Als je uit Roosendaal komt, dan ben je voor RBC ...quote:Op zondag 12 april 2015 12:10 schreef timmmmm het volgende:
Hallo. Zijn jullie al klaar voor de kraker Willem II - Feyenoord?
Wat goed. Spring je er vandaag weer op? Is wel aardig fietsweer geloof ik.quote:
Ja, ik fiets sowieso straks weer naar mijn eigen huis. Misschien daarna even lekker door het park of zo.quote:Op zondag 12 april 2015 13:20 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Wat goed. Spring je er vandaag weer op? Is wel aardig fietsweer geloof ik.
Goed plan! Hoe gaat het nu met buiten zijn enzo?quote:Op zondag 12 april 2015 13:21 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ja, ik fiets sowieso straks weer naar mijn eigen huis. Misschien daarna even lekker door het park of zo.
Stap voor stap gaat het steeds beter.quote:Op zondag 12 april 2015 13:23 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Goed plan! Hoe gaat het nu met buiten zijn enzo?
quote:Op zondag 12 april 2015 13:27 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Stap voor stap gaat het steeds beter.
Ik wil een keer de EPE fietsen, dat staat op mijn bucketlist. Ik zou hem in 2013 rijden, had ik voor getrained, fiets op afgestemd (strandbanden en zo), kleding voor gekocht, etc. Was ook ingeschreven, een paar andere FOK!kers gingen ook, had er helemaal zin in. Maar toen ging ik 2 maandjes voor de race naar de klote.quote:
Awesome startnummer is awesome.quote:Zaterdag 12 januari doe jij mee aan de strandrace AGU Egmond-Pier-Egmond. Op vertoon van deze e-mail kun je jouw stuurbordje vanaf 8.00 uur ophalen in Sporthal De Watertoren in Egmond aan Zee. In verband met de verwachte drukte vragen wij je op tijd aanwezig te zijn.
Jouw startnummer is: 4444.
quote:Op zondag 12 april 2015 14:08 schreef Specularium het volgende:
Ik zie weer wielrenners, wat een smerig volk is dat ook.
Wie is hier de Harry?quote:Op zondag 12 april 2015 15:01 schreef anonymoussie het volgende:
Ben je weer matig aan het doen, Harry?
quote:
Ik vind het ook allemaal zeer verwarrend ditquote:Op zondag 12 april 2015 16:02 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Wie is hier de Harry?Ik hou het allemaal niet meer bij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |