Wibi noemt mij Harry.quote:Op zondag 12 april 2015 16:02 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Wie is hier de Harry?Ik hou het allemaal niet meer bij.
Volgens mij heet jij, ondanks alles, nog steeds timmmmm.quote:Op zondag 12 april 2015 16:13 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik vind het ook allemaal zeer verwarrend dit
Voorschurftquote:Op zondag 12 april 2015 16:15 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Volgens mij heet jij, ondanks alles, nog steeds timmmmm.
Voor Voorschrift is er ook nog geen bijnaam, geloof ik.
quote:Op zondag 12 april 2015 16:15 schreef Specularium het volgende:
[..]
Wibi noemt mij Harry.
Dat komt omdat Wibi een vrij matige aap is.
Die heb ik niet.quote:Op zondag 12 april 2015 16:16 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
O ja.... maar tegenwoordig doen we andere namen. Echte voornamen en zo.
Ik noem Voorvocht nog steeds hete boy.quote:Op zondag 12 april 2015 16:16 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
O ja.... maar tegenwoordig doen we andere namen. Echte voornamen en zo.
Mooi sierraad.quote:Op zondag 12 april 2015 16:17 schreef Specularium het volgende:
Lief dagboek,
Ik heb me lekker geschoren en toen gedouched.
Nu draag ik dit:
[ afbeelding ]
Slechts de cockring, die was in de aanbieding.quote:Op zondag 12 april 2015 16:19 schreef Specularium het volgende:
[..]
Heb jij ook zo'n armband?
LTKDV wel, maar dat is ook echt een walgelijk iemand.
Elfletterin zit nu in mijn DM dat ik pics moet vragen.quote:Op zondag 12 april 2015 16:21 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Slechts de cockring, die was in de aanbieding.
Hoax, die heeft ie al.quote:Op zondag 12 april 2015 16:23 schreef Specularium het volgende:
[..]
Elfletterin zit nu in mijn DM dat ik pics moet vragen.
Benquote:Op zondag 12 april 2015 16:18 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Die heb ik niet.
Ik was, ben en zal zijn.
Geeft niet, het is tot op heden slechts de TU Delft gelukt om met een industriële microscoop mijn geslachtsdeel te identificeren.quote:Op zondag 12 april 2015 16:26 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Specsavers onderschat mij weer eens.
Micropenis?quote:Op zondag 12 april 2015 16:27 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Geeft niet, het is tot op heden slechts de TU Delft gelukt om met een industriële microscoop mijn geslachtsdeel te identificeren.
Maakt dickpics sturen via whatsapp en Grindr overigens wel een hele onderneming moet ik zeggen.
Was het maar zo'n feest.quote:
Da's best lullig.quote:Op zondag 12 april 2015 16:28 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Was het maar zo'n feest.
Nano-penis.
Klopt, daarom slijt ik m'n dagen hier.quote:
Een uitkomst voor de Islamitische wereld dit, seks zonder breuk van vliesjes. Hoeven al die Ali's het ook niet meer met elkaar te doen stiekem.quote:Op zondag 12 april 2015 16:33 schreef Njosnavelin het volgende:
Een vriendin van mij verloor haar maagdelijkheid aan een gast met een micropenis. Ze voelde het niet toen hij er in zat, en was vervolgens helemaal teleurgesteld in het fenomeen seks.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |