SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nah, gewoon de 0-2 en dan de 0-3 maken...quote:Op zondag 12 april 2015 13:03 schreef Ajacied422 het volgende:
Snel de 1-1 maken en dan gewoon die wedstrijd afkappen. Uit dat licht, weg ermee.
Een plakhaar op de schaal van gladjanus.quote:Op zondag 12 april 2015 13:03 schreef Grifte het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd welke rating Jan Kooijemans deze act geeft
We kunnen!quote:Op zondag 12 april 2015 13:03 schreef Ajacied422 het volgende:
Snel de 1-1 maken en dan gewoon die wedstrijd afkappen. Uit dat licht, weg ermee.
Leuke goaltune inderdaadquote:
quote:Op zondag 12 april 2015 13:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Marco Kanters - My Little Lady.
Ik dacht: ''Dat zal vast een spectaculaire clip zijn. Niets is minder waar.
[ afbeelding ]
Want Kuyt is de enige toevoeging aan het elftalquote:Op zondag 12 april 2015 13:12 schreef de_boswachter het volgende:
Feyenoord
Maar met Kuyt erbij doen ze mee voor de titel!!
Gelukkig liet Ajax gister al zien kampioenwaardig zijn te zijnquote:Op zondag 12 april 2015 13:12 schreef de_boswachter het volgende:
Feyenoord
Gewoon nog een jaartje PSV dusquote:Op zondag 12 april 2015 13:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gelukkig liet Ajax gister al zien kampioenwaardig zijn te zijn
Hoho, en Guidettiquote:Op zondag 12 april 2015 13:12 schreef de_boswachter het volgende:
Feyenoord
Die pakken volgend jaar wel 102 puntenquote:Op zondag 12 april 2015 13:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gelukkig liet Ajax gister al zien kampioenwaardig zijn te zijn
Denk dat ook wel jaquote:
Eentje per 3,5 wedstrijd. 6 totaal.quote:Op zondag 12 april 2015 13:15 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Hoeveel goals heeft die man al gemaakt in Schotland?
Acht stuks.quote:Op zondag 12 april 2015 13:15 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Hoeveel goals heeft die man al gemaakt in Schotland?
Brands heeft deze zomer zichzelf ten doel gesteld alleen Memphis en Gini te verkopen. Mocht dat lukken, dan is die titel eigenlijk al binnen.quote:
Wel zonde voor al die andere aanvallers danquote:Op zondag 12 april 2015 13:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kazim en Guidetti.
Peppi en Kokki.
''Alleen'' Memphis verkopen..quote:Op zondag 12 april 2015 13:18 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Brands heeft deze zomer zichzelf ten doel gesteld alleen Memphis en Gini te verkopen. Mocht dat lukken, dan is die titel eigenlijk al binnen.
Geef je het op een briefje?quote:Op zondag 12 april 2015 13:19 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Feyenoord na 20 wedstrijden kampioen,
Ja. Hopelijk komt Affelay terugquote:
Nou..quote:Op zondag 12 april 2015 13:18 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Brands heeft deze zomer zichzelf ten doel gesteld alleen Memphis en Gini te verkopen. Mocht dat lukken, dan is die titel eigenlijk al binnen.
Ik vrees voor een vertrek van Jetrogod. Die is serieus niet te vervangen.quote:Op zondag 12 april 2015 13:18 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Dat zijn ook echt spitsen inderdaad. Debielquote:Op zondag 12 april 2015 13:18 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Wel zonde voor al die andere aanvallers dan![]()
Boetius, Manu, Achahbar, Bilal, Sleegers
Je snapt het nietquote:Op zondag 12 april 2015 13:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat zijn ook echt spitsen inderdaad. Debiel
Dat wel idd.quote:Op zondag 12 april 2015 13:22 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Ik vrees voor een vertrek van Jetrogod. Die is serieus niet te vervangen.
Hebben jullie niets in de jeugd dan?quote:Op zondag 12 april 2015 13:22 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
oooooooooooooooooooohquote:Op zondag 12 april 2015 13:26 schreef Vasion het volgende:
[..]
Hebben jullie niets in de jeugd dan?
Oh wacht.. stomme vraag
Het zit diep.quote:Op zondag 12 april 2015 13:26 schreef Vasion het volgende:
[..]
Oh wacht.. stomme vraag
Sleegers is niet eens een aanvaller. Is een 10.quote:
Hoe het tegenwoordig gaat zie ik Jetro niet blijven idd.quote:Op zondag 12 april 2015 13:22 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Nee, dit was geen barney post hoor.quote:Op zondag 12 april 2015 13:26 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
ooooooooooooooooooooh
barney.gif kom er maar in
Wel dan?quote:
Volgens mij speelt Sleegers bij Eindhoven altijd vanaf links. Maar je hebt dan 8 aanvallers voor 3 posities, niet zo lastig te begrijpen tochquote:Op zondag 12 april 2015 13:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Sleegers is niet eens een aanvaller. Is een 10.
Wat zal het buitenspelers uitmaken als er een extra spits bij komt? Wat is daar zonde aan precies?
Dit kan ik bevestigen.quote:Op zondag 12 april 2015 13:27 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Volgens mij speelt Sleegers bij Eindhoven altijd vanaf links.
Marsmanquote:Op zondag 12 april 2015 13:28 schreef Ajacied422 het volgende:
Twente vs Go Ahead: Marsman; Martina, Bjelland, Andersen, Koppers; Mokotjo, Tapia, Ziyech; Mokhtar, Borven, Ould-Chikh
Mijn grote held Børven start weer in de basis.
Bij Eindhoven wel ja. En te Vrede gaat weg, Bilal zal wel verhuurd worden. Kazim hoeft van mij ook niet behouden te worden maargoed.quote:Op zondag 12 april 2015 13:27 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Volgens mij speelt Sleegers bij Eindhoven altijd vanaf links. Maar je hebt dan 8 aanvallers voor 3 posities, niet zo lastig te begrijpen toch
Gaan allemaal naar Fc Twente.quote:Op zondag 12 april 2015 13:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Bij Eindhoven wel ja. En te Vrede gaat weg, Bilal zal wel verhuurd worden. Kazim hoeft van mij ook niet behouden te worden maargoed.
En de topper Schilder ook. Schreuder gooit het roer om.quote:Op zondag 12 april 2015 13:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Net als Hidde, man van de toekomst, Ter Avest.
Vind het wel ironisch dat de club die het meest met eigen jeugd loopt te pronken een imbeciel als Boilessen op die positie heeft lopen.quote:Op zondag 12 april 2015 13:26 schreef Vasion het volgende:
[..]
Oh wacht.. stomme vraag
Derde voorrondequote:Op zondag 12 april 2015 13:35 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Is de derde plaats eigenlijk groepsfase Europa League of 4e voorronde?
Alleen de bekerwinnaar gaat de groepsfase bestuiven. Dat levert overigens meer punten op de ranking op dan een beetje rondreizen voor de 3e en 4e voorronde, heb ik me laten horen.quote:Op zondag 12 april 2015 13:35 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Is de derde plaats eigenlijk groepsfase Europa League of 4e voorronde?
PSV werd vorig seizoen vierde en begon dit seizoen toch in de derde voorronde? Ik dacht dat de nummer drie dan een betere positie kreeg.quote:
Rustig, de jeugdspelers moeten eerst jaren lang aan het ajaxsysteem wennen voordat ze in het eerste mogen.quote:Op zondag 12 april 2015 13:35 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Vind het wel ironisch dat de club die het meest met eigen jeugd loopt te pronken een imbeciel als Boilessen op die positie heeft lopen.
Oja, die is daar ook aanvoerder trouwens![]()
Is sinds dit seizoen e.e.a. veranderd vgm.quote:Op zondag 12 april 2015 13:37 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
PSV werd vorig seizoen vierde en begon dit seizoen toch in de derde voorronde? Ik dacht dat de nummer drie dan een betere positie kreeg.
Die hele zooi is omgegooid doordat bekerwinnaars in de groepsfase instromenquote:Op zondag 12 april 2015 13:37 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
PSV werd vorig seizoen vierde en begon dit seizoen toch in de derde voorronde? Ik dacht dat de nummer drie dan een betere positie kreeg.
Oja, sorry.quote:Op zondag 12 april 2015 13:37 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Rustig, de jeugdspelers moeten eerst jaren lang aan het ajaxsysteem wennen voordat ze in het eerste mogen.
quote:Op zondag 12 april 2015 13:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
Cavaliers en ik kunnen jullie trouwens aanraden om De tafel van Kees terug te kijken, het interview met Hans Nijland was baanbrekend te noemen.
quote:Op zondag 12 april 2015 12:16 schreef Cavaliers het volgende:
Ik heb de tafel van Kees overigens niet gezien, itt wat Johannes beweerde.
Hopelijk werd Erik van den Looy flink bekritiseerdquote:Op zondag 12 april 2015 13:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
Cavaliers en ik kunnen jullie trouwens aanraden om De tafel van Kees terug te kijken, het interview met Hans Nijland was baanbrekend te noemen.
In dat geval kan ik het jou met terugwerkende kracht alsnog aanraden.quote:
Dus Hans is een drinker?quote:Op zondag 12 april 2015 13:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
In dat geval kan ik het jou met terugwerkende kracht alsnog aanraden.
Hans kwam over als een vriendelijke, warme man, die wel van een borreltje houdt.
Deze Hans ken ik niet.quote:Op zondag 12 april 2015 13:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
Hans kwam over als een vriendelijke, warme man, die wel van een borreltje houdt.
Die heeft er helaas weinig verstand van inderdaad, met dit materiaal ben je zo goed als verplicht de bekerfinale te halen dus ook dat kunnen we niet op zijn conto schrijven.quote:Op zondag 12 april 2015 13:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hopelijk werd Erik van den Looy flink bekritiseerd
Bedankt Hansquote:
Gezien de gespeelde wedstrijden wel ja.quote:Op zondag 12 april 2015 13:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die heeft er helaas weinig verstand van inderdaad, met dit materiaal ben je zo goed als verplicht de bekerfinale te halen dus ook dat kunnen we niet op zijn conto schrijven.
Straks nemen ze het op tegen SCC.quote:Op zondag 12 april 2015 13:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Gezien de gespeelde wedstrijden wel ja.
Maar Groningen speelt zelden goed
Hadden wij niet een weddenschap staan op FCG-SCC?quote:Op zondag 12 april 2015 13:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nee wat, hij zuipt!
Als ooggetuige kan ik hier goed over oordelen.
Vanzelfsprekend gaat SCC er niks van bakkenquote:Op zondag 12 april 2015 13:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Straks nemen ze het op tegen SCC.
Ik voorspel een 1-1.
Ik vond SCC prima spelen tegen FC Utrechtquote:Op zondag 12 april 2015 13:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vanzelfsprekend gaat SCC er niks van bakken
Geheel in lijn met de afgelopen tien weken
22 goals voor en 2 tegen is zeer matig inderdaad.quote:Op zondag 12 april 2015 13:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Gezien de gespeelde wedstrijden wel ja.
Maar Groningen speelt zelden goed
Kan het me niet herinneren maar ik voorspel een overwinning voor FC Groningen.quote:Op zondag 12 april 2015 13:42 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Hadden wij niet een weddenschap staan op FCG-SCC?
Ik herinner mij dat nog wel. Er staat een La Chouffe op het spel.quote:Op zondag 12 april 2015 13:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Kan het me niet herinneren maar ik voorspel een overwinning voor FC Groningen.
Kun je ook even de tegenstanders opnieuw neerzetten?quote:Op zondag 12 april 2015 13:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
22 goals voor en 2 tegen is zeer matig inderdaad.
[..]
Kan het me niet herinneren maar ik voorspel een overwinning voor FC Groningen.
Zoek maar even op dan.quote:Op zondag 12 april 2015 13:44 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ik herinner mij dat nog wel. Er staat een La Chouffe op het spel.
Je draaft weer door in je act.quote:Op zondag 12 april 2015 13:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zoek maar even op dan.
Klinkt wel als iets wat ik aan zou nemen want FCG is in de Euroborg heer en meester.
Dat gaat moeilijk zonder Sherlock, het is namelijk al enige tijd geleden dat deze weddenschap is vastgelegd.quote:Op zondag 12 april 2015 13:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zoek maar even op dan.
Klinkt wel als iets wat ik aan zou nemen want FCG is in de Euroborg heer en meester.
Fc Groningen speelt 34x per jaar thuisquote:Op zondag 12 april 2015 13:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zoek maar even op dan.
quote:Op zondag 12 april 2015 13:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Kun je ook even de tegenstanders opnieuw neerzetten?
twitter:MatthijsKleij twitterde op zondag 12-04-2015 om 13:08:56"@chrisvakkieS: En dan vind je dit op internet over dug-outs#NACpraat#maaskant http://t.co/vmdsyZzcwX" reageer retweet
Alleen Vitesse is een knappe prestatie, de rest was je aan je stand verplichtquote:Op zondag 12 april 2015 13:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik geef toe dat daar niet aansprekende namen zoals Roda JC tussen staan.
Groningen uit is nu eenmaal altijd lastig, daar valt geen speld tussen te krijgen.quote:
Nee.quote:Op zondag 12 april 2015 13:48 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Heeft GGMM_de_echte dit aan jou doorgespeeld?
De 4-0 was zeer geflatteerd.quote:Op zondag 12 april 2015 13:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Groningen uit is nu eenmaal altijd lastig, daar valt geen speld tussen te krijgen.
Vitesse kreeg daar in de beker met 4-0 op de broek.
Ook in de competitie wist Vitesse niet van Groningen te winnen.
Dan hebben ze het toch goed gedaan?quote:Op zondag 12 april 2015 13:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Alleen Vitesse is een knappe prestatie, de rest was je aan je stand verplicht
Dat PSV faalde tegen Roda is daar niet relevant voor.
quote:Op zondag 12 april 2015 13:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als wedstrijden winnen die aan je stand verplicht zijn wordt beschouwd als goed is het vergelijk met PSV die een wedstrijd verloor die ze aan hun stand verplicht waren om te winnen wel rullevant.
Vitesse gaf ajax weer met 0-4 op de broek.quote:Op zondag 12 april 2015 13:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Groningen uit is nu eenmaal altijd lastig, daar valt geen speld tussen te krijgen.
Vitesse kreeg daar in de beker met 4-0 op de broek.
Ook in de competitie wist Vitesse niet van Groningen te winnen.
Die 0-4 was ook geflatteerd.quote:Op zondag 12 april 2015 13:51 schreef Vasion het volgende:
[..]
Vitesse gaf ajax weer met 0-4 op de broek.
Grunn > ajax
quote:Op zondag 12 april 2015 13:51 schreef Vasion het volgende:
[..]
Vitesse gaf ajax weer met 0-4 op de broek.
Grunn > ajax
Een nieuw filmpje van Vos de Mosquote:
Het gaat erom of Erik vd Looi iets bijzonders heeft geflikt, niet of Cocu heeft gefaald in de bekercompetitie.quote:Op zondag 12 april 2015 13:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dan hebben ze het toch goed gedaan?
Als wedstrijden winnen die aan je stand verplicht zijn wordt beschouwd als goed is het vergelijk met PSV die een wedstrijd verloor die ze aan hun stand verplicht waren om te winnen wel rullevant.
Erik vd Looi bestaat niet.quote:Op zondag 12 april 2015 13:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het gaat erom of Erik vd Looi iets bijzonders heeft geflikt, niet of Cocu heeft gefaald in de bekercompetitie.
Dat Groningen het beter deed in de beker wisten we immers al
Bedanktquote:Op zondag 12 april 2015 13:53 schreef Vasion het volgende:
[..]
Hopelijk wint Fc Groningen de beker, verdienen ze wel.
Bedankt Erwin.quote:
Ben jij stoned vandaag?quote:Op zondag 12 april 2015 13:54 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Willem II van een penalty bestolen.
Dan zal pizzageit zo wel over de KNJB komen janken.
Die van GGMM zijn meer objectief.quote:Op zondag 12 april 2015 13:55 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ben benieuwd naar de objectieve analyse van Pizzageit.
Dan kunnen we pas met 100% zekerheid stellen of dit wel of geen penalty is.
Je moet hem maar eens vertellen dat hij dom isquote:Op zondag 12 april 2015 13:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Pizzagoat is echt een toopuser wat dat betreft
En zo'n slimme jongen ook. Wist je dat hij natuurkunde studeert?quote:Op zondag 12 april 2015 13:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Volgens Sked en GGMM_de_echte is het een act.quote:Op zondag 12 april 2015 13:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb GGMM_de_echte al een tijdje niet gezien, erg jammer. Was een wereldgozer namelijk.quote:Op zondag 12 april 2015 13:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Volgens Sked en GGMM_de_echte is het een act.
Wat waren eigenlijk de voorwaarden van onze weddenschap:quote:Op zondag 12 april 2015 13:56 schreef Cavaliers het volgende:
Ik krijg de indruk dat Vasion niet helemaal objectief is.
Hij heeft weer eens verplicht FOK!-vrij?quote:Op zondag 12 april 2015 13:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maar we moeten nog tot na de dodenherdenking wachten op ons zonnestraaltje GGMM.
Doet hij alsof hij weg is dan?quote:Op zondag 12 april 2015 13:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maar we moeten nog tot na de dodenherdenking wachten op ons zonnestraaltje GGMM.
Exact.quote:Op zondag 12 april 2015 13:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wat waren eigenlijk de voorwaarden van onze weddenschap:
als Groningen wint krijg ik 1 La Chouffe van jou
als Cambuur wint krijg jij 1 La Chouffe van mij.
bij een gelijkspel gebeurt er niks?
...quote:Op zondag 12 april 2015 13:57 schreef Vasion het volgende:
[..]
Jawel, maar waarom zou de ''knjb'' Feyenoord dan helpen.
Komt omdat je nooit meer twitch aanzet, GGMM_de_echte was daar dol op. Vooral op basketbal, dat vond hij echt een sport, in tegenstelling tot darten.quote:Op zondag 12 april 2015 13:57 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ik heb GGMM_de_echte al een tijdje niet gezien, erg jammer. Was een wereldgozer namelijk.
Ik kan me ook herinneren dat hij liefhebber van Togethertube was.quote:Op zondag 12 april 2015 13:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Komt omdat je nooit meer twitch aanzet, GGMM_de_echte was daar dol op. Vooral op basketbal, dat vond hij echt een sport, in tegenstelling tot darten.
Meneer Vasion voor jou.quote:Op zondag 12 april 2015 13:56 schreef Cavaliers het volgende:
Ik krijg de indruk dat Vasion niet helemaal objectief is.
Ja. Ik heb een altaar in mijn kamer gemaakt met diverse aluminiumkaarsjes.quote:Op zondag 12 april 2015 13:58 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Hij heeft weer eens verplicht FOK!-vrij?
Slaap je nog?quote:Op zondag 12 april 2015 13:57 schreef Vasion het volgende:
[..]
Jawel, maar waarom zou de ''knjb'' Feyenoord dan helpen.
Daar heeft hij regelmatig afleveringen van Baantjer gekeken.quote:Op zondag 12 april 2015 13:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik kan me ook herinneren dat hij liefhebber van Togethertube was.
quote:Op zondag 12 april 2015 13:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja. Ik heb een altaar in mijn kamer gemaakt met diverse aluminiumkaarsjes.
Ik wil vanavond wel even twitchen als GGMM_de_echte daar vrolijk van wordt.quote:Op zondag 12 april 2015 13:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Komt omdat je nooit meer twitch aanzet, GGMM_de_echte was daar dol op. Vooral op basketbal, dat vond hij echt een sport, in tegenstelling tot darten.
Dat denk ik wel. Alhoewel ik eigenlijk niet mag posten uit naam van een geband persoon.quote:Op zondag 12 april 2015 14:00 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ik wil vanavond wel even twitchen als GGMM_de_echte daar vrolijk van wordt.
Waar moeten we hem eigenlijk anders van kennen?quote:Op zondag 12 april 2015 14:01 schreef tompsv18 het volgende:
Vicento? Die ken ik alleen van zijn schwalbe tegen Ajax.
Niet om zijn voetbalkwaliteiten in ieder geval, hij kan er niet veel van.quote:Op zondag 12 april 2015 14:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waar moeten we hem eigenlijk anders van kennen?
Van zijn weergaloze acties in het ADO tenuequote:Op zondag 12 april 2015 14:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waar moeten we hem eigenlijk anders van kennen?
Nou, op je wenken bediendquote:
Ik zie liever de inbreng van Wiljan Pluim. Ik denk dat de tegenvallende resultaten van Roda voor een deel aan zijn vertrek te wijten zijn.quote:Op zondag 12 april 2015 14:02 schreef Cavaliers het volgende:
Braber scoorde ooit een doelpunt namens RKC tegen Cambuur. Vervolgens juichte hij door ''kalma kalma'' te doen.
#braberfeitjes
Meestal zijn Feyenoordwedstrijden zo voorspelbaar en treurig als wat. Dan komt Feyenoord meestal in de zakelijke rol. Beetje kloten onder leiding van Kazim, beetje vertragen, beetje rollebollen op de grond.quote:
Fey kan nog in de 92e en 94e scoren hequote:
Hier kan ik het niet mee oneens zijnquote:Op zondag 12 april 2015 14:04 schreef tompsv18 het volgende:
Het zou leuk zijn als Vitesse Feyenoord nog inhaalt.
Speelronde 33.quote:Op zondag 12 april 2015 14:04 schreef tompsv18 het volgende:
Het zou leuk zijn als Vitesse Feyenoord nog inhaalt.
Klopt, alleen de wedstrijd is wel in de Kuip, wint Vitesse nooitquote:
Waarom niet?quote:Op zondag 12 april 2015 14:05 schreef Dj_Day-V het volgende:
Waarom zitten Feyenoorders altijd in het clubtopic?
Omdat ze overal buiten hun eigen kliekje uitgelachen worden om hun hilarisch domme meningen.quote:Op zondag 12 april 2015 14:05 schreef Dj_Day-V het volgende:
Omdat ze anders worden uitgelachen om hun wanprestaties.quote:Op zondag 12 april 2015 14:05 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ze vinden dat er hier te veel getrolled wordt.quote:Op zondag 12 april 2015 14:05 schreef Dj_Day-V het volgende:
Vitesse - Dordrechtquote:
quote:Op zondag 12 april 2015 14:06 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Vitesse - Dordrecht 4-0
ADO - Vitesse 0-3
Feyenoord - Vitesse 0-2
Vitesse - Utrecht 3-0
Feyenoord - Go Ahead 1-1
Groningen - Feyenoord 2-0
Feyenoord - Vitesse 0-2
PEC - Feyenoord 2-1
Wie weet.
Isimat.quote:Op zondag 12 april 2015 14:07 schreef Ajacied422 het volgende:
Wie zijn volgens jullie de beste verdedigers in dit Eredivisieseizoen?
Jetro Willemsquote:Op zondag 12 april 2015 14:07 schreef Ajacied422 het volgende:
Wallace en Achentehquote:Op zondag 12 april 2015 14:07 schreef Ajacied422 het volgende:
Ariasquote:Op zondag 12 april 2015 14:07 schreef Ajacied422 het volgende:
Brenetquote:Op zondag 12 april 2015 14:07 schreef Ajacied422 het volgende:
Rekikquote:Op zondag 12 april 2015 14:07 schreef Ajacied422 het volgende:
Brumaquote:Op zondag 12 april 2015 14:07 schreef Ajacied422 het volgende:
Kochquote:Op zondag 12 april 2015 14:07 schreef Ajacied422 het volgende:
Marcellisquote:Op zondag 12 april 2015 14:07 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik zit bij wedstrijden van Ajax, als ik dan al ondertussen op fok zit, ook alleen in het Ajax topic. Hou het dan liever wat serieuzer en inhoudelijker dan alle onzin die hier dan op je af komt. Vind het alleen vermakelijk bij andere wedstrijdenquote:Op zondag 12 april 2015 14:05 schreef Dj_Day-V het volgende:
Toptalent Børven in de basisquote:Opstelling Go Ahead Eagles: Van der Hart; Nieuwpoort, Vriends, Van der Linden, Schenk; Overgoor, Van Ooijen, Türüç; Verhoek, Kolder en De Sa.
Opstelling FC Twente: Marsman; Martina, Bjelland, Andersen, Koppers; Mokotjo, Ziyech, Tapia; Mokhtar, Børven en Ould-Chikh.
Je bent erg bescheiden.quote:Op zondag 12 april 2015 14:09 schreef Ajacied422 het volgende:
Willems - Botteghin - Veltman - Arias
#Godheeftgesproken
Tamataquote:Op zondag 12 april 2015 14:07 schreef Ajacied422 het volgende:
Veltman?quote:Op zondag 12 april 2015 14:09 schreef Ajacied422 het volgende:
Willems - Botteghin - Veltman - Arias
#Godheeftgesproken
Dit jaar doet hij het wel redelijk maar het is ongelofelijk dat mensen stellen dat hij de top aankan.quote:
Voor serieuze bijna wetenschappelijke discussies check ik ook dikwijls het Ajax topic.quote:Op zondag 12 april 2015 14:09 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ik zit bij wedstrijden van Ajax, als ik dan al ondertussen op fok zit, ook alleen in het Ajax topic. Hou het dan liever wat serieuzer en inhoudelijker dan alle onzin die hier dan op je af komt. Vind het alleen vermakelijk bij andere wedstrijden
Lekker voor je kneus.quote:Op zondag 12 april 2015 14:10 schreef Shreyas het volgende:
Die 2-2 valt veel te snel, nu gaat Feyenoord dit nog wel winnen. Heel jammer
Ik denk Drommel, ff kiekn.quote:
Vind jij Feyenoord ook een topclub?quote:Op zondag 12 april 2015 14:10 schreef Shreyas het volgende:
Neequote:
Ik kijk meer in het Aad300 topic als ik een mening wil horen waar ik wat aan heb.quote:Op zondag 12 april 2015 14:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Voor serieuze bijna wetenschappelijke discussies check ik ook dikwijls het Ajax topic.
Mwha ze hebben niet dat ajax luck, zoals PizzaGeit dat zo mooi kan zeggen.quote:Op zondag 12 april 2015 14:10 schreef Shreyas het volgende:
Ik kan het Sierd de Vos topic aanraden, daar staat een erg goed filmpje in.quote:Op zondag 12 april 2015 14:11 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik kijk meer in het Aad300 topic als ik een mening wil horen waar ik wat aan heb.
Wilde, achterlijke kutbackquote:Op zondag 12 april 2015 14:12 schreef Ajacied422 het volgende:
Die Karsdorp kan er eigenlijk ook geen ene reet van.
Het toptalent van Feyenoord.........quote:Op zondag 12 april 2015 14:12 schreef Ajacied422 het volgende:
Die Karsdorp kan er eigenlijk ook geen ene reet van.
Dat zeker, net even het nieuwe Sevilla filmpje gezien, dat was wel weer bioscoop-waardig.quote:Op zondag 12 april 2015 14:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik kan het Sierd de Vos topic aanraden, daar staat een erg goed filmpje in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |