Ik ben benieuwd! Mijn V3's zouden binnenkort wel binnen moeten komen, heb de V2's ook hier liggen dus kan ze straks mooi vergelijken zowel op Sounds-signature als op gebruiksgemak.quote:Op maandag 20 april 2015 10:40 schreef Kenzi het volgende:
[..]
De V3 is niet slechter dan de V2. De V3 heeft alleen een ander soundprofile. Minder bass, meer midden.
Ze zitten veel lekkerder dan de V2.
Welke review?quote:Op maandag 20 april 2015 10:24 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Overigens loopt er op dit moment een actie voor de V3 van de pistons:
http://www.banggood.com/O(...)tphone-p-971961.html
Maar gezien de review van Shiz, misschien niet zo gunstig die te scoren.Allicht beter een v2 opruimertje bij bijv. ibuygou te scoren.. (de mijne is al weer even onderweg van Ibuygou.
)
Zoals gezegd het is dus een 'safe' sound, dus niet echt iets mis mee, maar niet echt mijn ding. Van mij had 'ie de sound mogen hebben van de V2 met de comfort van de V3.quote:Op dinsdag 14 april 2015 15:39 schreef shiznuts het volgende:
Ben je niet bang voor een neppe dan?
lol.Enniehoezels. Buuf had gister drie dingen voor me aangenomen.
Aardig broekie. Dan de nieuwe Pistons van Xiaomi en die Soocoo S60 van AliExpress.
- nieuwe Xiaomi Pistons: mweh, beetje underwhelming. Had er iets meer van verwacht. Afwerking en comfort is echt prima, maar de sound... drivers zijn niet zo effectief. Dus op 100% laptop output mist er soms wat aandrijving voor m'n gevoel. Daardoor lukt het ook niet echt separatie te creëren en is de sound vrij gewoontjes. Beetje op 'safe' gespeeld. Ik mag het persoonlijk liever met wat meer leven in de brouwerij: [ \/\ ] , [ ~ ] sterke bass met directe kick die dan een beetje afvalt en dan in het vocal segment weer wat aantrekt, dit is meer: [ - ]. Bass klinkt ook verschrikkelijk als je 'em wat optrekt met een EQ.
Thanks, zo overheen gelezen blijkbaar. Ik had wel het reviewtopic gecheckt.quote:Op maandag 20 april 2015 11:38 schreef shiznuts het volgende:
Topic gaat niet zo snel, dus gewoon wat posts terug staat een korte impressie sum-up:
[..]
Zoals gezegd het is dus een 'safe' sound, dus niet echt iets mis mee, maar niet echt mijn ding. Van mij had 'ie de sound mogen hebben van de V2 met de comfort van de V3.
Werkt die Soocoo bij jou? Ik krijg hem niet aan. Dat ding heeft al meerdere malen aan de stroom gelegen (rood lampje brandt) en als ik dan 3 sec op de aan/uit knop bovenop drukt doet-ie nietsquote:Op dinsdag 14 april 2015 15:39 schreef shiznuts het volgende:
lol.Enniehoezels. Buuf had gister drie dingen voor me aangenomen.
die Soocoo S60 van AliExpress.
Hij doet het. 't Is een mooie complete set, maar de beeldkwaliteit doet me een beetje denken aan m'n zo'n vijf jaar oude Kodak PlaySport en er zijn een soort moederboordpiepjes in de opnamen terug te horen. Stabilisatie kun je beter uitgeschakeld houden. Effectief is het niet echt en beeldkwaliteit gaat erop achteruit. Verder moet ik er nog wat mee klooien en testen, mja, het is wat je voor dat geld kunt verwachten, maar zoals gezegd dus wel mooi compleet met case en mounts e.d., wat je bij de Xiaoyi Sports cam dan weer niet hebt, die verder ook geen display enzo. Maar die zou ik dan weer doen puur qua beeldkwaliteit.quote:Op maandag 20 april 2015 15:57 schreef JiePieWie het volgende:
[..]
Werkt die Soocoo bij jou? Ik krijg hem niet aan. Dat ding heeft al meerdere malen aan de stroom gelegen (rood lampje brandt) en als ik dan 3 sec op de aan/uit knop bovenop drukt doet-ie niets
Heb de verkoper al gemaild maar die heeft nog niet gereageerd..
Hoe vind je hem t.o de sj4000?quote:Op maandag 20 april 2015 16:50 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Hij doet het. 't Is een mooie complete set, maar de beeldkwaliteit doet me een beetje denken aan m'n zo'n vijf jaar oude Kodak PlaySport en er zijn een soort moederboordpiepjes in de opnamen terug te horen. Stabilisatie kun je beter uitgeschakeld houden. Effectief is het niet echt en beeldkwaliteit gaat erop achteruit. Verder moet ik er nog wat mee klooien en testen, mja, het is wat je voor dat geld kunt verwachten, maar zoals gezegd dus wel mooi compleet met case en mounts e.d., wat je bij de Xiaoyi Sports cam dan weer niet hebt, die verder ook geen display enzo. Maar die zou ik dan weer doen puur qua beeldkwaliteit.
Dat ding ziet eruit alsof het in Nederland heel erg niet toegestaan zou zijn (om te verkopen in winkels dan) omdat je jezelf er (voor zover ik het uit de afbeelding van kan afzien) mee kunt electrocuteren. (Stekker met 1 pin in het stopcontact en de andere langs de buitenrand van de stekkerdoos)quote:Op maandag 13 april 2015 16:53 schreef julius123 het volgende:
als je naar die plaatjes kijkt moet elke stekker erin passen, ook de europese.
de stekker knip ik er wel af trouwens want die zal niet passen hier.
[ afbeelding ]
| 1 | 7b7699 |
Ik zal testen of het kan als ie er isquote:Op maandag 20 april 2015 20:52 schreef WebHawk het volgende:
[..]
Dat ding ziet eruit alsof het in Nederland heel erg niet toegestaan zou zijn (om te verkopen in winkels dan) omdat je jezelf er (voor zover ik het uit de afbeelding van kan afzien) mee kunt electrocuteren. (Stekker met 1 pin in het stopcontact en de andere langs de buitenrand van de stekkerdoos)
Okay, als we niks meer van je horen, weten we het.quote:Op dinsdag 21 april 2015 07:52 schreef julius123 het volgende:
[..]
Ik zal testen of het kan als ie er is
Best een designfail inderdaad.quote:Op maandag 20 april 2015 20:52 schreef WebHawk het volgende:
[..]
Dat ding ziet eruit alsof het in Nederland heel erg niet toegestaan zou zijn (om te verkopen in winkels dan) omdat je jezelf er (voor zover ik het uit de afbeelding van kan afzien) mee kunt electrocuteren. (Stekker met 1 pin in het stopcontact en de andere langs de buitenrand van de stekkerdoos)
welke designfail? Dit is gewoon een standaard Chinese socket ... zoals praktisch elke socket hier in China.quote:
gerse dingen die nieuwe oordopjes.quote:Op maandag 20 april 2015 11:38 schreef shiznuts het volgende:
Topic gaat niet zo snel, dus gewoon wat posts terug staat een korte impressie sum-up:
[..]
Zoals gezegd het is dus een 'safe' sound, dus niet echt iets mis mee, maar niet echt mijn ding. Van mij had 'ie de sound mogen hebben van de V2 met de comfort van de V3.
Oh en als je tussen de keuze zit AS100HD of AS200HD, zou ik zeker de AS100HD aanbevelen.
[ afbeelding ]
Talking about audio gear...Look at what the cat dragged in...
[ afbeelding ]
Was actie bij Lendmeurears. Gratis AN16 bij VSD2 en VSD2S pre-order.
In alle eerlijkheid zijn ze ook en factor 3 duurder dan bijv. de Awei's.quote:Op dinsdag 21 april 2015 13:43 schreef l0lownkill het volgende:
De Xiaomi pistons v3 binnen. Wat een topgeluid!
Ik ben geen audiofiel, enige vergelijkingsmateriaal wat ik heb zijn de awei es800m, es900i en sennheiser cx275s. Vind de pistons beter zitten/klinken dan alle 3.
Kan je ongeveer overall wel kopen, in de vorm van haaien bijvoorbeeld. Check Ebay, Chinaprices etc.quote:Op dinsdag 21 april 2015 14:28 schreef Apekoek het volgende:
Ik ben op zoek naar een remote controlled blimp, of te wel een zepelin droneWaar te halen? Iemand tips of links?
Nee die dingen wil ik nietquote:Op dinsdag 21 april 2015 14:40 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Kan je ongeveer overall wel kopen, in de vorm van haaien bijvoorbeeld. Check Ebay, Chinaprices etc.
- http://www.ebay.com/sch/i(...)mmers&rt=nc&LH_BIN=1
- http://chinaprices.us?q=air%20swimmers
Maar let wel op, je moet zélf voor Helium zorgen om ze dus echt te laten vliegen, anders gebeurt er niets...Dat is nog best een uitdaging voor deze redelijk grote dingen, en kan best duur uitpakken.
En je reinste verspilling voor een schaars rakend gas...quote:
Zonder het zeker te weten:quote:Op dinsdag 21 april 2015 15:26 schreef xminator het volgende:
Welke SJ4000 is nou het origineel op BangGood? Want ik zie veel verhalen van fakes staan eronder. Iemand ervaring mee?
Ik heb met mijn motor vorige zomer met deze gereden:quote:Op zaterdag 18 april 2015 14:13 schreef Miniem het volgende:
Iemand ervaring met brommer/motorhandschoenen uit China?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |