abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 13 april 2015 @ 18:41:46 #1
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_151653225
Welkom in het babytopic! *O*

Een lijst met de verjaardagen van veel OUD-users en hun kindjes vind je op de Fok!wiki:
http://wiki.fok.nl/index.php/Ouder%28s%29_Kalender

De baby wiki-lijst vind je hier:
http://wiki.fok.nl/index.php/BabyTopic

Voel je vrij je gegevens in dit lijstje toe te voegen/aan te passen :s)

Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
  maandag 13 april 2015 @ 18:43:57 #2
52229 Chanty
pi_151653282
DJMO beterschap, klinkt niet fijn :*

Blue: ik legde meneer om 16.15 voor de 1000e keer op bed en liep de trap af toen mijn man net thuis kwam. Terwijl ik op de gang sta te vertellen wat voor horrordag het was, verstomde het gehuil op de achtergrond. Meneer sliep ineens binnen 2 minuten :')
Tot 18 uur geslapen blijkbaar en toen alleen gehuild. We hebben hem nu een zetpil gegeven want ondanks dat zijn koorts niet hoog is, is hij duidelijk niet lekker.
pi_151655269
Zetpilletje wil dan inderdaad nog weleens helpen hoor Chanty :Y
Als ik het gevoel had/heb dat een van de kinderen niet lekker is en ze zijn totaal niet in hun hum/huilerig en ze hebben (goed) gegeten/gedronken/geen schijtluier/weet ik het wat .. dan probeer je nog eens wat :+ :@

Hallo trouwens :W

Druk hier. Man is afgelopen donderdag aan zijn tennisarm geopereerd en kon ervoor niet voor de kindjes zorgen, maar erna ook niet. Nu herstellende. Maar de zorg voor de kindjes komt wel op mijn nek terecht dus DRUK. Nu weet ik ook weer waarom ik geen goede huismama zou zijn :') . Ben blij dat ik morgen weer mag gaan werken. Nog een week voor mijn toetsweek .. dus effe knallen en al mijn aandacht zoveel mogelijk daarop richten. Kunnen we dat ook weer van het lijstje afstrepen ^O^

En echt wel bijgelezen maar zo geen tijd gehad om te reageren. Dus ik sluit weer aan vanaf hier! :s)
pi_151655478
Ik heb een lomperd in huis :')

Het resultaat van boxkoppen
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En dit was even ervoor, alleen kijken met sterke maag
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Rode plek op het filmpje was omdat hij even ervoor zichzelf had gemept met een speeltje

Ohjah en wat fijn is, woensdag mag meneer op KDV op de foto :')
incl blauw ei

[ Bericht 8% gewijzigd door BlueEyes op 13-04-2015 19:43:26 ]
pi_151655940
Omg Blue ik deed dezelfde schrikademhaling op hetzelfde moment. Wildebras O+ :D
pi_151655948
mnoh, die dikke traan ook ;( O+
Kwak
pi_151656411
Gossie!

Sterkte Twinkle, pittig zo!
En Chanty, oef... Dan wordt je geduld wel ernstig op de proef gesteld..
Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
pi_151656561
Blue je kleine aapje! :o

Chanty hopelijk morgen een betere dag. Beterschap voor je mini! :*

Twinkle succes, dat is inderdaad wel heel druk zo. Hopelijk gaat het snel beter met je man nu de operatie achter de rug is. :*
pi_151657051
Hij kan pas sinds gistermiddag het kunstje optrekken echt. Wist ik veel dat hij nu even zijn beentjes onder zich zou trekken :o
Box is meteen standje laag.
pi_151657124
quote:
1s.gif Op maandag 13 april 2015 19:38 schreef BlueEyes het volgende:
Ik heb een lomperd in huis :')

Het resultaat van boxkoppen
SPOILER
En dit was even ervoor, alleen kijken met sterke maag
SPOILER
Rode plek op het filmpje was omdat hij even ervoor zichzelf had gemept met een speeltje

Ohjah en wat fijn is, woensdag mag meneer op KDV op de foto :')
incl blauw ei
Dat zielige gezichtje ook :* Je zou hem zo roosvicee geven!
pi_151657380
Ach wat een brokkenpiloten. Wat zijn ze ineens snel dan.

Mijn meisje past broekjes maat 50 dus niet meer (shirtjes wel nog). Werd wel tijd ook, maar dan zeggen schoonmoeder en man van 'zal ik het maar wegdoen?' En dan zeg ik :o nee joh. Die doe ik voorlopig nog niet weg hoor. Isniegek toch?
Overigens heb ik 2 setjes maat 56 waarbij broek goed zit, en shirt veel te groot is. Lekker buiten proportie allemaal. Ook heb ik rompers van zeeman maar 50 die qua lengte nu pas aardig goed vallen, maar in de breedte nog wel een kind bij past. En dan andere rompers van hema geloof ik, die zijn maat 50 al te klein. Ik,vind het maar lastig.
Oh en die leuke boxpakjes maat 50, te klein ;( die vond ik handig. Even wat andere scoren in 56 denk ik.
Mijn kind is heul niet klein voor de leeftijd. Gewoon gemiddeld hoor.
pi_151657519
O BE ik schrok ook op hetzelfde moment :o :D
Ja box standje lager lijkt me wel slim! :Y

Meneertje hier gaat op zijn handjes en voetjes staan. En dan met zijn koppie naar beneden hangen zodat ie onder zijn buik door naar achteren kan kijken (snappen jullie het nog?). Vind dat echt knap al :o

En Risu kleertjes niet weggooien is niet gek hoor. Kan altijd nog! Gewoon in een doos op zolder bewaren!
  maandag 13 april 2015 @ 20:32:00 #13
52229 Chanty
pi_151657833
Ahwww blue! Dat sneue koppie ;( filmpje moet ik morgen ff op de pc kijken.

Lucas wil weer niet slapen. Viel eerder in het logeerbed aan de borst in slaap, in bed gelegd, loop de kamer uit en net voordat ik de deur dicht wil doen begint hij te huilen. Doen nu weer een poging maar denk dat ook die gaat mislukken. Ga zo denk ik maar samen met hem proberen te slapen :{
pi_151657851
Risu, ik heb ook alles nog hoor! Wie weet voor nr 2 O+
En maten: inderdaad geen touw aan vast te knopen :? Blijft lastig.

En Blue, gossie.. Kus op z'n ei!

Chanty, schildpadLucas doet een niet-slaap-boks.. Na superchille middag is het sinds half 6 bal hier :{ Nu net na nog een klein flesje in mijn armen in het slaap aan het sukkelen.
pi_151657918
Kleertjes wegdoen? :o :(
Dat kan ik ook echt nog niet. De eerste maat 50 pakjes zijn nu ook echt te klein, maar dat is toch altijd nog handig voor kind nr. 2 / toekomstige neefjes of nichtjes / buurkindjes / de poppen later / een doos op zolder om later nog eens weemoedig mee te doen?

Het kleinste pakje maat 62 past ook al :o
pi_151657941
Ik heb vantevoren al een plekje in de kast gereserveerd voor de niet passende kleertjes.

Man wil geen tweede (zegt ie nu, vanwege financien enzo. Pff) ik hoop hem nog te overtuigen, want oh maar 1 is zo alleen. (Ja voorlopig hoef ik ook nog niet hoor, over een jaar of 2) dus daar bewaar ik het dan ook een beetje voor.

Ja ik snap het hoe hij staat. Lekker ondersteboven kijken dan. :D
  maandag 13 april 2015 @ 20:34:34 #17
140412 Danaa
🍎
pi_151657978
Risu ik verzamel ook alles in een grote box! No way, dat gooi ik niet weg!

DJMO, ik heb het onwijs met je te doen! Keelontsteking vind ik altijd een nachtmerrie!
Laat die AB maar snel zn werk doen bij je!
pi_151658057
Och Blue, arm jong! Heb je hem goed geknuffeld?

Twinkle: Klaar om te koprollen?
pi_151658103
Kleertjes bewaar ik ook. Vind ik leuk en mocht er ooit misschien een tweede komen..

Twinkle dat lijkt me echt een supergrappig gezicht :D !
pi_151658181
Ik kan me de tijd niet heugen dat ik voor het laatst echt keelontsteking had, maar ziek zijn in het algemeen vind ik vrij kut om het maar zacht te omschrijven. Want je kan dan helemaal niks, en alles kost extra moeite en iedereen die tegen je praat wil je afschieten en toch gaat alles gewoon door. Bah, hoop dat het gauw over is.
Mensen die dan zo meelijdend lopen doen vind ik helemaal irritant. Voel me dan altijd zo'n klein kind ofzo. Schoonmoeder kan dat heel goed. Ik vind het dan ook niks gek dat mijn man vrij kleinzerig is.
pi_151658295
Ik heb vandaag toevallig weer van alles uitgezocht, ik doe de kleren die ik wil bewaren in zo'n curverbox, zit er nu 1 vol met 50-68 en wat ik niet wil bewaren dat breng ik naar een ruilwinkel en wissel ik dus voor "nieuwe" kleren.
al koop ik ook nog wel veel, dus er gaat veel meer heen dan er terug komt maar andere mensen blij maken is ook tof
S. 2014
J. 2016
  maandag 13 april 2015 @ 20:43:41 #22
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_151658401
ik heb het meeste wel weggedaan... verkocht of weggegeven. ik weet dat ik toch weer nieuwe dingen wil mocht er ooit een tweede komen, en nu kunnen we t zakcentje goed gebruiken.

alleen de allereerste pakjes en wat zeldgemaakte dingen bewaard, en wat cadeautjes qua kleren/bijzondere dingen.

M had vandaag geen goeie dag op t kdv. Huilerig, niet tevreden na zijn flessen... maar thuis issie alleen maar gezellig geweest :? blijkbaar een beetje een eenkennig dagje.
Kwak
pi_151658434
Chanty dat deed en doe ik hier ook weleens hoor als slapen drama is. Meeeeeeeveren en gewoon lekker warm tegen mamsie in slaap vallen O+
Je gelooft het misschien niet nu maar ooit ga je die plakmomenten met je kleintje missen (en dan maak je dus gewoon een nieuwe :') ).

Risu.. ik kan natuurlijk niet in jullie portomonnee mee kijken. Maar ik vind het tot nu toe heel erg meevallen qua kosten. Heeft het dan meer met de opvang te maken of kleding of school?

Ja als ie het weer doet moet ik eens proberen er een foto van te maken ofzo :D
pi_151658435
Oei die bult!

Klinkt pittig Twinkle! Hoelang duurt het voordat je man hersteld is?

Ik had vandaag het bizarste sollicitatiegesprek in mijn carrière, aan mijn eettafel. Man met zoon naar buiten gestuurd om te voorkomen dat ik heel erg afgeleid zou raken. Denk niet dat ik het ga worden.
pi_151658786
Er was natuurlijk nog veel meer!

Keelontsteking is inderdaad vervelend! Gelukkig vindt M het niet zo erg blijkbaar.

Hier gaan we niet alle kleding bewaren. Zijn eerste pakje (en misschien nog wel één of twee pakjes) wel, maar voor de rest verkopen we het of geven we het weg. Mocht er ooit toch nog een tweede komen dan wil ik (mijn man trouwens ook) toch weer opnieuw kleding kopen.

Vervelend dat L niet wil slapen Chanty, dan gaat hij zichzelf ook in de weg zitten of valt dat nog mee?
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 13 april 2015 @ 20:54:30 #26
147316 crew  DJMO
#trut
pi_151658898
ik hoop dat Michael de uienlucht ook niet zo vervelend vindt: http://onion-sock.sfglobe(...)ins/?src=fbfan_39571

bedankt lieve dames voor jullie medeleven en begrip ! Morgen probeer ik weer bij te lezen hoor :@
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_151658945
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2015 20:44 schreef Twinkle20 het volgende:
Chanty dat deed en doe ik hier ook weleens hoor als slapen drama is. Meeeeeeeveren en gewoon lekker warm tegen mamsie in slaap vallen O+
Je gelooft het misschien niet nu maar ooit ga je die plakmomenten met je kleintje missen (en dan maak je dus gewoon een nieuwe :') ).

Risu.. ik kan natuurlijk niet in jullie portomonnee mee kijken. Maar ik vind het tot nu toe heel erg meevallen qua kosten. Heeft het dan meer met de opvang te maken of kleding of school?

Gaat erom dat hij haar alles wil kunnen geven wat ze wilt. Voornamelijk dingen zoals clubjes enzo, muzieklessen, ballet of een sport ofzo. En een nieuwe fiets, niet tweedehands. Dat soort. Ik vind het wat onzin, ik ben zelf ook gelukkig opgegroeid met minder dan de buren en ik heb er niks van gemerkt. En bovendien vind ik niet dat ze maar alles moet krijgen wat ze hebben wilt. Maar we gaan het er nog wel over hebben als ze wat groter is. Sowieso vind ik 1 clubje genoeg.

Vooralsnog kost ze vrij weinig, alleen luiers en kleding. En een extra wasje. Voeding is gratis nog (alhoewel, zoogcompressen en voedingsbh...). Kleding valt eigenlijk ook wel mee, ik heb al veel en ik krijg ook nog wel wat. De luiers maat 2 heb ik niet eens zelf gekocht, was ook kado. Maar goed, dat blijft niet zo natuurlijk. Toch denk ik dat het wel mee gaat vallen.
We leven overigens van 1 salaris. Wel HBO niveau en nog ruimte voor groei. En wie weet wat ik nog ga doen later.
  maandag 13 april 2015 @ 21:15:01 #28
52229 Chanty
pi_151660041
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2015 20:44 schreef Twinkle20 het volgende:

Oh dat geloof ik direct dat je dat gaat missen. Ik vond hem vannacht ook wel O+ als hij dan zo lekker bij mij slaapt. Gewoon zonder morren meteen gaan slapen in mijn bed. Dan voel ik me toch wel speciaal *; nu alleen nog uitvinden hoe ik dan zelf kan slapen

Net ging hij helemaal uit zijn plaat. Ik hem gewiegd tot hij weer rustig was maar toen ik hem neerlegde ging t alarm twee keer zo hard af. Dus ik denk: snel de badkamer in en dan met hem naar bed. Hij krijsen maar dat kon ff niet anders. Ben ik klaar en kom de badkamer uit: slaapt ie :o

wederom een paar minuten. Vraag me af of er een verband is: vanmiddag hoorde hij me praten en nu hoorde hij me tanden poetsen en wassen. Heb wel eens gelezen dat bij verlatingsangst je door bv praten of zingen kenbaar moet maken dat je er nog wel bent.

En vandaag is blijkbaar voor meer baby's nationale ik wil niet slapen en schreeuw alles bij elkaar dag :*
  maandag 13 april 2015 @ 21:16:50 #29
52229 Chanty
pi_151660151
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2015 20:51 schreef Cholula het volgende:
Er was natuurlijk nog veel meer!

Keelontsteking is inderdaad vervelend! Gelukkig vindt M het niet zo erg blijkbaar.

Hier gaan we niet alle kleding bewaren. Zijn eerste pakje (en misschien nog wel één of twee pakjes) wel, maar voor de rest verkopen we het of geven we het weg. Mocht er ooit toch nog een tweede komen dan wil ik (mijn man trouwens ook) toch weer opnieuw kleding kopen.

Vervelend dat L niet wil slapen Chanty, dan gaat hij zichzelf ook in de weg zitten of valt dat nog mee?
Hij zit zichzelf enorm in de weg ja. Altijd zo sneu want ze snappen het gewoon niet.
  maandag 13 april 2015 @ 21:24:44 #30
73386 Fazz
onderweg
pi_151660588
Ah Chanty, zware dagen zo. Hoop dat de nacht beter zal gaan dan deze avond :*

DJ beterschap!

Box omlaag Blue, weer een mijlpaal ;)

Drukke tijden Twinkle, succes!

Hier wel veel bewaard eigenlijk, niet eens zo zeer voor een 2e maar ook omdat het leuk is voor later. Vriend had nog een hele doos met spulletjes van hem als baby O+ Zoiets wil ik ook doen al kan er dan echt nog wel een hoop weg :')
pi_151660942
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2015 20:55 schreef Risu het volgende:

[..]

Gaat erom dat hij haar alles wil kunnen geven wat ze wilt. Voornamelijk dingen zoals clubjes enzo, muzieklessen, ballet of een sport ofzo. En een nieuwe fiets, niet tweedehands. Dat soort. Ik vind het wat onzin, ik ben zelf ook gelukkig opgegroeid met minder dan de buren en ik heb er niks van gemerkt. En bovendien vind ik niet dat ze maar alles moet krijgen wat ze hebben wilt. Maar we gaan het er nog wel over hebben als ze wat groter is. Sowieso vind ik 1 clubje genoeg.

Vooralsnog kost ze vrij weinig, alleen luiers en kleding. En een extra wasje. Voeding is gratis nog (alhoewel, zoogcompressen en voedingsbh...). Kleding valt eigenlijk ook wel mee, ik heb al veel en ik krijg ook nog wel wat. De luiers maat 2 heb ik niet eens zelf gekocht, was ook kado. Maar goed, dat blijft niet zo natuurlijk. Toch denk ik dat het wel mee gaat vallen.
We leven overigens van 1 salaris. Wel HBO niveau en nog ruimte voor groei. En wie weet wat ik nog ga doen later.
Ja das dus een dingetje idd :Y
ikzelf en mijn man zijn erg pinnig (ik wat meer als hij hehe). Wij zijn idd van mening dat veel dingen best tweedehands kunnen en dat kindjes daar niet minder gelukkig van worden. Dus dan vallen de kosten heel erg mee vind ik. Je kunt het dan zo gek maken als je zelf wilt zeg ik altijd.

Maar als de maatstaven anders liggen wordt dat wat anders.

Hier ook het geluk dat beide kinders tegen Aldi luiers kunnen. Das ook niet bij alle kinderen het geval (nr 1 zijn we bezig zindelijk te krijgen overigens).

Chanty hier ook wel verlatingsangst lujkt het. Hoewel we Djenna in die periode veel lieten huilen ... want kind verwennen en anderej domme adviezen en dergelijke.

Bij Boaz doe ik dat dus niet meer. Ik sta echt niet bij elke kik meteen langs zijn bed. Maar verwennen geloof ik ook niet in. Hij heeft gewoon troost nodig ofzo en dan zie ik het als groot compliment dat papa of mama hem dat kunnen geven O+

Ook al heb je dus nog 1847 andere dingen te doen. Dat komt wel weer :Y
pi_151661262
Chanty :* succes en hoop dat het vannacht rustig is!

Ik heb bijna alles nog bewaard aan kleding etc.
Kan het niet wegdoen nog en bewaar het voor schoonzusje en stiekem hoop ik nog voor mezelf (kans van 1op100)
  maandag 13 april 2015 @ 21:43:12 #33
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_151661486
als ik meer ruimte had zou ik misschien ook wel meer bewaren hoor...

maar vriend en ik zijn beide behoorlijke packrats dus we doen echt ons best ons in te houden en niet uit ons huis te barsten :+.

we hebben elk een ikeadoos in de expedit waar we meukjes en emotionele waarde dingen in bewaren. vol is vol. wel staan dingen als het aardewerken kinderserviesje van mijn oma en zijn fossielenverzameling bijvoordeeld wel uitgestald elders in huis.

:')

ik zie nu al op tegen inpakken voor de verhuizing. oh my god.
Kwak
pi_151662492
Heb je in het nieuwe huis in eerste instantie een kamer over? Investeer dan in heel veel verhuisdozen en begin twee maanden van tevoren met inpakken van dingen die je voorlopig niet nodig hebt. Niet teveel in een doos stouwen en heel duidelijk beschrijven wat er in gaat. Dat scheelde ons heel veel stress, mijn man houdt er van om heel veel te bewaren.

Die lege kamer is ons geval de kelder van mijn schoonouders en daar staan twee jaar na de verhuizing nog steeds 25 dozen. :X O~)
  maandag 13 april 2015 @ 22:14:31 #35
63358 Radyhyn
Melodramatic fool
pi_151662812
Hier worden vooralsnog ook alle kleertjes bewaard.. er passen ook heeuul veuuulll mini-kleertjes in een plastic opbergbox :Y

En verhuizen.. brrr..
In elk geval niet doen zoals wij.. beide van huis uit samen gaan wonen.. en dan alle meuk uit je oude rotzooi-kamer in dozen gooien met de gedachte 'dat zoek ik nog wel uit'.. want nee.. dat duurt echt jaaaaaren voordat die dozen echt bekeken worden en dan blijkt dat bijna alles gewoon weggegooid kan worden :')
Sleep All Day, Party All Night, Its Great To Be Radyhyn!
Vv (nov '14) & Aa (nov '16)
pi_151664385
Ik heb net voor het eerst met Frits gedoucht! Man is aan het werk en baby had zichzelf onder gespuugd en rook echt zuur. Nu is hij weer fris en schoon.
Wacht, hij was fris en schoon, ik zie net dat ik hem onder heb gelekt met mijn tiet. -O-
pi_151664538
Het inpakken gaat nog wel kwak.. het uitpakken daarentegen :'(

Hier bewaren we ook nagenoeg alles hoor. Denk wel dat ik een pakketje samenstel van dingen die W niet heeft gedragen wegens verkeerde kleuren/te klein, en doorgeef aan een vriendin die een zoon krijgt (en blond is met blauwe ogen enz). Staat haar kind dan ws beter!
Een eventuele tweede is ws toch weer donker (en een meisje :7 )

Beterschap djmo!
Sneu voor alle niet-slapers en mama plakkers.. :* lastig wel lijkt me dat. Hoe maak je je kindje duidelijk dat het niet nodig is, die paniek?

hier gisteren overdag-slaapdrama met slaapzak, uiteindelijk toch maar weer in de puck, boem, slaaps. Ik heb toch maar een sleepywings besteld, vind het een beetje eng met het idee van rollen, maar moet toch wat!
  maandag 13 april 2015 @ 23:11:02 #38
63358 Radyhyn
Melodramatic fool
pi_151665183
Cho lekkere melkdouche na :Y)

Een zusje voor W O+
Hopelijk lekker slapen met de wings.
Sleep All Day, Party All Night, Its Great To Be Radyhyn!
Vv (nov '14) & Aa (nov '16)
pi_151668852
Douchen met je baby, hoe doe je dat? Dat lijkt me ook gaaf.

J. past nog steeds in maat 50 maar ik heb wel dingen die ik graag wil bewaren. De rest gaan we verkopen of weggeven. Er zijn dingen die we gekregen hebben en die worden doorgegeven, dingen die we gekocht hebben ga ik proberen te verkopen.
pi_151668944
Ik kreeg hier ooit de tip om zelf een tshirt o.i.d. aan te doen. Dan glibbert het niet zo :D
pi_151668948
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 april 2015 02:23 schreef Twinkle20 het volgende:
Ik kreeg hier ooit de tip om zelf een tshirt o.i.d. aan te doen. Dan glibbert het niet zo :D
Ja ik zie me al staan... Baby krampachtig met twee handen vasthouden en totaal niet weten wat te doen :D
pi_151668968
Komt goed MwC :)
Hier deden we: ouder 1 gaat vast douchen, ouder 2 kleedt smurf uit en geeft in hydrofiel gerolde smurf aan 1. Douchen/poetsen. Dan neemt 2 smurf weer aan, in droge doek/wikkeldoek, en droogt smurf af en kleedt aan.
Naar wens uit te breiden met douchewissel (2 stapt erbij in de douche, 1 droogt zich vast af en gaat smurf ophalen).

Altetnatief: in je eentje: zet badje/wasmand klaar met dekentje(s) en doeken/wikkeldoeken er in. Stap met smurf onder de douche, na poetsen kun je smurf in het 'bedje' leggen en inpakken zodat je zelf kunt afdrogen en iets aantrekken en zo warm en veilig smurf weer mee kunt nemen.
pi_151669623
Klinkt simpel, vooral versie 1. En bij meer zelfvertrouwen ga ik pas voor versie 2. Laat je de stralen dan ook op de kleine neerkomen? Lijkt me nog zo hard voor hem...
  dinsdag 14 april 2015 @ 08:13:09 #44
73386 Fazz
onderweg
pi_151669763
Samen douchen is fijn O+ Gewoon de 1e keer samen proberen mevr Cactus! Ik vond het ook heel spannend de eerste weken maar het ging steeds beter. En nu bij 11 maanden is hij gek op de douche! Ik moet hem echt snel uitkleden anders zit hij met kleren en al onder de straal :')

Crump, slaat W zo om zich heen in z'n slaap?

Vandaag is F 11 maanden! *O*
  dinsdag 14 april 2015 @ 08:26:41 #45
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_151669898
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 april 2015 07:53 schreef MevrouwCactus het volgende:
Klinkt simpel, vooral versie 1. En bij meer zelfvertrouwen ga ik pas voor versie 2. Laat je de stralen dan ook op de kleine neerkomen? Lijkt me nog zo hard voor hem...
Ik liet in het begin het water via mijn schouders op m'n kleintje komen, dan haal je de kracht eruit. Het is een beetje proberen want mijn oudste vond de stralen rechtstreeks op haar lijfje vreselijk terwijl de kleinste ervan geniet :)

11 maanden alweer Fazz :o! Bijna jarig O+
pi_151670036
Mijn baby vindt de douche de meest verschrikkelijke plek op aarde :') En het grote bad de fijnste O+
pi_151670181
Hallo!! Wij leven ook nog *O* Heb alles meegelezen, maar het was de afgelopen maand zo druk met weer beginnen met werk, overlijden van mijn opaatje en het huis verkoop klaar maken dat ik geen tijd had om mee te posten :@ Maar de rust is voor nu redelijk terug dus ik heb weer wat meer tijd om te posten nu :)

Het gaat heel goed met ons! K. is al weer bijna 5 maanden :o het gaat zo snel! Maar hij doet het super! Rolt het hele huis al door en doet verwoede pogingen tot kruipen. Sinds dit weekend weet hij ook ineens hoe hij moet gillen dus dat doet ie dan ook erg vaak haha! Net een valse kraai af en toe :')
Ik herken ook heel erg dat het hebben van een tweede zo een stuk relaxter gaat dan bij de eerste. Dat alles een fase is en vanzelf beter wordt weet ik inmiddels en daarom kan ik een stuk makkelijker meeveren dan toen dochter net geboren was. Helpt ook mee dat K. alles best vindt en super makkelijk is. Hij lacht gewoon de hele dag O+ Grote zus is ook echt super lief voor hem en wil mij overal mee helpen! Heel fijn allemaal :)

SPOILER
Verder even een heleboel O+ O+ O+ O+ O+ voor alle mooie baby's en vanaf nu ga ik weer actief meedoen :Y
Zwangerschapsdocent bij de vereniging Samen Bevallen ❤
pi_151670186
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 april 2015 08:37 schreef Amsel het volgende:
Mijn baby vindt de douche de meest verschrikkelijke plek op aarde :') En het grote bad de fijnste O+
+1 :')
Ze gooit steeds haar hoofd naar achter en dan komen die stralen zo in haar gezicht. In plaats van je gezicht dan tegen mij aan te houden gaat mevrouw liever een begin willen maken met huilen en dan krijgt ze water in haar mond. Moord en brand. :')
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 14 april 2015 @ 08:51:08 #49
147316 crew  DJMO
#trut
pi_151670247
tip van flip: houd de baby tijdens het douchen met de buik op je onderarm en het hoofdje in je elleboogholte (krampjeshouding zeg maar). Op die manier kunnen ze moeilijk wegglijden, kun je meer dan prima hun rug en billen wassen én ze krijgen de stralen niet in het gezicht.
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  dinsdag 14 april 2015 @ 08:55:23 #50
52229 Chanty
pi_151670289
Hier een goede nacht gehad. Lucas kwam om 23, 2 en 6 uur voor een voeding. En ging daarna direct weer slapen. Lag elke keer met ingehouden adem in mijn bed als Rob hem terug ging leggen. Voel me weer een stuk beter, nu maar afwachten hoe Lucas zich voelt.

Sicilia je tweetal O+

En F. 11 maanden :o Maar hij is maar iets ouder dan die van mij ;(
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')