Have fun in Duitsland Scrum . Ik ga morgen ook die kant uit. Haarlo. Kent iemand van jullie dit?quote:
Zonneschijn 90%, neerslag 0%, ik zeg heerlijk weer om te gaan schietenquote:
Plaatjes neem ik aan?quote:Op vrijdag 17 april 2015 22:14 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Zonneschijn 90%, neerslag 0%, ik zeg heerlijk weer om te gaan schieten
Maar nu eerst nog even een paar pijlen plakken.
lekker hequote:Op vrijdag 17 april 2015 22:14 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Zonneschijn 90%, neerslag 0%, ik zeg heerlijk weer om te gaan schieten
Maar nu eerst nog even een paar pijlen plakken.
Nee doelwittenquote:Op vrijdag 17 april 2015 23:31 schreef Divje het volgende:
[..]
Plaatjes neem ik aan?
Ga zondag ook weer op pad met de camera. Hoop op mooi weer.
Ohhhh.quote:Op vrijdag 17 april 2015 23:40 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Nee doelwittenOp 90, 70, 50 en 30 meter afstand.
Boogschieten dusquote:
Nice.quote:Op vrijdag 17 april 2015 23:46 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Boogschieten dusHet plan is om morgen een halve FITA wedstrijd ronde te oefenen. Normaal schiet je dan 36 pijlen op elke van die 4 afstanden, maar wij gaan dus de helft doen.
Uhuhquote:Op vrijdag 17 april 2015 23:48 schreef Divje het volgende:
[..]
Nice.
Dat lijkt me ook wel eens leuk. Maar jij doet t echt als sport begrijp ik?
Cool. Zijn daar leuke prijzen mee te winnen?quote:Op vrijdag 17 april 2015 23:50 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
UhuhAls sport/hobby, met zo nu en dan een officiele wedstrijd.
Binnen Nederland niet voor zover ik weet. Misschien dat je op een WK wat leuks kan winnen, maar dat is het denk ik ook wel.quote:Op vrijdag 17 april 2015 23:51 schreef Divje het volgende:
[..]
Cool. Zijn daar leuke prijzen mee te winnen?
Had het ook niet over hele grote geldprijzen hoorquote:Op vrijdag 17 april 2015 23:52 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Binnen Nederland niet voor zover ik weet. Misschien dat je op een WK wat leuks kan winnen, maar dat is het denk ik ook wel.
Heerlijk man die chaos bij sommige racesquote:Op vrijdag 17 april 2015 23:54 schreef Divje het volgende:
[..]
Had het ook niet over hele grote geldprijzen hoorMaar de eer is natuurlijk ook mooi
Wait what? Waar heb jij het over?quote:Op zaterdag 18 april 2015 00:03 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Heerlijk man die chaos bij sommige racesjammer dat sommigen zo bloed fanatiek zijn en beginnen te janken als er 14 man in de eeste bocht crashed omdat de nummer 1 een lantaarnpaal raakt en dwars op de wegkomt en iedereen er vervolgens bovenop klapt.
haha heerlijk
Hahaquote:Op zaterdag 18 april 2015 00:03 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Heerlijk man die chaos bij sommige racesjammer dat sommigen zo bloed fanatiek zijn en beginnen te janken als er 14 man in de eeste bocht crashed omdat de nummer 1 een lantaarnpaal raakt en dwars op de wegkomt en iedereen er vervolgens bovenop klapt.
haha heerlijk
Ja wou divje even lokken met een willekeurige quotequote:Op zaterdag 18 april 2015 00:04 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Wait what? Waar heb jij het over?
Ja is goed. Mn headset ligt wel ergens anders dus wel even zonder lullen tot morgen.quote:Op zaterdag 18 april 2015 00:07 schreef Divje het volgende:
[..]
Hahaben je straks nog online ? Wil ook ff gaan racen weer
![]()
Zal je dan ook ff accepten in de crewkan niet via de social club website maar ingame kan het weer wel
Die custom races met loopings en andere gekke shit zijn nog veel magischer trouwens
jij bent een toffe userquote:Op zaterdag 18 april 2015 00:04 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Wait what? Waar heb jij het over?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |