Dat dusquote:Op zaterdag 16 mei 2015 16:12 schreef MaJo het volgende:
[..]
sterker nog, in Nederland regent het meer dan in Londenhet is er dus geheel van afhankelijk waar je in Groot Brittannië zit. Nederlanders hebben alleen de neiging om Engeland te zeggen en daarmee is het verschil dus niet groot/in Nederland meer neerslag. Schotland en noord-Engeland is weer een ander verhaal
Waar zit jij?
I <3 Cornwall !quote:Op zaterdag 16 mei 2015 17:16 schreef laziness het volgende:
Mijn zwager zit doordeweeks in Aberdeen en daar is het weer niet zo denderend meest van de tijd inderdaad.
Vorig jaar waren we in Cornwall en heeft het 1x gemiezerd en dat was het.
Als we volgend jaar in ons nieuwe huis zitten en de financiën dat overleefd hebbenwillen we een weekje Cotswolds of Lake District doen buiten de zomervakantie om.
We hebben net een vouwwagen gekocht dus de overtocht naar Ierland is met aanhanger nog een tikkeltje duurder. Dat is daarom nu even wat langere termijn planning geworden.
Nice! Ik mis Engelandquote:Op zondag 17 mei 2015 17:45 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
Dat dusik woon bij Hatfield.. twintown van Zierikzee
![]()
Iets boven London. ik zit met half uurtje treinen in Kings cross
Snap ikquote:
Nee niet gezien maar ik zal het checkenquote:Op zondag 17 mei 2015 17:52 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
Snap ik![]()
![]()
Heb je trouwens worlds end gezien met Simon Pegg? dat is in mijn woonplaats opgenomen.
Laatst ook weer opnames geweest voor film.
Ik heb het dit jaar eigenlijk helemaal niet gevolgdquote:Op zondag 17 mei 2015 17:55 schreef _evenstar_ het volgende:
Oh en Alex Larke is deel van duo van eurovisie songfestival woont om de hoek
ik heb me helemaal gek gelachen op Twitter.quote:Op woensdag 20 mei 2015 08:38 schreef pinquit het volgende:
Is er helemaal niet gepraat over ESF hier?!tijden veranderen
Mijn baby deed de hele avond mee met aiaiaiaiaiaaiaiaiaiaiquote:Op woensdag 20 mei 2015 08:38 schreef pinquit het volgende:
Is er helemaal niet gepraat over ESF hier?!tijden veranderen
oeh spannend zeg, sterkte!quote:Op woensdag 20 mei 2015 20:14 schreef Vicky het volgende:
Morgen is het d-day voor mij en mijn collega's. Tussen 12 en 15 krijgen we te horen of we afgespiegeld zijn.
neeeeee!quote:Op donderdag 21 mei 2015 12:23 schreef Vicky het volgende:
![]()
helaas ben ik per 1 januari mijn baan kwijt..
![]()
Hier komt geen bakken aan te pas, maar alleen het decoreren.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 10:48 schreef livelink het volgende:
Klinkt leuk, Spuuglokje. Dus het bakvirus is op hen overgeslagen?
Bij deze nog danquote:Op zaterdag 16 mei 2015 19:41 schreef amaranta het volgende:
[..]
Doe maar een review als je hem binnen hebt.
Ja, deze workshop werd gegeven in Bovensmilde, maar ze geeft ook zulke workshops door het hele land. Kijk anders eens op www.dekoekenbakkers.com. Ik weet in ieder geval dat ze wel eens in Zwijndrecht en Voorburg workshops geeft.quote:Op zondag 31 mei 2015 13:35 schreef Razztwizzle het volgende:
Worden dat soort workshops ook in midden Nederland gegeven? Lijkt me een leuk cadeau voor een fanatiek bakkende vriendin.
Oh Spuuglokjequote:Op zondag 31 mei 2015 12:38 schreef Spuuglokje het volgende:
Kijk Livelink, dit heb ik gisteren gemaakt:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Lady! Ik had net je PH bekeken omdat ik je zo lang heb gemist. Hoe is het met jullie?quote:
Huis gevonden, maar de eigenaar moet nog toestemming geven, dus daar wachten we nu (al twee dagen pompompom....) opquote:Op dinsdag 2 juni 2015 09:50 schreef Cathmar het volgende:
O, en Gao, lekker genoten? En hoe is het met de verhuisplannen? Al een huis (of heb ik dat gemist)?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |