SPOILER: GifsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
Ik snapte helemaal niets van zijn overstap, maar hij heeft het toch aardig aan de praat gekregen bij Crystal Palace. Prima coachquote:
Als je in Newcastle door veel mensen wordt uitgekotst / er om de zoveel tijd haatcampagnes tegen je zijn en dan de kans krijgt om te gaan werken bij de club waar je jaren hebt gespeeld / populair bent, snap ik het wel.quote:Op zondag 12 april 2015 10:56 schreef Vermecelli het volgende:
[..]
Ik snapte helemaal niets van zijn overstap, maar hij heeft het toch aardig aan de praat gekregen bij Crystal Palace. Prima coach
Ik snap het wel.quote:Op zondag 12 april 2015 10:56 schreef Vermecelli het volgende:
[..]
Ik snapte helemaal niets van zijn overstap, maar hij heeft het toch aardig aan de praat gekregen bij Crystal Palace. Prima coach
Het is dan ook heel moeilijk om Mourinho als buitenspeler tevreden te stellen. Zelfs C. Ronaldo deed het verkeerd, want niet genoeg verdedigend werk, in de ogen van Mou.quote:Op zondag 12 april 2015 15:43 schreef j0rdiiii het volgende:
Cuadrado is de volgende in het rijtje Mata, Schurrle, de Bruyne, Salah...
I think that not.quote:Op zondag 12 april 2015 16:44 schreef chufi het volgende:
van Gaals interviews blijven tenekrommend....
Daarin heeft Mou dan ook gewoon gelijkquote:Op zondag 12 april 2015 16:44 schreef Morendo het volgende:
[..]
Het is dan ook heel moeilijk om Mourinho als buitenspeler tevreden te stellen. Zelfs C. Ronaldo deed het verkeerd, want niet genoeg verdedigend werk, in de ogen van Mou.
Nja, of je laat spelers spelen vanuit hun sterkte en faciliteert dat door een verdedigend sterke back achter Ron te zetten. Qua spelersmanagement vind ik Mourinho ronduit zwak.quote:
Als je je team als team wil laten spelen werkt dat niet als een lading spelers geen fuck uitvoerenquote:Op zondag 12 april 2015 16:48 schreef Morendo het volgende:
[..]
Nja, of je laat spelers spelen vanuit hun sterkte en faciliteert dat door een verdedigend sterke back achter Ron te zetten. Qua spelersmanagement vind ik Mourinho ronduit zwak.
Er is nogal een verschil tussen een positie invullen als Robinho of als Kuijt. Natuurlijk moet ook C. Ronaldo druk zetten en soms meelopen maar de voorkeur van Mou voor harde werkers in plaats van sierlijke spelers op de vleugel is niet mijn cup of tea.quote:Op zondag 12 april 2015 16:49 schreef Sked het volgende:
[..]
Als je je team als team wil laten spelen werkt dat niet als een lading spelers geen fuck uitvoeren
Hazard en Willian niet sierlijk noemenquote:Op zondag 12 april 2015 16:54 schreef Morendo het volgende:
[..]
Er is nogal een verschil tussen een positie invullen als Robinho of als Kuijt. Natuurlijk moet ook C. Ronaldo druk zetten en soms meelopen maar de voorkeur van Mou voor harde werkers in plaats van sierlijke spelers op de vleugel is niet mijn cup of tea.
Willian vind ik vrij overschat ja.quote:Op zondag 12 april 2015 16:55 schreef Sked het volgende:
[..]
Hazard en Willian niet sierlijk noemen
Genoeg spelers die het allebei kunnen
City won met 1-0.quote:Op zondag 12 april 2015 17:03 schreef Sala-adin het volgende:
Wat was de uitslag eerder in het seizoen tussen city en united?
Dankquote:Op zondag 12 april 2015 17:03 schreef Sked het volgende:
[..]
City won met 1-0.
Toen kwam Louis heel goed weg daarmee.
Volgens mij kijk jij een andere wedstrijdquote:Op zondag 12 april 2015 17:15 schreef KingRoland het volgende:
United maakt zelf de fout bij de 0-1 vandaar dat ze voor stonden.
Geen fouten meer maken en City is rijp voor de slecht.
Rijp voor Ajax?quote:Op zondag 12 april 2015 17:15 schreef KingRoland het volgende:
United maakt zelf de fout bij de 0-1 vandaar dat ze voor stonden.
Geen fouten meer maken en City is rijp voor de slecht.
quote:
quote:Op zondag 12 april 2015 17:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hou hier onmiddellijk mee op, zou wijlen René gezegd hebben.
We missen Renéquote:Op zondag 12 april 2015 17:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die is idd madquote:Op zondag 12 april 2015 17:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
René alweer geband?quote:Op zondag 12 april 2015 17:16 schreef KingRoland het volgende:
[..]
We missen René1 maand is gewoon lang man...
Ik vind al jouw posts leuk dat weet je tochquote:Op zondag 12 april 2015 17:24 schreef KingRoland het volgende:
past wel goed bij milner
sked en davy vinden deze post leuk.
Ja, hij werd in de val gelokt.quote:
Lig je nu onder je warme dekentje?quote:Op zondag 12 april 2015 17:27 schreef Jojoortje het volgende:
Twee keer een goal gemist om even te snaaien in de keuken
Volgens mij niet.quote:Op zondag 12 april 2015 17:28 schreef Zorro het volgende:
Buitenspel eigenlijk.
Wel echt Engels kutweertje daar.
Onder een fleecedekentje zeker wetenquote:Op zondag 12 april 2015 17:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Lig je nu onder je warme dekentje?
En straks hebben ze thee met een wolkje extraquote:Op zondag 12 april 2015 17:28 schreef Zorro het volgende:
Buitenspel eigenlijk.
Wel echt Engels kutweertje daar.
Nou, nou , noutwitter:fuckhalz twitterde op zondag 12-04-2015 om 17:29:18@FinallyMario how about that u fucking nigger reageer retweet
Wel. Regenen dat het doet.quote:
quote:Op zondag 12 april 2015 17:29 schreef Dj_Day-V het volgende:
Nou, nou , noutwitter:fuckhalz twitterde op zondag 12-04-2015 om 17:29:18@FinallyMario how about that u fucking nigger reageer retweet
Als Balo lullig wil doen doet hij aangiftequote:Op zondag 12 april 2015 17:29 schreef Dj_Day-V het volgende:
Bedankt Davy, dat had dit topic nou net even nodig.quote:Op zondag 12 april 2015 17:29 schreef Dj_Day-V het volgende:
Dat weet jij helemaal niet, je kijkt de wedstrijd niet.quote:Op zondag 12 april 2015 17:30 schreef Ajacied422 het volgende:
Hart is meer bezig met het ontwijken van de paal dan met het keepen.
Derksen tochquote:Op zondag 12 april 2015 17:30 schreef KingRoland het volgende:
Een vraag aan Davy en Johannes.
Wie was de persoon die altijd in Fellaini geloofde?
Vinesquote:Op zondag 12 april 2015 17:30 schreef Sked het volgende:
[..]
Dat weet jij helemaal niet, je kijkt de wedstrijd niet.
Louis van Gaalquote:Op zondag 12 april 2015 17:30 schreef KingRoland het volgende:
Moyes.quote:Op zondag 12 april 2015 17:30 schreef KingRoland het volgende:
twitter:BROzKlair88 twitterde op zondag 12-04-2015 om 17:30:24@FinallyMario WHERE ARE YOU NOW MARIO??? Oh yeah, 6th place. #ManchesterDerby #ManchesterIsRed reageer retweet
Als ik Demichelis hoor moet ik altijd denken aan Duitsland - Argentinië WK finalequote:
Wel veel pacequote:Op zondag 12 april 2015 17:39 schreef Sked het volgende:
Clichy kan er geen kut van
Maar dat wisten de echte kenners al
Vind ik zo'n cliché.quote:Op zondag 12 april 2015 17:39 schreef Sked het volgende:
Clichy kan er geen kut van
Maar dat wisten de echte kenners al
De wedstrijd duurt nog heel langquote:
Stijn?quote:Op zondag 12 april 2015 17:47 schreef Sked het volgende:
Ik heb medelijden met iedereen die ADO - Utrecht zit te kijken
Makkelijke keus dus, Chelsea-United kijken.quote:Op zondag 12 april 2015 17:46 schreef Dj_Day-V het volgende:
En natuurlijk is Chelsea-United tegelijk met PSV, je verwacht het niet.
Het is verbazingwekkend hoe hij zo meedraait bij Manchester United. Natuurlijk is hij niet een van de beste daar, maar hij maakt zeker stappen. Ik had nooit gedacht dat hij zich zo zou doorontwikkelen.quote:Op zondag 12 april 2015 17:47 schreef Pedroso het volgende:
Toch wel respect voor Blind hoor, wordt ieder jaar beter en beter.
Zolang Louis hem maar niet op het middenveld zet kan het allemaal ermee door.quote:Op zondag 12 april 2015 17:48 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Het is verbazingwekkend hoe hij zo meedraait bij Manchester United. Natuurlijk is hij niet een van de beste daar, maar hij maakt zeker stappen. Ik had nooit gedacht dat hij zich zo zou doorontwikkelen.
Ja idd, ik wil ze niet kampioen zien worden.quote:Op zondag 12 april 2015 17:48 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Makkelijke keus dus, Chelsea-United kijken.
Zaterdag?quote:Op zondag 12 april 2015 17:46 schreef Dj_Day-V het volgende:
En natuurlijk is Chelsea-United tegelijk met PSV, je verwacht het niet.
Ik ook nietquote:Op zondag 12 april 2015 17:48 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ja idd, ik wil ze niet kampioen zien worden.
Helaas heeft hij een aantal andere spelers met enorm veel kwaliteiten om zeep geholpenquote:Op zondag 12 april 2015 17:49 schreef Kopsterk het volgende:
Fellaini en Young die City slopen. Als je dat een jaar geleden had voorspeld was je voor gek verklaard. Toch knap dat van Gaal er aardige spelers van heeft gemaakt.
Je weet dat een wedstrijd 2x 45 minuten is met een kwartier rust?quote:Op zondag 12 april 2015 17:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
PSV begint pas om 19:45, frietkrot.
Vitesse - Dordrecht ook.quote:Op zondag 12 april 2015 17:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
PSV begint pas om 19:45, frietkrot.
Nu GAE verloren heeft, is er niks aan die wedstrijdquote:Op zondag 12 april 2015 17:50 schreef Sked het volgende:
[..]
Vitesse - Dordrecht ook.
Ik raad iedereen aan dat te kijken
Schijnt wel een erg goede keeperstrainer te zijn als je de keepers waarmee hij heeft gewerkt mag geloven.quote:
Van Gaal maakt alle kutspelers best goed en alle goede spelers best kut dit jaarquote:Op zondag 12 april 2015 17:59 schreef Pedroso het volgende:
Leeft Januzaj nog eigenlijk ?
Had vooraf het seizoen gedacht dat dat een typische v.Gaal voetballer zou zijn en Felliani absoluut niet. Zo zie je maar weer dat ook zo'n gigantische voetbalkenner als ik zich kan vergissen...
Zit op de bankquote:Op zondag 12 april 2015 17:59 schreef Pedroso het volgende:
Leeft Januzaj nog eigenlijk ?
Had vooraf het seizoen gedacht dat dat een typische v.Gaal voetballer zou zijn en Felliani absoluut niet. Zo zie je maar weer dat ook zo'n gigantische voetbalkenner als ik zich kan vergissen...
Mangala houdt niet van natte handenquote:Op zondag 12 april 2015 18:03 schreef Kopsterk het volgende:
Mangala draagt handschoenen. Beetje overdreven
Hij speelt bijna nooitquote:Op zondag 12 april 2015 18:06 schreef Kopsterk het volgende:
Ik heb niet elke wedstrijd van City gezien, maar die Mangala heeft mij nog niet kunnen overtuigen
Transfervrij gekomen. Dan kun je soms een gokje wagen.quote:Op zondag 12 april 2015 18:06 schreef Kopsterk het volgende:
Ik heb niet elke wedstrijd van City gezien, maar die Mangala heeft mij nog niet kunnen overtuigen
quote:Op zondag 12 april 2015 18:06 schreef Morendo het volgende:
[..]
Transfervrij gekomen. Dan kun je soms een gokje wagen.
Denayer wordt de nieuwe Kompanyquote:Op zondag 12 april 2015 18:06 schreef Sked het volgende:
[..]
Ook zo een die aan vervanging toe is, net zoals Demichelis, Clichy, Touré, Milner oa
Mansour zal wel gedacht hebben 'nieuwe speler of nieuwe boot, doe maar nieuwe speler'quote:Op zondag 12 april 2015 18:08 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Daar betaal je dan bijna 40 miljoen voor
Die is niet vooruit te branden.quote:Op zondag 12 april 2015 18:09 schreef Kopsterk het volgende:
Demichelis heeft echt 28 pace ofzo in Fifa
Ja, ze kopen echt dramatisch in de laatste tijd. Overmars zou het niet slechter hebben gedaan.quote:
Veel net-niet spelers als Navas inderdaadquote:Op zondag 12 april 2015 18:10 schreef Morendo het volgende:
[..]
Ja, ze kopen echt dramatisch in de laatste tijd. Overmars zou het niet slechter hebben gedaan.
Of Bony voor dat geld op de bank zetten.quote:Op zondag 12 april 2015 18:13 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Veel net-niet spelers als Navas inderdaad
Sowieso belachelijk dat ze niet gewoon 4-4-2 spelenquote:Op zondag 12 april 2015 18:14 schreef Morendo het volgende:
[..]
Of Bony voor dat geld op de bank zetten.
Valt mee, kostte maar 35 miljoen. Een schijntje met wat er bij United op de bank zit.quote:Op zondag 12 april 2015 18:14 schreef Morendo het volgende:
[..]
Of Bony voor dat geld op de bank zetten.
Valt best mee, hij staat positioneel vaak goed.quote:Op zondag 12 april 2015 18:16 schreef Morendo het volgende:
Blind blijft kwetsbaar tegen snelle rechtsbuitens. Maar voetballend kan hij prima mee.
Wel 1 van de redenen dat United goede resultaten haalt laatste tijd.quote:Op zondag 12 april 2015 18:16 schreef Pedroso het volgende:
Felliani kun je er prima bijhebben maar voetballend blijft ie natuurlijk matig.
Vandaar ook het "Fellaini kun je er prima bij hebben" wssquote:Op zondag 12 april 2015 18:17 schreef Belgosome het volgende:
[..]
Wel 1 van de redenen dat United goede resultaten haalt laatste tijd.
Vind ik prima, maar dan wel met een 3-2 in de laatste minuten ofzoquote:Op zondag 12 april 2015 18:17 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Nee, laat United maar gewoon winnen.
Klopt, prima speler vnl. om zijn duelkracht en zijn kopkracht. Ook echt een teamspeler en heeft nog scorend vermogen ook.quote:Op zondag 12 april 2015 18:17 schreef Belgosome het volgende:
[..]
Wel 1 van de redenen dat United goede resultaten haalt laatste tijd.
Kom we gaan dit samen op skype zingen.quote:
Dat lijkt mij érg leuk.quote:Op zondag 12 april 2015 18:19 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Kom we gaan dit samen op skype zingen.
Daar wil ik een voocaroo vanquote:Op zondag 12 april 2015 18:19 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Kom we gaan dit samen op skype zingen.
Twente.quote:Op zondag 12 april 2015 18:22 schreef Morendo het volgende:
Milner gaat na dit seizoen toch transfervrij vertrekken? Waar zou hij heen gaan?
FFCquote:Op zondag 12 april 2015 18:22 schreef Morendo het volgende:
Milner gaat na dit seizoen toch transfervrij vertrekken? Waar zou hij heen gaan?
Hij schijnt in te gaan leveren op zijn salaris.quote:Op zondag 12 april 2015 18:23 schreef Sked het volgende:
[..]
Denk dat dat financieel gezien nogal een probleem wordt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |