Dieptriest van fredquote:Op zondag 12 april 2015 20:18 schreef Caland het volgende:
Vilhena heeft letterlijk 40-45 minuten staan warmlopen vandaag.
Guidetti komt, 1000000% zeker.quote:Op zondag 12 april 2015 20:25 schreef Divje het volgende:
Als Guidetti komt en klaas weg blijft.
[ afbeelding ]
Bron?quote:
Ik ga er niet van uit, ik ben het eens met Henrys dat het een kloon van Danny is zodat wij allemaal een abonnement nemenquote:
Verschillende internet mensen, dus waren al vermoedens, en m'n pa hoorde vanochtend exact hetzelfde van iemand die het zou kunnen weten, dus dan staat het voor mij wel vast.quote:
Vervelende man ben jij soms.quote:
Niet de eerste keer dat jij niet serieus te nemen bent.quote:Op zondag 12 april 2015 21:16 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Vervelende man ben jij soms.
Maar oke, we zien het wel. Als jullie me straks willen uitlachen mag dat
Nogmaals, we zien het wel. En dat andere blijf ik achter staan. Kan jij van vinden wat je wil maar dat kan maakt mij verder weinig uit.quote:Op zondag 12 april 2015 21:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Niet de eerste keer dat jij niet serieus te nemen bent.
Zag je net ook al zeggen dat je Immers 90 procent slechter vond dan een hele rits aan mislukkingen die bij Almere City nog op de tribune hadden gezeten.
Vorige week nog gewisseld tegen AZ, kwam Toornstra erinquote:Op zondag 12 april 2015 21:18 schreef elCholo het volgende:
Wie legt mij aub uit waarom Immers weken lang terminale aids op de mat legt en nooit gewisseld wordt?
Omdat hij niet verder kon vanwege een blessure. Nog nooit gewisseld vanwege zijn dramatische spel.quote:Op zondag 12 april 2015 21:27 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Vorige week nog gewisseld tegen AZ, kwam Toornstra erin
Iedereen zou het zeggen als ie het wist. Hij lijkt een eindeloos krediet te hebben en dat onmogelijk te kunnen verspelen, zowel onder Koeman als onder Rutten. Geen idee waar dat op is gebaseerd, want verdedigend staan we met El Ahmadi en Clasie op het middenveld al sterk genoeg en aanvallend hebben we behoefte aan creativiteit. Maar zo gaat het al jaren en we kunnen slechts hopen dat ie of verkocht wordt of gepasseerd wordt door onze nieuwe coach Gioquote:Op zondag 12 april 2015 21:37 schreef elCholo het volgende:
[..]
Omdat hij niet verder kon vanwege een blessure. Nog nooit gewisseld vanwege zijn dramatische spel.
Ben zo blij dat die Rutten optyft. Hoe kan je nou een talent als Vilhena elke week 40 minuten laten warm lopen en niet in laten vallen terwijl een hele middelmatige speler week op week zwaar teleurstelt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |