SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En dit was even ervoor, alleen kijken met sterke maagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rode plek op het filmpje was omdat hij even ervoor zichzelf had gemept met een speeltje
Ohjah en wat fijn is, woensdag mag meneer op KDV op de foto![]()
incl blauw ei
[ Bericht 8% gewijzigd door BlueEyes op 13-04-2015 19:43:26 ]
quote:Op maandag 13 april 2015 19:38 schreef BlueEyes het volgende:
Ik heb een lomperd in huis![]()
Het resultaat van boxkoppenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En dit was even ervoor, alleen kijken met sterke maagDat zielige gezichtje ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rode plek op het filmpje was omdat hij even ervoor zichzelf had gemept met een speeltje
Ohjah en wat fijn is, woensdag mag meneer op KDV op de foto![]()
incl blauw eiJe zou hem zo roosvicee geven!
Gaat erom dat hij haar alles wil kunnen geven wat ze wilt. Voornamelijk dingen zoals clubjes enzo, muzieklessen, ballet of een sport ofzo. En een nieuwe fiets, niet tweedehands. Dat soort. Ik vind het wat onzin, ik ben zelf ook gelukkig opgegroeid met minder dan de buren en ik heb er niks van gemerkt. En bovendien vind ik niet dat ze maar alles moet krijgen wat ze hebben wilt. Maar we gaan het er nog wel over hebben als ze wat groter is. Sowieso vind ik 1 clubje genoeg.quote:Op maandag 13 april 2015 20:44 schreef Twinkle20 het volgende:
Chanty dat deed en doe ik hier ook weleens hoor als slapen drama is. Meeeeeeeveren en gewoon lekker warm tegen mamsie in slaap vallen![]()
Je gelooft het misschien niet nu maar ooit ga je die plakmomenten met je kleintje missen (en dan maak je dus gewoon een nieuwe).
Risu.. ik kan natuurlijk niet in jullie portomonnee mee kijken. Maar ik vind het tot nu toe heel erg meevallen qua kosten. Heeft het dan meer met de opvang te maken of kleding of school?
Ja als ie het weer doet moet ik eens proberen er een foto van te maken ofzo
Oh dat geloof ik direct dat je dat gaat missen. Ik vond hem vannacht ook welquote:Op maandag 13 april 2015 20:44 schreef Twinkle20 het volgende:
Chanty dat deed en doe ik hier ook weleens hoor als slapen drama is. Meeeeeeeveren en gewoon lekker warm tegen mamsie in slaap vallen![]()
Je gelooft het misschien niet nu maar ooit ga je die plakmomenten met je kleintje missen (en dan maak je dus gewoon een nieuwe).
Risu.. ik kan natuurlijk niet in jullie portomonnee mee kijken. Maar ik vind het tot nu toe heel erg meevallen qua kosten. Heeft het dan meer met de opvang te maken of kleding of school?
Ja als ie het weer doet moet ik eens proberen er een foto van te maken ofzo
Hij zit zichzelf enorm in de weg ja. Altijd zo sneu want ze snappen het gewoon niet.quote:Op maandag 13 april 2015 20:51 schreef Cholula het volgende:
Er was natuurlijk nog veel meer!
Keelontsteking is inderdaad vervelend! Gelukkig vindt M het niet zo erg blijkbaar.
Hier gaan we niet alle kleding bewaren. Zijn eerste pakje (en misschien nog wel één of twee pakjes) wel, maar voor de rest verkopen we het of geven we het weg. Mocht er ooit toch nog een tweede komen dan wil ik (mijn man trouwens ook) toch weer opnieuw kleding kopen.
Vervelend dat L niet wil slapen Chanty, dan gaat hij zichzelf ook in de weg zitten of valt dat nog mee?
Ja das dus een dingetje iddquote:Op maandag 13 april 2015 20:55 schreef Risu het volgende:
[..]
Gaat erom dat hij haar alles wil kunnen geven wat ze wilt. Voornamelijk dingen zoals clubjes enzo, muzieklessen, ballet of een sport ofzo. En een nieuwe fiets, niet tweedehands. Dat soort. Ik vind het wat onzin, ik ben zelf ook gelukkig opgegroeid met minder dan de buren en ik heb er niks van gemerkt. En bovendien vind ik niet dat ze maar alles moet krijgen wat ze hebben wilt. Maar we gaan het er nog wel over hebben als ze wat groter is. Sowieso vind ik 1 clubje genoeg.
Vooralsnog kost ze vrij weinig, alleen luiers en kleding. En een extra wasje. Voeding is gratis nog (alhoewel, zoogcompressen en voedingsbh...). Kleding valt eigenlijk ook wel mee, ik heb al veel en ik krijg ook nog wel wat. De luiers maat 2 heb ik niet eens zelf gekocht, was ook kado. Maar goed, dat blijft niet zo natuurlijk. Toch denk ik dat het wel mee gaat vallen.
We leven overigens van 1 salaris. Wel HBO niveau en nog ruimte voor groei. En wie weet wat ik nog ga doen later.
Ja ik zie me al staan... Baby krampachtig met twee handen vasthouden en totaal niet weten wat te doenquote:Op dinsdag 14 april 2015 02:23 schreef Twinkle20 het volgende:
Ik kreeg hier ooit de tip om zelf een tshirt o.i.d. aan te doen. Dan glibbert het niet zo
Ik liet in het begin het water via mijn schouders op m'n kleintje komen, dan haal je de kracht eruit. Het is een beetje proberen want mijn oudste vond de stralen rechtstreeks op haar lijfje vreselijk terwijl de kleinste ervan genietquote:Op dinsdag 14 april 2015 07:53 schreef MevrouwCactus het volgende:
Klinkt simpel, vooral versie 1. En bij meer zelfvertrouwen ga ik pas voor versie 2. Laat je de stralen dan ook op de kleine neerkomen? Lijkt me nog zo hard voor hem...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verder even een heleboel![]()
![]()
![]()
![]()
voor alle mooie baby's en vanaf nu ga ik weer actief meedoen
Zwangerschapsdocent bij de vereniging Samen Bevallen ❤
+1quote:Op dinsdag 14 april 2015 08:37 schreef Amsel het volgende:
Mijn baby vindt de douche de meest verschrikkelijke plek op aardeEn het grote bad de fijnste
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |