zo leuk :)

Die beide gebeurtenissen zijn erg heftig ja, kan begrijpen dat je dan wel eens dingen leest hier die te bizar voor woorden zijn ;( Dat moet je je niet teveel aantrekken he :)

Ben stiekem ook wel een beetje verliefd op Lav hoor! Ga zo fijn over haar mod-kunsten dromen. Het is alweer erg laat zie ik net. Dus, leuk je even gesproken te hebben. Slaap lekker alvast! :W
pi_151794243
Slaap wel Div!

Ook ik vind het leuk je even gesproken te hebben.

en wbt Lav wel welke gezonde man met enig verstand in zijn hoofd zou nou niet verliefd op haar manier van posten kunnen worden :)

ze heeft een heerlijke pakkende heel beleefde ontroerende manier van posten hier op Fok.

Ik kan me goed voorstellen dat ze er even helemaal klaar mee was.

Trusten Div ik spreek je wel weer eens hier.
Droom fijn !
pi_151794256
Voor Lav->

Foto genomen dit jaar in Morro Bay.

en voor alle straks vroeg opstaanders.. Fijne dag toegewenst hier alvast een klein ontbijtje :)

Take Care!
pi_151795316
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 april 2015 01:58 schreef Divje het volgende:

[..]

Haha zo haalde je mij in ja _O_ , zit nu met gekke spanjaarden te racen. Prachtig weer.
haha ja die gast zal wel gedacht hebben donder op met je waterscooter in mijn speedboot. Jammer dat het niet langer lukte erin te blijven :D
pi_151796042
holla

*Lekker weertje
  zaterdag 18 april 2015 @ 12:46:38 #275
269692 Divje
brr brr patapim
pi_151798346
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 april 2015 09:27 schreef Blaadjes het volgende:

[..]

haha ja die gast zal wel gedacht hebben donder op met je waterscooter in mijn speedboot. Jammer dat het niet langer lukte erin te blijven :D
:D
Wel jammer dat die paardenrenbaan race niet met meer man was in het begin :P i fucked up met invites :')
Volgens mij was er ook iemand mad in die GTA race. Werd 3 maal opgewacht door dezelfde _O-
Was niet die UncleGravy _O-

Vanavond maar weer met headset :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')