Scherp, maar nee, zo bedoelde ik dat niet, Je snapt me heus welquote:
Ok, en wat voor maaltijden raad je aan dan?quote:Op maandag 13 april 2015 09:44 schreef Jaeger85 het volgende:
Neem een preworkout maaltijd zodat je voldoende energie hebt om fanatiek te kunnen sporten en een post workout maaltijd om beter van de inspanning te herstellen. Eten tijdens het sporten is dan overbodig.
Niks mis mee.quote:Op maandag 13 april 2015 13:07 schreef Domnivoor het volgende:
Zien jullie ook een reclame voor een tosti met ham en kaas tussen de posts?
Nee ik kan een Pegeot 108 leasen.quote:Op maandag 13 april 2015 13:07 schreef Domnivoor het volgende:
Zien jullie ook een reclame voor een tosti met ham en kaas tussen de posts?
Chocopastaquote:
Opzich ook niet erg slecht hoor, ik eet nog altijd minimaal een boterham met pasta op een dag!quote:
De herstelperiode na een zware krachttrainingsessie kan zo maar 48 uur zijn. Na de training een bakje kwark is leuk, maar als je de anderhalve dag erna op anderhalve krop sla en 2 glazen water leeft zul je nooit fatsoenlijk herstellen.quote:Op woensdag 15 april 2015 12:20 schreef Lifestylecoach het volgende:
Als je niet veel tijd hebt om te koken zou je ook is kunnen gaan nadenken om in bulkvorm te gaan koken. Daardoor kun je een aantal bakjes in je koelkast zetten voor 3,4,5 dagen. Voor het sporten is het belangrijk dat je een maaltijd eet waar hoogwaardige koolhydraten in zitten, zodat je je energiepijl verhoogd. Na het sporten is een eiwitrijke maaltijd belangrijk voor spiergroei & herstel.
Pasta en rijst of gewoon de oerhollandse aardappel kun je lekker eten voor het sporten, na het sporten een bakje magere franse kwark bijvoorbeeld!
quote:Op woensdag 15 april 2015 12:31 schreef fathank het volgende:
[..]
De herstelperiode na een zware krachttrainingsessie kan zo maar 48 uur zijn. Na de training een bakje kwark is leuk, maar als je de anderhalve dag erna op anderhalve krop sla en 2 glazen water leeft zul je nooit fatsoenlijk herstellen.
Zo val je wel snel afquote:Op woensdag 15 april 2015 12:31 schreef fathank het volgende:
[..]
De herstelperiode na een zware krachttrainingsessie kan zo maar 48 uur zijn. Na de training een bakje kwark is leuk, maar als je de anderhalve dag erna op anderhalve krop sla en 2 glazen water leeft zul je nooit fatsoenlijk herstellen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |