SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Vergelijkbaar met deze productie.quote:Op zondag 12 april 2015 14:12 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dat zeker, net even het nieuwe Sevilla filmpje gezien, dat was wel weer bioscoop-waardig.
Dit acht ik onwaarschijnlijk.quote:Op zondag 12 april 2015 14:14 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik denk dat Lamprou is omgekocht met twee Griekabonnementen. Broodjes gyros, baklava.
Die doet nu de analyses bij PSV geloof ikquote:Op zondag 12 april 2015 14:15 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik mis John Feskens zittend aan de rechterhand van Jurgen Streppel.
Dat weet ik.quote:Op zondag 12 april 2015 14:16 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Die doet nu de analyses bij PSV geloof ik
Ik vind Lange Frans en Baas B ook niks, ik ben ook blij dat hij bij Humberto weg is. Het is alleen het enige zinloos geweld liedje dat er is, en de achtergrond met Kees Jansma brengt het liedje toch wel naar een veel hoger niveau.quote:Op zondag 12 april 2015 14:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Vergelijkbaar met deze productie.
Alleen ben ik niet echt te spreken over Lange Frans en Baas B.
Ik ben het met je eens.quote:Op zondag 12 april 2015 14:18 schreef Zorro het volgende:
Een 3-2 ver in blessuretijd zou welkom zijn.
Dat zou wel grappig zijn.quote:Op zondag 12 april 2015 14:18 schreef Zorro het volgende:
Een 3-2 ver in blessuretijd zou welkom zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |