Is dat niet vreselijk koud in de winter?quote:Op dinsdag 12 mei 2015 13:32 schreef Brighteyes het volgende:
Mijn moeder heeft een schutting vol met klysmakannen hangen.
Die laten nog wel iets aan de verbeelding over, dit is echt niet te missenquote:Op dinsdag 12 mei 2015 13:32 schreef Brighteyes het volgende:
Mijn moeder heeft een schutting vol met klysmakannen hangen.
Vind het aparter dat meneer bij de garagefoto zijn 2 harleys en dikke mercedes (met kenteken erbij) vol op t internet klaptquote:
Zo'n dikke Mercedes is het niet, zo'n SLK 200 Blue efficiency van ¤ 48.000.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 22:36 schreef caspervc het volgende:
[..]
Vind het aparter dat meneer bij de garagefoto zijn 2 harleys en dikke mercedes (met kenteken erbij) vol op t internet klapt. Kamertje is gewoon een kwestie van smaak. Wel mooi huis verder trouwens
quote:Op dinsdag 12 mei 2015 18:02 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Is dat niet vreselijk koud in de winter?
Ik krijg er de kriebels van. Het is typisch zo'n huis die ik in actiefilm zie waar de slechterik woont. Ik verwacht de hoofdpersoon elk moment aan een touw door een van de grote ramen zetten met een automatisch geweer.quote:Op donderdag 14 mei 2015 12:57 schreef k_man het volgende:
Contrast. Twee ruimtes uit hetzelfde huis;
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wel een fraai pand trouwens!
Sja, maar de slechterikken in films hebben meestal wel meer smaak dan the good guysquote:Op donderdag 14 mei 2015 15:02 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik krijg er de kriebels van. Het is typisch zo'n huis die ik in actiefilm zie waar de slechterik woont. Ik verwacht de hoofdpersoon elk moment aan een touw door een van de grote ramen zetten met een automatisch geweer.
Ik kijk vast te veel tv/film en heb een grote fantasie.
Denk dat het de garage is.quote:Op donderdag 14 mei 2015 14:58 schreef Karstman het volgende:
Dat fietsenrek is cool maar wat moet dat in huis...
Ok wat doet de eettafel en de linnenkast in de garage...quote:
Het ís de garage inderdaad.quote:
50 tinten grijs..quote:Op donderdag 14 mei 2015 12:57 schreef k_man het volgende:
Contrast. Twee ruimtes uit hetzelfde huis;
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wel een fraai pand trouwens!
Stukje schutting is tegen de inkijk van de aanbouwquote:Op donderdag 14 mei 2015 13:09 schreef Bartjebart het volgende:
Met een wolk voor de zon
[ afbeelding ]
Zonder wolk voor de zon
[ afbeelding ]
Hier
Het geld was op om een hele schutting te kunnen betalen?
[ afbeelding ]
Hier
Ze hadden best even iets meer moeite mogen doen om het bed op te maken. Het hele huis is enorm strak (met accentkleurtjes) en dan deze foto. Jammer.
[ afbeelding ]
Hier
Ah, ok. Ik dacht aan een schaamschotje voor kliko's.quote:Op donderdag 14 mei 2015 16:49 schreef Hilzillah het volgende:
Stukje schutting is tegen de inkijk van de aanbouw![]()
Zon kan veel uitmaken hè?quote:Op donderdag 14 mei 2015 13:09 schreef Bartjebart het volgende:
Met een wolk voor de zon
[ afbeelding ]
Zonder wolk voor de zon
[ afbeelding ]
Hier
Zo beperk je de inkijk door mensen die het pad oplopen, terwijl je zelf gewoon naar de tuin en de straat kijken kan.quote:
Nee joh, dit is mooi opgemaakt. Als ze gordijnen hadden, dan zouden die modieus en elegant tot op de grond opgefrommeld hangen.quote:Ze hadden best even iets meer moeite mogen doen om het bed op te maken. Het hele huis is enorm strak (met accentkleurtjes) en dan deze foto. Jammer.
[ afbeelding ]
Hier
quote:* In het Turks stoombad kunt u naast muziek luisteren ook handsfree TELEFONEREN
Er zit geen trapkast onder, maar de opgang van de trap vanaf de begane grond.quote:Merkwaardig huis, de trap naar de zolder begint in de slaapkamer. Trap met andere draairichting was in de gang begonnen met een trapkast in die kamer.
quote:
Gezellig voor in de eenzame uurtjesquote:
Mijn huis is slechts 4m2 groter, dat is prima te doen hoor. Beetje handig indelen en slim zijn met kastruimte en je woont heel knus en gezelligquote:Op vrijdag 15 mei 2015 16:08 schreef Nicap_tm het volgende:
Ook maar slechts 34m2. Das niet echt ruim.
de meeste fietsen worden gestolen tijdens het avondeten, dat gaat deze mensen niet overkomen....quote:Op donderdag 14 mei 2015 13:51 schreef Bartjebart het volgende:
Volgens mij houden deze mensen van rode accenten:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat een enorm saai huis, vooral de slaapkamers.
Gezellig eten zo:
[ afbeelding ]
Hier
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |