Jeu, wat een geheugen.quote:Op woensdag 10 juni 2015 04:40 schreef Ridocar het volgende:
[..]
Ik dacht meteen aan deze:K&W / Album cover op je muur.
Misschien kun je ze omwisselen?quote:Op donderdag 11 juni 2015 21:17 schreef Fixers het volgende:
Én twee wasmachines en twee wasdrogers, een setje voor de witte was en een voor de zwarte was. Dan had ik ze trouwens liever om en om gehad in plaats van gegroepeerd.
Wellicht droge wijnkelder versus zoete wijnkelder?quote:Op vrijdag 12 juni 2015 23:07 schreef NedKelly het volgende:
[..]
Oh, het is een droge wijnkelder. Zouden er ook natte zijn....
[ afbeelding ]
]
zeker. Dan krijg je schimmelende etiketten en kurken, en vergaat al je wijn. Droogte in een kelder waar wijn ligt is zeer belangrijkquote:Op vrijdag 12 juni 2015 23:07 schreef NedKelly het volgende:
[..]
Oh, het is een droge wijnkelder. Zouden er ook natte zijn....
[ afbeelding ]
Ik dacht dat de antroposofie en het gedachtengoed van Rudolf Steiner juist *vrijheid* als kernwaarde had.quote:Op zaterdag 13 juni 2015 13:25 schreef k_man het volgende:
En denk maar niet dat je kunt ontsnappen...
[ afbeelding ]
Even afgezien van het bijgeloof van Steiner heeft dit huis weinig met antroposofische vormgeving te maken, een en al vierkanten en rechte hoeken, dat is niet bepaald antroposofiequote:Op zaterdag 13 juni 2015 13:32 schreef Fixers het volgende:
[..]
Ik dacht dat de antroposofie en het gedachtengoed van Rudolf Steiner juist *vrijheid* als kernwaarde had.
Hipsterwoning gespot!quote:Op zaterdag 13 juni 2015 00:23 schreef Fietsertje70 het volgende:
En wat heb ik hier toch aan mijn fiets hangen:
[ afbeelding ]
http://www.funda.nl/koop/(...)3-hinthamereinde-14/
Wat dan? Zie niet wat je bedoelt.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 08:20 schreef Fietsertje70 het volgende:
Kweetniet hoor, maar volgens mij is de makelaar iets vergeten in te tekenen:
Hoe kom je dat huis in? Door de ramen? De Hal heeft geen voordeurquote:
Door de grote openslaande deuren vanuit de woonkamer, naar het grote terras natuurlijk.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 09:04 schreef Pietverdriet het volgende:
Hoe kom je dat huis in? Door de ramen? De Hal heeft geen voordeur
De Architect heeft teveel amerikaanse series gekeken, de voordeur in de woonkamerquote:Op dinsdag 16 juni 2015 09:05 schreef _Arthur het volgende:
[..]
Door de grote openslaande deuren vanuit de woonkamer, naar het grote terras natuurlijk.
Zo houd je natuurlijk wel een lekker ruime hal overquote:Op dinsdag 16 juni 2015 09:08 schreef Pietverdriet het volgende:
De Architect heeft teveel amerikaanse series gekeken, de voordeur in de woonkamer
De voordeur is verplaatst naar het dakterras!quote:Op dinsdag 16 juni 2015 09:13 schreef _Arthur het volgende:
[..]
Zo houd je natuurlijk wel een lekker ruime hal over
Ik gok dat dat ook een 'voordeur' is. En dat er inderdaad een deurtje te weinig in de hal getekend is. Maar dat vind ik meer een foutje dan 'opmerkelijk'.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 16:27 schreef t_igger het volgende:
De voordeur is verplaatst naar het dakterras!
Het raam in de kleine slaapkamer is ook niet ingetekend.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 17:04 schreef _Arthur het volgende:
[..]
Ik gok dat dat ook een 'voordeur' is. En dat er inderdaad een deurtje te weinig in de hal getekend is. Maar dat vind ik meer een foutje dan 'opmerkelijk'.
Zeer royaal, luxe penthouse voorzien van twee riante dakterrassen, hoogwaardige keuken, prachtige tegelvloer met vloerverwarming en luxe moderne badkamer. En Statenlaan klinkt ook wel statig. Maar in de garage is zo'n groepsfietsenstalling.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 18:23 schreef pfaf het volgende:
Wow, ik wist niet dat Den Bosch ook zo populair/duur was. Ik zou niet meer dan 100.000 voor zo'n flatje over hebben.![]()
Weet je voor hoeveel het verkocht is? Erg leuk wonen daar, en het kan heel mooi worden denk ik. Het scheelt je in ieder geval een flinke verbouwing nu.quote:Op zaterdag 13 juni 2015 21:07 schreef Essebes het volgende:
Het huis waar we afgelopen week op boden en het helaas (want: veel potentie) toch niet geworden zijn, had dit gedrocht in de masterbedroom staan:
http://www.funda.nl/koop/(...)in-52/fotos/#foto-25
[ afbeelding ]
nee nog niet.quote:Op woensdag 17 juni 2015 10:52 schreef B2P het volgende:
[..]
Weet je voor hoeveel het verkocht is? Erg leuk wonen daar, en het kan heel mooi worden denk ik. Het scheelt je in ieder geval een flinke verbouwing nu.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |