je kent er niks van n00bquote:Op maandag 13 april 2015 16:20 schreef IsaacCuenca het volgende:
Dit is toch al een tijdje uit op de pc, gek
2013 voor de PC?quote:Op maandag 13 april 2015 16:25 schreef spierbal het volgende:
Nu pas GTA v spelen
Wacht even de telefoon gaat, ben zo terug.
...
...
Ben ik weer, het was 2013 die belde.
GTA V in 720p met 30fps en pop-ups spelenquote:Op maandag 13 april 2015 16:25 schreef spierbal het volgende:
Nu pas GTA v spelen
Wacht even de telefoon gaat, ben zo terug.
...
...
Ben ik weer, het was 2013 die belde.
Ik ging ook altijd gokken op csgolounge maar gvd ik winde nooit.quote:Op maandag 13 april 2015 17:03 schreef Ramkraker het volgende:
Toch handig die gewonnen CS:GO skins.. Gratis GTA Vben benieuwd of die soepel gaat draaien..
Windequote:Op maandag 13 april 2015 17:28 schreef DieselTank het volgende:
[..]
Ik ging ook altijd gokken op csgolounge maar gvd ik winde nooit.
Vind ik niet, ik heb 'm ook voor de PS3 gekocht zodat ik iig al kon spelen maar ik ben blij dat ze wat langer aan de PC versie hebben gewerkt zodat het uiteindelijk echt een volmaakt spel is.quote:Op maandag 13 april 2015 18:06 schreef IsaacCuenca het volgende:
jammer dat het maar 1.5 jaar na de consoles uitgekomen is
Alstu,quote:Op maandag 13 april 2015 15:12 schreef DieselTank het volgende:
[..]
dat zal ik dan maar proberen maar ik moet dan ook een op maken :p
Offtopic: fok op mobiel is 10x kut bleh
ja weet ik veel ik vond het ook raar klinken maarjaquote:
Maar dan zit ik tussen die vieze console gebruikersquote:Op maandag 13 april 2015 18:17 schreef PandaDrop het volgende:
[..]
Alstu,
GAM / [GTA V SC] #168 Tracey is een vuile slet!
Nu kan er een slotje erop.
Wel eens. Maar ik heb hem op de console 100% uitgespeeld destijds. Dus dan is het toch minder leuk om hem nu op de PC spelen. Was beter geweest als ze het toen ook uitbrachten.quote:Op maandag 13 april 2015 18:16 schreef dolf1010 het volgende:
[..]
Vind ik niet, ik heb 'm ook voor de PS3 gekocht zodat ik iig al kon spelen maar ik ben blij dat ze wat langer aan de PC versie hebben gewerkt zodat het uiteindelijk echt een volmaakt spel is.
Liever 1,5 jaar wachten dan een slechte port of een game vol bugs.
vieze console gebruikers met 360 en PS3 zijn al gestopt,quote:Op maandag 13 april 2015 18:20 schreef DieselTank het volgende:
[..]
Maar dan zit ik tussen die vieze console gebruikers
Minimum requirements vallen best mee, maar voor ultra wel ja.quote:Op maandag 13 april 2015 19:48 schreef Trebo het volgende:
Je zal wel een kneiter van een pc moeten hebben of nie
Als we nu allemaal 1 zin bedenken dan heb je zo een OPquote:Op maandag 13 april 2015 15:12 schreef DieselTank het volgende:
[..]
dat zal ik dan maar proberen maar ik moet dan ook een op maken :p
Offtopic: fok op mobiel is 10x kut bleh
rule nr1quote:Op maandag 13 april 2015 22:22 schreef PascalDutch het volgende:
[..]
Als we nu allemaal 1 zin bedenken dan heb je zo een OP
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |