Oei...quote:
Ach, is dat niet wat we allemaal iedere keer denken nadat we de hand aan onszelf hebben gelegd.quote:Op donderdag 23 april 2015 17:08 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ik heb me nog nooit zo gevoeld
Fijn om te horen dat je eindelijk de goede kant op gaat en daardoor het afstuderen ziet. Ik maak hieruit op dat je lang hebt moeten zoeken? Ach, vrouwen en richtingsgevoel hè haha.quote:Op donderdag 23 april 2015 17:11 schreef Flippiee het volgende:
Positief. Het lijkt eindelijk de goede kant op te gaan met respondenten voor mijn enquete. Afstuderen is eindelijk inzicht![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hoezo 'wel blij verder', wil je liever weer misselijk zijn en kotsen zoals Djedje net deed?quote:Op donderdag 23 april 2015 19:49 schreef Detroit het volgende:
Gelukkig is die misselijkheid weg. Wel blij verder..
Super Deuce ga zo door!quote:
Haha Awesome. GJ GJ!quote:Op donderdag 23 april 2015 19:54 schreef Awesome_ het volgende:
moe maar voldaan. Heb alles bereikt wat ik wilde bereiken deze dag. Het leven is fijn.
Ah, dan kan ik die vorige quote wel schrappen. Fijn Sonic. Toi toi toi met de dames vanavond.quote:Op donderdag 23 april 2015 21:17 schreef SonicVolcano het volgende:
Nu wel beter. Vanavond uit met vrienden. Afleiding
Pff sterkte maar bekijk het van de zonnige kant, hier heb je meer kans op overleven dan wanneer je deze vreselijke ziekte had gekregen als Afrikaan.quote:
quote:Op vrijdag 24 april 2015 04:05 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Oei...
[..]
Ai!
[..]
Ach, is dat niet wat we allemaal iedere keer denken nadat we de hand aan onszelf hebben gelegd.
[..]
Fijn om te horen dat je eindelijk de goede kant op gaat en daardoor het afstuderen ziet. Ik maak hieruit op dat je lang hebt moeten zoeken? Ach, vrouwen en richtingsgevoel hè haha.
[..]
Hoezo 'wel blij verder', wil je liever weer misselijk zijn en kotsen zoals Djedje net deed?
[..]
Super Deuce ga zo door!
[..]
Haha Awesome. GJ GJ!
[..]
Ah, dan kan ik die vorige quote wel schrappen. Fijn Sonic. Toi toi toi met de dames vanavond.
[..]
Pff sterkte maar bekijk het van de zonnige kant, hier heb je meer kans op overleven dan wanneer je deze vreselijke ziekte had gekregen als Afrikaan.
----------
Het leek me wel eens leuk om op elkaar te reageren aangezien de meesten dat hier niet doen. En nu ben ik aan de beurt.
Ik voel me wel goed vandaag.
Groetjes
Aardig van je. Ik voel bijna altijd super dus ben niet snel van slag te brengen maar kan me wel voorstellen dat andere zich een beetje ongehoord voelen en kracht kunnen putten uit jouw lieve woordjesquote:Op vrijdag 24 april 2015 04:05 schreef Rodawa het volgende:
Het leek me wel eens leuk om op elkaar te reageren aangezien de meesten dat hier niet doen. En nu ben ik aan de beurt.
Groetjes
Haha, ik was niet misselijk. Voelde me gewoon "blegh", op, moe, alles.quote:Op vrijdag 24 april 2015 04:05 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Oei...
[..]
Ai!
[..]
Ach, is dat niet wat we allemaal iedere keer denken nadat we de hand aan onszelf hebben gelegd.
[..]
Fijn om te horen dat je eindelijk de goede kant op gaat en daardoor het afstuderen ziet. Ik maak hieruit op dat je lang hebt moeten zoeken? Ach, vrouwen en richtingsgevoel hè haha.
[..]
Hoezo 'wel blij verder', wil je liever weer misselijk zijn en kotsen zoals Djedje net deed?
[..]
Super Deuce ga zo door!
[..]
Haha Awesome. GJ GJ!
[..]
Ah, dan kan ik die vorige quote wel schrappen. Fijn Sonic. Toi toi toi met de dames vanavond.
[..]
Pff sterkte maar bekijk het van de zonnige kant, hier heb je meer kans op overleven dan wanneer je deze vreselijke ziekte had gekregen als Afrikaan.
----------
Groetjes
Nice!quote:Op donderdag 23 april 2015 17:11 schreef Flippiee het volgende:
Positief. Het lijkt eindelijk de goede kant op te gaan met respondenten voor mijn enquete. Afstuderen is eindelijk inzicht![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Graag gedaan.quote:Op donderdag 23 april 2015 17:11 schreef Flippiee het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hosselaarquote:Op vrijdag 24 april 2015 10:04 schreef SonicVolcano het volgende:
Bedankt Ro! Versierd door een tweeling dus ik heb me wel vermaakt
Niks gebeurd hoor.quote:
Eigen schuld......quote:Op vrijdag 24 april 2015 14:44 schreef Luxuria het volgende:
KUUUUUUTTT, twee snelheidsboetes binnen van samen bijna 600 euro![]()
![]()
Ik heb dit ook een beetje, ik ben blij dat ik toch zeker wel veel toffe mensen om me heen hebquote:
Dit, plus OT: dat ik (imo) zelf ook gewoon heel veel te bieden heb aan de mensen om me heenquote:Op zaterdag 25 april 2015 10:43 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Ik heb dit ook een beetje, ik ben blij dat ik toch zeker wel veel toffe mensen om me heen heb
En een beetje brak, dat ook
Nieuw voor mij?quote:Op zondag 26 april 2015 00:14 schreef JedimindhaX het volgende:
[..]
ligt eraan wat je nieuw vindt
OT: moe voor voldaan. morgen verder.
fair enoughquote:Op zondag 26 april 2015 01:43 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Nieuw voor mij?Dude, was ruim een jaar weg hier.
Dit soort zaken gaan via DM.quote:Op zondag 26 april 2015 02:00 schreef JedimindhaX het volgende:
[..]
fair enoughwas jij nou trouwens wel of niet de vriend van linpunt?
Apparently you don'tquote:
Niet meer reageren dus.quote:Op zondag 26 april 2015 20:17 schreef Gary_Oak het volgende:
"Oh hey, laat ik na ruim een maand stilte eindelijk die Gary eens een slijmerig bericht sturen, om vervolgens na zijn reactie weer niks van me te laten horen. Want ja, ik wil natuurlijk dat hij als een hondje achter me aan loopt."
Fuck outta here.
Of: Eén bericht vol BS is 'laat ik dit nummer eens verwijderen'.quote:Op zondag 26 april 2015 20:21 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Tuurlijk niet.1 bericht heen = 1 bericht terug. Zo werkt dat bij mij.
Ja, heb niet eens iets raars teruggestuurd.quote:Op zondag 26 april 2015 20:22 schreef Fera het volgende:
[..]
Of: Eén bericht vol BS is 'laat ik dit nummer eens verwijderen'.
Inderdaad. Dus misschien in de toekomst geen energie meer steken in een reply.quote:Op zondag 26 april 2015 20:24 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Ja, heb niet eens iets raars teruggestuurd.Gewoon een reactie op "Ohmigattie, hoe gaat het met je? Lang niet gesproken! Leef je nog wel? Blablabla."
Nou ja, dáág, geen tijd voor spelletjes hier.
quote:Op zondag 26 april 2015 20:26 schreef Fera het volgende:
[..]
Inderdaad. Dus misschien in de toekomst geen energie meer steken in een reply.
Om maar even OT te doen: Beetje suf, maar op zich wel prima.Verheug me heel erg op morgen en de dagen erna.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |