Ik zie het niet....quote:Op maandag 13 april 2015 19:51 schreef Divje het volgende:
[..]
Er zitten verwijzingen in de tt
onbewust, op 1 na. loeminadi!
Nouja, Lav natuurlijkquote:
owww haha. ja ik zat wel naar die letters te kijken maar zag het er niet in.quote:Op maandag 13 april 2015 19:58 schreef Divje het volgende:
[..]
Nouja, Lav natuurlijk
LKB = Luie KB omdat ze weg is
Dat was het wel
Beetje flauw, sorry. Nog 5 uurtjes wachten en dan kan ik me gaan ergeren aan de servers van Rockstar. Weet niet wat ik in de tussentijd moet doenquote:Op maandag 13 april 2015 19:59 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
owww haha. ja ik zat wel naar die letters te kijken maar zag het er niet in.
'Oja'quote:
Lekkah!!!quote:Op maandag 13 april 2015 20:23 schreef Divje het volgende:
Hopsa, broccoli in de oven, flinke lading kaas erover en wachten maar
[..]
'Oja'![]()
Kant en klaar 1,89 bij de Aldiquote:Op maandag 13 april 2015 20:41 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Lekkah!!!
is FB nou feedback of farewell bye topic?
Ow nog nooit gezien. Zal hem ook eens meebrengen als ik er aan denk.quote:Op maandag 13 april 2015 20:54 schreef Divje het volgende:
[..]
Kant en klaar 1,89 bij de AldiWel met extra kaas
smaakte goed.
Laten we het maar op feedback houden.
ligt in de koeling, is met aardappeltjes en hamquote:Op maandag 13 april 2015 20:57 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ow nog nooit gezien. Zal hem ook eens meebrengen als ik er aan denk.
ja toch feedback....nee niet doen Blaadjes...blijf van die invoeren knop af!
Dat moest ik nog verzinnen maar ik doe het maar niet. Jogy schiet nogal in de stress als er een nieuwe post in FB komt.quote:Op maandag 13 april 2015 21:01 schreef Divje het volgende:
[..]
ligt in de koeling, is met aardappeltjes en ham
Ben nu wel benieuwd wat je wil posten
Haha, lekker laten zweten johquote:Op maandag 13 april 2015 21:04 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Dat moest ik nog verzinnen maar ik doe het maar niet. Jogy schiet nogal in de stress als er een nieuwe post in FB komt.
quote:
O nee, laten we dat maar niet doen neequote:Op maandag 13 april 2015 21:30 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Volgens mij is hij er geen eens. Dan komt dus yvonne kijken en voor je het weet mag ik hier niet meer posten.
Nee want dan moet je helemaal in je eentje deze SC vol spammen.quote:Op maandag 13 april 2015 21:37 schreef Divje het volgende:
[..]
O nee, laten we dat maar niet doen nee
quote:Op maandag 13 april 2015 21:56 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Nee want dan moet je helemaal in je eentje deze SC vol spammen.
Hooooooiquote:Op maandag 13 april 2015 22:15 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja waar hangt die tegenwoordig uit?
En hoi schatjes.
Hooooiquote:Op maandag 13 april 2015 22:15 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
En hoi schatjes.
Ik heb alleen het laatste kwartier gezien maar volgens de andere users was het een topshow Div.quote:
Oke, ga het straks wel even terug kijken danquote:Op maandag 13 april 2015 22:34 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik heb alleen het laatste kwartier gezien maar volgens de andere users was het een topshow Div.
Wat? Nee toch? Al zou het me niks verbazen hehe.quote:Op maandag 13 april 2015 22:44 schreef Blaadjes het volgende:
Kb heeft een permban.
Kon ook niet anders natuurlijk met alles wat zij eruit gooide.
Wou je even laten schrikkenquote:Op maandag 13 april 2015 22:47 schreef Divje het volgende:
[..]
Wat? Nee toch? Al zou het me niks verbazen hehe.
Geen streepje Klinkerbotsing
Gooit ie de spreekwoordelijke handdoek nu al in de spreekwoordelijke ring?quote:
HEY.quote:
Waardeloze mod. Dennk erover hem te ontslaan.quote:Op maandag 13 april 2015 23:00 schreef Divje het volgende:
[..]
Gooit ie de spreekwoordelijke handdoek nu al in de spreekwoordelijke ring?
JOGY.
[..]
HEY.
Pff ja, zou ik ook doen. Beetje afwezig zijn. Denkt ie wel niet.quote:Op maandag 13 april 2015 23:13 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Waardeloze mod. Dennk erover hem te ontslaan.
Niet hier in elk gevalquote:Op maandag 13 april 2015 22:15 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
En hoi schatjes.
mogguh!quote:Op dinsdag 14 april 2015 08:23 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Niet hier in elk geval.
En goeiemorgen
Jaquote:Op dinsdag 14 april 2015 09:24 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
mogguh!
Dus trouwen is definitief van de baan?
De prologue liep heerlijk soepel met veel settings op high, de volle 2GB videogeheugen in gebruik (nadat ik erachter kwam dat ik 2 jaar lang 512MB gebruikte, even aangepastquote:
Ok. Ik ga vanavond proberen. I7 en gtx 660 moet best gaan dus. Zeker niet op ultra maar gemiddeld moet lukken?quote:Op dinsdag 14 april 2015 10:27 schreef Divje het volgende:
[..]
De prologue liep heerlijk soepel met veel settings op high, de volle 2GB videogeheugen in gebruik (nadat ik erachter kwam dat ik 2 jaar lang 512MB gebruikte, even aangepast).
Wat bleek nou, omdat dat maar een kleine map is opzich, dat begin in de sneeuw, liep het dus lekker.
Die race daarna ging al wat minder, nog een beetje lopen tweaken tot het soepel liep. En zag het verschil niet met de PS3 versie dus vond het wel best
Toen ging ik online. Nu staat alles op low. En moet ik serieuze lag weg werken
Maar, als je een goede pc hebt, met een goede videokaart, dan ziet het spel er zo gruwelijk vet uit:~
Zag wat streams van mensen die 60fps op Ultra haalden, met nog niet eens zo'n hel duur systeem. Gadverdamme wat zag dat er fingerlicking geil uit
En het is wel echt weer genieten om GTA te spelen na een jaar. First person is ook nieuw voor me, vet!
Hahaquote:Op dinsdag 14 april 2015 10:33 schreef Scrummie het volgende:
Heb op PS4 de game van begin tot eind first person gespeeld, vond dat echt bijzonder vet. Zelfs keer hoogtevrees gekregen bij een missie waar je recht naar boven een toren moest beklimmen. Kneep 'm echt haha.
Op zo'n stream haalde iemand met een i7 3370K, een GTX670 en 8GB geheugen 50-60 fps op Ultra, ik denk dat jij wel goed zit op High. Kwijlquote:Op dinsdag 14 april 2015 10:32 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ok. Ik ga vanavond proberen. I7 en gtx 660 moet best gaan dus. Zeker niet op ultra maar gemiddeld moet lukken?
Speel jij trouwens met controller en auto aim? Las dat als je dat doet en online gaat je automatisch gekoppeld wordt aanmensen die ook ddaarmee spelen.
Zat vol adrenaline in het beginquote:Op dinsdag 14 april 2015 10:33 schreef Scrummie het volgende:
Heb op PS4 de game van begin tot eind first person gespeeld, vond dat echt bijzonder vet. Zelfs keer hoogtevrees gekregen bij een missie waar je recht naar boven een toren moest beklimmen. Kneep 'm echt haha.
Brr, van de Maze Bank afspringenquote:Op dinsdag 14 april 2015 10:38 schreef Scrummie het volgende:
Eind van het jaar komt de SteamVR uit, ik hoop zo dat er support voor GTAV komt. Dan krijg je pas echt hoogtevrees. Tegen die tijd ook een echte game PC aan schaffen.
Machtigquote:
Ok. De hype is weer terug.quote:Op dinsdag 14 april 2015 10:36 schreef Divje het volgende:
[..]
Op zo'n stream haalde iemand met een i7 3370K, een GTX670 en 8GB geheugen 50-60 fps op Ultra, ik denk dat jij wel goed zit op High. Kwijl
Je wordt online idd gekoppeld aan mensen met auto aim. Heb alleen bij races gemerkt dat een controller ietsiepietsie voordeel heeft omdat je preciezer kan sturen.
Ik heb mn PS3 controller gekoppeld ja
[..]
Zat vol adrenaline in het beginecht een compleet andere ervaring
Doodeng lijkt me datquote:Op dinsdag 14 april 2015 10:43 schreef Scrummie het volgende:
Heb
[..]
Machtig
Heb je een NVIDEA kaart trouwens? http://nl.hardware.info/n(...)er-voor-gta-v-online
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |