zowel die van mijn oprit, als die van mijn buren. Allemaal kwijt via marktplaats, Facebook,buren en collega'squote:Op zondag 12 april 2015 14:38 schreef Puala het volgende:
Hangt er vanaf wat voor tegels het zijn, Nijnja. Grindtegels raak je bijv. helemaal niet kwijt al geef je geld toe.
Onze grindtegels waren ook zo weg. Gratis maar ik was al blij dat ze weg waren.quote:Op zondag 12 april 2015 14:38 schreef Puala het volgende:
Hangt er vanaf wat voor tegels het zijn, Nijnja. Grindtegels raak je bijv. helemaal niet kwijt al geef je geld toe.
Zonder iets te lezen moest ik deze post 2x lezen. Ik las tepelsquote:Op zondag 12 april 2015 14:38 schreef Puala het volgende:
Vet, hier raak je ze niet kwijt. Toch mooi om te zien dat zoiets per stuk van Nederland zo kan verschillen.quote:Op zondag 12 april 2015 16:41 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Onze grindtegels waren ook zo weg. Gratis maar ik was al blij dat ze weg waren.
dat wat zij zegt.quote:Op donderdag 16 april 2015 10:25 schreef Troel het volgende:
Ik denk dat ze op je werk ook best snappen dat het soms allemaal gewoon net even te is en dat je emoties je dan wel eens in de steek kunnen laten. Als ze er niet specifiek naar vragen, inderdaad lekker laten
Onbegrijpelijkquote:Op donderdag 16 april 2015 10:41 schreef Vicky het volgende:
[..]
dat wat zij zegt.
Blech.. spannende dag vandaag. Om 12.00 krijgen we te horen wat de volgende bezuiniginsronde gaat doen. Er moet 15% bezuinigd worden...
* Ynske duimtquote:Op donderdag 16 april 2015 10:41 schreef Vicky het volgende:
[..]
dat wat zij zegt.
Blech.. spannende dag vandaag. Om 12.00 krijgen we te horen wat de volgende bezuiniginsronde gaat doen. Er moet 15% bezuinigd worden...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |