SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 en 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Brammess op 13-04-2015 08:01:58 ]![]()
Hoe is het bij Nac in godsnaam 2-2 geworden
When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
Je kan zeggen wat je wilt, maar die hebben wel kansen gecreëerd.quote:Op zaterdag 11 april 2015 23:07 schreef MouzurX het volgende:
Hoe is het bij Nac in godsnaam 2-2 geworden![]()
Op 2 na ook kansen verspeeld.quote:Op zaterdag 11 april 2015 23:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je kan zeggen wat je wilt, maar die hebben wel kansen gecreëerd.Wie niet dom is moet slim zijn!![]()
quote:Op zaterdag 11 april 2015 23:15 schreef PeeJie_ het volgende:
Gelukkig hebben we in de arena geen dugouts meer![]()
[ afbeelding ]![]()
![]()
Camerageile flapdrol.quote:Op zaterdag 11 april 2015 23:15 schreef PeeJie_ het volgende:
Gelukkig hebben we in de arena geen dugouts meer![]()
[ afbeelding ]![]()
http://www.telegraaf.nl/t(...)campaign=twitterfeedquote:Kolbeinn Sigthórsson staat open voor een vertrek bij Ajax. „Als er een mooie club komt, dan wil ik daar over nadenken'”, zei hij zaterdagavond na de zege van zijn club op Heracles Almelo (2-0).
Sigthórsson tekende voor het eerste doelpunt van Ajax. Hij mocht beginnen omdat Arkadiusz Milik nog niet is hersteld van een knieblessure. De IJslander is bezig met zijn vierde seizoen bij Ajax maar kon mede door blessures nooit echt overtuigen.
Trainer Frank de Boer liet na de ruim uitgevallen zege van zijn ploeg doorschemeren dat Ajax op zoek is naar een nieuwe spits die moet gaan concurreren met Milik en Richairo Zivkovic.http://www.telegraaf.nl/t(...)einde_seizoen__.htmlquote:De Boer snakt naar einde seizoen
Trainer Frank de Boer snakt naar het einde van de competitie. „Tweede worden en op naar volgend seizoen”, zei hij zaterdag na de uitzege van Ajax op Heracles Almelo (2-0).
Sommige spelers van Ajax vonden de wedstrijd drie keer niets. „Misschien wel vier keer niets”, verbeterde De Boer toen hij met die opmerkingen werd geconfronteerd. „Ze hebben hun stinkende best gedaan maar dat is niet genoeg voor Ajax. We speelden op kunstgras, dat moet normaal een voordeel zijn. Maar we leden zo veel balverlies dat we ons zelf uit de wedstrijd speelden.”
„Gelukkig hebben we gewonnen”, zei De Boer. „Het is belangrijk dat we tweede worden. Daar moeten we in de laatste vier wedstrijden voor zorgen. Of ik snak naar het einde van het seizoen? Ach, van mij hoeft de competitie geen tien wedstrijden meer te duren.”http://www.vi.nl/nieuws/d(...)novic-en-propper.htmquote:De Boer wil extra spits en noemt ook Vejinovic en Pröpper
Doordat de titel uit zicht is en plek twee een zekerheidje lijkt, is Ajax al volop bezig met volgend seizoen. Trainer Frank de Boer bevestigde na afloop op zoek te zijn naar een nieuwe spits, die Kolbeinn Sigthórsson moet opvolgen.
De Boer verwacht dat Sigthórsson vertrekt, zo mag uit zijn woorden na de 0-2 zege op Heracles Almelo worden geconcludeerd. 'We zijn voor volgend seizoen op zoek naar een concurrent voor Arek Milik en Richairo Zivkovic', zei De Boer tegen FOX Sports. 'Die concurrent moet een waardevolle speler zijn die er direct staat. Niet iemand die nog moet rijpen.'
Sigthórsson maakte in Almelo 0-1 en is bezig aan zijn vierde seizoen in Amsterdam. De 25-jarige IJslander is toe aan een nieuwe stap in zijn loopbaan. 'Als er in de zomer een mooie club komt, denk ik dat alle betrokkenen daarvoor open staan', sprak hij. De spits vond dat Ajax tegen Heracles zeer zwak speelde. 'Het had ook 6-2 kunnen worden.'
De Boer wilde na de wedstrijd niet bevestigen dat de komst van AZ-middenvelder Nemanja Gudelj rond is. 'We praten op de club ook over Marko Vejinovic en Davy Pröpper (beiden Vitesse, red.)', stelde hij. 'We hebben volgend seizoen een brede selectie nodig. Dat is de les die we dit seizoen geleerd hebben.'![]()
Het is echt niet alleen de breedte die mist dit seizoen. Ook zonder blessures en schorsingen is het gewoon heel erg matig.quote:Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Ajax houdt de competitie tot de laatste dag spannend, onderin dan...quote:Op zondag 12 april 2015 00:38 schreef Ajacied422 het volgende:
Volgende week Ajax - NAC Breda.
Dat wordt pas een spektakel.![]()
Ik hoop overigens wel nog altijd dat PSV niet van Heerenveen weet te winnen, daarna ga ik op vakantie en dan hoef ik tenminste twee weken niet met feestende boertjes geconfronteerd te worden.![]()
Waarom een nieuwe spits Frank? Geef Zivkovic dalijk gewoon wat kansen, die jongen kan wel wat. De vraag is welke verdediger gaat er komen? Gudelj prima, maar er mag nog wel een verdediger bij, maarja wie?![]()
ze gaan echt gewoon niks voor achterin halen
When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
Ziet er goed uit alleen ben ik niet zo'n fan van de derde van links, gaat waarschijnlijk toch wegquote:Op zondag 12 april 2015 10:54 schreef Vermecelli het volgende:
Nog suggesties? Aangezien onze huidige OP volgende week is verlopen
[ afbeelding ]![]()
Ja ik twijfel ook nog, alleen is het lastig een goede groepsfoto van dit seizoen te vinden.quote:Op zondag 12 april 2015 10:56 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ziet er goed uit alleen ben ik niet zo'n fan van de derde van links, gaat waarschijnlijk toch weg![]()
Vejinovic en Propper ... is er nou echt niks beters te vinden dan die gasten? Leuk hoor om de 2 a 3 wedstrijden eens leuk spelen, maar ik zie de toegevoegde waarde niet.![]()
Pröpper liever dan Vejinovic, maar ik ben het met je eens.quote:Op zondag 12 april 2015 11:09 schreef Dale__Cooper het volgende:
Vejinovic en Propper ... is er nou echt niks beters te vinden dan die gasten? Leuk hoor om de 2 a 3 wedstrijden eens leuk spelen, maar ik zie de toegevoegde waarde niet.![]()
Mja, ik vond Pröpper een paar jaar terug wel een leuk talent samen met v. Ginkel, maar ik zie op het moment ook niet echt meer de meerwaarde. Het zou zonde zijn om talenten als Nouri en vd Beek in Jong Ajax te laten ten faveure van dat soort spelers.quote:Op zondag 12 april 2015 11:09 schreef Dale__Cooper het volgende:
Vejinovic en Propper ... is er nou echt niks beters te vinden dan die gasten? Leuk hoor om de 2 a 3 wedstrijden eens leuk spelen, maar ik zie de toegevoegde waarde niet.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
twitter:MikeVerweij twitterde op zondag 12-04-2015 om 02:00:51Als 'nieuws' gebracht maar volkomen logisch dat Sigthorsson vertrekt. Na dit seizoen namelijk nog maar 1 jaar contract bij #Ajax >>> reageer retweet
twitter:MikeVerweij twitterde op zondag 12-04-2015 om 02:01:56<<< Enige reden van contractverlenging was om hem niet gratis de deur uit te laten wandelen. #Ajax reageer retweet
![]()
Rookgordijn. Gudelj is binnen.quote:Op zondag 12 april 2015 11:09 schreef Dale__Cooper het volgende:
Vejinovic en Propper ... is er nou echt niks beters te vinden dan die gasten? Leuk hoor om de 2 a 3 wedstrijden eens leuk spelen, maar ik zie de toegevoegde waarde niet.
Niet dat we daar blij mee moeten zijn, maar ja.![]()
Tot er in augustus niemand geweest is en Frank weer eens een vlaag van verstandsverbijstering heeft.quote:Op zondag 12 april 2015 11:45 schreef Ajacied422 het volgende:
twitter:MikeVerweij twitterde op zondag 12-04-2015 om 02:00:51Als 'nieuws' gebracht maar volkomen logisch dat Sigthorsson vertrekt. Na dit seizoen namelijk nog maar 1 jaar contract bij #Ajax >>> reageer retweet
twitter:MikeVerweij twitterde op zondag 12-04-2015 om 02:01:56<<< Enige reden van contractverlenging was om hem niet gratis de deur uit te laten wandelen. #Ajax reageer retweet
![]()
'Ajax kan zonder aankopen gewoon kampioen worden volgend seizoen'http://www.nu.nl/voetbal/(...)volgend-seizoen.htmlquote:Joël Veltman denkt dat Ajax komende zomer geen versterkingen nodig heeft om volgend seizoen de landstitel te pakken.
"Met dit team kunnen we volgend seizoen gewoon kampioen worden hoor, ook zonder versterkingen", aldus de verdediger na de moeizame 2-0 zege bij Heracles Almelo.
"Dat komt vooral doordat ik denk dat er niet veel jongens weggaan. Dan kunnen we volgend seizoen echt zien of we verder zijn. Al die jongens hebben een Ajax-hart en willen hier iets moois opbouwen, te beginnen met verder komen in Europa."
"Het zou mooi zijn als we dan een vast team kunnen bouwen. Dat moet wel anders dan al die wisselingen dit jaar. Zo krijgen spelers vertrouwen, al hebben dit jaar veel jonge jongens al minuten gemaakt. Daardoor ging het ook met pieken en dalen, volgend seizoen is dat niet meer zo."
Frank de Boer gaf in het Polman Stadion prijs dat Ajax naast Nemanja Gudelj ook aan Davy Pröpper en Marko Vejinovic denkt als mogelijk aankopen om het middenveld te versterken. Veltman snapt wel dat zijn trainer om zich heen kijkt voor nieuwe spelers.
"We hebben een jong team dat soms niet de wedstrijd kan lezen en dan hebben we ervaring nodig. We komen dit jaar gewoon heel moeizaam tot scoren en hebben moeite om uitslagen neer te zetten. Het is zo slordig tegen teams die compact spelen, ook tegen Heracles weer."
Ajax lijkt te snakken naar het einde van het seizoen, al denkt Veltman daar anders over. "Ook al is PSV kampioen volgende week, ik heb nog ontzettend veel zin in die laatste wedstrijden. Misschien lag het in Almelo aan de concentratie en dan moeten we zorgen dat we die in de komende wedstrijden wel hebben."
De Amsterdammers spelen tot de zomerstop nog thuis tegen NAC Breda en SC Cambuur en uit tegen PEC Zwolle en FC Dordrecht. De nummer twee van de eredivisie heeft negen punten voorsprong op Feyenoord, dat zondag bij winst op Willem II nog hoop mag houden op voorronde Champions League.
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 12-04-2015 11:59:27 ]![]()
Word onderhand een beetje gek van de spelers die niet inzien dat er ervaring bij moet. Lijkt wel een beetje arrogantie, van 'wij doen het volgend seizoen wel even'. Triest eigenlijk![]()
![]()
Hij is gewoon collegiaalquote:Op zondag 12 april 2015 11:59 schreef Scorpie het volgende:
'Ajax kan zonder aankopen gewoon kampioen worden volgend seizoen'
[..]
http://www.nu.nl/voetbal/(...)volgend-seizoen.html
[ afbeelding ]![]()
Er moet kwaliteit bij, Zimling heeft ook ervaring maar heb je niks aanquote:Op zondag 12 april 2015 12:03 schreef bombmannl het volgende:
Word onderhand een beetje gek van de spelers die niet inzien dat er ervaring bij moet. Lijkt wel een beetje arrogantie, van 'wij doen het volgend seizoen wel even'. Triest eigenlijk![]()
Goede, balvaste spits erbij en een linksback en je hebt volgend jaar weer een prima selectie.
Laat die Gudelj maar in Alkmaar, weggegooid geld.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Een goede balvast spits? Zlatan, Rooney waar denk je aan?quote:Op zondag 12 april 2015 13:06 schreef Pedroso het volgende:
Goede, balvaste spits erbij en een linksback en je hebt volgend jaar weer een prima selectie.
Laat die Gudelj maar in Alkmaar, weggegooid geld.![]()
Sterke spits die een bal vast kan houden en bovendien in de lucht goed is. Nu ben je iedere bal die naar de spits gaat kwijt.. Als het dan ook nog een beetje een ervaren speler is dan is het helemaal mooi meegenomen.quote:Op zondag 12 april 2015 13:19 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Een goede balvast spits? Zlatan, Rooney waar denk je aan?Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Hoe doet Denswill het bij Brugge eigenlijk ? Zie dat ie de laatste tijd in de basis staat (en gisteren vroeg in de wedstrijd een pingel veroorzaakte).Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Overigens heeft Veltman wel gelijk hoor.
Ze staan nu 10 punten achter, met iets meer geluk en een PSV zonder depay (voornamelijk mbt de eerste seizoenshelft) was je dit seizoen ook gewoon kampioen geworden.When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
nee.quote:Op zondag 12 april 2015 13:35 schreef MouzurX het volgende:
Ze staan nu 10 punten achter, met iets meer geluk en een PSV zonder depay (voornamelijk mbt de eerste seizoenshelft) was je dit seizoen ook gewoon kampioen geworden.![]()
Ik heb liever dat we van onszelf zeggen dat we niet goed genoeg waren in plaats van dat we zeggen dat PSV niet slecht genoeg wasquote:Op zondag 12 april 2015 13:35 schreef MouzurX het volgende:
Ze staan nu 10 punten achter, met iets meer geluk en een PSV zonder depay (voornamelijk mbt de eerste seizoenshelft) was je dit seizoen ook gewoon kampioen geworden.![]()
Het voetbal is inderdaad niet goed genoeg maar het materiaal is veel beter dan dat ze laten zien. Op 2 a 3 posities echte versterkingen en je hebt gewoon een prima elftal.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Als Ajax de laatste vier wedstrijden wint, hebben ze 78 punten – meer dan in de afgelopen vier kampioensjaren. Dan hebben ze dit seizoen, grappig genoeg, eigenlijk dus nog het beste gepresteerd.quote:Op zondag 12 april 2015 11:59 schreef Scorpie het volgende:
'Ajax kan zonder aankopen gewoon kampioen worden volgend seizoen'
Maar natuurlijk gaat Veltman niet zeggen dat het team kwaliteit te kort komt. Dit zijn gewoon van die optimistische stukjes waarin je even zegt dat je alle vertrouwen hebt in je teamgenoten en in een goed volgend seizoen.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: