abonnement Unibet Coolblue
pi_153179932
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2015 21:38 schreef RiKe het volgende:

[..]

Bij deze, de nieuwe collab van Titan met Frequencerz ;)
Ik heb er deels bij gezeten in de studio en kan je melden dat het zeker geen standaard kick/screech track is.
Ben benieuwd. Over het algemeen konden/kunnen Frequencerz me wel raken met die melodieen die ze eerst hadden :).
Mixes onder de naam Khadber
  dinsdag 2 juni 2015 @ 10:21:22 #177
366734 dimmak
bitcoin
pi_153180154
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2015 10:13 schreef ElDani het volgende:

[..]

Ben benieuwd. Over het algemeen konden/kunnen Frequencerz me wel raken met die melodieen die ze eerst hadden :).
Men of Steel en Noise waren recnte platen waar ik ook warm van werd. O+
Uitvinder van de biersmiley.
pi_153185212
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2015 11:58 schreef mstx het volgende:

[..]

Komende zondag is er trouwens ook nog de Relive stage op Intents :P

Lekker promo mixje ook weer van J&W
http://lsdb.nl/set/169029(...)relive-31-05-15.html
Hoogstwss van de partij! Thnx voor de tip!
Dr staat een paard in de gang!
  dinsdag 2 juni 2015 @ 16:09:28 #179
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_153189592


Q-dance lanceert Q-dance presents NEXT record label

Q-dance presents NEXT, het talentenplatform voor de nieuwe generatie hardstyle producers, wordt uitgebreid met een record label. Door de groei van de kwaliteit in de scene, vinden wij dat het tijd is om het Q-dance presents NEXT platform uit te breiden en jonge producers de kans te geven zich te ontwikkelen tot de hardstyle helden van de toekomst.

Sinds januari 2014 zendt Q-dance wekelijks de Q-dance presents NEXT radioshow uit en zijn er 2 EP’s uitgebracht met tracks van aanstormend talent. Aanstaande woensdag wordt de eerste plaat gereleased op het nieuwe label; Festuca bijt het spits af met zijn track 'Fundamental Notes’. Volg Q-dance op Twitter voor alle updates over Q-dance presents NEXT.

Wil je onderdeel worden van Q-dance presents NEXT? Stuur dan je demo naar tracks@q-dance.com.

http://www.q-dance.com/gl(...)ts-next-record-labe/
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
pi_153241662
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 juni 2015 13:31 schreef HarryVanDeTap het volgende:

[..]

Hoogstwss van de partij! Thnx voor de tip!
Sowieso van de partij!

Wie zie ik vooraan bij J&W? :D
Dr staat een paard in de gang!
pi_153242413
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2015 16:09 schreef mstx het volgende:
[ afbeelding ]

Q-dance lanceert Q-dance presents NEXT record label

Q-dance presents NEXT, het talentenplatform voor de nieuwe generatie hardstyle producers, wordt uitgebreid met een record label. Door de groei van de kwaliteit in de scene, vinden wij dat het tijd is om het Q-dance presents NEXT platform uit te breiden en jonge producers de kans te geven zich te ontwikkelen tot de hardstyle helden van de toekomst.

Sinds januari 2014 zendt Q-dance wekelijks de Q-dance presents NEXT radioshow uit en zijn er 2 EP’s uitgebracht met tracks van aanstormend talent. Aanstaande woensdag wordt de eerste plaat gereleased op het nieuwe label; Festuca bijt het spits af met zijn track 'Fundamental Notes’. Volg Q-dance op Twitter voor alle updates over Q-dance presents NEXT.

Wil je onderdeel worden van Q-dance presents NEXT? Stuur dan je demo naar tracks@q-dance.com.

http://www.q-dance.com/gl(...)ts-next-record-labe/
Wat, niet Neqst?
Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!
pi_153273505
https://www.trackitdown.n(...)rdstyle/8414972.html

Naar het nieuwe Wildstylez album valt nu te luisteren :))
Mixes onder de naam Khadber
pi_153353456
Relive stage op intents was heel tof, heel fijne sets van J&W en Scope DJ!

Warface en eforce op de main was ook vet.

Maar het mooiste was dat ik Sethje na 5 jaar weer tegen kwam. Fucking held wat een transformatie man 💪.
Dr staat een paard in de gang!
pi_153362257
Hoi!

Bij deze onze mixtape, een half uur lang trap, hardstyle en hardcore, dus een absoluut freestyle spektakel! ;)

Video:

Audio only (free download):
https://soundcloud.com/de(...)ens-van-zuid-mixtape

Support:
https://www.facebook.com/dejongensvanzuid

Tracklist:
01 Kwalbert Verlinde (geen familie van) - Intro
02 Lady Bee - Punani
03 Zatox - Poltergeist (Botlek Bootleg)
04 KSHMR & DallasK - Burn (Botlek Bootleg)
05 Technoboy N Tuneboy - Fuel (Uiterst brandbaar mix)
06 Outbreak - 98 Cocaine Bass (Iets met Hard Bass)
07 The Viper & Isaac vs Sequential One - Dansen met je trekvinger
08 Neophyte - Braincracking (The Playah gaat even helemaal los mix)
09 The Playah - Clockwork
10 De Jongens van Zuid - Hoi (We doen het even dunnetjes over mix)
11 Critical Mass - Burning Love (Subtiel naar de kloten geholpen door The Viper)
12 Exomni - Future evolution
13 Dione - Pain till I die (Lichtjes gekieteld door SRB)
14 Kwalbert Verlinde - Outro (Opgedragen aan onze helden)
https://www.facebook.com/dejongensvanzuid
pi_153363239
quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2015 20:32 schreef JongensVanZuid het volgende:
Hoi!

Bij deze onze mixtape, een half uur lang trap, hardstyle en hardcore, dus een absoluut freestyle spektakel! ;)

Video:

Audio only (free download):
https://soundcloud.com/de(...)ens-van-zuid-mixtape

Support:
https://www.facebook.com/dejongensvanzuid

Tracklist:
01 Kwalbert Verlinde (geen familie van) - Intro
02 Lady Bee - Punani
03 Zatox - Poltergeist (Botlek Bootleg)
04 KSHMR & DallasK - Burn (Botlek Bootleg)
05 Technoboy N Tuneboy - Fuel (Uiterst brandbaar mix)
06 Outbreak - 98 Cocaine Bass (Iets met Hard Bass)
07 The Viper & Isaac vs Sequential One - Dansen met je trekvinger
08 Neophyte - Braincracking (The Playah gaat even helemaal los mix)
09 The Playah - Clockwork
10 De Jongens van Zuid - Hoi (We doen het even dunnetjes over mix)
11 Critical Mass - Burning Love (Subtiel naar de kloten geholpen door The Viper)
12 Exomni - Future evolution
13 Dione - Pain till I die (Lichtjes gekieteld door SRB)
14 Kwalbert Verlinde - Outro (Opgedragen aan onze helden)
:') :D
pi_153374318
quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2015 20:57 schreef T-Force het volgende:
:') :D
Aangezien er een freestyle verwijzing in de topictitel stond, leek het me wel verantwoord om dit hier te delen...
https://www.facebook.com/dejongensvanzuid
  dinsdag 9 juni 2015 @ 09:44:17 #187
411401 imikethat
Supa Hot Fire; Get Rekt m8
pi_153374795
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2015 09:19 schreef JongensVanZuid het volgende:

[..]

Aangezien er een freestyle verwijzing in de topictitel stond, leek het me wel verantwoord om dit hier te delen...
Het is wel een beetje chaotisch imo
First of all, I'm not your friend.
~ Gelukkig zijn we tegenwoordig ouder en wijzer en helpen we onze hersens op een verstandigere wijze naar de klote
  dinsdag 9 juni 2015 @ 09:47:24 #188
161184 Neo-Mullen
neo-mullen
pi_153374868
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 juni 2015 09:44 schreef imikethat het volgende:

[..]

Het is wel een beetje chaotisch imo
Een beetje :D
Cuz I'm Mr. Brightside
  dinsdag 9 juni 2015 @ 17:26:05 #189
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_153386404
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2015 20:55 schreef S-te-Fan het volgende:

[..]

Mijn 6e keer alweer, pfoe ik wordt ook oud :P.

Ik kijk uit naar Noisecult LIVE! Verders natuurlijk Relive op de zondag.
Noisecult LIVE was goud..evenals Noisecult in de boombox en Noisecult in de Relive stage
quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2015 14:42 schreef HarryVanDeTap het volgende:
Relive stage op intents was heel tof, heel fijne sets van J&W en Scope DJ!

Warface en eforce op de main was ook vet.

Maar het mooiste was dat ik Sethje na 5 jaar weer tegen kwam. Fucking held wat een transformatie man 💪.
Haha mooi Harry om je weer te zien. Die Relive stage was zo los :) DBSTF echt ongekende sfeer en verder ook top sets van J&W, Scope, Zany, The Z en Noisecult
Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
27 en 28 april 2013 REBIRTH FESTIVAL - www.rebirth-festival.nl
Mijn party reviews
  woensdag 10 juni 2015 @ 01:08:38 #190
445344 Regain1987
Who Wants This?
pi_153400425
Wat mij opvalt in dit topic is dat de meeste nogal van de wat oudere hardstyle zijn. Dat is natuurlijk prima. Maar wat ik juist het meest waardeer in hardstyle is dat het snel evolueert. Alles wat je nu hoort op feesten is over 1 jaar verleden tijd. Ik ben verliefd geworden op hardstyle toen het net begon in 2001 en kan bepaalde tracks nog altijd waarderen, maar alleen de nieuwe tracks geven me de kick die ik nodig heb. Blijven hangen in een bepaald jaar is naar mijn mening niet goed.

Om de zoveel jaar zie je het weer gebeuren in hardstyle, de nieuwe producers en tracks die ze maken zijn helemaal klote en verneuken de hardstyle scene. 6 jaar later zijn opeens een groot deel van deze tracks "classics" en willen mensen terug naar die periode.

Gelukkig vind ik altijd wel mijn weg in wat er gebeurd in hardstyle land. Ben nu iig blij dat het weer wat harder gaat met jongens als Delete, Warface, Regain, Riiho & Digital Mindz. Fusion doet het ook nog altijd wel prima, met B-front als favo natuurlijk.

Wat denken jullie dat er gaat gebeuren? Ik zie duidelijk een splitsing in het genre iig, happy hardstyle aan de ene kant en de "raw" kant aan de andere kant. Hardcore producers die opeens tracks gaan maken met hardstyle jongens. De grens tussen raw en hardcore word steeds minder zichtbaar en dat is iets goeds imo.
pi_153401878
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2015 01:08 schreef Regain1987 het volgende:
Wat mij opvalt in dit topic is dat de meeste nogal van de wat oudere hardstyle zijn. Dat is natuurlijk prima. Maar wat ik juist het meest waardeer in hardstyle is dat het snel evolueert. Alles wat je nu hoort op feesten is over 1 jaar verleden tijd. Ik ben verliefd geworden op hardstyle toen het net begon in 2001 en kan bepaalde tracks nog altijd waarderen, maar alleen de nieuwe tracks geven me de kick die ik nodig heb. Blijven hangen in een bepaald jaar is naar mijn mening niet goed.

Om de zoveel jaar zie je het weer gebeuren in hardstyle, de nieuwe producers en tracks die ze maken zijn helemaal klote en verneuken de hardstyle scene. 6 jaar later zijn opeens een groot deel van deze tracks "classics" en willen mensen terug naar die periode.

Gelukkig vind ik altijd wel mijn weg in wat er gebeurd in hardstyle land. Ben nu iig blij dat het weer wat harder gaat met jongens als Delete, Warface, Regain, Riiho & Digital Mindz. Fusion doet het ook nog altijd wel prima, met B-front als favo natuurlijk.

Wat denken jullie dat er gaat gebeuren? Ik zie duidelijk een splitsing in het genre iig, happy hardstyle aan de ene kant en de "raw" kant aan de andere kant. Hardcore producers die opeens tracks gaan maken met hardstyle jongens. De grens tussen raw en hardcore word steeds minder zichtbaar en dat is iets goeds imo.
Ik ben zelf ook meer van de raw. Ben zelf ook al heel vroeg (2003) met hardstyle begonnen, de liefde is toen wat verwaterd, maar inmiddels zit ik er weer een paar jaar tussenin. Zelf ben ik 2 jaar geleden na Defqon echt pas raw gaan waarderen. Maar niet de hele raw is ééntonig, ik vind vooral dat artiesten zelf blijven hangen in hun eigen sound. Maar vooralsnog vind ik er genoeg diversiteit in zitten. Ik denk echter wel dat er iets moet veranderen binnen de raw, anders is blijft het niet meer origineel.

Happy-hardstyle is wat mij betreft gewoon een klote term. :') Wel bijzonder dat producers van ene kant tracks maken met house producers en producers van de andere kant met hardcore producers.

Ik hoop zelf dat we één grote hardstyle familie blijven met respect voor elkaar. O+
Uitvinder van de biersmiley.
  woensdag 10 juni 2015 @ 08:24:43 #192
411401 imikethat
Supa Hot Fire; Get Rekt m8
pi_153402132
Daarom is het ook euphoria en geen happy hardstyle ;)
First of all, I'm not your friend.
~ Gelukkig zijn we tegenwoordig ouder en wijzer en helpen we onze hersens op een verstandigere wijze naar de klote
  woensdag 10 juni 2015 @ 08:52:49 #193
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_153402465
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2015 08:24 schreef imikethat het volgende:
Daarom is het ook euphoria en geen happy hardstyle ;)
Dat zijn 2 totaal verschillende stijlen.
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
pi_153402954
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2015 01:08 schreef Regain1987 het volgende:
Wat mij opvalt in dit topic is dat de meeste nogal van de wat oudere hardstyle zijn. Dat is natuurlijk prima. Maar wat ik juist het meest waardeer in hardstyle is dat het snel evolueert. Alles wat je nu hoort op feesten is over 1 jaar verleden tijd. Ik ben verliefd geworden op hardstyle toen het net begon in 2001 en kan bepaalde tracks nog altijd waarderen, maar alleen de nieuwe tracks geven me de kick die ik nodig heb. Blijven hangen in een bepaald jaar is naar mijn mening niet goed.

Om de zoveel jaar zie je het weer gebeuren in hardstyle, de nieuwe producers en tracks die ze maken zijn helemaal klote en verneuken de hardstyle scene. 6 jaar later zijn opeens een groot deel van deze tracks "classics" en willen mensen terug naar die periode.

Gelukkig vind ik altijd wel mijn weg in wat er gebeurd in hardstyle land. Ben nu iig blij dat het weer wat harder gaat met jongens als Delete, Warface, Regain, Riiho & Digital Mindz. Fusion doet het ook nog altijd wel prima, met B-front als favo natuurlijk.

Wat denken jullie dat er gaat gebeuren? Ik zie duidelijk een splitsing in het genre iig, happy hardstyle aan de ene kant en de "raw" kant aan de andere kant. Hardcore producers die opeens tracks gaan maken met hardstyle jongens. De grens tussen raw en hardcore word steeds minder zichtbaar en dat is iets goeds imo.
Ik vind het prima als het wat harder gaat, maar er zit op het moment gewoon nul variatie in het hardere spectrum. Alles heeft een anticlimax met een screech. Als ik mensen mag geloven komt er verandering in, maar om nu maar eens te kijken naar de toekomst..

De euforische kant heeft gewoon weer een een paar klappers nodig die weer voor wat opschudding kan zorgen. Nu die albums uit zijn zal er wel met wat meer nieuws verschijnen.
Mixes onder de naam Khadber
  woensdag 10 juni 2015 @ 19:09:54 #196
411401 imikethat
Supa Hot Fire; Get Rekt m8
pi_153418063
Over een paar jaar mag je er bij zijn fylax, nog even geduld
First of all, I'm not your friend.
~ Gelukkig zijn we tegenwoordig ouder en wijzer en helpen we onze hersens op een verstandigere wijze naar de klote
  woensdag 10 juni 2015 @ 22:24:56 #197
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_153425199
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
  woensdag 10 juni 2015 @ 23:22:00 #198
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_153427468
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
pi_153445602
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2015 19:09 schreef imikethat het volgende:
Over een paar jaar mag je er bij zijn fylax, nog even geduld
Nog 3 jaar *O*
(she/her)
pi_153445617
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2015 18:13 schreef Fylax het volgende:

[..]

Nog 3 jaar *O*
Ga je lekker met me aan de pep & bier daar.
Uitvinder van de biersmiley.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')