Een verdwaalde pissebed is niet iets om je druk over te maken. Kakkerlakken of muizen zijn vervelender. Oppakken, buiten zetten en verder gaan met je levenquote:Op zondag 12 april 2015 23:39 schreef Stimorol- het volgende:
Ondanks dat de titel niet compleet matcht: is het erg om ongedierte als pissebedden in huis te hebben?
Ik zag er net een. Die is nu dood. Betekent dit een heel invasie straks?
Ik woon nieuwbouw en er is veel water om mij heen. Verklaart dat het? Heb nml ook last van muggen (die niet steken, geen idee wat het precies is) en spinnen.
Ik ben erg panisch als het om insecten gaat. Ik word er ontoepasselijk van
Ik snap de functie maar ik voel kriebels door mn lichaam gaan door ongedierte.quote:Op zondag 12 april 2015 23:58 schreef Isegrim het volgende:
Spinnen doden insecten, dus dat zijn je beste vrienden.
Ik hou van insecten.
Ja! Wist je dat je gemiddeld 14 spinnen per jaar opeet 's nachts? En dat er jaarlijks gemiddeld 3 in je oor kruipen?quote:Op zondag 12 april 2015 23:53 schreef Stimorol- het volgende:
Moet ik mij zorgen maken om die muggen en spinnen?
quote:Op maandag 13 april 2015 00:01 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ja! Wist je dat je gemiddeld 14 spinnen per jaar opeet 's nachts? En dat er jaarlijks gemiddeld 3 in je oor kruipen?
En dat muggen allerlei nare ziektes kunnen overbrengen (knokkelkoorts, hondsdolheid, lyme en soms ook HIV)?
Ook de muggen die niet steken! Ze brengen de ziekteverwekkers over met hun pootjes!
Welnee, is laatst wetenschappelijk bewezen. Zie publicatie science 08/2014.quote:Op maandag 13 april 2015 00:05 schreef Isegrim het volgende:
Dat van spinnen opeten is een urban legend.
in mn slaap zou dat mij niet zo boeienquote:Op maandag 13 april 2015 00:05 schreef Isegrim het volgende:
Dat van spinnen opeten is een urban legend.
quote:Op maandag 13 april 2015 00:10 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Welnee, is laatst wetenschappelijk bewezen. Zie publicatie science 08/2014.
Ze zoeken vochtige en donkere holtes op. Mond en neusgaten zijn favoriet maar ook gehoorgangen weten ze te waarderen.
GAST HOU OPquote:Op maandag 13 april 2015 00:16 schreef Isdatzo het volgende:
Het idee van spinnen is misschien naar, maar ik zou me meer zorgen maken om bedwantsen (worden vaak samen met pissebedden aangetroffen). Vooral in nieuwbouwwijken begint dat op sommige plekken echt een nagenoeg onuitroeibare plaag te worden, met alle gevolgen van dien.
Zolang ik ze niet zie is t okquote:Op maandag 13 april 2015 01:23 schreef Geerd het volgende:
Elk huis heeft zo een 900 tot 1300 spinnen denk aan onder je keukenkastjes, tvkastje kruipruimte plinten, in je water closet
Thats ok. Ik heb ook bacteriën op mn huid etc.quote:Op maandag 13 april 2015 07:30 schreef DW457 het volgende:
En deze zitten sowieso in je bed:
[ link | afbeelding ]
Haha, iewww! Hoe kun je daar nu zo wonenquote:Op maandag 13 april 2015 10:54 schreef CherryLips het volgende:
Bedwantsen zijn echt verschrikkelijk, kom je niet meer vanaf.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |