abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator zondag 6 september 2015 @ 11:22:11 #101
92034 crew  Vonkenboer
Geen woorden, maar draden !
  zondag 6 september 2015 @ 11:28:37 #102
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_155861429
mooi geworden :) tegen slagen heb je altijd ,
had van de week ook in mijn washok ...

even gaten boren voor een hangkastje ... en ik wist dat de muren heel dun zijn dus nog diverse keren gezegd kijk uit en gaat niet te ver met die boor want je gaat er door heen , en ja wel ... kijkgaatje van uit de washok naar mijn slaapkamer :)

ach is al zo vaak gebeurd bij mensen hier in het flat en omgeving in de zelfde flats
"Als mannen sneller als risico worden gezien en vrouwen overal mee wegkomen, dan verliezen we de nuance en rechtvaardigheid in het gesprek over grensoverschrijdend gedrag.
Dat is geen bescherming meer.
Dat is machtsmisbruik vermomd als moraal."
  zondag 6 september 2015 @ 11:42:11 #103
432925 cvboer2
Heeft de leiding
pi_155861631
quote:
0s.gif Op zondag 6 september 2015 11:28 schreef RAVW het volgende:
mooi geworden :) tegen slagen heb je altijd ,
had van de week ook in mijn washok ...

even gaten boren voor een hangkastje ... en ik wist dat de muren heel dun zijn dus nog diverse keren gezegd kijk uit en gaat niet te ver met die boor want je gaat er door heen , en ja wel ... kijkgaatje van uit de washok naar mijn slaapkamer :)

ach is al zo vaak gebeurd bij mensen hier in het flat en omgeving in de zelfde flats
Zodra ik het vermoeden heb dat het dunne muren zijn, doe ik een plakbandje op de boor. Zo kan ik nooit dieper boren, dan de plug lang is.
Share your talent, move the world.
  zondag 6 september 2015 @ 11:44:08 #104
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_155861671
quote:
1s.gif Op zondag 6 september 2015 11:42 schreef cvboer2 het volgende:

[..]

Zodra ik het vermoeden heb dat het dunne muren zijn, doe ik een plakbandje op de boor. Zo kan ik nooit dieper boren, dan de plug lang is.
was al gedaan , alleen het is gewapend beton en we kwamen op een kiezelsteen terecht
plug was rond de 5 cm en wandje is denk ik niet meer dan 6 cm
"Als mannen sneller als risico worden gezien en vrouwen overal mee wegkomen, dan verliezen we de nuance en rechtvaardigheid in het gesprek over grensoverschrijdend gedrag.
Dat is geen bescherming meer.
Dat is machtsmisbruik vermomd als moraal."
pi_157569720
De keuken is nog steeds niet helemaal af, maar het komt in de goede richting..... Dus maar eens een kleine update. Een week of twee geleden zijn eindelijk de nieuwe werkbladen geleverd, hurray! Deze zitten er nu op, en dus kunnen we eindelijk afwerken. Alleen hadden we nog steeds geen keuze gemaakt voor de andere achterwanden... Uiteindelijk hebben we besloten om toch maar bij pimpyourkitchen een pimp solid uni plaat te bestellen. Een grote voor de rechterachterwand, met uitsparingen voor de stopcontacten, en een kleintje vaan langs de andere kant van het gasfornuis.
Afgelopen vrijdagmiddag zijn de platen eindelijk tegen de muur gegaan, inclusief mijn prachtige bloesemplaat, alleen.....
de uni-plaat voor achter de spoelbak bevat een productiefout, de uitsparing van het stopcontact zit 2cm te ver naar rechts. Oftewel, hier zal een nieuwe plaat voor moeten komen, en de keuken is dus nog steeds niet helemaal af. Ook het afkitten zal nog moeten gebeuren.

Dit is hoe ver we nu zijn:

De plaat lijkt een paarse gloed te hebben op de foto, deze is in het echt niet aanwezig!
I had a signature once. It was awful.
  zondag 15 november 2015 @ 21:02:38 #106
342418 VKV
Plausibel
pi_157580657
Wat een verschil tussen oud en nieuw! Ik vind het een hele mooie keuken worden ^O^
pi_157590211
Netjes geworden hoor :).
pi_157608590
leuke keuken om te zien! (op die bloemen na, die zou ik persoonlijk niet in de keuken willen hebben, maar het geheel ziet er heel fris uit ^O^ )
pi_158214971
Zo. En dan nu maar eens de laatste update die ik in dit topic ga geven... Na nog wat gedoe met de laatste achterplaat, is deze uiteindelijk geplaatst en heb ik links de muur nog een likje verf gegeven omdat het dan toch mooier uitkwam met de plaat tegen de wand. Dus op wat details na (werkbladverlichting, plintje, misschien nog een wandplankje) is het nu eindelijk zover; de keuken is zo goed als af! De laatste foto's!

En de vergelijk:

zondag 13 december 2015 @ 14:35:25 #110
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_158215170
Mooi! En ook zoveel handiger qua ruimte lijkt me.
pi_158215388
quote:
1s.gif Op zondag 13 december 2015 14:35 schreef egeltje1985 het volgende:
Mooi! En ook zoveel handiger qua ruimte lijkt me.
Absoluut. Er zit feitelijk wel minder opbergruimte in, maar ik heb aan de andere kant van de muur een wandkast gezet waar ik wat extra's in kwijt kan. Maar het geeft heel erg veel rust en ruimte, je kunt er fatsoenlijk in bewegen (met 2 man tegelijk zelfs, probeer dat maar eens in de oude opstelling!) en het oogt gewoon veel minder rommelig!
pi_158224411
Hoe bevalt nu die magnetron daar boven in de hoek? Wil dat een beetje met een groot zwaar heet bord vol?
[b]Op maandag 28 mei 2012 19:03 schreef freshy98 het volgende:[/b]
Vrouwen en hints geven. Dat moeten ze echt eens afleren.
pi_158224919
quote:
0s.gif Op zondag 13 december 2015 21:15 schreef Bartholomeus het volgende:
Hoe bevalt nu die magnetron daar boven in de hoek? Wil dat een beetje met een groot zwaar heet bord vol?
Het is tot op heden nog niet voorgekomen dat ik een complete magnetron maaltijd bereid heb :P eigenlijk alleen nog maar satesaus of van die pootaardappelen. En dat gaat prima, het valt best wel mee qua onhandigheid. Hoef niet op mijn tenen te staan om erbij te kunnen en voor die paar keer dat we hem gebruiken is het een uitstekende plek. :) ben echt ontzettend blij dat we voor deze oplossing hebben gekozen!
pi_158233181
Kei netjes geworden
I solemnly swear i'm up to no good
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')