SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En dit was even ervoor, alleen kijken met sterke maagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rode plek op het filmpje was omdat hij even ervoor zichzelf had gemept met een speeltje
Ohjah en wat fijn is, woensdag mag meneer op KDV op de foto![]()
incl blauw ei
[ Bericht 8% gewijzigd door BlueEyes op 13-04-2015 19:43:26 ]
quote:Op maandag 13 april 2015 19:38 schreef BlueEyes het volgende:
Ik heb een lomperd in huis![]()
Het resultaat van boxkoppenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En dit was even ervoor, alleen kijken met sterke maagDat zielige gezichtje ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rode plek op het filmpje was omdat hij even ervoor zichzelf had gemept met een speeltje
Ohjah en wat fijn is, woensdag mag meneer op KDV op de foto![]()
incl blauw eiJe zou hem zo roosvicee geven!
Gaat erom dat hij haar alles wil kunnen geven wat ze wilt. Voornamelijk dingen zoals clubjes enzo, muzieklessen, ballet of een sport ofzo. En een nieuwe fiets, niet tweedehands. Dat soort. Ik vind het wat onzin, ik ben zelf ook gelukkig opgegroeid met minder dan de buren en ik heb er niks van gemerkt. En bovendien vind ik niet dat ze maar alles moet krijgen wat ze hebben wilt. Maar we gaan het er nog wel over hebben als ze wat groter is. Sowieso vind ik 1 clubje genoeg.quote:Op maandag 13 april 2015 20:44 schreef Twinkle20 het volgende:
Chanty dat deed en doe ik hier ook weleens hoor als slapen drama is. Meeeeeeeveren en gewoon lekker warm tegen mamsie in slaap vallen![]()
Je gelooft het misschien niet nu maar ooit ga je die plakmomenten met je kleintje missen (en dan maak je dus gewoon een nieuwe).
Risu.. ik kan natuurlijk niet in jullie portomonnee mee kijken. Maar ik vind het tot nu toe heel erg meevallen qua kosten. Heeft het dan meer met de opvang te maken of kleding of school?
Ja als ie het weer doet moet ik eens proberen er een foto van te maken ofzo
Oh dat geloof ik direct dat je dat gaat missen. Ik vond hem vannacht ook welquote:Op maandag 13 april 2015 20:44 schreef Twinkle20 het volgende:
Chanty dat deed en doe ik hier ook weleens hoor als slapen drama is. Meeeeeeeveren en gewoon lekker warm tegen mamsie in slaap vallen![]()
Je gelooft het misschien niet nu maar ooit ga je die plakmomenten met je kleintje missen (en dan maak je dus gewoon een nieuwe).
Risu.. ik kan natuurlijk niet in jullie portomonnee mee kijken. Maar ik vind het tot nu toe heel erg meevallen qua kosten. Heeft het dan meer met de opvang te maken of kleding of school?
Ja als ie het weer doet moet ik eens proberen er een foto van te maken ofzo
Hij zit zichzelf enorm in de weg ja. Altijd zo sneu want ze snappen het gewoon niet.quote:Op maandag 13 april 2015 20:51 schreef Cholula het volgende:
Er was natuurlijk nog veel meer!
Keelontsteking is inderdaad vervelend! Gelukkig vindt M het niet zo erg blijkbaar.
Hier gaan we niet alle kleding bewaren. Zijn eerste pakje (en misschien nog wel één of twee pakjes) wel, maar voor de rest verkopen we het of geven we het weg. Mocht er ooit toch nog een tweede komen dan wil ik (mijn man trouwens ook) toch weer opnieuw kleding kopen.
Vervelend dat L niet wil slapen Chanty, dan gaat hij zichzelf ook in de weg zitten of valt dat nog mee?
Ja das dus een dingetje iddquote:Op maandag 13 april 2015 20:55 schreef Risu het volgende:
[..]
Gaat erom dat hij haar alles wil kunnen geven wat ze wilt. Voornamelijk dingen zoals clubjes enzo, muzieklessen, ballet of een sport ofzo. En een nieuwe fiets, niet tweedehands. Dat soort. Ik vind het wat onzin, ik ben zelf ook gelukkig opgegroeid met minder dan de buren en ik heb er niks van gemerkt. En bovendien vind ik niet dat ze maar alles moet krijgen wat ze hebben wilt. Maar we gaan het er nog wel over hebben als ze wat groter is. Sowieso vind ik 1 clubje genoeg.
Vooralsnog kost ze vrij weinig, alleen luiers en kleding. En een extra wasje. Voeding is gratis nog (alhoewel, zoogcompressen en voedingsbh...). Kleding valt eigenlijk ook wel mee, ik heb al veel en ik krijg ook nog wel wat. De luiers maat 2 heb ik niet eens zelf gekocht, was ook kado. Maar goed, dat blijft niet zo natuurlijk. Toch denk ik dat het wel mee gaat vallen.
We leven overigens van 1 salaris. Wel HBO niveau en nog ruimte voor groei. En wie weet wat ik nog ga doen later.
Ja ik zie me al staan... Baby krampachtig met twee handen vasthouden en totaal niet weten wat te doenquote:Op dinsdag 14 april 2015 02:23 schreef Twinkle20 het volgende:
Ik kreeg hier ooit de tip om zelf een tshirt o.i.d. aan te doen. Dan glibbert het niet zo
Ik liet in het begin het water via mijn schouders op m'n kleintje komen, dan haal je de kracht eruit. Het is een beetje proberen want mijn oudste vond de stralen rechtstreeks op haar lijfje vreselijk terwijl de kleinste ervan genietquote:Op dinsdag 14 april 2015 07:53 schreef MevrouwCactus het volgende:
Klinkt simpel, vooral versie 1. En bij meer zelfvertrouwen ga ik pas voor versie 2. Laat je de stralen dan ook op de kleine neerkomen? Lijkt me nog zo hard voor hem...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verder even een heleboel![]()
![]()
![]()
![]()
voor alle mooie baby's en vanaf nu ga ik weer actief meedoen
Zwangerschapsdocent bij de vereniging Samen Bevallen ❤
+1quote:Op dinsdag 14 april 2015 08:37 schreef Amsel het volgende:
Mijn baby vindt de douche de meest verschrikkelijke plek op aardeEn het grote bad de fijnste
Jawel! Ik heb met saar de eerste maanden ook continue op mn armen gezeten tot ze ging slapen, inmiddels vind ze mij vooral irritant als ze moe is...quote:Op dinsdag 14 april 2015 10:26 schreef Stormqueen het volgende:
Zo ik ben ook weer bijgelezen! Ik las pittige tijden voor Twinkle! Beterschap voor djmoik zag een zielig F-je en een knap duo van Sicilia!
Cholula met een gekke sollicitatie, maar zeg nooit nooit!
En meerdere slaapstakers. M vertikt het ook. Ik merk dat ik me dan toch onbewust ga opnaaien of dit ooit nog goed komt of dat ik voor de komende jaren al mijn vrije tijd kwijt ben aan mijn kind in bed krijgen
Overdag is er niks aan de hand, maar 's avonds gaat ze niet slapen. Ja, in mijn armen. Wegleggen is wakker + gillen. Continu. Gisteravond ben ik maar weer met haar naast me gaan slapen. Zou ze het nog wel gaan leren om zelf in te slapen?
Die frustratie zie ik ook bij mijn vriend Sq.quote:Op dinsdag 14 april 2015 10:26 schreef Stormqueen het volgende:
Zo ik ben ook weer bijgelezen! Ik las pittige tijden voor Twinkle! Beterschap voor djmoik zag een zielig F-je en een knap duo van Sicilia!
Cholula met een gekke sollicitatie, maar zeg nooit nooit!
En meerdere slaapstakers. M vertikt het ook. Ik merk dat ik me dan toch onbewust ga opnaaien of dit ooit nog goed komt of dat ik voor de komende jaren al mijn vrije tijd kwijt ben aan mijn kind in bed krijgen
Overdag is er niks aan de hand, maar 's avonds gaat ze niet slapen. Ja, in mijn armen. Wegleggen is wakker + gillen. Continu. Gisteravond ben ik maar weer met haar naast me gaan slapen. Zou ze het nog wel gaan leren om zelf in te slapen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dus, vandaag mezelf gedwongen om naar buiten te gaan. kind in de doek (de nieuwe, en t knopen ging echt heel lekker ineens), en naar het park. mijn conditie is nig steeds om te janken dus t voornemen is elke vrije dag dat t geen pestweer is even naar buiten en steeds wat verder lopen en minder tussendoor op bankjes zitten.
we hebben hertjes gekeken en daarna viel toastje in slaap en heb ik in t zonnetje ook zittten doezelen. zo knus, hielp echt met mijn stemming ook. wel een zonnehoedje op voor meneer natuurlijk!
![]()
(let niet op mijn vieze verwaaide touwhaar)
voor vertrek en voor nekrolletje
[ Bericht 15% gewijzigd door kwakz0r op 14-04-2015 12:27:22 ]Kwak
Miconazol 2x daags denk ik smeren en tussendoor kan je toch met zinkolie smeren? Zo zou ik het wel doen namelijk.quote:Op dinsdag 14 april 2015 13:06 schreef Hilmo het volgende:
Wat een lieve foto's weer! De rest ga ik zo rustig lezen.![]()
Naar ha gaan gister was goede zet. Dokter zag het meteen. Hij zei, rode billetjes komt veel voor, als dat omslaat in een schimmel, moet je naar de ha en daar ben je nuschimmel crème mee voor 10 dagen dacht ik gebruiken, daarna verder met zinkolie. Verder ben ik lekker met washandjes de billen aan het schoonmaken. Morgen weer doekjes want opvang. Wel allemaal brood korrels in zijn poep
![]()
Waar is de zon eigenlijk? Het zou toch heerlijk worden
Ja jaquote:Op dinsdag 14 april 2015 12:44 schreef BlueEyes het volgende:
Disclaimer; bedoel nu niet dat jullie piepmiepen zijn en het niet goed doen hoor!
Ik vind Saar's leeftijd (2,5) echt zoveel lastiger dan 'vroeger' juistquote:Op dinsdag 14 april 2015 13:16 schreef AwayTL het volgende:
Moet zeggen dat ik een baby echt wel moeilijke vindt dan een dreumes of een peuter. Dreumessen zijn (in mijn beleving) niet zo ontevreden en peuters kan je mee communiceren (al wil dat niet zeggen dat ze ook te begrijpen zijn).
3 maal daags hebben we opgekregen. Oh ik dacht dat ik daarnaast niks mocht smeren. Gaan we daarnaast verder met de zinkoliequote:Op dinsdag 14 april 2015 13:14 schreef BlueEyes het volgende:
[..]
Miconazol 2x daags denk ik smeren en tussendoor kan je toch met zinkolie smeren? Zo zou ik het wel doen namelijk.
En op de opvang gewoon vragen of ze met washandjes willen schoonmaken, desnoods washandjes meegeven.
Heb je misschien onsteriele gazen ergens (10x10) natmaken met water of wat olie erop scheelt ook. Die onsteriele gazen zijn vaak zachter dan steriele.
Ohjah en voor de miconazol even de zinkolie met arachide olie (of andere olie) op een doekje oid wegpoetsen.
Als het maar een olie is. Mag zelfs ook met zonnebloem oid.. Succes!quote:Op dinsdag 14 april 2015 13:29 schreef Hilmo het volgende:
[..]
3 maal daags hebben we opgekregen. Oh ik dacht dat ik daarnaast niks mocht smeren. Gaan we daarnaast verder met de zinkoliemet olijfolie wegpoetsen kan ook?
heb je dat gecheckg van het autorijden? ik mocht na twee weken weer namelijk. heb t bij mijn eigen verzekering gecheckt en die vonden het een gekke vraag... als mijn dokter vond dat het kon dan mocht het weer. nou die had toevallig twee weken gezegd dus hoppa.quote:Op dinsdag 14 april 2015 13:09 schreef Gevalletje het volgende:
Half bijgelezen.
Lieve foto Chanty, met je oude badhanddoek!
Zag nog meer mooie foto's langskomen!
Nu ben ik het even kwijt, beterschap voor de zieken envoor Danaa en iedereen die het nodig heeft.
Kwak, ik loop het liefst ook elke dag even buiten. Werd in het begin (en nog een beetje, baal dat ik nog 2 weken geen auto mag rijden) nogal depri van het binnen zitten. Voel me echt zoveel beter als ik lekker even naar buiten kan met Q en gewoon boodschappen kan doen!
Gister voor het eerst ook weer gefietst! Naar de snackbar, dat dan weer wel.. Gesprekover bevallingen gehad met de man van de snackbar. Fietsen ging goed weer, realiseerde me ineens dat ik weer normaal fietste ipv wijdbeens! En dat ik m'n bovenbenen weer helemaal kon zien omdat m'n dikke buik weg is, moest ineens haast janken door dat idee
Vandaag is Q 1 maand oud. Raar idee, voelt alsof ie er nog maar net is! Vanmorgen voor het eerst bij cb langsgeweest, 50cm en 3700 gram, dus ruim een kilo zwaarder dan z'n geboortegewicht! Verder ook alles goed gelukkig
Had voor we weggingen hem een schone luier gegeven. Bij cb vroeg ze voor het wegen nog of ie een schone luier had "net nog wel". Niet dus, had al een poepluier! Daarna bij ander verder nakijken, zag alweer poepkleur door de luier schemeren, hij was goed bezig in die korte tijd
Goed dat je bent gegaan en fijn dat er meteen iets gedaan wordt!!quote:Op dinsdag 14 april 2015 13:06 schreef Hilmo het volgende:
Wat een lieve foto's weer! De rest ga ik zo rustig lezen.![]()
Naar ha gaan gister was goede zet. Dokter zag het meteen. Hij zei, rode billetjes komt veel voor, als dat omslaat in een schimmel, moet je naar de ha en daar ben je nuschimmel crème mee voor 10 dagen dacht ik gebruiken, daarna verder met zinkolie. Verder ben ik lekker met washandjes de billen aan het schoonmaken. Morgen weer doekjes want opvang. Wel allemaal brood korrels in zijn poep
![]()
Waar is de zon eigenlijk? Het zou toch heerlijk worden
doorslaapfransquote:[b]Op dinsdag 14 april 2015 13:16 schreef AwayTL het volgende:
En kwak vind het heel vervelend om soms te lezen dat het je soms zo aanvliegt. Moet zeggen dat ik een baby echt wel moeilijke vindt dan een dreumes of een peuter. Dreumessen zijn (in mijn beleving) niet zo ontevreden en peuters kan je mee communiceren (al wil dat niet zeggen dat ze ook te begrijpen zijn
).
dat lukte dus vandaag in t park, even in het 'nu', met een slapend jongetje tegen me aan en de hertjes achter t hek en de wind in mn haarquote:Op dinsdag 14 april 2015 13:53 schreef Stormqueen het volgende:
KwakZijn er plekken / momenten waar je bewust kan ontspannen, je hoofd even leeg kan maken?
Wat mij altijd wel helpt is om het niet als een berg ellende te zien, maar alle stukjes los te trekken. Dat houdt het overzichtelijker en lichter.
quote:Op dinsdag 14 april 2015 16:21 schreef AwayTL het volgende:
Oh en coco; ik snap wat je bedoeld wat betreft het frustie gedrag van peuters.. Bij die van ons zorgt dat voor eindeloos gezeur en gezeik over ALLES.. aaaaarrggggg..
Maar als hij dan na een week van ziek zijn ineens door de babyfoon roept: 'Mama ik moet spugen!!!' en ik dan half in paniek aan kom rennen met een emmer, de lamp aan gooi en dat ik daar dan een breedgrijnzend mannetje in bed aan tref met het commentaar:' ha ha... grapje' dan![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
peuters en praten..
En hilmo.. Laat die was even. Die blijft wel liggen. Ga gewoon lekker solliciteren, dat is voor de rest van je leven bepalender dan de was.
quote:Op dinsdag 14 april 2015 16:47 schreef BlueEyes het volgende:
Als ze stil zijn moet je opletten Skittles
Bekendquote:Op dinsdag 14 april 2015 17:12 schreef kwakz0r het volgende:
Hilmo, solliciteren beats wasjes!
Bij mij wint Netflix kijken het vandaag zelfs van de was...oh en toastje heeft iets nieuws, heel hard met zijn beentjes op de grond meppen als hij ligt, en hard nee schudden met zijn hoofd, voornamelijk als hij blij/enthousiast is. Malle Eppie.
Whehehehequote:Op dinsdag 14 april 2015 17:38 schreef BlueEyes het volgende:
Je zal maar wiebelig op je benen staan want tot gisteren ging je niet staan en je trekt je nu steeds op incl gaan staan.
Jullie willen niet weten hoevaak de sirene al af is gegaan in de box omdat hij steeds wil staan en dus omkukelt en heftig verontwaardigd en gefrustreerd is.
En ik MOET eea doen dus kan hem niet los laten gaan door de kamer.
Kortom, kind wint en ik werk vanavond wel als hij slaapt om 21u ofzo
Jahmaar de jouwe kan dingen in een bakje doen! Dat lukt hier nietquote:Op dinsdag 14 april 2015 17:41 schreef Chanty het volgende:
[..]
WheheheheNog even en hij rent rond. Jouw kind heeft die van mij wel definitief ingehaald qua features! Vanaf nu kijk ik naar jouw kind om te zien wat ik kan verwachten over een tijdje.
Doet hij ook alleen maar als ik het voordoe hoorquote:Op dinsdag 14 april 2015 17:42 schreef BlueEyes het volgende:
[..]
Jahmaar de jouwe kan dingen in een bakje doen! Dat lukt hier niet
Herkenbaar en ik denk het en ga er straks even op reageren!quote:Op dinsdag 14 april 2015 19:22 schreef Stormqueen het volgende:
Even een crosspostje:
Mijn meisje bijt al de hele avond in mijn tepel als ik haar aanleg. En daarna huilt ze. Zou dat iets met het doorkomen van nieuwe tandjes te maken kunnen hebben? Ik durf nu mijn tepel er niet meer in te steken
Crumpette, indrukwekkende stats! Heb je al nijntjekoeken gehaald?
Goede stats Crumpquote:Op dinsdag 14 april 2015 19:10 schreef Crumpette het volgende:
Blue wat gaat ie hard!
Alwaysvoor peuter en nachtfrans
ben benieuwd of hij zo doorzet!
Hier vandaag naar het cb geweest, waar de verpleegkundige dacht dat hij wel naar 4 flessen mocht. 'Ik voed hem op verzoek hoor' 'oh'. Tot zo ver het cb. Ja, hij is groot, maar hij doet het goed. En, hij buigt af!!! Omg 4 maandendip
snel aan de liga!!
![]()
[ afbeelding ]
*Twitch*quote:Op dinsdag 14 april 2015 19:45 schreef DevilsAndDust het volgende:
Kusje terug!. Het is mijn eigen gebrek dat ik op dat balkje MOET klikken zodra het verschijnt.
.
Ligaquote:Op dinsdag 14 april 2015 19:10 schreef Crumpette het volgende:
Blue wat gaat ie hard!
Alwaysvoor peuter en nachtfrans
ben benieuwd of hij zo doorzet!
Hier vandaag naar het cb geweest, waar de verpleegkundige dacht dat hij wel naar 4 flessen mocht. 'Ik voed hem op verzoek hoor' 'oh'. Tot zo ver het cb. Ja, hij is groot, maar hij doet het goed. En, hij buigt af!!! Omg 4 maandendip
snel aan de liga!!
![]()
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
ik ben niet zo fan van zomaar pijnstillers naar binnen schuivenquote:Op dinsdag 14 april 2015 21:04 schreef kwakz0r het volgende:
tandjespijn SQ? misschien een zetpilletje?
Noem je mn kind nou dik?quote:Op dinsdag 14 april 2015 21:21 schreef Fazzoletti het volgende:
Goede stats Crump & JM!
Wij gaan morgen voor de 11 maanden check, ben heel benieuwd hoeveel hij gegroeid is. Volgens mij is S van GM groter & zwaarder dan hem![]()
Lastig SQ, misschien idd geen honger. Bijten bij 't voeden is echt zo pijnlijk![]()
Succes vannacht DaD, eerste nacht dat je alleen bent?
Net bij thuiskomst werd ik bedolven onder natte kussen van FHij had niet echt geslapen vanmiddag en was wat hyper, vooral de kat moest het ontgelden. Arme beestje, aaien zat er niet meer in, wild wapperen terwijl je naar de kat schreeuwt wel
ja wellicht. Maar ze neemt altijd wel 2-3 voedingen nadat ik thuis kom van werken. Nooit 0 in elk gevalquote:Op dinsdag 14 april 2015 21:12 schreef Tante_Soesa het volgende:
Heeft ze niet gewoon geen trek, SQ? Suzeke wordt ook pissig als we haar wat aanbieden (borst of fles) terwijl ze niet hoeft. Speen is dan vaak wel goed hier!
Edit: en dit is sinds ze 6 mnd is ongeveer, daarvoor was de borst het antwoord op alles
Keurige stats JM!
Chanty
quote:Op dinsdag 14 april 2015 21:27 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Noem je mn kind nou dik?
Onze loge weekt 6 kg en is heel ielig, maar met mn bollie ben ik dat niet gewend dus ik zwaai dat kind soms echt in de rondte..![]()
Hij slaapt nu btw, in tegenstelling tot mn eigen kind. Die ligt in de box te keten op t moment..
heb m er toch maar ingedouwd, ze draaide dr kont wel driftig wegquote:Op dinsdag 14 april 2015 21:32 schreef kwakz0r het volgende:
mja ik stop er ook nier zomaar een zetpil in, maar heb t idee dat ik zijn paniekpijnhuil inmiddels wel ken...
hoop dat ze nog wat wil drinken SQ
zou ik ook doenquote:Op dinsdag 14 april 2015 21:33 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
heb m er toch maar ingedouwd, ze draaide dr kont wel driftig weg
Moet je je voorstellen, dat ze straks een peuter is en je er een in moet douwenquote:Op dinsdag 14 april 2015 21:33 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
heb m er toch maar ingedouwd, ze draaide dr kont wel driftig weg
whehehequote:Op dinsdag 14 april 2015 21:50 schreef Skittles het volgende:
Nja dan is het poepgat ook groter, toch?
En de benen schoppen wat harderquote:Op dinsdag 14 april 2015 21:50 schreef Skittles het volgende:
Nja dan is het poepgat ook groter, toch?
Meh, ook dan is: maaien waar je maaien kan, nog het motto.. Er worden wel verscheidene formaties geoefend.quote:Op dinsdag 14 april 2015 22:01 schreef Skittles het volgende:
[..]
En waarschijnlijk ook een stuk gerichter
Succes SQ![]()
quote:
Nee, frans is of in innige verstrengeling met woezel in slaap gevallen of het knuffeltje is hem fataal geworden.. Durf niet te kijken.quote:
Hee schroeven.. Kaakoperatieboks??quote:Op dinsdag 14 april 2015 22:10 schreef Skittles het volgende:
Whehe als ze mij tegen m'n bakkes schopt ontwricht mn onderkaak waarschijnlijk gelijk en komen de schroeven eruit gestoken. Dan zal ze zo schrikken dat ze zelfs vergeet dat er een zetpil half uit haar aars steekt. Dat zal dr leren.
Sinaspril is ook een goeie Away! Ze zouden eigenlijk zoiets moeten maken met die dropsmaak van hoestsiroop. Man wat is dat lekker, dat klokt wel naar binnen
Yesquote:Op dinsdag 14 april 2015 22:14 schreef AwayTL het volgende:
[..]
Hee schroeven.. Kaakoperatieboks??
denk wel dat de half ingebrachte zetpil ook dan het kritieke punt is!
Slaap lekker sq en familie
O maar lieve GM.. De nacht is nog jongquote:Op dinsdag 14 april 2015 22:15 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Dat je een huilbaby een nacht laat logeren om zn moeder te ontzien en dat ie dan heerlijk slaapt en je eigen baby alleen maar blijft janken... de ironie
Gewoon in de anus duwen en door de kringspier wordt ie dan verder geduwd, hoef je niks voor te doen verder.quote:Op woensdag 15 april 2015 02:16 schreef krijgerrtje het volgende:
Mnoh, Vicdie is trouwens toch pas net geboren? Ja toch? Echt?
En wbt die zetpillen he,nog nooit hoeven gebruiken gelukkig, maar wel een doosje in huis gehaald voor de zekerheid, maar nergens in die hele gebruiksaanwijzing staat hoe je die krengen moet gebruiken
echt niet! Ik weet dan wel waar hij erin moet, maar je zou maar denken dat het als een paracetamol werkt
En nou weet ik nog steeds niet hoe diep, hoe lang, hoe het het makkelijkst gaat..
nou ja, blij dat ik ze nog niet nodig heb gehad in ieder geval
Heeft ze misschien oorpijn? Hier wilde hij een dag absoluut niet links drinken en was vverder wat jengelig, maar niet eens heel erg. Bleek oorpijn te zjn..quote:Op woensdag 15 april 2015 05:54 schreef Stormqueen het volgende:
Lig je dan, met je kubus tieten en een baby die niét uit de borst wil drinken. Bizar.
quote:Op woensdag 15 april 2015 06:49 schreef DevilsAndDust het volgende:
Rady, wat een heerlijke foto!
SQ, wat ontzettend gek dat ze niet uit de borst wil drinken. Ik hoop dat het van korte duur is!
De nacht zonder Baard (voor het eerst dat ik alleen was) ging heel goed. I wilde alleen na zijn nachtvoeding niet terug in zijn bedje, maar ach, ik had ruimte zat naast mij! Vanochtend werd ik wakker van een kriebelhandje..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doe rustig aanquote:Op woensdag 15 april 2015 11:29 schreef BlueEyes het volgende:
Gooi ik zo tussendoor even op de app! Moet weer de auto in namelijk
Jaloers! Ik kolf 15-20 minuten per borst en heb dan 40cc in totaal...quote:Op woensdag 15 april 2015 12:25 schreef Skittles het volgende:
21 zou ik ook wel afzien vinden ja. Ik hang ook maar ongeveer 5 minuten aan dat apparaat en dan zijn de flesjes wel weer vol, dus dat speelt ook wel mee.
http://www.vanastenbabysuperstore.nl/tafelhangstoelen.html ? Opvouwbaar enzo. Ik heb ze zelf nog nooit gebruikt hoor, weet echt niet of het wat is.quote:Op woensdag 15 april 2015 12:30 schreef Hilmo het volgende:
Poeh kolven in eigen tijd is niks aan lijkt me.
Vraagje. Over een week gaan we paar dagen naar Duitsland, eerste vakantie![]()
Dilemma, kleine auto...reiswieg en onderstel neemt veel plek in. Draagzak gaat sowieso mee. Maar hoe doe je dat in een restaurant? In buitenland zijn misschien kinderstoelen niet zo gebruikelijk. Kinderstoel mee? Iemand geniale ideeën? Ik kan niet meer helder denken en man denkt niet mee
Ja maar jouw productie is echt bizarquote:Op woensdag 15 april 2015 12:25 schreef Skittles het volgende:
21 zou ik ook wel afzien vinden ja. Ik hang ook maar ongeveer 5 minuten aan dat apparaat en dan zijn de flesjes wel weer vol, dus dat speelt ook wel mee.
quote:Op woensdag 15 april 2015 10:42 schreef Fazzoletti het volgende:
Loutje een half jaar!
GM, toch nog goed gekomen dus met die slapeloze nacht![]()
DaD, fijn dat het mee viel jullie eerste nacht met z'n 2!
Snoenk, fijn toch dat de nachten zo goed gaan? Dat mag je toch ook gewoon melden hier![]()
Rady, wat een leukerd is V toch![]()
SQ wat raar dat ze de borst weigertHopelijk helpt ze je vandaag wel van je kubussen af
![]()
Hier weer goed gekeurd door het CB. 2 prikken gehad en even huilen van de schrik, toen was het weer goed. Het verbaast me dan toch hè dat op de curves die zij laten zien hij rond de -1 bungelt terwijl op mijn borstvoeding curves hij gewoon gemiddeld is!
Stats: 74cm & 9400 gram
Ja gelukkig kwam de beloofde slapeloze nacht nogSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mooie statsS. 2014
J. 2016
Ja ik! Hadden we gehuurd op locatie, handig voor bij het kamperenquote:Op woensdag 15 april 2015 13:34 schreef Chanty het volgende:
Zo'n hangstoel hebben we van vrienden geleend (wel 20 jaar oud). Werkt prima maar hij is zo diep dat het hoofd net boven de rand uitkomtheb er een keer een kleedje onder/ omheen gefrot.
Iemand had toch zo'n bumba mee laatst?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lolspam
Maar gelukkig hangen ze nog niet zo dat je ze kan oprollen!quote:Op woensdag 15 april 2015 15:59 schreef Skittles het volgende:
Tuinslangtieten heb je Cholula![]()
Mnohh Inge![]()
quote:Op woensdag 15 april 2015 16:00 schreef Cholula het volgende:
[..]
Maar gelukkig hangen ze nog niet zo dat je ze kan oprollen!
Getverdemme... dat is niet fijn. Ik hoop dat je snel wat hoort. Sterkte.quote:Op woensdag 15 april 2015 16:02 schreef Stormqueen het volgende:
pff man, ik begin nu wel last te krijgen van stresshartkloppingen. Mijn moeder zou om 14:00 de uitslag van de onderzoeken krijgen en ik hoor maar niks
Jeetje SQ, ik weet niet goed wat te zeggen. Wat ongelooflijk kut zeg, heel veel sterkte.quote:
Jep, en uitgezaaid.quote:Op woensdag 15 april 2015 17:35 schreef DevilsAndDust het volgende:
Het bleek dus toch longkanker te zijn? Gaan ze nog behandelen?
Heel veel sterkte, voor jou en je familie..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |