I dont get it?quote:Op maandag 13 april 2015 22:27 schreef redboyke het volgende:
[..]
rule nr1
always beat a hooker to get your money back
Newbiequote:Op maandag 13 april 2015 22:28 schreef redboyke het volgende:
[..]
heb je wel ooit GTA gespeeld newbie?
Dan moet je de volgende stappen snappen:quote:Op maandag 13 april 2015 22:29 schreef PascalDutch het volgende:
[..]
Newbietuurlijk heb ik ooit GTA gespeeld jonge jonge
Nu snap ik hem inderdaad maar las verkeerd. Ok ik ben dom.quote:Op maandag 13 april 2015 22:30 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Dan moet je de volgende stappen snappen:
1. Fuck a hooker.
2. Kill a hooker
3. ?????
4. Profit!
Je kunt geld in aandelen stoppen, dus zo zou je die 500K kunnen "stallen". Dit is uiteraard niet zonder risico'squote:Op dinsdag 14 april 2015 10:59 schreef Azerdion het volgende:
Ik heb het spel vanochtend opgehaald bij de MM, had een pre-order.
Op dit moment is de installatie bij de tweede disk. Hierna nog 5 te gaan, daarna updates binnenhalen![]()
Wat dat betreft had ik beter de digitale editie kunnen kopen, daar hoef je alleen maar de download aan te zetten ipv steeds diskjes wisselen. Maar ik hoor niet veel soeps over de snelheid van preload (-pre vanaf vandaag). Mensen die maar 100KB/s krijgen o.i.d.
Dit is dus wel iets meer gedoe, maar ik krijg er wel een leuk kaartje bij
Wat ik nog steeds niet snap is dat de pre-order bonus geen keuze is. Ik begrijp dat als je singleplayer hebt gespeeld en je begint in GTA Online, dat het dan handig is om wat geld te hebben. Maar 500K krijgen in singleplayer vind ik wel een beetje het spel verpesten. Ik wil gewoon zelf alles verdienen![]()
Iemand een tip om die 500K kwijt te raken? Of in ieder geval zo ver mogelijk weggestopt zodat ik het begin normaal kan spelen en pas die 500K heb als ik zelf al eenzelfde bedrag heb verdiend?
Oke, dus ik kan het geld dan dus kwijtraken. Maar mijn doel is om zelf eenzelfde bedrag te verdienen voordat ik de 500K wil, dus op zich maakt het niet uit wat er mee gebeurd. Al is het natuurlijk wel leuk als het bedrag in ieder geval hetzelfde blijft.quote:Op dinsdag 14 april 2015 11:03 schreef VenetianSnares het volgende:
[..]
Je kunt geld in aandelen stoppen, dus zo zou je die 500K kunnen "stallen". Dit is uiteraard niet zonder risico's
Hoorde ergens zelfs op 'n 670. niet veel bekend over alle settings verder.quote:Op dinsdag 14 april 2015 11:05 schreef Skwish het volgende:
Hoe draait het spel op de PC? Ik hoor wel positieve geluiden zoals iemand die gem. 60 fps heeft met ultra settings op een gtx 970 in 1080p.
We kunnen wel vertellen waar je het in moet stoppen, maar dat zijn spoilersquote:Op dinsdag 14 april 2015 11:05 schreef Azerdion het volgende:
[..]
Oke, dus ik kan het geld dan dus kwijtraken. Maar mijn doel is om zelf eenzelfde bedrag te verdienen voordat ik de 500K wil, dus op zich maakt het niet uit wat er mee gebeurd. Al is het natuurlijk wel leuk als het bedrag in ieder geval hetzelfde blijft.
Disk 3 nu
Preciesquote:Op dinsdag 14 april 2015 11:18 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
We kunnen wel vertellen waar je het in moet stoppen, maar dat zijn spoilers
Gewoon altijd minimaal 500k op de bank houden?quote:Op dinsdag 14 april 2015 10:59 schreef Azerdion het volgende:
Op dit moment is de installatie bij de tweede disk. Hierna nog 5 te gaan, daarna updates binnenhalen![]()
Wat dat betreft had ik beter de digitale editie kunnen kopen, daar hoef je alleen maar de download aan te zetten ipv steeds diskjes wisselen. Maar ik hoor niet veel soeps over de snelheid van preload (-pre vanaf vandaag). Mensen die maar 100KB/s krijgen o.i.d.
Wat ik nog steeds niet snap is dat de pre-order bonus geen keuze is. Ik begrijp dat als je singleplayer hebt gespeeld en je begint in GTA Online, dat het dan handig is om wat geld te hebben. Maarssen 500K krijgen in singleplayer vind ik wel een beetje het spel verpesten. Ik wil gewoon zelf alles verdienen![]()
Iemand een tip om die 500K kwijt te raken? Of in ieder geval zo ver mogelijk weggestopt zodat ik het begin normaal kan spelen en pas die 500K heb als ik zelf al eenzelfde bedrag heb verdiend?
Had niet verwacht dat er ook daadwerkelijk 7 schijven bij zouden zittenquote:Op dinsdag 14 april 2015 10:59 schreef Azerdion het volgende:
Wat ik nog steeds niet snap is dat de pre-order bonus geen keuze is. Ik begrijp dat als je singleplayer hebt gespeeld en je begint in GTA Online, dat het dan handig is om wat geld te hebben. Maar 500K krijgen in singleplayer vind ik wel een beetje het spel verpesten. Ik wil gewoon zelf alles verdienen![]()
Inderdaad! Dankjewel voor het NIET vertellenquote:Op dinsdag 14 april 2015 11:18 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
We kunnen wel vertellen waar je het in moet stoppen, maar dat zijn spoilers
Kan inderdaad ook, maar zichtbaar 500K hebben is voor mij, tja, toch iets wat het spel minder leuk maakt. Maar een klein beetje hoor, ik heb al zo lang gewacht en heb GTA niet op consoles gespeeld. Ik heb er zin inquote:Op dinsdag 14 april 2015 11:29 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Gewoon altijd minimaal 500k op de bank houden?
Wel erg veel ja. Ze hadden beter een 64GB USB stick erin kunnen doen, dat was een stuk makkelijker geweestquote:Op dinsdag 14 april 2015 11:37 schreef PascalDutch het volgende:
[..]
Had niet verwacht dat er ook daadwerkelijk 7 schijven bij zouden zitten
Gaat iig sneller dan de pre-loadquote:Op dinsdag 14 april 2015 11:41 schreef Azerdion het volgende:
Zit nu bij disk 5 trouwens, hierna nog 2 en updates. Ben bezig sinds ongeveer 10.40u..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |