SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2015 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Verlopen challengesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: PRs bijhoudenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DiversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Blogs van enkele vaste postersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Als ik niet geblesseerd en gewoon goed fit ben vast wel. Ik ga in elk geval Ik, hardloper eens goed lezen. Als het wat is, hoef ik tenminste niet verder te trainen dan 14km.quote:Op zondag 12 april 2015 21:20 schreef Zwabberhark het volgende:
Mossel, wat een verhaal man. Ik vind het rot voor je dat het zo mis ging, maar hopelijk kun je de schoonheid van jouw heroïsche tocht over een tijdje toch op waarde schatten.
Is het al te vroeg om te vragen of je ooit nog een marathon gaat lopen? Je had je al ingeschreven voor je twee kustmarathon dacht ik?
En nu herstellen en weer briljante PR's lopen.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Bij een marathon is het ook gewoon lastig, de vorm van de dag kan ook net het verschil maken. En als je voor een toptijd wilt gaan, dan kan je ook niet het begin vele malen trager gaan starten... Zo'n dag als Hinder had, dat zouden we allemaal wel willen bij elke marathon, maar helaas zit dat er niet in vaak.
Of Hinder moet vanaf nu elke marathon zo lopen, dan heeft hij een natuurtalent voor marathonindeling!![]()
Jack does it in real time...![]()
Op de 20e zullen we weten of het bij Bram Bakker gewerkt heeft. Overigens zijn het volgens mij wel allemaal vrij snelle trainingen.quote:Op zondag 12 april 2015 21:27 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Als ik niet geblesseerd en gewoon goed fit ben vast wel. Ik ga in elk geval Ik, hardloper eens goed lezen. Als het wat is, hoef ik tenminste niet verder te trainen dan 14km.![]()
Heb dat boek vandaag van m'n zus gekregen alvast voor m'n verjaardag. Was ook wel erg benieuwd naar wat daar in het boek over staat.quote:Op zondag 12 april 2015 21:27 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Als ik niet geblesseerd en gewoon goed fit ben vast wel. Ik ga in elk geval Ik, hardloper eens goed lezen. Als het wat is, hoef ik tenminste niet verder te trainen dan 14km.![]()
Alle marathoners: respect! Wat een mooie tijden en mooie verhalen! Ik lees nu terug vd dag, en echt super om te lezen hoe het bij iedereen is gegaan. Mossel, ook respect voor je doorzettingsvermogen!
Hinder, GH, Tman, wyccie, mossel, devv (niemand vergeten?): jullie mogen echt trots zijn op jezelf. 42 km, wat een kleren eind is het toch. Helden!![]()
![]()
![]()
MrB: ga nog eens even snel 550 meter rennen! Dit is geen gezicht, een week totaal van (slechts) 99,46!![]()
![]()
Ik ben ook weer in het land der levenden(net de F1 gekeken)
Maar alle Rotterdam lopers gefeliciteerd!!! Jammer dat het bij jou niet zo goed ging mossel... Het was echt prachtig weer en ik heb zelf onwijs genoten van de sfeer!
Bij mij ging het prima en superconstant gelopen. Deze keer waren de laatste 4km erg zwaar (vorig jaar was het vooral km 34-38, maar desondanks mijn tempo redelijk kunnen volhouden! Interessante nieuwe route, maar dat stukje over het smalle fietspad was wel irritant... Kwam net een groepje pacers tegen van de 3.30 en moest goed mn beste doen om die te passeren, dan maar over het gras
Door de nieuwe route is het stukje door Kralingse bos ook iets korter volgens mij, dus dat was wel lekker! Net als iedereen was ik wel echt blij dat ik weer over de finish was hoorDaarna de lang verwachte hamburger gegeten bij Breakaway!
5 kilometer 24:14 (24:14)
10 kilometer 48:21 (24:07)
15 kilometer 1:12:24 (24:03)
20 kilometer 1:36:38 (24:14)
Halve marathon 1:41:59
25 kilometer 2:00:55 (24:17)
30 kilometer 2:25:08 (24:13)
35 kilometer 2:49:14 (24:06)
40 kilometer 3:13:58 (24:44)
Netto tijd 3:24:43
Op 40 seconden na geen PR, maar erg tevreden! Alhoewel volgens mijn horloge ik wel een PR gelopen heb, want die gaf 350 meter meer aan. Gemiddelde km-tijd lag daardoor 3 seconden lager dan vorig jaar, dus daar ga ik dan maar vanuit
Nogmaals iedereen goed gedaan en gefeliciteerd!!! Genieten van de stijve benen
The line is a dot to you!![]()
Kepler, Wyccie en TMan, ik heb jullie nog niet gefeliciteerd met jullie prestatie. Dus bij dezen, het is niet minder gemeend.![]()
Sorry, even de dag van me af getikt
Vandaag dan eindelijk D-day. Toch voelde dit zo anders dan Berlijn. Dat was het eerste (of vooruit: achtste oid) dat meneer tegen me zei na afloop. Niks kan qua parcours en sfeer meer tippen aan die eerste marathon in Berlijn. Maar toch! De prestatie was beterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Thanks, het voelt wel gemeend hoor!quote:Op zondag 12 april 2015 22:09 schreef Zwabberhark het volgende:
Kepler, Wyccie en TMan, ik heb jullie nog niet gefeliciteerd met jullie prestatie. Dus bij dezen, het is niet minder gemeend.
The line is a dot to you!![]()
quote:Op zondag 12 april 2015 22:00 schreef kepler het volgende:
Ik ben ook weer in het land der levenden(net de F1 gekeken)
Maar alle Rotterdam lopers gefeliciteerd!!! Jammer dat het bij jou niet zo goed ging mossel... Het was echt prachtig weer en ik heb zelf onwijs genoten van de sfeer!
Bij mij ging het prima en superconstant gelopen. Deze keer waren de laatste 4km erg zwaar (vorig jaar was het vooral km 34-38, maar desondanks mijn tempo redelijk kunnen volhouden! Interessante nieuwe route, maar dat stukje over het smalle fietspad was wel irritant... Kwam net een groepje pacers tegen van de 3.30 en moest goed mn beste doen om die te passeren, dan maar over het gras
Door de nieuwe route is het stukje door Kralingse bos ook iets korter volgens mij, dus dat was wel lekker! Net als iedereen was ik wel echt blij dat ik weer over de finish was hoorDaarna de lang verwachte hamburger gegeten bij Breakaway!
5 kilometer 24:14 (24:14)
10 kilometer 48:21 (24:07)
15 kilometer 1:12:24 (24:03)
20 kilometer 1:36:38 (24:14)
Halve marathon 1:41:59
25 kilometer 2:00:55 (24:17)
30 kilometer 2:25:08 (24:13)
35 kilometer 2:49:14 (24:06)
40 kilometer 3:13:58 (24:44)
Netto tijd 3:24:43
Op 40 seconden na geen PR, maar erg tevreden! Alhoewel volgens mijn horloge ik wel een PR gelopen heb, want die gaf 350 meter meer aan. Gemiddelde km-tijd lag daardoor 3 seconden lager dan vorig jaar, dus daar ga ik dan maar vanuit
Nogmaals iedereen goed gedaan en gefeliciteerd!!! Genieten van de stijve benenwat een tijd!! Goed gedaan!
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Ik geloof daar nog steeds niet in. Vandaag mijn laatste lange duurloop voor de M afgerond (36km). Gaf vertrouwen en dat heb ik nodig als ik aan de start sta. Weten dat je het kunt. En dan dus ook fysiek in orde zijn en niet geblesseerd zijn. Ik moet nog 1 fysiek hobbeltje nemen: heb een kwakkelende blaasontsteking waar ik morgen voor de naar huisarts ga bellen (want ben hem schijtbeuquote:Op zondag 12 april 2015 21:27 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Als ik niet geblesseerd en gewoon goed fit ben vast wel. Ik ga in elk geval Ik, hardloper eens goed lezen. Als het wat is, hoef ik tenminste niet verder te trainen dan 14km.)
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Net als vorige keer. Buiten onderaan, doortrekkend door hele been. Ik ga het er niet teveel over hebben verder, des te sneller is het weg![]()
![]()
Het was soms pijnlijk om te lezen dat iedereen hier die in R'dam de marathon uitliep, (meer) ruggengraat heeft dan ik, maar goed, het is niet anders. Afzien hier en daar, strakke schema's. Zwabber die met bestookt met data voor een herkansing. Enfin...
Ik kan niet anders dan zeggen dat ik heel veel respect heb voor iedereen die heeft uitgelopen. Echt heel veel respect! Maar ik zou het ook kunnen... Als ik het kon... (verder niet jaloers)Zolang ik geen talent heb, blijf ik trainen...![]()
Nee joh. Jij bent toch iemand anders? Met jouw eigen verwachtingen, inzet, grenzen en fysieke toestand. En op basis daarvan ben je uitgestapt. Niet vergelijkbaarquote:Op zondag 12 april 2015 22:39 schreef Corniel het volgende:
Het was soms pijnlijk om te lezen dat iedereen hier die in R'dam de marathon uitliep, (meer) ruggengraat heeft dan ik, maar goed, het is niet anders. Afzien hier en daar, strakke schema's. Zwabber die met bestookt met data voor een herkansing. Enfin...
Ik kan niet anders dan zeggen dat ik heel veel respect heb voor iedereen die heeft uitgelopen. Echt heel veel respect! Maar ik zou het ook kunnen... Als ik het kon... (verder niet jaloers)![]()
![]()
Hoe ik het beleefd heb:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoewel het zeker zwaar was en ik zeker niet vlak heb gelopen, ben ik heel blij dat ik het laatste gedeelte heb kunnen genieten. Dat is voor mij het belangrijkste van de wedstrijd. Ik ben zeker blij met mijn tijd, en als ik het echt heel erg graag had gewild had ik er misschien nog ruim 4 minuten van af kunnen rennen, maar dan zou ik het heel anders hebben ervaren. Dit is zo voor mij een prachtige wedstrijd geweest en een prachtige herinnering.![]()
Goed gelopen wyccie. En erg positief dat je het laatste deel zo beleefd hebt, dan neem je het overwegend positieve gevoel mee en dat is fijn!
Wat ik zo lees is die aanpassing in het parcours met het 'fietspad' wel iets te overdreven in de zoektocht naar een sneller parcours. Dit is voor 0.1% een verbetering en voor 99.9% niet en dan vind ik het dus een slechte aanpassing aan het parcours. Ze kunnen nog steeds wel een alternatief vinden daar in Zuid lijkt mij, want dat lusje door de Alexanderpolder was ook niet alles nee, maar dit lijkt ook niet ideaal voor de meute.Jack does it in real time...![]()
Alle andere lopers: goed gedaan! Hoe goed of slecht het ging, jullie hebben het wel gedaan. Jaloers op de vlakke race van Hinder.Mossel, een marathon uitlopen terwijl je niet meer kan is ook iets om trots op te zijn. Jij hebt hem echt op wilskracht uitgelopen!
Corniel, jij had jouw race op jouw manier gelopen en het werd niet wat je ervan verwachtte. Erg jammer, maar het vergt ook moed om de beslissing te nemen om te stoppen.
Guppy, wat een leuk aandenken bij de Kippenrun. Ik houd het in mijn achterhoofd voor volgend jaar. En dat filmpje! Dat ontzettend beteuterde gezichtje van dat arme meisje.![]()
![]()
Morgen nog wat verslagen gelezen.
Voor nu.. RESPECT!!! Respect voor de vlakke races, respect voor het doorzettingsvermogen (vooral jij Mossel) en respect voor degene die iedereen heeft aangemoedigd. Als ik iets of iemand vergeet.. Ook respect voor dat of jouw!Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
quote:Op zondag 12 april 2015 22:52 schreef wyccie het volgende:
Hoe ik het beleefd heb:Coole bikkel jij!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoewel het zeker zwaar was en ik zeker niet vlak heb gelopen, ben ik heel blij dat ik het laatste gedeelte heb kunnen genieten. Dat is voor mij het belangrijkste van de wedstrijd. Ik ben zeker blij met mijn tijd, en als ik het echt heel erg graag had gewild had ik er misschien nog ruim 4 minuten van af kunnen rennen, maar dan zou ik het heel anders hebben ervaren. Dit is zo voor mij een prachtige wedstrijd geweest en een prachtige herinnering.Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
Forum Opties Forumhop: Hop naar: