Je weet dat oude mannen niet zo'n krachtige pisstraal meer hebben he?quote:
dan moet hij gewoon een paar uur per dag trainenquote:Op zaterdag 11 april 2015 16:09 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Je weet dat oude mannen niet zo'n krachtige pisstraal meer hebben he?
Ja, maar dan moet 'ie weer gaan persen en dan poept 'ie in zijn broek. Drie keer raden wie weer kan wassen.quote:Op zaterdag 11 april 2015 16:09 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dan moet hij gewoon een paar uur per dag trainen
arme Teunquote:Op zaterdag 11 april 2015 16:10 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ja, maar dan moet 'ie weer gaan persen en dan poept 'ie in zijn broek. Drie keer raden wie weer kan wassen.
Niet nodigquote:Op zaterdag 11 april 2015 16:11 schreef Working_Class_Hero het volgende:
http://www.scientias.nl/w(...)or-terug-te-krijgen/
Ben even in de badkamer jongens
neee... zou het?quote:Op zaterdag 11 april 2015 16:11 schreef Working_Class_Hero het volgende:
De rollen draaien zich om he. Eerst zorgden je ouders voor jou, later moet jij voor je ouders zorgen. Die Teun toch.quote:
zou dit ook met gezichtsbeharing werken? heb een klein kaal plekje op mijn wang. en moet ik dan ieder haartje individueel met een pincet eruit trekken? lijkt me wel pijnlijk hoorquote:Op zaterdag 11 april 2015 16:11 schreef Working_Class_Hero het volgende:
ik weiger te geloven dat jij een volle baard hebt en ik nietquote:Op zaterdag 11 april 2015 16:13 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
zou dit ook met gezichtsbeharing werken? heb een klein kaal plekje op mijn wang. en moet ik dan ieder haartje individueel met een pincet eruit trekken? lijkt me wel pijnlijk hoor
Geen idee... ik lees het ook net...quote:Op zaterdag 11 april 2015 16:13 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
zou dit ook met gezichtsbeharing werken? heb een klein kaal plekje op mijn wang. en moet ik dan ieder haartje individueel met een pincet eruit trekken? lijkt me wel pijnlijk hoor
op het moment niet, een volle baard krijg ik pas na 2 weken ofzoquote:Op zaterdag 11 april 2015 16:13 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
ik weiger te geloven dat jij een volle baard hebt en ik niet
Nou ja, hij is volwassenquote:Op zaterdag 11 april 2015 16:13 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
ik weiger te geloven dat jij een volle baard hebt en ik niet
Nou ja, dat zorgen voor ouders gebeurt normaliter wel op een wat latere leeftijd dan vier jaar... Of hoe oud/jong teun ook mag zijnquote:Op zaterdag 11 april 2015 16:13 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
De rollen draaien zich om he. Eerst zorgden je ouders voor jou, later moet jij voor je ouders zorgen. Die Teun toch.
voor sommigen heb ik alleen maar haat hoorquote:Op zaterdag 11 april 2015 16:16 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Iedereen heeft een haat/liefde verhouding met iedereen.
En veel schijnen er te lijden aan de Ziekte van Hedel.quote:Op zaterdag 11 april 2015 16:16 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Iedereen heeft een haat/liefde verhouding met iedereen.
:meer haar op je zak dan op je schedelquote:Op zaterdag 11 april 2015 16:17 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
En veel schijnen er te lijden aan de Ziekte van Hedel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |