quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Correct de familie Nassau-Zorreguieta bracht daar een vrolijke en zorgeloze kerstvakantie door.quote:Op zondag 26 april 2015 18:08 schreef Nico_S. het volgende:
Villa la Angostura, Argentinië.
https://maps.google.com/m(...)w&cbp=12,256.23,,0,0
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Juistquote:Op maandag 27 april 2015 14:55 schreef erikb667 het volgende:
Gezien de afschuwelijke architectuur moest het daar ergens zijn maar ik zocht in Oezbekistan:
Mariinsky Theater in Astrakhan
Stimmt haargenau! Zicht op de Binnenalster.quote:Op maandag 27 april 2015 16:14 schreef Nico_S. het volgende:
Lombardsbrücke, Hamburg.
https://maps.google.com/m(...)w&cbp=12,174.31,,0,0
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boeren en swienen worden knorrende vet.
quote:
Shit ja, in Firefox krijg ik met jouw link van laatst nu ook alleen nog maar de nieuwe versie.quote:Op woensdag 29 april 2015 11:36 schreef bork het volgende:
Nou het feest is voorbij, in Chrome ook de verplichte nieuwe versie van maps![]()
![]()
![]()
Ja, de "parel van Colombia", Cartagena de Indias, ooit veroverd en geplunderd door Sir Francis Drake, vertrekpunt van zilvervloten.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boeren en swienen worden knorrende vet.
Precies gewoon Hamborn vroeger, geen klein station toen btw.quote:
Ik ook. JDude plaatste in de NL versie van de quiz deze link naar de oude versie, die werkt (voorlopig?) nog:quote:Op zaterdag 2 mei 2015 00:18 schreef chufi het volgende:
Ik vind de nieuwe Maps echt kut in gebruik.....
Ze hebben de bookmarks in Chrome ook totaal verneuktquote:Op zaterdag 2 mei 2015 00:18 schreef chufi het volgende:
Ik vind de nieuwe Maps echt kut in gebruik.....
Ja die waarschuwing zag ik van de week ook al als waarschuwing en 2 dagen later was het raakquote:Op zaterdag 2 mei 2015 00:29 schreef Nico_S. het volgende:
[..]
Ik ook. JDude plaatste in de NL versie van de quiz deze link naar de oude versie, die werkt (voorlopig?) nog:
https://maps.google.com/lochp
Loops etc ... echt niet te volgen, terwijl Chrome een eigen produkt isquote:Op zaterdag 2 mei 2015 00:33 schreef bork het volgende:
[..]
Ze hebben de bookmarks in Chrome ook totaal verneukt
Helaas, niet in dat land, geen stadhuis te zien, maar wel warm.quote:Op zaterdag 2 mei 2015 11:21 schreef bork het volgende:
Kerk en stadhuis Levoca, zit in de trein, maps is moeilijk, volgens mij klopt het wel, ik wacht wel op bevestiging.
Toch leuk gevonden, Krzeszow ken ik niet. Ook erg leuk, ik heb ooit een heel mooi boek gelezen dat zich in die streek afspeelde en kan me deze plaats niet herinneren.quote:Op zaterdag 2 mei 2015 17:14 schreef erikb667 het volgende:
[..]
Helaas, niet in dat land, geen stadhuis te zien, maar wel warm.
Er zijn vast mooie boeken te schrijven over Bolko de Strenge (ligt aldaar in het mausoleum) die het samen met Hendrik de Rechtvaardige moet opnemen tegen Bernhard de Behendige (later getrouwd met Juliana) en Hendrik de Dikke. Misschien heette de plaats in het boek nog Grüssau?quote:Op zaterdag 2 mei 2015 22:14 schreef bork het volgende:
[..]
Toch leuk gevonden, Krzeszow ken ik niet. Ook erg leuk, ik heb ooit een heel mooi boek gelezen dat zich in die streek afspeelde en kan me deze plaats niet herinneren.
quote:Op zondag 3 mei 2015 18:04 schreef erikb667 het volgende:
Dit moet het station van San Candido in Alto Adige zijn....
Nee, het heette "meisje niemand" aka panna nikt van Tomek Tryzna, prachtig verfilmd overigens door Wayda.quote:Op zondag 3 mei 2015 09:21 schreef erikb667 het volgende:
[..]
Er zijn vast mooie boeken te schrijven over Bolko de Strenge (ligt aldaar in het mausoleum) die het samen met Hendrik de Rechtvaardige moet opnemen tegen Bernhard de Behendige (later getrouwd met Juliana) en Hendrik de Dikke. Misschien heette de plaats in het boek nog Grüssau?
Via die film kom ik in twee plaatsen in Frankrijk terecht, maar daar kan ik deze plek nog steeds niet vinden.quote:Op maandag 4 mei 2015 17:11 schreef erikb667 het volgende:
Niemand heeft die film gezien zeker?
[ afbeelding ]
Deze is al een keer langs gekomen, maar leuk voor de newbiesquote:Op donderdag 7 mei 2015 01:11 schreef Nico_S. het volgende:
Deze constructie is gebouwd als vervanging voor meerdere sluizen.
quote:
Het zijn er inderdaad veel,quote:Op vrijdag 8 mei 2015 15:14 schreef erikb667 het volgende:
De plaats is duidelijk maar het zoeken naar de juiste ingang is te tijdrovend, dat mag iemand anders doen.
quote:Op vrijdag 8 mei 2015 18:05 schreef Nico_S. het volgende:
Guanajuato, Mexico.
https://maps.google.com/m(...)g&cbp=12,207.18,,0,0
quote:
[ Bericht 73% gewijzigd door chufi op 09-05-2015 11:01:21 ]
SOrry ik zie nu pas dat we 3 sec uit elkaar posten.. Nee geen Brazil..quote:Op zaterdag 9 mei 2015 19:55 schreef erikb667 het volgende:
Ik zie bloeiende Jacaranda's (paarse/lila bloemen) dus zal het wel Brazilië zijn?
quote:Op maandag 11 mei 2015 11:19 schreef erikb667 het volgende:
Het kasteel van Vianden (L)
Heb in het hotel rechts ooit gelogeerd.
Correct. De Groene Haribo Beer in Boadilla del Monte bij Madrid. Blijkbaar is het niet meer mogelijk om te rotzooien met de aanleg van de vele rotondes, nu wordt er geknoeid met de aankleding van die rotondes, door er rotzooi neer te zetten voor veel euro's.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |