Dat dus.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 11:01 schreef LintuxCx het volgende:
Volgens mij zijn hoogzwangere vrouwen niet eens toegestaan aan boord van vluchten. Misschien dat het vaak onverwachts vroege geboortes zijn?
Nu ken ik de exacte omstandigheden niet, maar het komt vaker voor dat hoogzwangere vrouwen eigenwijs gewoon wel gaan reizen.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 11:01 schreef LintuxCx het volgende:
Volgens mij zijn hoogzwangere vrouwen niet eens toegestaan aan boord van vluchten. Misschien dat het vaak onverwachts vroege geboortes zijn?
Bij Ryanair mag je mee tot en met de 36e week.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 11:01 schreef LintuxCx het volgende:
Volgens mij zijn hoogzwangere vrouwen niet eens toegestaan aan boord van vluchten. Misschien dat het vaak onverwachts vroege geboortes zijn?
In het wild:quote:Op woensdag 29 april 2015 21:39 schreef FredvZ het volgende:
[ afbeelding ]
Arke(Fly) bestaat dit jaar 10 jaar, daarom krijgen alle vliegtuigen een sticker.
En dat gaat niet zonder een ceremonie :quote:Op donderdag 30 april 2015 23:00 schreef Iemand91 het volgende:
D-ABYU; de 1514e gebouwde 747, de 80e 747 voor Lufthansa en wel de 19e 747-8i wordt vandaag naar Duitsland gevlogen vanuit Seattle.
Het is de allerlaatste 747-8i voor Lufthansa en naar alle waarschijnlijkheid dus ook de allerlaatste 747 ooit voor LH.
Lufthansa was/is een van de grootste klanten van de 747.
Bij de deliverycenter vandaag:
Op welke manier? In hun kwaliteit, attitude zoals bijvoorbeeld Martinair bekend stond/staat?quote:(...)
De luchtvaartmaatschappij wil daarnaast binnen nu en een paar jaar qua vrachtvervoer gaan behoren tot de wereldwijde top vijf.
Hij gaat van de 777 naar de 747?quote:Op vrijdag 1 mei 2015 22:58 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
In het wild:
[ afbeelding ]
[..]
En dat gaat niet zonder een ceremonie :
[ afbeelding ]
Dit nieuwsbericht is ook wel interessant:
Air France: 1,1 miljard euro bezuinigen tot en met 2017
[..]
Op welke manier? In hun kwaliteit, attitude zoals bijvoorbeeld Martinair bekend stond/staat?
Want met 2 Franse 777's en 3/4 Nederlandse 747's gaat ze dat in capaciteit zeker niet lukken...
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Over een kleine 2 uur vertrekt N178DZ, een Boeing 767-300ER van Delta Airlines als vlucht DL56 vanuit Salt Lake City naar Amsterdam.
SLC is de 9e rechtstreekse bestemming vanaf Amsterdam van Delta Airlines en Amsterdam is de 2e Europese bestemming vanuit SLC (Parijs is de andere).
[ [url=http://cdn-www.airliners.net/aviatio(...)55223.jpg]afbeelding[/url] ]
(N178DZ staat vooraan op bovenstaande foto).
Daarnaast gaat KLM in het komend winterseizoen naar Santiago de Cali, Colombia via Bogotá.
De vlucht zal driemaal per week worden uitgevoerd door de 747-400 Combi; naar mijn weten de enige bestemming in Zuid-Amerika dat KLM met een 747 uitvoert.
Over zwanger gesproken, vorige week bij het inchecken voor een vlucht met AirAsia SGN-DMK werd er aan mijn partner, met een toch zichtbaar behoorlijk afgetraind lichaam onbeschaamd gevraagd of ze zwanger was. We moesten er beide hard om lachen, maar ik kan me ook voorstellen dat zo'n vraag ook gewoon heel confronterend kan zijn. Achterlijke instructie voor die grond dolly daar.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 11:30 schreef FredvZ het volgende:
KLM (KL) adviseert alleen na de 36e week niet meer te vliegen.
Arke (OR) vraagt in de 28e tot 36e week een doktersverklaring. Na de 36e week mag de zwangere vrouw niet meer mee.
Corendon (CAI/CND) en Transavia (HV) hebben vrijwel dezelfde regels.
De retourvlucht gaat met de N186DN. Zoals vaak voorkomt kiest Delta voor de retourvlucht een ander toestel.quote:SLC is de 9e rechtstreekse bestemming vanaf Amsterdam van Delta Airlines en Amsterdam is de 2e Europese bestemming vanuit SLC (Parijs is de andere).
Jep.quote:
Glad vergeten; gister nog even aangepast.quote:Overigens hoort bijvoorbeeld Suriname ook bij Zuid-Amerika, dacht ik
Wanneer ze bijna 20 vliegtuigen naar Schiphol sturen zou het best apart zijn als ze dezelfde toestellen op dezelfde route in zouden zetten.quote:Op zaterdag 2 mei 2015 11:09 schreef inkjet het volgende:
De retourvlucht gaat met de N186DN. Zoals vaak voorkomt kiest Delta voor de retourvlucht een ander toestel.
Waarschijnlijk kiezen ze het juiste toestel bij het aanbod van klanten. Daarnaast positioneren ze de toestellen voor de volgende dag. Dan is er nog het onderhoud op Schiphol. Echt een hub site dusquote:Wanneer ze bijna 20 vliegtuigen naar Schiphol sturen zou het best apart zijn als ze dezelfde toestellen op dezelfde route in zouden zetten.
Meh, valt mee. Geen enkel vliegtuig staat 8 maanden lang non-stop aan.quote:Op zaterdag 2 mei 2015 13:34 schreef Ferry_76 het volgende:
Stroom van Dreamliner-vliegtuig kan uitvallen
Inderdaad; hoewel er niet gigantisch grote verschillen tussen de 767 en A330-200's zit.quote:Op zaterdag 2 mei 2015 14:12 schreef inkjet het volgende:
Waarschijnlijk kiezen ze het juiste toestel bij het aanbod van klanten. Daarnaast positioneren ze de toestellen voor de volgende dag. Dan is er nog het onderhoud op Schiphol. Echt een hub site dus
Goh, dat is precies na 224 seconden.quote:Op zaterdag 2 mei 2015 13:34 schreef Ferry_76 het volgende:
Stroom van Dreamliner-vliegtuig kan uitvallen
Toevallig wel. 13K roebels is de laagste prijs in maanden voor een retourtje SVO-AMS.quote:
De 747 kan er ook wat van :quote:Op dinsdag 21 april 2015 23:54 schreef Iemand91 het volgende:
Enne, even laten zien hoe enorm groot een A380 eigenlijk is; moet je die vergelijken met die man in het kraantje:
Volgens opgave van Airbus hebben ze alleen de cockpit verlaagd, de romp hoger gemaakt en stabilatoren op de achtervleugels geplaatst.quote:Op zondag 3 mei 2015 07:39 schreef derLudolf het volgende:
Vind die Beluga een bijzonder vliegtuig. Dat die blijft vliegen. In het vleugeloppervlakte daarvan nog vergroot? Of zijn de motoren door krachtiger exemplaren vervangen?
Klopt, maar ik bedoelde meer dat de staart/APU-gedeelte niet groot lijkt terwijl deze dat dus wel degelijk is.quote:Op zondag 3 mei 2015 01:28 schreef FredvZ het volgende:
De Boeing 747 Dreamlifter gaat nog een stapje verder:
[ afbeelding ]
De Airbus A300-600ST Beluga is ook geen kleintje:
[ afbeelding ]
Hier de Delta vluchten van vandaag, met Registratie, vlicht inkomend en vlucht uitgaand.quote:Inderdaad; hoewel er niet gigantisch grote verschillen tussen de 767 en A330-200's zit.
Behalve cargo dan; dat doet de A330 toch wat meer, evenals aantal passagiers.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |