SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Vergelijkbaar met deze productie.quote:Op zondag 12 april 2015 14:12 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dat zeker, net even het nieuwe Sevilla filmpje gezien, dat was wel weer bioscoop-waardig.
Dit acht ik onwaarschijnlijk.quote:Op zondag 12 april 2015 14:14 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik denk dat Lamprou is omgekocht met twee Griekabonnementen. Broodjes gyros, baklava.
Die doet nu de analyses bij PSV geloof ikquote:Op zondag 12 april 2015 14:15 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik mis John Feskens zittend aan de rechterhand van Jurgen Streppel.
Dat weet ik.quote:Op zondag 12 april 2015 14:16 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Die doet nu de analyses bij PSV geloof ik
Ik vind Lange Frans en Baas B ook niks, ik ben ook blij dat hij bij Humberto weg is. Het is alleen het enige zinloos geweld liedje dat er is, en de achtergrond met Kees Jansma brengt het liedje toch wel naar een veel hoger niveau.quote:Op zondag 12 april 2015 14:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Vergelijkbaar met deze productie.
Alleen ben ik niet echt te spreken over Lange Frans en Baas B.
Ik ben het met je eens.quote:Op zondag 12 april 2015 14:18 schreef Zorro het volgende:
Een 3-2 ver in blessuretijd zou welkom zijn.
Dat zou wel grappig zijn.quote:Op zondag 12 april 2015 14:18 schreef Zorro het volgende:
Een 3-2 ver in blessuretijd zou welkom zijn.
Tijdens Feyenoord - PSV ook alquote:Op zondag 12 april 2015 14:20 schreef tompsv18 het volgende:
El Ahmadi maakt bijna iedere wedstrijd een smerige overtreding.
10.quote:Op zondag 12 april 2015 14:22 schreef Shreyas het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAA![]()
![]()
Heerlijk weekend. Dit puntverlies had Feyenoord echt even nodig, ze begonnen wel erg hoog van toren te blazen na die overwinningen op PSV en AZ![]()
quote:Op zondag 12 april 2015 14:20 schreef tompsv18 het volgende:
El Ahmadi maakt bijna iedere wedstrijd een smerige overtreding.
Dat kon het al niet.quote:Op zondag 12 april 2015 14:22 schreef Ajacied422 het volgende:
8 punten voorsprong op Feyenoord.
Plek 2 kan niet meer mis.
Daar nog bang voor zijn is eigenlijk ook wel een beetje treurig.quote:Op zondag 12 april 2015 14:22 schreef Ajacied422 het volgende:
Gisteren heb ik anders weer tien redenen gekregen waarom Ajax dit nog uit handen kon geven. Toen keek ik vannacht in een halfslaperige bui via de NOS Sport app naar de interviews. De Boer vond het kunstgras te snel.quote:
Zou wel terecht zijn gezien het spel.quote:Op zondag 12 april 2015 14:25 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik zie Feyenoord niet meer PSV inhalen.
Hoe kan dat? Met een team dat zonder aankopen volgend jaar kampioen kan worden?quote:Op zondag 12 april 2015 14:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gisteren heb ik anders weer tien redenen gekregen waarom Ajax dit nog uit handen kon geven. Toen keek ik vannacht in een halfslaperige bui via de NOS Sport app naar de interviews. De Boer vond het kunstgras te snel.
Dat kon het al niet, maar nu is er tenminste nog een kans dat Feyenoord vierde wordt, mits Vitesse niets meer laat liggen (dus ook wint in de Kuip, wat niet echt heel realistisch is maar goed). Ik was wel even bang dat Feyenoord alsnog zou winnen na die gelijkmaker in de 81ste minuut, maar goed dat Willem II stand gehouden heeftquote:Op zondag 12 april 2015 14:22 schreef Ajacied422 het volgende:
Verkeerde topicquote:Op zondag 12 april 2015 14:26 schreef Ajacied422 het volgende:
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa spoorweg
Daar houd ik mij niet mee bezig.quote:Op zondag 12 april 2015 14:26 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Dat kon het al niet, maar nu is er tenminste nog een kans dat Feyenoord vierde wordt, mits Vitesse niets meer laat liggen (dus ook wint in de Kuip, wat niet echt heel realistisch is maar goed). Ik was wel even bang dat Feyenoord alsnog zou winnen na die gelijkmaker in de 81ste minuut, maar goed dat Willem II stand gehouden heeft
Ik heb altijd het gevoel dat jij iets tegen Feyenoord hebt. Kan dit gevoel kloppen?quote:Op zondag 12 april 2015 14:26 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Dat kon het al niet, maar nu is er tenminste nog een kans dat Feyenoord vierde wordt, mits Vitesse niets meer laat liggen (dus ook wint in de Kuip, wat niet echt heel realistisch is maar goed). Ik was wel even bang dat Feyenoord alsnog zou winnen na die gelijkmaker in de 81ste minuut, maar goed dat Willem II stand gehouden heeft
Want ajax won ook in Tilburg.quote:Op zondag 12 april 2015 14:22 schreef Shreyas het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAA![]()
![]()
Heerlijk weekend. Dit puntverlies had Feyenoord echt even nodig, ze begonnen wel erg hoog van toren te blazen na die overwinningen op PSV en AZ![]()
Ik ga eerst naar de Hel kijken.quote:Op zondag 12 april 2015 14:27 schreef Dj_Day-V het volgende:
Stijn en ik gaan zo de Manchester derby kijken.
Die is 5u pas toch?quote:Op zondag 12 april 2015 14:27 schreef Dj_Day-V het volgende:
Stijn en ik gaan zo de Manchester derby kijken.
Dat is niet zo relevant meer, voor Ajax is het seizoen over. We worden tweede, dat staat vast. Het kampioenschap was al verspeeld na de thuisnederlaag tegen AZ. Gezien de selectie van PSV is het logisch dat ze kampioen worden.quote:
Hebben al genoeg punten om de nacompetitie te ontlopen.quote:
Kans is idd groot dat ze al waarschijnlijk veilig zijn, maar is grappig om te zien dat ze wellicht nog moeten bibberen voor nacompetitiequote:Op zondag 12 april 2015 14:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hebben al genoeg punten om de nacompetitie te ontlopen.
Met 33-34 punten ben je veilig dit seizoen.
Wel slim met al die tokkies daarquote:Op zondag 12 april 2015 14:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ziyech maakt zich populair bij de fans van GAE
Die begint pas om 16.45 en betekent de strijd tussen ADO - Utrechtquote:Op zondag 12 april 2015 15:00 schreef KingRoland het volgende:
ik kijk vanaf nu ook mee
davy en ik schakelen zo over naar de wedstrijd der wedstrijden.
Ado-Utrecht?quote:Op zondag 12 april 2015 15:00 schreef KingRoland het volgende:
ik kijk vanaf nu ook mee
Altijdquote:Op zondag 12 april 2015 14:59 schreef haags_kwartiertje het volgende:
HAHAHAHAHA Groningen 1-2 achter.
Spelen ze thuis?
Deze man weetquote:Op zondag 12 april 2015 15:00 schreef KingRoland het volgende:
ik kijk vanaf nu ook mee
Bayern - Barça is straks?quote:Op zondag 12 april 2015 15:00 schreef KingRoland het volgende:
ik kijk vanaf nu ook mee
PSV speelt pas volgende week weer.quote:Op zondag 12 april 2015 15:00 schreef KingRoland het volgende:
ik kijk vanaf nu ook mee
Parijs - Roubaix?quote:Op zondag 12 april 2015 15:00 schreef KingRoland het volgende:
ik kijk vanaf nu ook mee
quote:
quote:
quote:
quote:
Gekkiesquote:Op zondag 12 april 2015 15:01 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Die begint pas om 16.45 en betekent de strijd tussen ADO - Utrecht
Ik kijk naar PR.quote:Op zondag 12 april 2015 15:53 schreef hottentot het volgende:
Hey Allen. Net weer voor de buis.
De meesten kijken Twente denk ik?
Ik snap wel dat ze niet willen winnen voor zo'n engnekquote:Op zondag 12 april 2015 15:53 schreef Ajacied422 het volgende:
Het Dennis Demmers-effect bestaat niet.
quote:Op zondag 12 april 2015 15:56 schreef Cavaliers het volgende:
Tijd voor de meer dan terechte 1-4 (van Tapia).
Tapiaquote:Op zondag 12 april 2015 15:58 schreef Cavaliers het volgende:
Tapia lijkt me tevens ook frontrunner voor Gillette speler v/d Week.
Hattrick zo.quote:Op zondag 12 april 2015 16:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die heeft nog niet gespeeld, kleine stengel.
Boze schepsels werden ternauwernood tegengehouden voordat ze het veld op gingenquote:
Ik ben het een keer met je eens.quote:Op zondag 12 april 2015 16:30 schreef Paul het volgende:
Het is de tijd voor de wedstrijd van de dag
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 12 april 2015 16:37 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik ben het een keer met je eens.
Ik heb nog geen voetbal gezien vandaag.quote:Op zondag 12 april 2015 16:43 schreef Ajacied422 het volgende:
Zo, daar ben ik weer na het epische slot van PR
Willem II v Feyenoord en daarna prquote:Op zondag 12 april 2015 16:43 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik heb nog geen voetbal gezien vandaag.
Pure jaloezie.quote:Op zondag 12 april 2015 16:45 schreef Paul het volgende:
Wat een schattig klein stadionneke heeft Ado eigeniljk
Gezonde mensen, niet zoals die kaalkopjes bij Utrecht.quote:Op zondag 12 april 2015 16:46 schreef Paul het volgende:
Waarom hebben ADO-supporters altijd lang haar eigenlijk?
quote:Op zondag 12 april 2015 16:46 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Gezonde mensen, niet zoals die kaalkopjes bij Utrecht.
Utregquote:Op zondag 12 april 2015 16:48 schreef opperkleurder het volgende:
Utrecht houdt het tempo er wel in zeg.
Dat kunnen ze ook nietquote:Op zondag 12 april 2015 16:52 schreef opperkleurder het volgende:
Utrecht is niet gekomen om te voetballen.
quote:Op zondag 12 april 2015 17:01 schreef opperkleurder het volgende:
Wat een antivoetbal zeg van Utrecht. Co zal woest zijn.
FORZA UTREG OLE OLE OLE OLEquote:Op zondag 12 april 2015 17:08 schreef opperkleurder het volgende:
Het is rustig hier, misschien kan de Utrecht aanhang een liedje inzetten.
M'n moeder zat bij de bibliotheeeek, mn vader zat bij de bank! Joden zijn lief, echt mijn hartendief!quote:Op zondag 12 april 2015 17:09 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik dacht meer aan die liedjes van vorige week.
Op internet durf je niet hèquote:Op zondag 12 april 2015 17:09 schreef Paul het volgende:
[..]
M'n moeder zat bij de bibliotheeeek, mn vader zat bij de bank! Joden zijn lief, echt mijn hartendief!
quote:Op zondag 12 april 2015 17:18 schreef opperkleurder het volgende:
Dat Utrecht kan er echt vrij weinig van.
zo wordt er nooit gescoord.quote:Op zondag 12 april 2015 17:52 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat dramatisch teruggelegd van Meijers.
Meijers had zelf door moeten gaan. Grote kans dat hij er meer uit had kunnen halen.quote:Op zondag 12 april 2015 17:52 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat dramatisch teruggelegd van Meijers.
Dat is ook zo, maar als je hem teruglegt..quote:Op zondag 12 april 2015 17:53 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Meijers had zelf door moeten gaan. Grote kans dat hij er meer uit had kunnen halen.
Ik hang niks echt aan, maar sympathie voor feyenoord.quote:Op zondag 12 april 2015 17:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Welke Eredivisieclub hang jij aan?
Was best gezellig.quote:Op zondag 12 april 2015 17:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hoe heb jij Willem II - Feyenoord ervaren?
Zijn dan ook zaadtijdenquote:Op zondag 12 april 2015 18:01 schreef Ajacied422 het volgende:
De 12:30 en 16:45 wedstrijden krabbelen dit seizoen voort en voort. Zeer weinig boeiende potjes dit seizoen op die tijden.
Haags kwartiertje moet nog komen hèquote:
Dit seizoen is het Haags Kwartiertje vaak nadelig voor ADO. Vorige week was dan weer een kleine uitzondering.quote:
Heb je die statistiek?quote:Op zondag 12 april 2015 18:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dit seizoen is het Haags Kwartiertje vaak nadelig voor ADO. Vorige week was dan weer een kleine uitzondering.
Zo gretig ons publiek.quote:Op zondag 12 april 2015 18:17 schreef Ajacied422 het volgende:
Dit alarm wordt te vroeg ingezet.
Betreurenswaardig.
Ik citeer VI vorige week:quote:Op zondag 12 april 2015 18:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dit seizoen is het Haags Kwartiertje vaak nadelig voor ADO. Vorige week was dan weer een kleine uitzondering.
Mijn twijfel was dus gegrond.quote:Op zondag 12 april 2015 18:21 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik citeer VI vorige week:
Het Haags kwartiertje is al tijden een begrip bij ADO Den Haag, dat dit seizoen in de slotfase van de wedstrijd zijn reputatie waarmaakt.
Uit tegen Excelsior boog ADO zondag een 2-1 achterstand om in een 3-2 overwinning. Daarmee kwam het totaal aantal doelpunten van de ploeg van trainer Henk Fraser in het Haags kwartiertje dit seizoen op dertien.
In geen enkele periode van de wedstrijd was ADO zo doeltreffend. Liefst 33 procent van de Haagse doelpunten wordt namelijk gemaakt in het laatste kwartier.
In de Eredivisie konden FC Utrecht (zeventien goals in laatste kwartier) en PSV (zestien) nog vaker juichen in de slotfase. Relatief gezien blijft ADO Utrecht (33 procent van doelpunten in laatste vijftien minuten) en PSV (21 procent) wél voor, maar hekkensluiter FC Dordrecht was nóg succesvoller. De acht doelpunten van De Schapenkoppen in het laatste kwartier maken veertig procent uit van de totale productie.
Anders had je in een stil Jupiler League topic gepost.quote:Op zondag 12 april 2015 18:22 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ook volgend jaar zal ik hier dus posten.
Samen met Haags_Kwartiertje zou ik het nieuw leven inblazen.quote:Op zondag 12 april 2015 18:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Anders had je in een stil Jupiler League topic gepost.
Dat is als een jaar kamperen langs een kabbelend verlaten riviertje.quote:Op zondag 12 april 2015 18:23 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Samen met Haags_Kwartiertje zou ik het nieuw leven inblazen.
We staan nog 4 plaatsen onder de doelstelling.quote:Op zondag 12 april 2015 18:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Er valt wat te halen in Alkmaar volgende week.
Je staat nu op plek 12. Plek 8 ga je niet meer halen.quote:Op zondag 12 april 2015 18:33 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
We staan nog 4 plaatsen onder de doelstelling.
5 punten naar de nummer 8 Willem 2. Willem 2 krijgen we nog.quote:Op zondag 12 april 2015 18:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je staat nu op plek 12. Plek 8 ga je niet meer halen.
Jullie spelen uit dan. Hebben jullie dit seizoen überhaupt een keer gewonnen in een uitwedstrijd op Excelsior na?quote:Op zondag 12 april 2015 18:36 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
5 punten naar de nummer 8 Willem 2. Willem 2 krijgen we nog.
Geen hattrick van Kramer. De Gillette speler v/d week titel is wel een zekerheidje voor Tapia.quote:
Thijs en Krabby zijn de baas, zal vast geen Tapia wordenquote:Op zondag 12 april 2015 18:39 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Geen hattrick van Kramer. De Gillette speler v/d week titel is wel een zekerheidje voor Tapia.
Cambuur speelt tegen Excelsior, Willem II, Dordrecht en Ajax.quote:Op zondag 12 april 2015 18:36 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
5 punten naar de nummer 8 Willem 2. Willem 2 krijgen we nog.
Mijn goede vriend Peter Wekking deelt de cijfertjes uit bij wedstrijden van Twente. Ik heb al met hem overlegd dat Tapia koste wat het kost speler van de week moet worden. Reken op een 9.quote:Op zondag 12 april 2015 18:40 schreef Sked het volgende:
[..]
Thijs en Krabby zijn de baas, zal vast geen Tapia worden
Is dat die clown die nooit wat te melden had?quote:Op zondag 12 april 2015 18:41 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Mijn goede vriend Peter Wekking deelt de cijfertjes uit bij wedstrijden van Twente. Ik heb al met hem overlegd dat Tapia koste wat het kost speler van de week moet worden. Reken op een 9.
Dat is Stef de Bont.quote:Op zondag 12 april 2015 18:42 schreef Sked het volgende:
[..]
Is dat die clown die nooit wat te melden had?
Als dat zo is en Vitesse wordt vierde hoop ik dat PEC de beker wintquote:Op zondag 12 april 2015 18:46 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik hoop dat SCC of Willem II 8e wordt.
Gefeliciteerdquote:Op zondag 12 april 2015 19:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
En hoewel nog niet officieel... ADO is gewoon veilig nu
quote:Op zondag 12 april 2015 22:10 schreef hottentot het volgende:
[..]
Gefeliciteerd
En dat is mooi, want dan kunnen jullie weer op Zondagmiddag in de Euroborg spelen.
Ik kijk uit principe niet meer naar de vrijdagavond VI.quote:Op vrijdag 17 april 2015 18:56 schreef Kopsterk het volgende:
Ben je nou al sinds gisteren aan het uitkijken naar Cambuur-Excelsior op vrijdag fcking avond?
Kenner.quote:Op vrijdag 17 april 2015 19:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
Iedereen gaat vandaag naar SCC kijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |