Wout van Aert vernederen gaat op een gegeven moment vanzelf vervelen.quote:Op zondag 12 april 2015 16:29 schreef Cavaliers het volgende:
Hopelijk kijkt Mathieu weer eens mee en ziet hij dat veldrijden nutteloos is.
John keek niet eens naar Boom, naar niemand.quote:Op zondag 12 april 2015 16:33 schreef marcodej het volgende:
Boom werd vakkundig aan de buitenkant gehouden door John.
Kom je niet door de dopingtest.quote:Op zondag 12 april 2015 16:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik was mijn haar vanaf nu met Alpecin.
Ik vind hem al zo lang een van de allerbesten. En hij maakt het waar.quote:Op zondag 12 april 2015 16:34 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
John keek niet eens naar Boom, naar niemand.
Zal aflopen met een sisserquote:Op zondag 12 april 2015 16:34 schreef SiIk het volgende:
Dus wie checkt even of ie op de trein heeft gewacht?
niet eens tweede iddquote:
Iedereenquote:Op zondag 12 april 2015 16:36 schreef capuchon_jongen het volgende:
Wie zegt dat Degengod wel gewonnen heeft
Maar de ploegen zonder sprinter hadden in plaats van tien keer half, eens een keer vol moeten doortrekken. Al die speldenprikjes, zo krijg je Degenkolb er nooit af.quote:Op zondag 12 april 2015 16:36 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Zoveel hebben ze vandaag niet fout gedaan...Degenkolb was gewoon te sterk.
als hij niet voorbij die slagboom is gegaanquote:
Dus dan moet je in de laatste kilometers alles bijeen houden door hard op kop te rijden zodat je non-sprinter zeker niet kan winnen?quote:Op zondag 12 april 2015 16:36 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Zoveel hebben ze vandaag niet fout gedaan...Degenkolb was gewoon te sterk.
Gaat niks mee gebeuren.quote:Op zondag 12 april 2015 16:37 schreef Wombcat het volgende:
[..]
spoorwegovergang zegt waarschijnlijk van niet.
Onzin!quote:Op zondag 12 april 2015 16:34 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
John keek niet eens naar Boom, naar niemand.
En dan doen ze het een volgende keer, en kunnen we wachten tot er eentje onder de trein komt. Prima plan.quote:
pleur nou eens op man achterlijke trollquote:Op zondag 12 april 2015 16:38 schreef capuchon_jongen het volgende:
Nu even wachten op de correctie en nummer 54 heeft gewonnen
Na Gent-Wevelgem gaat alles wel flauw lijken, maar de Ronde en Roubaix waren dit jaar allebei maar slappe hap, vergeleken met andere jaren.quote:Op zondag 12 april 2015 16:37 schreef Ereinion het volgende:
Geen grootse koers, maar de sterkste man in koers wint uiteindelijk op een mooie manier.
Finales waren leuk, totale koers viel mee idd.quote:Op zondag 12 april 2015 16:39 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Na Gent-Wevelgem gaat alles wel flauw lijken, maar de Ronde en Roubaix waren dit jaar allebei maar slappe hap, vergeleken met andere jaren.
Wuyts wilde net wat te graag plek 2 voor Greg jaquote:Op zondag 12 april 2015 16:39 schreef DeeBee het volgende:
Erg indrukwekkend hoe hij dat gat zelf ook dicht kreeg hoor.
Boom had het toch net niet, Terpstra was ook niet goed genoeg en eigenlijk moest Stybar daar ook wel een beetje passen op de keien.
BIG John trok gewoon door en dan ook het sprintje nog winnen, wat een god.Krek werd als 3e gegeven trouwens.
Boom durft er gewoon niet een keer een echte klap op te geven en verspeelt energie met allemaal speldenprikjes.quote:Op zondag 12 april 2015 16:39 schreef DeeBee het volgende:
Erg indrukwekkend hoe hij dat gat zelf ook dicht kreeg hoor.
Boom had het toch net niet
Zowel vorige week als vandaag heb ik van de laatste 60km genoten...mooier gaat het dit jaar niet worden...quote:Op zondag 12 april 2015 16:39 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Na Gent-Wevelgem gaat alles wel flauw lijken, maar de Ronde en Roubaix waren dit jaar allebei maar slappe hap, vergeleken met andere jaren.
Heb je meestal als er 120 kilometer niets gebeurt, dan zit er nog veel volk in de laatste 20 kilometer. Dan kan het alleen nog tegenvallen als de eerste aanval meteen de juiste is. Als Vandenbergh had gewonnen bijvoorbeeld.quote:Op zondag 12 april 2015 16:39 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Finales waren leuk, totale koers viel mee idd.
Pas op Carrefour werd het echt leuk vandaag toch?quote:Op zondag 12 april 2015 16:40 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Zowel vorige week als vandaag heb ik van de laatste 60km genoten...mooier gaat het dit jaar niet worden...
WP
AGR
Domper voor Greg, hij rijdt normaliter altijd voor die plaats.quote:Op zondag 12 april 2015 16:41 schreef franklop het volgende:
Zelfs de tweede plaats van Krek ontnomen
Daarvoor genoeg spektakel met o.a. de poging van VDB3 en dat treinincident...quote:Op zondag 12 april 2015 16:41 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Pas op Carrefour werd het echt leuk vandaag toch?
AGR, WP, LBL gaan waarschijnlijk stuk saaier worden. Maar de Omloop, Strade Bianche en GW waren tot nu toe wel leukste koersen van het jaar.quote:Op zondag 12 april 2015 16:41 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Heb je meestal als er 120 kilometer niets gebeurt, dan zit er nog veel volk in de laatste 20 kilometer. Dan kan het alleen nog tegenvallen als de eerste aanval meteen de juiste is. Als Vandenbergh had gewonnen bijvoorbeeld.
Ze hadden hem voor de wedstrijd al provisorisch op plek 2 gezetquote:Op zondag 12 april 2015 16:41 schreef franklop het volgende:
Zelfs de tweede plaats van Krek ontnomen
Saramotins is 13e en de 1e uit de oorspronkelijke kopgroep. Voor mij is dat de winnaar.quote:Op zondag 12 april 2015 16:40 schreef muzas het volgende:
Eigenlijk hoop ik nu op treingate....
Dat een of andere nobody-knecht van LjumboNL ineens die steen omhoog houdt
We kunnen nu wel concluderen dat ze met VanMarcke wederom een net-niet renner voor de klassiekers hebben.quote:
quote:Op zondag 12 april 2015 16:43 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Saramotins is 13e en de 1e uit de oorspronkelijke kopgroep. Voor mij is dat de winnaar.
Boom was ook niet goed genoeg denk ik. Want hij reed op het laatst die gaatjes amper dicht...quote:Op zondag 12 april 2015 16:40 schreef Zelva het volgende:
[..]
Boom durft er gewoon niet een keer een echte klap op te geven en verspeelt energie met allemaal speldenprikjes.
Lekker voor zequote:Op zondag 12 april 2015 16:44 schreef Marcoss het volgende:
Etixx dit seizoen 2de in de Omloop, E3, Gent-Wevelgem, Vlaanderen en Parijs-Roubaix..
Ik denk dat 'ie gewoon niet beter was.quote:Op zondag 12 april 2015 16:44 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Boom was ook niet goed genoeg denk ik. Want hij reed op het laatst die gaatjes amper dicht...
Maar ik ben het wel met je eens, hij zit maar te kijken en te kijken en dan beetje freewheelen van wiel naar wiel, maar vervolgens wel een aanval laten rijden... Ga zelf dan in ieder geval volle bak op het Carrefour en zie wie er nog in je wiel hangt... Nu verspilt hij net zoveel energie, door reactief alle gaten dicht te moeten rijden...
Het was leuk op de Carrefour?quote:Op zondag 12 april 2015 16:41 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Pas op Carrefour werd het echt leuk vandaag toch?
Ik wel, komt omdat ik Belg benquote:
Boom was idd niet goed, anders zat hij gelijk in het wiel van Stybar toen die ging.quote:Op zondag 12 april 2015 16:44 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Boom was ook niet goed genoeg denk ik. Want hij reed op het laatst die gaatjes amper dicht...
Maar ik ben het wel met je eens, hij zit maar te kijken en te kijken en dan beetje freewheelen van wiel naar wiel, maar vervolgens wel een aanval laten rijden... Ga zelf dan in ieder geval volle bak op het Carrefour en zie wie er nog in je wiel hangt... Nu verspilt hij net zoveel energie, door reactief alle gaten dicht te moeten rijden...
twitter:micacquarone twitterde op zondag 12-04-2015 om 16:43:03I still remember when Mr. Spekenbrink came to me in 2011 asking to ride our races. He said: I have two good German guys in the team! 😳 reageer retweet
quote:Op zondag 12 april 2015 16:46 schreef baggerbaas het volgende:
twitter:micacquarone twitterde op zondag 12-04-2015 om 16:43:03I still remember when Mr. Spekenbrink came to me in 2011 asking to ride our races. He said: I have two good German guys in the team! 😳 reageer retweet
twitter:hetiskoers twitterde op zondag 12-04-2015 om 16:46:17Wuyts druk op zoek naar Belgisch bloed in Degenkolb's stamboom. Iemand tips? #crowdsource #roubaix reageer retweet
Is er nergens in de stamboom van Degenkolb een Belg te vinden?quote:Op zondag 12 april 2015 16:47 schreef DeeBee het volgende:
Wuyts weer met z'n 'geen voortreffelijk kampioen hebt', hou toch op man, ouwe gek.
We hebben een 'sprinter' die in z'n eentje gaten dicht, op een kasseistrook naar de kop rijdt in één ruk en vervolgens op kop sleurt en als er mannen terugkomen alsnog de sprint wint van de kopgroep. En dan geen voortreffelijk kampioen noemen.
Oh ik was niet de enigequote:Op zondag 12 april 2015 16:47 schreef Ajacied422 het volgende:
twitter:hetiskoers twitterde op zondag 12-04-2015 om 16:46:17Wuyts druk op zoek naar Belgisch bloed in Degenkolb's stamboom. Iemand tips? #crowdsource #roubaix reageer retweet
Tenenkrommend iddquote:Op zondag 12 april 2015 16:47 schreef DeeBee het volgende:
Wuyts weer met z'n 'geen voortreffelijk kampioen hebt', hou toch op man, ouwe gek.
We hebben een 'sprinter' die in z'n eentje gaten dicht, op een kasseistrook naar de kop rijdt in één ruk en vervolgens op kop sleurt en als er mannen terugkomen alsnog de sprint wint van de kopgroep. En dan geen voortreffelijk kampioen noemen.
Zo we kunnen het reglement dan beter afschaffen.quote:Op zondag 12 april 2015 16:47 schreef borisz het volgende:
twitter:inrng twitterde op zondag 12-04-2015 om 16:45:13No sanctions for riders who crossed the level crossing race director @tgouvenou tells Eurosport, the race was neutralised for a moment after reageer retweet
Yep, dik ook. Nr. 2 heeft 13 punten...quote:Op zondag 12 april 2015 16:48 schreef baggerbaas het volgende:
[..]
Ik keek net even ja. Volgens mij de dagoverwinning
Verrassend.quote:Op zondag 12 april 2015 16:47 schreef borisz het volgende:
twitter:inrng twitterde op zondag 12-04-2015 om 16:45:13No sanctions for riders who crossed the level crossing race director @tgouvenou tells Eurosport, the race was neutralised for a moment after reageer retweet
En vorig jaar reden ze ook mee en werden ze 3e en 10e, dusjaquote:Op zondag 12 april 2015 16:48 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Tenenkrommend idd
Het gebeurt zelden dat er iemand zo overtuigend wint als vandaag...
Toen reed Degenkolb er helemaal nog niet trouwens..quote:Op zondag 12 april 2015 16:46 schreef baggerbaas het volgende:
Een "gluiperd" heeft gewonnen.quote:Op zondag 12 april 2015 16:47 schreef DeeBee het volgende:
Is eind 2011 gecontracteerdquote:Op zondag 12 april 2015 16:50 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Toen reed Degenkolb er helemaal nog niet trouwens..
Toen kwam hij net van kop.quote:Op zondag 12 april 2015 16:46 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Boom was idd niet goed, anders zat hij gelijk in het wiel van Stybar toen die ging.
Ach dat dachten we twee jaar geleden ook van Sagan.quote:Op zondag 12 april 2015 16:52 schreef Pedroso het volgende:
Met Degenkolb en Kristoff is er weinig eer te behalen in de voorjaarsklassiekers de komende jaren.
Mwa, na een slappe koers met de hele dag wind in de rug een inspanning van een kilometer of 10. Verdiende winnaar, maar voor een overwinning in Roubaix toch eerder in de onderste helft terug te vinden qua epiek.quote:Op zondag 12 april 2015 16:48 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Tenenkrommend idd
Waarom luisteren jullie nog naar Wuyts dan.quote:Op zondag 12 april 2015 16:47 schreef DeeBee het volgende:
Dit is inderdaad een belangrijk punt. De omstandigheden waar zo ongeveer het lichtst mogelijk.quote:Op zondag 12 april 2015 16:56 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Mwa, na een slappe koers met de hele dag wind in de rug een inspanning van een kilometer of 10. Verdiende winnaar, maar voor een overwinning in Roubaix toch eerder in de onderste helft terug te vinden qua epiek.
Voor een quote als ""oei. dit is een domper op de feestvreugde" toen John aansluit bij Lampeart en vAvermaet.quote:Op zondag 12 april 2015 17:03 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Waarom luisteren jullie nog naar Wuyts dan.
Vrees er voor dat ze het erbij laten...quote:Op zondag 12 april 2015 17:06 schreef hmmmz het volgende:
Allemaal diskwalificeren die mafkezen die onder sluitende slagbomen doorrijden.
Echt levensgevaarlijk en daarbij inderdaad een heel slecht voorbeeld naar al doe zondagsfietsers die zich meestal al de koning van de weg wanen.quote:Op zondag 12 april 2015 17:12 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Vrees er voor dat ze het erbij laten...
Ook een heel slecht voorbeeld naar wielertoeristen en de jeugd als ze hier niks mee doen...
Hij reed wel heel soepel.quote:
Nu hopen dat ie in de massasprints mee gaat doen...de laatste 2 jaar zit daar niet echt progressie in.quote:Op zondag 12 april 2015 17:35 schreef TheArt het volgende:
Eerste keer dat ik Danny van Poppel in een klassieker echt mooie dingen heb zien doen. Ging heel lang mee, nog een keer aangevallen en een aantal keer meegesprongen. Uiteindelijk 45e geworden op 3 minuten. Hier kan ie mee verder te komende jaren.
En dus gebeurt het een volgende keer gewoon weer, totdat het een keer misgaat en dan is de wereld (terecht) te kleinquote:Op zondag 12 april 2015 16:47 schreef borisz het volgende:
De organisatie weet natuurlijk wel het treinschema, is niet moeilijk om het af te sluiten met een paar mannetjes als het nodig is.quote:Op zondag 12 april 2015 17:41 schreef Wombcat het volgende:
[..]
En dus gebeurt het een volgende keer gewoon weer, totdat het een keer misgaat en dan is de wereld (terecht) te klein
quote:Op zondag 12 april 2015 16:47 schreef borisz het volgende:
Ja hoor. Goed geredenquote:Op zondag 12 april 2015 17:35 schreef TheArt het volgende:
Eerste keer dat ik Danny van Poppel in een klassieker echt mooie dingen heb zien doen. Ging heel lang mee, nog een keer aangevallen en een aantal keer meegesprongen. Uiteindelijk 45e geworden op 3 minuten. Hier kan ie mee verder te komende jaren.
twitter:ProCyclingStats twitterde op zondag 12-04-2015 om 17:58:09Martin Elmiger @IAM_Cycling the real winner #ParisRoubaix according @UCI_cycling rules http://t.co/0QWujg6Hr0 reageer retweet
Lekke band was wel op een erg slecht moment, daardoor moest hij op Carrefour een inspanning doen om terug te komen.quote:Op zondag 12 april 2015 20:16 schreef TargaFlorio het volgende:
Vanmarcke weer gewoon niet goed genoeg? Ik las nog iets over een lekke band, maar dat was geen oorzaak?
Herklotz wil je toch nergens op een podium zien met zo'n bakkes, hou op hoor.quote:Op zondag 12 april 2015 20:13 schreef Columbiafan het volgende:
Schitterend voor het Duitse wielrennen ditNu nog op zoek naar een echte ronderenner; maar ik ben er van overtuigd dat Herklotz en vooral Lennard Kämna (zeer benieuwd naar zijn eerste jaar bij de beloften, hoop dat hij de Bayern Rundfahrt rijdt) nog hoge ogen zullen gooien in het gebergte
Laatste 40 km waren spannend ja, daarvoor niet echt veel gebeurd.quote:Op zondag 12 april 2015 20:11 schreef TargaFlorio het volgende:
Ik heb de koers t/m het treinincident (stelletje idioten, UCI moet hier echt iets tegen doen) en de slotkilometer gezien. Zo te lezen verder een leuke koers.
Nou, het scheelde anders niet veel of er was letterlijk een slachting geweestquote:Op zondag 12 april 2015 20:30 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Laatste 40 km waren spannend ja, daarvoor niet echt veel gebeurd.
Dat dan weer wel.quote:Op zondag 12 april 2015 20:40 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Nou, het scheelde anders niet veel of er was letterlijk een slachting geweest
Een stuk of 80 renners hoeven na vandaag idd nooit meer te zeuren over gevaarlijke situaties. Ze creëeren ze zelf wel.quote:Op zondag 12 april 2015 20:47 schreef TargaFlorio het volgende:
Daar waren die paaltjes in Baskenland niks bij.
Buchmann is ook wel een interessante om in de gaten te houden. Kämna is dit jaar al best aardig begonnen, kan in zijn eerste koersen best goed mee.quote:Op zondag 12 april 2015 20:13 schreef Columbiafan het volgende:
Schitterend voor het Duitse wielrennen ditNu nog op zoek naar een echte ronderenner; maar ik ben er van overtuigd dat Herklotz en vooral Lennard Kämna (zeer benieuwd naar zijn eerste jaar bij de beloften, hoop dat hij de Bayern Rundfahrt rijdt) nog hoge ogen zullen gooien in het gebergte
quote:Sep Vanmarcke reed lek op zo'n 20 kilometer van de finish. "Precies op het moment dat mijn finale begon", doet hij zijn verhaal.
"Ik reed lek en kreeg een wiel van 87 jaar oud. Dat bolde niet en was niet wat ik nodig had."
"Echt jammer, want ik wilde nog een keer alles geven en had het idee dat er dan niet veel mannen zouden overblijven. Het lot besliste er echter anders over, zoals wel vaker dit voorjaar."
"Het is gewoon jammer dat pech me achtervolgt. Elke keer dat het moest gebeuren dit voorjaar, overkwam me wat."
"Het is eigenlijk een heel vervelend voorjaar geweest, het was het voorjaar van de pech. Ik ben sterker geworden, maar heb het nergens kunnen laten zien."
Dat dacht ik ook. Geef desnoods 5 minuten vantevoren een signaal aan het peloton dat ze even rustig aan moeten doen, dan gaat iedereen plassen en is er niks aan het handje.quote:Op zondag 12 april 2015 17:44 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
De organisatie weet natuurlijk wel het treinschema, is niet moeilijk om het af te sluiten met een paar mannetjes als het nodig is.
Die hadden misschien beter beiden aan kunnen vallen ja, Stybar verliest 99 van de 100x de sprint van Degenkolb. Maar goed, weet niet meer wat Lampaert nog in de benen had.quote:Op zondag 12 april 2015 21:51 schreef I.R.Baboon het volgende:
Vandaag het topique gemist, maar wel genoten van de koers. Heb me wel enorm verbaasd waarom Etixx de sprint gaat aantrekken voor Degenkolb, dat leek me ongeveer het stomste om te doen.
Dat is zondequote:Op zondag 12 april 2015 21:19 schreef Sjoerd102 het volgende:
Zo ,was net na 20u terug van Roubaix.
Jammer genoeg is mij planning qua kijkpunten (dankzij de Gendarmerie) compleet in het 100 gelopen.
Tot aan Wallers verliep alles voorspoedig.
Ik had de route bewust niet langs het bos laten gaan om de drukte te vermijden.
Maar onze Franse vrienden van de politie hadden de rest van Wallers afgesloten (zelfs een half uur na het passeren van de wedstrijd).
Gevolg was dat ik daarna geen kant meer opkon en noodgedwongen alsnog langs het Bos van Wallers moest rijden.
Idd zegquote:Op zondag 12 april 2015 16:47 schreef DeeBee het volgende:
En toen in 2009 iedereen onderuit ging kwam dat omdat Boonen zo hard reedquote:Op zondag 12 april 2015 16:48 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Tenenkrommend idd
Uit 1987, Mavic had blijkbaar nog wat oude meuk liggen die ze hebben ingezet. Verhoeven zou het jaartal zijn opgevallen na de race en hij het wiel er verdacht veel vond uitzien als een wiel uit de tijd dat hij nog racete.quote:Op zondag 12 april 2015 21:03 schreef Tourniquet het volgende:
Vanmarcke: "Ik kreeg een wiel van 87 jaar oud"
[..]
hoe duidelijk wil je de regels hebben?quote:Op maandag 13 april 2015 13:32 schreef hardromacore2.0 het volgende:
Beter overleg je eerst en ga je om de tafel zitten, voordat je met een aanklacht komt.
je hebt eerst nog de knipperende rode lampen, dan hoor je al stoppen.quote:Sebastian Langeveld stak over voordat de trein voorbij raasde en lijkt net op tijd te zijn geweest. Hij is in ieder geval niet echt bang voor een aanklacht. "Naar mijn weten waren de slagbomen nog niet dicht."
http://nos.nl/artikel/203(...)-nog-niet-dicht.html
Nah je hebt wel gelijk, maar het is bijna onuitvoerbaar, zie ook deze situatie.quote:Op maandag 13 april 2015 14:23 schreef Gnittoo het volgende:
[..]
hoe duidelijk wil je de regels hebben?
[..]
je hebt eerst nog de knipperende rode lampen, dan hoor je al stoppen.
ik geloof trouwens niet dat we hier echt nog wat van horen.
quote:Leukemans: "Ik deed iets fouts, maar niets levensgevaarlijks"
Het meest besproken moment van Parijs-Roubaix 2015 speelde zich af op 85 kilometer van het einde. Een grote groep renners negeerde de slagbomen, die waarschuwden voor een naderende trein. "Als je op voorhand weet dat de koers geneutraliseerd zal worden, denk je "Ik was beter blijven stilstaan", zegt Björn Leukemans van Wanty-Groupe Gobert.
Op de beelden van het bewuste moment is te zien dat de slagbomen net naar beneden gingen toen het peloton aan de overweg kwam. Dat maakte het volgens Björn Leukemans zo'n moeilijke situatie.
"Het peloton kwam aan met 50 kilometer per uur. De slagbomen gingen juist naar beneden en ik heb geen bel gehoord. Een rood licht kan je zeker niet zien op zo een moment", zegt Leukemans aan Sporza.
"Eigenlijk deed ik iets fout, maar op het moment dat ik doorreed was het zeker nog niet levensgevaarlijk. Het is iets anders voor renners die verder in het peloton zaten en nog over reden toen de slagbomen helemaal naar beneden waren. Op de beelden zag ik een renner tussen de slagbomen slalommen. Dat is natuurlijk met vuur spelen."
"Als renner heb je ook een dubbel gevoel. Enerzijds weet je niet wat de jury zal beslissen en als je stopt moet je de groep laten rijden. Ten tweede: als je begint te remmen, duikelen een hele hoop renners achteraan in je koffer en ligt een deel van hen op de sporen. Ik weet niet wat het veiligste is."
"Wij zijn volledig geconcentreerd op de wedstrijd"
Ondertussen regent het reacties op het incident. De organisatie diende een klacht in tegen onbekenden, maar niemand werd gediskwalificeerd. Een terechte beslissing, volgens Leukemans.
"Het is heel moeilijk om na te gaan wie exact is doorgereden. Je moet je ook in onze plaats stellen. Wij zijn volledig geconcentreerd op de wedstrijd. Bovendien weten we dat er geen duidelijk reglement is bij zo'n situatie."
"De officiële motoren en de eerste renners reden over toen de slagbomen nog niet naar beneden gingen. Bovendien is het peloton een lange sliert. Als je op voorhand weet dat de koers geneutraliseerd zal worden, denk je wel "Ik was beter blijven stilstaan"."
http://sporza.be/cm/sporza/wielrennen/1.2303314
Precies.quote:Op maandag 13 april 2015 19:41 schreef komrad het volgende:
Als ze dit laten gaan, wat voor precedent schep je dan. Dan weet je wat er de volgende PR gebeurt als de bomen dichtgaan. Het is vragen om ongelukken.
Als je bij voorbaat weet dat je gediskwalificeerd wordt, dan doe je het dus ook niet. Dus voorbeeld stellen, en volgende keer bij elke koers melden waar een spoorwegovergang in zit, dat elke renner die daar door rood wordt onherroepelijk (en direct) uit koers wordt genomen.quote:Als je op voorhand weet dat de koers geneutraliseerd zal worden, denk je wel "Ik was beter blijven stilstaan"."
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Net efkes anges
nog sterker. Als oom agent me had doorgelaten had ik bij die bewuste overweg gestaan. Dat was namelijk het volgende kijkpunt in mijn lijstquote:
Laatst heb ik ook ergens gehoord dat er een regel in het reglement staat dat de jury bepaalt of de regels worden toegepastquote:Op maandag 13 april 2015 20:20 schreef komrad het volgende:
Het is ook erg hypocriet. De vorige keer was het een kleinere groep en die werden uit koers genomen. Nu is het een groot deel van het peloton met favorieten en laten ze het gaan. Totaal ongeloofwaardig, de regel is duidelijk en moet gehandhaafd worden. Extreem gesteld kun je anders alle regels schrappen, want we bepalen afhankelijk van of het ons uitkomt wel of we de regels toepassen....
Daar had je veel foto's kunnen maken.quote:Op maandag 13 april 2015 21:29 schreef Sjoerd102 het volgende:
[..]
nog sterker. Als oom agent me had doorgelaten had ik bij die bewuste overweg gestaan. Dat was namelijk het volgende kijkpunt in mijn lijst
Giant had hoe dan ook een goede ploeg. Met Sinkeldam en De Backer er bij toch wel 1 van de betere ploegen in koers.quote:Op dinsdag 14 april 2015 09:40 schreef Leatherface het volgende:
Mooie overwinning van Degenkolb, maar ik wil ook niet Koen de Kort doen.
quote:Op dinsdag 14 april 2015 11:09 schreef Drebbelman het volgende:
Weet niet of dit al gepost was, maar een vergelijkbaar spoorwegincident speelde zich een paar dagen eerder bij de Ronde van Vlaanderen voor beloften af:
Man, man.quote:Op dinsdag 14 april 2015 11:09 schreef Drebbelman het volgende:
Weet niet of dit al gepost was, maar een vergelijkbaar spoorwegincident speelde zich een paar dagen eerder bij de Ronde van Vlaanderen voor beloften af:
Nog een geluk dat er niemand op de rails gevallen is (en er geen tig renners overheen gevallen zijn).quote:Op maandag 13 april 2015 13:22 schreef hardromacore2.0 het volgende:
Dat oversteken ging toch prima zo.
Dan had je dus letterlijk een verbrokkeld peloton gehad.quote:Op dinsdag 14 april 2015 18:23 schreef Arth_NL het volgende:
[..]
Nog een geluk dat er niemand op de rails gevallen is (en er geen tig renners overheen gevallen zijn).
Onverantwoord dat de ASO de renners over een treinspoor laat fietsen.quote:Op dinsdag 14 april 2015 18:47 schreef Szura het volgende:
Heeft Thijs er al een column over geschreven?
Dit pleit er alleen maar meer voor dat hiertegen wordt ingegrepen. Dit moet gewoon echt niet kunnen.quote:Op dinsdag 14 april 2015 11:09 schreef Drebbelman het volgende:
Eerst de joden, nu de wielrenners. Aldus Thijs Z.quote:Op dinsdag 14 april 2015 18:52 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Onverantwoord dat de ASO de renners over een treinspoor laat fietsen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |